Dan is half studerend Nederland de lulquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:15 schreef Antal het volgende:
Straks gooien ze dropbox ook nog dicht.. Kijken wat er dan gebeurt...
Volgensmij wel, site ligt nu plat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verdomme, nu moet ik series nog écht gaan downloaden ook. (als dit betekent dat Megavideo ook weg gaat)
Idd Dropbox wordt hier permanent gebruikt op mijn studie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dan is half studerend Nederland de lul
Dus?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:34 schreef themole het volgende:
[..]
Idd Dropbox wordt hier permanent gebruikt op mijn studie.
Vooral dat kan is echt een hele vieze.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan Gmail en andere mailproviders ook offline dan gezien ik daar ook auteursrechtelijk materiaal kan verspreiden
Er werd ook veel afgehaald.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Verbaasde me er altijd al over dat die website online kon zijn.
Die site werd enkel gebruikt om films en series te kijken.
Net nu ook het witte huis zich tegen dergelijke praktijken zich heeft uitgesproken. Bizar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
De timing is trouwens wel slecht van de FBI :p.
Maar dat kan vaak ook op de sites van CBS,ABC etc zelf. Het is niet dat ze miljoenen aan inkomsten missen, alleen advertentie inkomsten via internet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En toch kon je op ieder moment iedere film en iedere aflevering van elke serie bekijken.
Mega upload was voor file uploads, Mega Video voor videos die je kon streamen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wat is dan het verschil tussen MegaUpload en MegaVideo?
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Plugin het volgende:
[..]
Verdienen, als ik bv windows zou hebben, en ik heb 1 orginele kopie, die kopieer ik 50.000.000 keer, en vraag daar ¤100 voor per kopie, verdien ik dan echt al dat geld?
Ik vind van niet, maar goed, ieder zijn mening
Maar goed, niet dat ik zeg dat die site zoveel ''verdiend''. Ik zou persoonlijk geen geld uitgeven aan zo'n site.
Sommige videobestanden die naar megaupload werden geupload werden daarnaast ook voor vertoning op de flashbased streaming site megavideo gereëncode. Dit ging ten koste van de kwaliteit en tussen het kijken door, ik meen om de 75 minuten, kreeg je een time-out van een uur ofzo. Maar sommige noobs waren er reuze blij mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wat is dan het verschil tussen MegaUpload en MegaVideo?
Vandaar dat die eigenaar in een villa woonde van 30 miljoen. Hij verdiende er niks aanquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
De makers van Megaupload maakten geen illegale kopietjes van sofware/muziek/etc om deze door te verkopen
Die kentekensquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Lol allemaal in beslag genomen
Moeilijk he begrijpend lezenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vandaar dat die eigenaar in een villa woonde van 30 miljoen. Hij verdiende er niks aan
Was dat gisteren wel zo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:51 schreef Confetti het volgende:
Op www.google.nl krijg je geen suggestie van megaupload totdat je megaupload helemaal hebt ingetypt.
Conspiracy!!!!!!!1
Hetzelfde met rapidsharequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:51 schreef Confetti het volgende:
Op www.google.nl krijg je geen suggestie van megaupload totdat je megaupload helemaal hebt ingetypt.
Conspiracy!!!!!!!1
Anon +1quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef YazooW het volgende:
And so it begins:
Anonymous heeft Justice.gov en de site van Universal Music kapot gemaakt.
Kimble?..quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Kimble is bij zijn huis in Nieuw Zeeland gearresteerd:
[ afbeelding ]
Zal wel even geduurd hebben voor ze hem hadden gevonden.
Ik was aan het tikken, upload, en zie ditquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef YazooW het volgende:
And so it begins:
Oh! Kim Schmitz, da's die dikke vette Gumballer die als een idioot door Marokko heen knalde met zijn AMG..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:00 schreef vosss het volgende:
[..]
http://www.ukhackers.com/story/?id=13430
Kim Schmitz.
Gut.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef YazooW het volgende:
http://justice.gov
http://www.universalmusic.com/
quote:After a Department of Justice-executed raid today on the file sharing site Megaupload, hackers aligned with the online collective Anonymous have shut down the websites for both the DoJ and Universal Music Group, the largest record company in America.
Both universalmusic.com and justice.gov went down on Thursday afternoon, less than hours after it was revealed that Megaupload had been brought down by federal authorities and four people linked to the site, all outside of America, were arrested and charged with a conspiracy related to copyright infringement.
“It was in retaliation for Megaupload, as was the concurrent attack on Justice.gov,” Anonymous operative Barret Brown tells RT on Thursday afternoon.
Brown adds that “more is coming” and Anonymous-aligned hacktivists are pursuing a
En zo begint wat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef YazooW het volgende:
And so it begins:
En terecht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef YazooW het volgende:
And so it begins:
is nu down.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef YazooW het volgende:
http://www.mpaa.org/ is ook bijna down
Oke en wat houdt dat precies in? En belangrijker, wat verwacht men ermee te bereiken?quote:
Haha!..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef themole het volgende:
[..]
Bezig met het platleggen van sites.
Wat dat inhoud is dat ze nu weer een shitload aan sites gaan platgooien zonder erbij na te denken. Wat ze ermee willen bereiken is dat het internet van de mensen blijft, zo weinig mogelijk bemoeienis van overheden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oke en wat houdt dat precies in? En belangrijker, wat verwacht men ermee te bereiken?
http://www.fbi.gov/ next?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:25 schreef YazooW het volgende:
mpaa.org nu dus "officieel" tango down.
Google het.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wat is mpaa en riaa? Kan je heel kort uitleggen als je een link zet?
Ik vraag me toch echt af hoe iemand verwacht dit te kunnen bereiken door allerlei sites plat te gooien...quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wat dat inhoud is dat ze nu weer een shitload aan sites gaan platgooien zonder erbij na te denken. Wat ze ermee willen bereiken is dat het internet van de mensen blijft, zo weinig mogelijk bemoeienis van overheden.
nee ik ga niet google en wikien bij iedere linkplaatsingquote:
quote:
twitter:AnonDaily twitterde op donderdag 19-01-2012 om 23:24:11http://t.co/Lp4Rzz2R is going DOWN! SOON! reageer retweet
Je moet het meer zien als een stel kinderen/no-lifers die nu met een harde plasser in de broek zonder na te denken allemaal sites zitten plat te halen. Zit niet echt een organisatie achter ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af hoe iemand verwacht dit te kunnen bereiken door allerlei sites plat te gooien...
Alsof overheden en bedrijven uit angst daarvoor dan maar zullen zeggen: "Oke, oke, we geven ons over Anyonymous! Jullie hebben gewonnen, we zullen geen sites als Megaupload meer vervolgen!"
Er zitten ook "echte" diehard hackers tussen die wel contact met elkaar hebben via IRC channels enz.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je moet het meer zien als een stel kinderen/no-lifers die nu met een harde plasser in de broek zonder na te denken allemaal sites zitten plat te halen. Zit niet echt een organisatie achter ofzo.
Ja natuurlijk, maar het overgrote deel zijn meelopers die eigenlijk niet weten wat ze doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zitten ook "echte" diehard hackers tussen die wel contact met elkaar hebben via IRC channels enz.
Klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het overgrote deel zijn meelopers die eigenlijk niet weten wat ze doen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef vosss het volgende:
Je kan zeggen van die bolle wat je wilt (met al zn veroordelingen etc), maar hij had wel een vette kooi en een paar dikke waggels
En binnenkort 20 jaar celquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef vosss het volgende:
Je kan zeggen van die bolle wat je wilt (met al zn veroordelingen etc), maar hij had wel een vette kooi en een paar dikke waggels
Nee nog niet, maar bv die Occupy Wall Street, dat is niet veel anders. Wanneer de economie dus nog veel slechter gaat, en het gevoel krijgen, dat ze er niet voor ons zijn is dit gewoon weer iets om uiteindelijk groter en sterker te worden, misschien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je moet het meer zien als een stel kinderen/no-lifers die nu met een harde plasser in de broek zonder na te denken allemaal sites zitten plat te halen. Zit niet echt een organisatie achter ofzo.
Zij laten tenminste nog hun stem horen. In tijden waarin de meesten genoegen nemen met misrepresentatie (en leiding) door een minuscuul aantal mensen, vrijwel zonder uitzondering afkomstig uit een kleine zeer besloten bovenklasse, vind ik dat prijzenswaardig. Zelfs al vind ik DDOS-aanvallen op zich bijzonder lame.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af hoe iemand verwacht dit te kunnen bereiken door allerlei sites plat te gooien...
Alsof overheden en bedrijven uit angst daarvoor dan maar zullen zeggen: "Oke, oke, we geven ons over Anyonymous! Jullie hebben gewonnen, we zullen geen sites als Megaupload meer vervolgen!"
En toch zullen de verantwoordelijken daar veel meer van meekrijgen dan een verontwaardige post op een of ander forum, ik sluit niet uit zelfs meer dan van een fysiek 'protest' op straat, iig de Nederlandse variant.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef Tegan het volgende:
Anonymous is ook weer lekker kansloos bezig. Website uurtje down, big whoop
.
Inmiddels een hele hoop websites.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef Tegan het volgende:
Anonymous is ook weer lekker kansloos bezig. Website uurtje down, big whoop
.
99% is idd onervaren en halen al hun plezier uit het DDOS'sen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
FBI.gov is het volgende doelwit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:56 schreef YazooW het volgende:
whitehouse.gov zou op dit moment ook worden aangevallen volgens RT.com, al valt er weinig van te merken.
Ja ok. Je hebt een punt. Het komt alleen zo knullig over, en helemaal als alle nieuwsbronnen er zo serieus op in gaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
En toch zullen de verantwoordelijken daar veel meer van meekrijgen dan een verontwaardige post op een of ander forum, ik sluit niet uit zelfs meer dan van een fysiek 'protest' op straat, iig de Nederlandse variant.
Ik had het erover dat ik MS was, en dat in mijn ogen ze niet ''verdienen'' wat ze verdienen met het 50 miljoen of meer? kopieren van 1 orgineel, en dat voor 100$ per kopie of meer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Moeilijk he begrijpend lezen
Wanneer mensen onder andere Hotmail gebruiken om illegale content (software, informatie, etc) naar elkaar te versturen is Microsoft niet opeens het bedrijf dat geld verdient aan het maken van illegale kopietjes en het zelf beramen van terroristische aanslagen
Megaupload verdient aan het HOSTEN van ruimte voor bestanden (reclame inkomsten, inkomsten van mensen die betalen voor het hosten/downloaden). Het is een (waarschijnljik groot) deel van de gebruikers die deze ruimte gebruikt voor het opslaan en verspreiden van illegale content.
Megaupload kan hooguit verwijt worden dat ze het misbruik van hun webspace voor illegale content niet goed genoeg zijn tegengegaan. Maar dat is nog altijd totaal iets anders dan ZELF software illegaal kopieren en dit verspreiden
SOPA?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef mstx het volgende:
So it has begun... ik ben benieuwd welke sites er de komende weken nog meer verdwijnen. Nu nog SOPA invoeren en we hebben wereldwijd een cellentekort.
I see.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:08 schreef vosss het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stop_Online_Piracy_Act
De kanker van internet heden ten dage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |