En toch zullen de verantwoordelijken daar veel meer van meekrijgen dan een verontwaardige post op een of ander forum, ik sluit niet uit zelfs meer dan van een fysiek 'protest' op straat, iig de Nederlandse variant.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef Tegan het volgende:
Anonymous is ook weer lekker kansloos bezig. Website uurtje down, big whoop
.
Inmiddels een hele hoop websites.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef Tegan het volgende:
Anonymous is ook weer lekker kansloos bezig. Website uurtje down, big whoop
.
99% is idd onervaren en halen al hun plezier uit het DDOS'sen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je moet het meer zien als een stel kinderen/no-lifers die nu met een harde plasser in de broek zonder na te denken allemaal sites zitten plat te halen. Zit niet echt een organisatie achter ofzo.
FBI.gov is het volgende doelwit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:56 schreef YazooW het volgende:
whitehouse.gov zou op dit moment ook worden aangevallen volgens RT.com, al valt er weinig van te merken.
Ja ok. Je hebt een punt. Het komt alleen zo knullig over, en helemaal als alle nieuwsbronnen er zo serieus op in gaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
En toch zullen de verantwoordelijken daar veel meer van meekrijgen dan een verontwaardige post op een of ander forum, ik sluit niet uit zelfs meer dan van een fysiek 'protest' op straat, iig de Nederlandse variant.
Ik had het erover dat ik MS was, en dat in mijn ogen ze niet ''verdienen'' wat ze verdienen met het 50 miljoen of meer? kopieren van 1 orgineel, en dat voor 100$ per kopie of meer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Moeilijk he begrijpend lezen
Wanneer mensen onder andere Hotmail gebruiken om illegale content (software, informatie, etc) naar elkaar te versturen is Microsoft niet opeens het bedrijf dat geld verdient aan het maken van illegale kopietjes en het zelf beramen van terroristische aanslagen
Megaupload verdient aan het HOSTEN van ruimte voor bestanden (reclame inkomsten, inkomsten van mensen die betalen voor het hosten/downloaden). Het is een (waarschijnljik groot) deel van de gebruikers die deze ruimte gebruikt voor het opslaan en verspreiden van illegale content.
Megaupload kan hooguit verwijt worden dat ze het misbruik van hun webspace voor illegale content niet goed genoeg zijn tegengegaan. Maar dat is nog altijd totaal iets anders dan ZELF software illegaal kopieren en dit verspreiden
SOPA?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef mstx het volgende:
So it has begun... ik ben benieuwd welke sites er de komende weken nog meer verdwijnen. Nu nog SOPA invoeren en we hebben wereldwijd een cellentekort.
I see.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:08 schreef vosss het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stop_Online_Piracy_Act
De kanker van internet heden ten dage
twitter:YourAnonNews twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 00:05:38The Largest Attack Ever by Anonymous - 5,635 People Confirmed Using #LOIC to Bring Down Sites! #Anonymous reageer retweet
Hehe, ik las het ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:11 schreef iBenny het volgende:
De websites van BREIN zijn nu ook aan de beurt...
Als ze maar niet weer de verkeerde pakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:11 schreef iBenny het volgende:
De websites van BREIN zijn nu ook aan de beurt...
Nog geen 6000 mensen. Dat valt me eigenlijk nogal tegen. En dat is een understatement.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:11 schreef Specularium het volgende:
twitter:YourAnonNews twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 00:05:38The Largest Attack Ever by Anonymous - 5,635 People Confirmed Using #LOIC to Bring Down Sites! #Anonymous reageer retweet
voor de anonymous mensen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog geen 6000 mensen. Dat valt me eigenlijk nogal tegen. En dat is een understatement.
Is dat serieus een record?
Dat is confirmed. Weet eigenlijk niet wat daar de statistieken achter zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog geen 6000 mensen. Dat valt me eigenlijk nogal tegen. En dat is een understatement.
Is dat serieus een record?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |