is nu down.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef YazooW het volgende:
http://www.mpaa.org/ is ook bijna down
Oke en wat houdt dat precies in? En belangrijker, wat verwacht men ermee te bereiken?quote:
Haha!..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef themole het volgende:
[..]
Bezig met het platleggen van sites.
Wat dat inhoud is dat ze nu weer een shitload aan sites gaan platgooien zonder erbij na te denken. Wat ze ermee willen bereiken is dat het internet van de mensen blijft, zo weinig mogelijk bemoeienis van overheden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oke en wat houdt dat precies in? En belangrijker, wat verwacht men ermee te bereiken?
http://www.fbi.gov/ next?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:25 schreef YazooW het volgende:
mpaa.org nu dus "officieel" tango down.
Google het.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wat is mpaa en riaa? Kan je heel kort uitleggen als je een link zet?
Ik vraag me toch echt af hoe iemand verwacht dit te kunnen bereiken door allerlei sites plat te gooien...quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wat dat inhoud is dat ze nu weer een shitload aan sites gaan platgooien zonder erbij na te denken. Wat ze ermee willen bereiken is dat het internet van de mensen blijft, zo weinig mogelijk bemoeienis van overheden.
nee ik ga niet google en wikien bij iedere linkplaatsingquote:
quote:
twitter:AnonDaily twitterde op donderdag 19-01-2012 om 23:24:11http://t.co/Lp4Rzz2R is going DOWN! SOON! reageer retweet
Je moet het meer zien als een stel kinderen/no-lifers die nu met een harde plasser in de broek zonder na te denken allemaal sites zitten plat te halen. Zit niet echt een organisatie achter ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af hoe iemand verwacht dit te kunnen bereiken door allerlei sites plat te gooien...
Alsof overheden en bedrijven uit angst daarvoor dan maar zullen zeggen: "Oke, oke, we geven ons over Anyonymous! Jullie hebben gewonnen, we zullen geen sites als Megaupload meer vervolgen!"
Er zitten ook "echte" diehard hackers tussen die wel contact met elkaar hebben via IRC channels enz.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je moet het meer zien als een stel kinderen/no-lifers die nu met een harde plasser in de broek zonder na te denken allemaal sites zitten plat te halen. Zit niet echt een organisatie achter ofzo.
Ja natuurlijk, maar het overgrote deel zijn meelopers die eigenlijk niet weten wat ze doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zitten ook "echte" diehard hackers tussen die wel contact met elkaar hebben via IRC channels enz.
Klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het overgrote deel zijn meelopers die eigenlijk niet weten wat ze doen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef vosss het volgende:
Je kan zeggen van die bolle wat je wilt (met al zn veroordelingen etc), maar hij had wel een vette kooi en een paar dikke waggels
En binnenkort 20 jaar celquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef vosss het volgende:
Je kan zeggen van die bolle wat je wilt (met al zn veroordelingen etc), maar hij had wel een vette kooi en een paar dikke waggels
Nee nog niet, maar bv die Occupy Wall Street, dat is niet veel anders. Wanneer de economie dus nog veel slechter gaat, en het gevoel krijgen, dat ze er niet voor ons zijn is dit gewoon weer iets om uiteindelijk groter en sterker te worden, misschien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je moet het meer zien als een stel kinderen/no-lifers die nu met een harde plasser in de broek zonder na te denken allemaal sites zitten plat te halen. Zit niet echt een organisatie achter ofzo.
Zij laten tenminste nog hun stem horen. In tijden waarin de meesten genoegen nemen met misrepresentatie (en leiding) door een minuscuul aantal mensen, vrijwel zonder uitzondering afkomstig uit een kleine zeer besloten bovenklasse, vind ik dat prijzenswaardig. Zelfs al vind ik DDOS-aanvallen op zich bijzonder lame.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af hoe iemand verwacht dit te kunnen bereiken door allerlei sites plat te gooien...
Alsof overheden en bedrijven uit angst daarvoor dan maar zullen zeggen: "Oke, oke, we geven ons over Anyonymous! Jullie hebben gewonnen, we zullen geen sites als Megaupload meer vervolgen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |