Dan is half studerend Nederland de lulquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:15 schreef Antal het volgende:
Straks gooien ze dropbox ook nog dicht.. Kijken wat er dan gebeurt...
Volgensmij wel, site ligt nu plat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verdomme, nu moet ik series nog écht gaan downloaden ook. (als dit betekent dat Megavideo ook weg gaat)
Idd Dropbox wordt hier permanent gebruikt op mijn studie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dan is half studerend Nederland de lul
Dus?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:34 schreef themole het volgende:
[..]
Idd Dropbox wordt hier permanent gebruikt op mijn studie.
Vooral dat kan is echt een hele vieze.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan Gmail en andere mailproviders ook offline dan gezien ik daar ook auteursrechtelijk materiaal kan verspreiden
Er werd ook veel afgehaald.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Verbaasde me er altijd al over dat die website online kon zijn.
Die site werd enkel gebruikt om films en series te kijken.
Net nu ook het witte huis zich tegen dergelijke praktijken zich heeft uitgesproken. Bizar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
De timing is trouwens wel slecht van de FBI :p.
Maar dat kan vaak ook op de sites van CBS,ABC etc zelf. Het is niet dat ze miljoenen aan inkomsten missen, alleen advertentie inkomsten via internet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En toch kon je op ieder moment iedere film en iedere aflevering van elke serie bekijken.
Mega upload was voor file uploads, Mega Video voor videos die je kon streamen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wat is dan het verschil tussen MegaUpload en MegaVideo?
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Plugin het volgende:
[..]
Verdienen, als ik bv windows zou hebben, en ik heb 1 orginele kopie, die kopieer ik 50.000.000 keer, en vraag daar ¤100 voor per kopie, verdien ik dan echt al dat geld?
Ik vind van niet, maar goed, ieder zijn mening
Maar goed, niet dat ik zeg dat die site zoveel ''verdiend''. Ik zou persoonlijk geen geld uitgeven aan zo'n site.
Sommige videobestanden die naar megaupload werden geupload werden daarnaast ook voor vertoning op de flashbased streaming site megavideo gereëncode. Dit ging ten koste van de kwaliteit en tussen het kijken door, ik meen om de 75 minuten, kreeg je een time-out van een uur ofzo. Maar sommige noobs waren er reuze blij mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wat is dan het verschil tussen MegaUpload en MegaVideo?
Vandaar dat die eigenaar in een villa woonde van 30 miljoen. Hij verdiende er niks aanquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
De makers van Megaupload maakten geen illegale kopietjes van sofware/muziek/etc om deze door te verkopen
Die kentekensquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Lol allemaal in beslag genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |