Knap dat je kennis van iemand kan beoordelen als je alleen op internet met hem communiceertquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
We doen niet alsof, het is zo.
Schaam je je nu voor Jordiii als medesupporter?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het heus wel hoor. Heb ook wel beetje kennis over de wereldoorlog en de omstredenheden daar om. Doe nou niet alsof ik een domme kneus ben.
Dat kan prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat je kennis van iemand kan beoordelen als je alleen op internet met hem communiceert
Nee. Wij zingen ook zelf liederen en bombarderen onszelf als joden en moet je dan niet zelf gaan janken dat andere supporters van een club het ook gaan verwerken,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaam je je nu voor Jordiii als medesupporter?
Ik kan er wel om lachen. En dan vooral om de mensen die het veel te serieus nemen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:26 schreef Lastpost het volgende:
Het mooiste vind ik nog die groep mensen die denkt dat het om het volk gaat en de link met de oorlog leggen en geen flauw idee hebben dat het de geuzennaam is van de club die bedoeld wordt.
Alsof er ook maar iemand zich druk had gemaakt wanneer er #ajaxgaateraan had gestaan, evenmin maakt 'niemand' zich druk om het feit dat de Ajax-aanhang zichzelf Joden noemt.
En dan klagen ze over het IQ van degene die het plaatsen, mooi weer.
Ligeon..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
Van der Wiel speelt altijd dramatisch in de Kuip, weet niet of je er zo rouwig om moet zijn
Kun je inderdaad nog beter Blackcard Greg erin hebben staan, zal een leuke middag worden tegen Cabral en Schaken.quote:
Wat voorspel jijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kun je inderdaad nog beter Blackcard Greg erin hebben staan, zal een leuke middag worden tegen Cabral en Schaken.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 16:39:40Voor in de agenda: Feyenoord - Utrecht wordt toch op zondag 11 maart gespeeld (ipv zaterdag 10 maart wat de KNVB wilde). reageer retweet
quote:
Als ik serieus moet gaan kiezen als neutralist. Dan wordt het Feyenoord. Dit Ajax doet me pijn aan de ogen. Weer eens een klassieker sinds 2005 verliezen. Mot maar 'n keerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik hoop het.
Alleen ben ik minder positief deze keer (ben meestal de enige die positief is). 4-1, 3-1.
De Klassieker is een wedstrijd opzich.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik hoop het.
Alleen ben ik minder positief deze keer (ben meestal de enige die positief is). 4-1, 3-1.
Geef de volle kracht zeggen ze altijd. Maar soms is dat niet echt zichtbaar hoor...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:49 schreef Muto het volgende:
[..]
De Klassieker is een wedstrijd opzich.
Klopt. Elke wedstrijd is een wedstrijd op zich, en de bal is rond, twee doelen, 22 spelers, 1 scheids, 2 grens en een 4e man.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:49 schreef Muto het volgende:
[..]
De Klassieker is een wedstrijd opzich.
Maar de 4e man is al belachelijk gemaakt door Gijp.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Elke wedstrijd is een wedstrijd op zich, en de bal is rond, twee doelen, 22 spelers, 1 scheids, 2 grens en een 4e man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |