Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Plugin het volgende:
[..]
Verdienen, als ik bv windows zou hebben, en ik heb 1 orginele kopie, die kopieer ik 50.000.000 keer, en vraag daar ¤100 voor per kopie, verdien ik dan echt al dat geld?
Ik vind van niet, maar goed, ieder zijn mening
Maar goed, niet dat ik zeg dat die site zoveel ''verdiend''. Ik zou persoonlijk geen geld uitgeven aan zo'n site.
Sommige videobestanden die naar megaupload werden geupload werden daarnaast ook voor vertoning op de flashbased streaming site megavideo gereėncode. Dit ging ten koste van de kwaliteit en tussen het kijken door, ik meen om de 75 minuten, kreeg je een time-out van een uur ofzo. Maar sommige noobs waren er reuze blij mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wat is dan het verschil tussen MegaUpload en MegaVideo?
Vandaar dat die eigenaar in een villa woonde van 30 miljoen. Hij verdiende er niks aanquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
De makers van Megaupload maakten geen illegale kopietjes van sofware/muziek/etc om deze door te verkopen
Die kentekensquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Lol allemaal in beslag genomen
Moeilijk he begrijpend lezenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vandaar dat die eigenaar in een villa woonde van 30 miljoen. Hij verdiende er niks aan
Was dat gisteren wel zo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:51 schreef Confetti het volgende:
Op www.google.nl krijg je geen suggestie van megaupload totdat je megaupload helemaal hebt ingetypt.
Conspiracy!!!!!!!1
Hetzelfde met rapidsharequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:51 schreef Confetti het volgende:
Op www.google.nl krijg je geen suggestie van megaupload totdat je megaupload helemaal hebt ingetypt.
Conspiracy!!!!!!!1
Anon +1quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef YazooW het volgende:
And so it begins:
Anonymous heeft Justice.gov en de site van Universal Music kapot gemaakt.
Kimble?..quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Kimble is bij zijn huis in Nieuw Zeeland gearresteerd:
[ afbeelding ]
Zal wel even geduurd hebben voor ze hem hadden gevonden.
Ik was aan het tikken, upload, en zie ditquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef YazooW het volgende:
And so it begins:
Oh! Kim Schmitz, da's die dikke vette Gumballer die als een idioot door Marokko heen knalde met zijn AMG..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:00 schreef vosss het volgende:
[..]
http://www.ukhackers.com/story/?id=13430
Kim Schmitz.
Gut.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef YazooW het volgende:
http://justice.gov
http://www.universalmusic.com/
quote:After a Department of Justice-executed raid today on the file sharing site Megaupload, hackers aligned with the online collective Anonymous have shut down the websites for both the DoJ and Universal Music Group, the largest record company in America.
Both universalmusic.com and justice.gov went down on Thursday afternoon, less than hours after it was revealed that Megaupload had been brought down by federal authorities and four people linked to the site, all outside of America, were arrested and charged with a conspiracy related to copyright infringement.
“It was in retaliation for Megaupload, as was the concurrent attack on Justice.gov,” Anonymous operative Barret Brown tells RT on Thursday afternoon.
Brown adds that “more is coming” and Anonymous-aligned hacktivists are pursuing a
En zo begint wat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef YazooW het volgende:
And so it begins:
En terecht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef YazooW het volgende:
And so it begins:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |