abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106937723
Goed. Ik zit hier best mee, vandaar dat ik benieuwd ben naar reacties en tips van jullie.

Ik heb inmiddels een relatie van bijna 6 maanden. Ik viel als een blok voor mijn vriend en met name omdat hij eigenlijk onbereikbaar was op dat moment. Ik moest er echt iets voor doen wilde ik met hem in contact komen en wilde ik zijn interesse behouden terwijl ik het altijd andersom gewend ben.

Nu zijn we een aantal maanden samen en merk ik dat ik alweer opzoek ga naar andere uitdagingen en inga op sommige jongens. Mijn vriend, hoe lief, knap en leuk hij ook is, is niet genoeg voor mij terwijl hij alles heeft en alles geeft. Ik vind hem nog steeds super leuk maar ik heb behoefte aan nieuwe ervaringen.

Op dit moment heb ik meerdere flirts en heb ik ook met drie verschillende jongens afgesproken. Ik weet dat het niet hoort en ik voel me schuldig tegenover mijn vriend maar het gebeurt wel. Voor de jongens waar ik mee heb afgesproken voel ik niets, voor mijn vriend weer wel. Het is puur omdat ik deze jongens als een uitdaging zie; ik moet er wat voor doen om deze jongens te krijgen en het is spannend.

Voor mijn relatie heb ik dit ook altijd gedaan. Altijd flirtte ik met jongens en als ik die jongens eenmaal had dumpte ik de jongens maar weer omdat ik het dan wel gezien had. Ik hoopte dat mijn vriend dit gevoel bij mij kon wegnemen en ik dacht ook dat het eerst het geval was.

Ik heb dit al vaker aan mijn vriend willen vertellen maar ik durf het niet omdat hij altijd weer met lieve acties komt waardoor ik het niet kan maken. Ik weet ook dat als ik dit vertel onze relatie mogelijk over is terwijl ik dat niet wil.

Nu ik het zo teruglees is het veel ik-ik-ik-ik en gaat het helemaal niet over zijn gevoelens. Ik weet gewoon niet wat ik met deze situatie aanmoet; kwijt wil ik hem niet maar ik wil ook spanning buiten de relatie om.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:02:56 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106937781
Vriend dumpen en van je twee toekomstige dates genieten! :*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106937797
Redelijk fout imho. Echter ik ben bang dat het niet oplosbaar is, omdat het een onderdeel van je karakter is.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_106937810
1 word voor SLET
hoi hoi
pi_106937875
Hoer. Kap met je relatie, hij verdient beter.
pi_106937897
Niet gezond TS, wat wil je zelf?
Wil je verder blijven flirten met jongens? Of ga je voor zekerheid met je vriend?

Als dat laatste je antwoord is, dan spreek je NIET af met die jongens en hou je gewoon op met dat flirten.
Besteed wat extra aandacht aan je vriend!
Cindy De Vuyst
pi_106937918
Dit is gewoon sneu.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:18:53 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_106937976
Is het iets als: het bezit van de zaak is het eind van het vermaak...?
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:19:45 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106937990
Wat TS eerst moet doen is een keer goed naar haar eigen wispelturigheid kijken. Zulk gedrag komt ergens vandaan en dat zal eerst opgelost moeten voor TS ooit gelukkig wordt met een geliefde. Anders zal ze in dit gedrag blijven vervallen. Of vind de onmogelijke vent die het wel allemaal weet te zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106938001
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:19 schreef Dven het volgende:
Wat TS eerst moet doen is een keer goed naar haar eigen wispelturigheid kijken. Zulk gedrag komt ergens vandaan en dat zal eerst opgelost moeten voor TS ooit gelukkig wordt met een geliefde. Anders zal ze in dit gedrag blijven vervallen. Of zoek een vent die wel de spanning erin weet te houden.
Of ze blijft altijd single.
pi_106938005
@ Boca

The chase is better than the catch.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_106938014
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Is het iets als: het bezit van de zaak is het eind van het vermaak...?
Dat is wel een beetje zo maar toch vind ik mijn vriend ook echt heel leuk. :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:22:39 #13
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_106938036
Slet :')
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_106938050
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:21 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje zo maar toch vind ik mijn vriend ook echt heel leuk. :)
Please, iemand waar je oprecht om geeft behandel je niet zo.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:23:46 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938061
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:23 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ze zegt 'heel leuk'. Dat betekent uiteindelijk niet zo heel erg veel.
pi_106938143
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:13 schreef einzeinz het volgende:
Niet gezond TS, wat wil je zelf?
Wil je verder blijven flirten met jongens? Of ga je voor zekerheid met je vriend?

Als dat laatste je antwoord is, dan spreek je NIET af met die jongens en hou je gewoon op met dat flirten.
Besteed wat extra aandacht aan je vriend!
Het is inderdaad niet gezond. Ik wil beide. Ik wil mijn vriend maar ik wil ook flirten buiten de relatie om. Ik vind het super leuk om samen met hem te zijn maar ik vind het ook leuk om een soort van spel te spelen met andere jongens waar ik niks voor voel en waar ook niets uit voort gaat komen en waar uitdaging in zit. :)
pi_106938163
TS heeft een defect kutslot.
Arm vriendje, beter 1 sleutel in de hand dan 10 in haar stad.
pi_106938165
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Ze zegt 'heel leuk'. Dat betekent uiteindelijk niet zo heel erg veel.
Klopt, viel me ook al op. Nergens staat dat ze verliefd is, om hem geeft of van hem houdt.. alleen maar leuk, leuk, heel leuk. :{ Het favoriete woord van TS, leuk.
pi_106938180
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:23 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of ik wel om hem geef of zo. Ik vind hem gewoon lief, leuk en knap en ik weet dat ik het erg zou vinden als onze relatie over zal gaan.
pi_106938207
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:29 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet gezond. Ik wil beide. Ik wil mijn vriend maar ik wil ook flirten buiten de relatie om. Ik vind het super leuk om samen met hem te zijn maar ik vind het ook leuk om een soort van spel te spelen met andere jongens waar ik niks voor voel en waar ook niets uit voort gaat komen en waar uitdaging in zit. :)
Ga maar bord spellen spelen.
pi_106938214
quote:
15s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:04 schreef Puntenjager het volgende:
Redelijk fout imho. Echter ik ben bang dat het niet oplosbaar is, omdat het een onderdeel van je karakter is.
Ik hoop het niet eigenlijk. Het kan ook zijn dat hij niet de juiste is voor mij en er iemand rondloopt waarbij ik dit niet ga krijgen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:33:45 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938234
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:30 schreef Aliana het volgende:

[..]

Klopt, viel me ook al op. Nergens staat dat ze verliefd is, om hem geeft of van hem houdt.. alleen maar leuk, leuk, heel leuk. :{ Het favoriete woord van TS, leuk.
Want dat doet ze ook niet. Misschien is TS het type dat vooral van zichzelf houdt. Als ze van haar vriendje had gehouden, dan had ze het nooit zo ver laten komen en wanneer het toch zo ver komt dan had ze de eer aan zichzelf gehouden en alles aan haar vriend opgebiecht. Omdat wanneer hij echt zo lief leuk en knap is, hij beter verdient dan voorgelogen worden.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:34:40 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938257
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:32 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik hoop het niet eigenlijk. Het kan ook zijn dat hij niet de juiste is voor mij en er iemand rondloopt waarbij ik dit niet ga krijgen.
Dan kan je beter je tijd besteden aan het vinden van diegene in plaats van te blijven hangen bij iets waar jij uiteindelijk niet gelukkig van wordt en hij al helemaal niet.
pi_106938285
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:30 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ehm, even eerlijk, binnen 6 maanden hou je nog niet van iemand. Verliefdheid enzo dan weer wel. TS is een tease, meer niet. Die eindigt solo met 5 babies.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:36:41 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938293
Gokje: TS is het ook het type waarvan vriendje of mogelijke flirt niet met andere praten/flirten mag omdat dit haar doet denken aan haar eigen gedrag? :D
pi_106938301
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:36 schreef Dven het volgende:
Gokje: TS is het ook het type waarvan vriendje of mogelijke flirt niet met andere praten/flirten mag omdat dit haar doet denken aan haar eigen gedrag? :D
Zou je denken.. :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:37:19 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938303
quote:
16s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:36 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ehm, even eerlijk, binnen 6 maanden hou je nog niet van iemand. Verliefdheid enzo dan weer wel. TS is een tease, meer niet. Die eindigt solo met 5 babies.
Binnen zes maanden kan je heel goed al van iets of iemand houden hoor :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:37:33 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938307
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:37 schreef Aliana het volgende:

[..]

Zou je denken.. :')
Ik heb een heel vaag vermoeden.. :D
pi_106938349
Hij is te goed voor je, alleen weet hij dat (nog) niet.
Dus als je geen beslissing weet te maken, vertel je hem dit hele verhaal en maakt hij de beslissing wel voor je! ^O^
  Eindredactie Games woensdag 18 januari 2012 @ 01:41:00 #30
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_106938355
In plaats van anderen de dupe te laten worden van je eigen promiscuïteiten zou je wellicht beter kunnen accepteren dat je losbandigheid zo diep geworteld zit dat een relatie aangaan alleen maar leidt tot het kwetsen van anderen. Met andere woorden, accepteer dat je vooralsnog beter nog even voort kan modderen als de 'neighbourhood bicycle', of, iets subtieler, tot je je wilde haren kwijt bent ( :') ) .
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:42:09 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938369
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:40 schreef Aliana het volgende:
Hij is te goed voor je, alleen weet hij dat (nog) niet.
Dus als je geen beslissing weet te maken, vertel je hem dit hele verhaal en maakt hij de beslissing wel voor je! ^O^
Misschien fokt hij en heeft hij het al gelezen? :o
pi_106938378
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Binnen zes maanden kan je heel goed al van iets of iemand houden hoor :)
Hoe ik het steeds ervaar is dat het na een jaar goede omgang pas echt komt, hoe gek ik ook op iemand ben. Na 6 maanden gaf ik heel veel om iemand maar houden van ligt een paar stappen hoger op de ladder.

quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:41 schreef 2dope het volgende:
In plaats van anderen de dupe te laten worden van je eigen promiscuïteiten zou je wellicht beter kunnen accepteren dat je losbandigheid zo diep geworteld zit dat een relatie aangaan alleen maar leidt tot het kwetsen van anderen. Met andere woorden, accepteer dat je vooralsnog beter nog even voort kan modderen als de 'neighbourhood bicycle', of, iets subtieler, tot je je wilde haren kwijt bent ( :') ) .
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:43:50 #33
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_106938394
quote:
Op dit moment heb ik meerdere flirts en heb ik ook met drie verschillende jongens afgesproken.
In het kort: jij bent een rasechte slet. Iemand waar zelfs Jack The Ripper met een boog omheen zou lopen. Nu maar hopen dat er een agressieve ziekte om de hoek komt die een eind maakt aan jouw praktijken voordat je nog mensen, opzettelijk, beschadigd.
pi_106938402
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Misschien fokt hij en heeft hij het al gelezen? :o
Dat zou wel interessant worden.. :D
pi_106938417
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:43 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

In het kort: jij bent een rasechte slet. Iemand waar zelfs Jack The Ripper met een boog omheen zou lopen. Nu maar hopen dat er een agressieve ziekte om de hoek komt die een eind maakt aan jouw praktijken voordat je nog mensen, opzettelijk, beschadigd.
Ja want onopzettelijk de halve stad besmetten is een goed idee. :9
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:46:48 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938435
;)
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:48:25 #37
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_106938459
quote:
16s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:45 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ruimt wel lekker op. Sletten (van beide geslacht) die elkaar in snel tempo uit de weg ruimen.
Kom er maar in, belastingverlaging *O*
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:49:00 #38
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_106938469
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:58 schreef usedtoknow het volgende:
Goed. Ik zit hier best mee, vandaar dat ik benieuwd ben naar reacties en tips van jullie.

Ik heb inmiddels een relatie van bijna 6 maanden. Ik viel als een blok voor mijn vriend en met name omdat hij eigenlijk onbereikbaar was op dat moment. Ik moest er echt iets voor doen wilde ik met hem in contact komen en wilde ik zijn interesse behouden terwijl ik het altijd andersom gewend ben.

Nu zijn we een aantal maanden samen en merk ik dat ik alweer opzoek ga naar andere uitdagingen en inga op sommige jongens. Mijn vriend, hoe lief, knap en leuk hij ook is, is niet genoeg voor mij terwijl hij alles heeft en alles geeft. Ik vind hem nog steeds super leuk maar ik heb behoefte aan nieuwe ervaringen.

Op dit moment heb ik meerdere flirts en heb ik ook met drie verschillende jongens afgesproken. Ik weet dat het niet hoort en ik voel me schuldig tegenover mijn vriend maar het gebeurt wel. Voor de jongens waar ik mee heb afgesproken voel ik niets, voor mijn vriend weer wel. Het is puur omdat ik deze jongens als een uitdaging zie; ik moet er wat voor doen om deze jongens te krijgen en het is spannend.

Voor mijn relatie heb ik dit ook altijd gedaan. Altijd flirtte ik met jongens en als ik die jongens eenmaal had dumpte ik de jongens maar weer omdat ik het dan wel gezien had. Ik hoopte dat mijn vriend dit gevoel bij mij kon wegnemen en ik dacht ook dat het eerst het geval was.

Ik heb dit al vaker aan mijn vriend willen vertellen maar ik durf het niet omdat hij altijd weer met lieve acties komt waardoor ik het niet kan maken. Ik weet ook dat als ik dit vertel onze relatie mogelijk over is terwijl ik dat niet wil.

Nu ik het zo teruglees is het veel ik-ik-ik-ik en gaat het helemaal niet over zijn gevoelens. Ik weet gewoon niet wat ik met deze situatie aanmoet; kwijt wil ik hem niet maar ik wil ook spanning buiten de relatie om.
Neuken? ;) Die knipoog was trouwens serieus als flirt bedoeld!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_106938491
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:43 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik ben geen rasechte slet want ik deel het bed met niemand. Het enige wat ik in feite doe is flirten, paar keer afspreken en dumpen omdat ik geen interesse meer heb en dat doe ik ook maar met een bepaald aantal jongens aangezien niet veel goed genoeg zijn in mijn ogen.
pi_106938516
quote:
16s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:45 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ha-ha.
pi_106938527
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:50 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik ben geen rasechte slet want ik deel het bed met niemand. Het enige wat ik in feite doe is flirten, paar keer afspreken en dumpen omdat ik geen interesse meer heb en dat doe ik ook maar met een bepaald aantal jongens aangezien niet veel goed genoeg zijn in mijn ogen.
Aandachtshoer dan. :{w
Je lijkt er ook echt weinig spijt van te hebben..
pi_106938529
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:41 schreef 2dope het volgende:
Promiscuïteiten!? Ik heb geen seks met die jongens. Ik ga niet na drie dates met iemand naar bed ofzo.
pi_106938545
Nou als dat er ingebakken zit bij je, misschien kan je het dan zo met je vriend bespreken dat hij weer wat onbereikbaarder wordt voor je. Dus dat ie ervoor zorgt dat je op een of andere manier meer moeite voor hem moet doen, zal ik maar zeggen.

Misschien is dit uberhaupt niet te doen. Maar dan zou je dus ideaal gezien een vriendje moeten krijgen, die dit als eigenschap heeft :P

Om maar even een ander licht op t topic te schijnen _O-
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:54:21 #44
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_106938546
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:52 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Promiscuïteiten!? Ik heb geen seks met die jongens. Ik ga niet na drie dates met iemand naar bed ofzo.
Maak je geen zorgen, ik ben een echte man.. Neuken? ;)
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_106938558
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:54 schreef Retronix het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, ik ben een echte man.. Neuken? ;)
Je bent te bereikbaar nu.
pi_106938577
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:55 schreef Aliana het volgende:

[..]

Je bent te bereikbaar nu.
snel Retronix, rij een tunnel in
pi_106938586
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:52 schreef Aliana het volgende:

[..]

Aandachtshoer dan. :{w
Je lijkt er ook echt weinig spijt van te hebben..
Nee. Ik vind het gewoon leuk om te flirten en te spelen met mannen die niet makkelijk zijn. Niet om de aandacht, aandacht krijg ik sowieso wel maar meer om het spel. Spijt heb ik wel. Ik vind het gewoon moeilijk om hier een oplossing voor te zoeken. Jouw oplossing is het hem vertellen wat uiteindelijk ook moet en hem de keuze laten maken maar dan ben ik hem sowieso kwijt.
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:00:47 #48
365167 Knuffeltutje
Soms met een rijmpje
pi_106938611
Hoe oud is ts?
Ik denk dat ts gewoon helemaal niet klaar is voor een serieuze relatie. Ook als vind ik dat geen excuus om dan maar mensen voor de gek te houden, het feit dat ts hier post geeft aan dat er meer achter zit dan zulke lompe oppervlakkigheid.

Ts hoe oud ben je en hoe oud is je vriend? Als jullie/je nog onder de twintig zijn/bent dan moet je stoppen met zorgen maken en gewoon van je leven genieten. Ben je begin twintiger dan moetje alsnog van je leven genieten maar kan je best af en toe nadenken over of je liever een lief leuk en mooi iemand hebt, of rond loopt te kutten om later te beseffen dat het grashelemaal niet groener was. Maar zelfs dan heb je nog tijd zat joh om jezelf te leren kennen en van je fouten te leren en te ontdekken wat je nou wil. Ben je 30 of 40 + dan val je buiten mijn kennis en adviseer ik je om het aan mensen van die leeftijd te vragen, that is: meningen adviezen ervaringen en daaruit je eigen conclusie die voor jou van toepassing is te trekken.
Ik hou van knus, ik hou van knuffelen, ik hou van aan lieve mannen snuffelen en frutselen.
Ik ben geen stomme kloon. Ik ben geen newbie.
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:02:09 #49
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938621
Ik begrijp TS ergens wel hoor. Ik heb een vriendin gehad waar ik zielsveel om gaf en alles voor over had. Maar toch kon ik de verleiding niet weerstaan om af en toe een flirt aan te gaan. Waarin verder geen erge dingen gezegd of gebeurd zijn maar het waren wel degelijk flirts. Spanning, avontuur en het idee hebben dat je iets slechts doet, ook al zit er verder vrij weinig slechts achter. Dat is voor sommige mensen helaas heel aantrekkelijk, misschien wel noodzakelijk.
pi_106938626
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:58 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Nee. Ik vind het gewoon leuk om te flirten en te spelen met mannen die niet makkelijk zijn. Niet om de aandacht, aandacht krijg ik sowieso wel maar meer om het spel. Spijt heb ik wel. Ik vind het gewoon moeilijk om hier een oplossing voor te zoeken. Jouw oplossing is het hem vertellen wat uiteindelijk ook moet en hem de keuze laten maken maar dan ben ik hem sowieso kwijt.
Zie je zelf niet hoe sneu je bezig bent? Je bent hem kwijt, hoe dan ook. Je kan niet verwachten dat je al deze dingen kan doen zonder enige consequenties. Of je vertelt hem niks, maar dit soort dingen komen altijd uit. Hoe kan je anders ook met jezelf leven.. ziek.
pi_106938633
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:02 schreef Dven het volgende:
Ik begrijp TS ergens wel hoor. Ik heb een vriendin gehad waar ik zielsveel om gaf en alles voor over had. Maar toch kon ik de verleiding niet weerstaan om af en toe een flirt aan te gaan. Waarin verder geen erge dingen gezegd of gebeurd zijn maar het waren wel degelijk flirts. Spanning, avontuur en het idee hebben dat je iets slechts doet, ook al zit er verder vrij weinig slechts achter. Dat is voor sommige mensen helaas heel aantrekkelijk, misschien wel noodzakelijk.
Jij ging ook op dates e.d?
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:04:39 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938642
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:03 schreef Aliana het volgende:

[..]

Jij ging ook op dates e.d?
Die zijn er geweest ja. Ik heb geen hand vastgehouden en geen zoen gegeven maar ik had zeker 'afspraakjes'. Uiteindelijk mijn vriendin ook verteld. Toen heb ik voor het eerst een klap gekregen van een vrouw :') Verdient wel. Maar we hebben er over gesproken en uiteindelijk is het ook goedgekomen.
pi_106938667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Die zijn er geweest ja. Ik heb geen hand vastgehouden en geen zoen gegeven maar ik had zeker 'afspraakjes'. Uiteindelijk mijn vriendin ook verteld. Toen heb ik voor het eerst een klap gekregen van een vrouw :') Verdient wel. Maar we hebben er over gesproken en uiteindelijk is het ook goedgekomen.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je echt op een "afspraakje" kan gaan, wetend dat je een vriendin hebt.. die er niks van weet. Ik begrijp dat echt niet.
pi_106938699
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:00 schreef Knuffeltutje het volgende:
Hoe oud is ts?
Ik denk dat ts gewoon helemaal niet klaar is voor een serieuze relatie. Ook als vind ik dat geen excuus om dan maar mensen voor de gek te houden, het feit dat ts hier post geeft aan dat er meer achter zit dan zulke lompe oppervlakkigheid.

Ts hoe oud ben je en hoe oud is je vriend? Als jullie/je nog onder de twintig zijn/bent dan moet je stoppen met zorgen maken en gewoon van je leven genieten. Ben je begin twintiger dan moetje alsnog van je leven genieten maar kan je best af en toe nadenken over of je liever een lief leuk en mooi iemand hebt, of rond loopt te kutten om later te beseffen dat het grashelemaal niet groener was. Maar zelfs dan heb je nog tijd zat joh om jezelf te leren kennen en van je fouten te leren en te ontdekken wat je nou wil. Ben je 30 of 40 + dan val je buiten mijn kennis en adviseer ik je om het aan mensen van die leeftijd te vragen, that is: meningen adviezen ervaringen en daaruit je eigen conclusie die voor jou van toepassing is te trekken.
Ik ben 18 en hij is 23. Ik merk ook wel dat hij serieuzer in het leven staat. Ik weet dat het helemaal niet hoort wat ik doe binnen een relatie maar toch is het een soort van behoefte, dat maakt hem niet minder voor mij maar dat zal hij niet begrijpen, logisch ook. Kortom: ik wil de relatie eigenlijk behouden.
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:11:51 #55
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938715
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:06 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je echt op een "afspraakje" kan gaan, wetend dat je een vriendin hebt.. die er niks van weet. Ik begrijp dat echt niet.
Ik zoek spanning in heel veel dingen en dat was er één van. Net als bij TS niets serieus en ook niet iets wat een goede relatie in de weg zou hoeven te staan. Maar dan zal TS het wel een keer op moeten biechten. Nadat ik het aangegeven had en zij akkoord ging dat ik soms zinloze dates had was de spanning er trouwens direct van af en heb ik het nooit meer gedaan :')
pi_106938763
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:10 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik ben 18 en hij is 23. Ik merk ook wel dat hij serieuzer in het leven staat. Ik weet dat het helemaal niet hoort wat ik doe binnen een relatie maar toch is het een soort van behoefte, dat maakt hem niet minder voor mij maar dat zal hij niet begrijpen, logisch ook. Kortom: ik wil de relatie eigenlijk behouden.
Ja je wil zoveel, maar die keuze ligt bij hem. Jij hebt het verpest en misschien zal hij je wel vergeven, maar misschien ook niet. Begin eerst maar met opbiechten. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zoek spanning in heel veel dingen en dat was er één van. Net als bij TS niets serieus en ook niet iets wat een goede relatie in de weg zou hoeven te staan. Maar dan zal TS het wel een keer op moeten biechten. Nadat ik het aangegeven had en zij akkoord ging dat ik soms zinloze dates had was de spanning er trouwens direct van af en heb ik het nooit meer gedaan :')
En jullie zijn nu nog samen? Het is natuurlijk niet echt vreemdgaan, wel een beetje, maar inderdaad niet serieus. Alleen lijkt het mij niet echt positief voor het vertrouwen in een relatie.
pi_106938796
Jij bent geen persoon om nu een relatie te hebben. Wees daarover eerlijk tegenover je vriend, want wat je nu doet kan écht niet.
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:25:51 #58
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938798
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:18 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ja je wil zoveel, maar die keuze ligt bij hem. Jij hebt het verpest en misschien zal hij je wel vergeven, maar misschien ook niet. Begin eerst maar met opbiechten. ;)

[..]

En jullie zijn nu nog samen? Het is natuurlijk niet echt vreemdgaan, wel een beetje, maar inderdaad niet serieus. Alleen lijkt het mij niet echt positief voor het vertrouwen in een relatie.
Inmiddels niet meer samen maar dat is door heel andere zaken gebeurd ;) Mijn 'flirtperiode' was in ruim een jaar geleden. Een jaar voordat de relatie uiteindelijk verbroken werd :)
Het probleem van mijn kant is dat ik gewoon erg benieuwd ben naar andere mensen. En omdat ik een hekel aan zo ongeveer alles wat mannelijk is heb worden dat al snel vrouwen :P
pi_106938819
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Inmiddels niet meer samen maar dat is door heel andere zaken gebeurd ;) Mijn 'flirtperiode' was in ruim een jaar geleden. Een jaar voordat de relatie uiteindelijk verbroken werd :)
Het probleem van mijn kant is dat ik gewoon erg benieuwd ben naar andere mensen. En omdat ik een hekel aan zo ongeveer alles wat mannelijk is heb worden dat al snel vrouwen :P
Hoe kan je daar nou een hekel aan hebben? O+
Maar er is wel een verschil tussen, met vrouwen omgaan of met vrouwen op dates gaan. Gelukkig weet je nu beter. Misschien toch nog wat hoop voor TS en haar vriend.
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:35:34 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938837
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:31 schreef Aliana het volgende:

[..]

Hoe kan je daar nou een hekel aan hebben? O+
Maar er is wel een verschil tussen, met vrouwen omgaan of met vrouwen op dates gaan. Gelukkig weet je nu beter. Misschien toch nog wat hoop voor TS en haar vriend.
Mannen zijn nog simpeler en minder diepgaand dan vrouwen. Heel irritant op den duur. Oh ik zag het zelf vooral als met vrouwen omgaan. Maar vrouwen zien het al snel anders :)
pi_106938870
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Mannen zijn nog simpeler en minder diepgaand dan vrouwen. Heel irritant op den duur. Oh ik zag het zelf vooral als met vrouwen omgaan. Maar vrouwen zien het al snel anders :)
Jaja, het zal best. :)
Mannen zijn inderdaad wel simpel in veel dingen, wat ik juist weer fijn vind.
Altijd met vrouwen omgaan.. nee, om gek van te worden.
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:46:27 #62
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938873
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:45 schreef Aliana het volgende:

[..]

Jaja, het zal best. :)
Mannen zijn inderdaad wel simpel in veel dingen, wat ik juist weer fijn vind.
Altijd met vrouwen omgaan.. nee, om gek van te worden.
En daarom ben jij gek op mannen en ik op vrouwen ;)
pi_106938885
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:46 schreef Dven het volgende:

[..]

En daarom ben jij gek op mannen en ik op vrouwen ;)
Ja..
Zo gaan die dingen hè.
pi_106938891
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:25 schreef zarGon het volgende:
Jij bent geen persoon om nu een relatie te hebben. Wees daarover eerlijk tegenover je vriend, want wat je nu doet kan écht niet.
Misschien bn ik inderdaad niet geschikt voor een relatie op dit moment.
pi_106938896
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:06 schreef Aliana het volgende:

[..]

Een afspraakje hoeft niet zoveel te betekenen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:56:23 #66
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938902
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:53 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Misschien moet je dan voor jezelf nu een conclusie trekken
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:56:38 #67
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938903
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:54 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

En dat is helemaal waar! :D
pi_106938905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:53 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Je bent er niet van overtuigd? Wat zorgt ervoor dat je denkt dat je het wél bent?

quote:

[..]

Dat verschilt per persoon. Dat het niet zoveel voor jou betekent, betekent niet dat je vriend er ook zo over denkt.

Praat met hem.

Ik ben blij dat jij mijn vriendin niet bent.
pi_106938908
quote:

[..]

Dan kan je het er toch openlijk met je vriend over hebben, als het niet zoveel te betekenen heeft?
Waar ben je dan überhaupt bang voor eigenlijk?
pi_106938919
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:58 schreef Aliana het volgende:

[..]

Dan kan je het er toch openlijk met je vriend over hebben, als het niet zoveel te betekenen heeft?
Waar ben je dan überhaupt bang voor eigenlijk?
Omdat hij daar anders over denkt. Hij kan zich al ergeren als ik gewoon normaal dans met iemand in een discotheek om maar een voorbeeld te geven, dit gaat hij al helemaal nooit accepteren.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:03:08 #71
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106938928
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:00 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Omdat hij daar anders over denkt. Hij kan zich al ergeren als ik gewoon normaal dans met iemand in een discotheek om maar een voorbeeld te geven, dit gaat hij al helemaal nooit accepteren.
Dat dus.

Van sommige dingen kan ik ook echt inneens pislink worden. Terwijl er dan niks aan de hand is
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_106938932
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je bent er niet van overtuigd? Wat zorgt ervoor dat je denkt dat je het wél bent?

[..]

Dat verschilt per persoon. Dat het niet zoveel voor jou betekent, betekent niet dat je vriend er ook zo over denkt.

Praat met hem.

Ik ben blij dat jij mijn vriendin niet bent.
Omdat ik hem wel echt heel leuk vind. Ik zou echt balen zodra het uitgaat aangezien wij iets speciaals hebben. Ik vind het zonde om zoiets op te geven maar tegelijkertijd ook benauwend om mee door te gaan omdat ik hem niet genoeg vind terwijl ik hem wel ECHT tof vind. Het is moeilijk uit te leggen en ik probeer het goed neer te zetten vanuit mijn gevoel. :')

Dat weet ik maar als ik dit aangeef weet ik sowieso dat hij het niet gaat vergeven omdat hij het niet zal begrijpen.
pi_106938933
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:03 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Dat dus.

Van sommige dingen kan ik ook echt inneens pislink worden. Terwijl er dan niks aan de hand is
Toevallig de vriend van? :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:06:00 #74
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106938944
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:04 schreef Aliana het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet _O-.

Maar ik heb int verleden nogal wat issue's gehad met anger management O-)
En als mijn vriendin dan door uitlokking van een ander een ietswat foute opmerking maakt ofso. Of iets doet wat ik dan ongepast vind. Kan ik af en toe weer even heel pissig worden. :')

Maar dat is meer omdat er wat problemen zijn.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:06:55 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938950
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:04 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Omdat ik hem wel echt heel leuk vind. Ik zou echt balen zodra het uitgaat aangezien wij iets speciaals hebben. Ik vind het zonde om zoiets op te geven maar tegelijkertijd ook benauwend om mee door te gaan omdat ik hem niet genoeg vind terwijl ik hem wel ECHT tof vind. Het is moeilijk uit te leggen en ik probeer het goed neer te zetten vanuit mijn gevoel. :')

Dat weet ik maar als ik dit aangeef weet ik sowieso dat hij het niet gaat vergeven omdat hij het niet zal begrijpen.
Dan is het niet jouw ideale vriend want die zal begrip opbrengen voor jouw nukken en rariteiten ;)
Je geeft het zelf al zo vaak aan. Je vindt hem leuk. Je vindt hem tof. Je vind hem ontzettend lekker en aardig. Maar ik heb je nog steeds niet horen zeggen dat je enorm om hem geeft of zielsveel van hem houdt.

Als ik zelf iets heb geleerd heb in de afgelopen jaren dan is het wel niet vast te blijven hangen aan iets of iemand omdat het wel aardig gaat en omdat je het toch wel leuk hebt samen. Want eerlijk is eerlijk, als het alleen dat maar is. Dan kan het nog zoveel beter :)
pi_106938958
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:04 schreef Aliana het volgende:

[..]

Mijn vriend zit hier niet.
Mijn toekomstige date wel. Flauw grapje. :P
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:10:02 #77
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106938965
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:09 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

kwist niet dat je met me ging daten dan, bedankt voor de mededeling :@
pi_106938970
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:10 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

kwist niet dat je met me ging daten dan, bedankt voor de mededeling :@
Mag jouw vriendin ook zulke opmerkingen maken? ;p
pi_106938974
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:06 schreef Dven het volgende:

[..]

Dan is het niet jouw ideale vriend want die zal begrip opbrengen voor jouw nukken en rariteiten ;)
Je geeft het zelf al zo vaak aan. Je vindt hem leuk. Je vindt hem tof. Je vind hem ontzettend lekker en aardig. Maar ik heb je nog steeds niet horen zeggen dat je enorm om hem geeft of zielsveel van hem houdt.

Als ik zelf iets heb geleerd heb in de afgelopen jaren dan is het wel niet vast te blijven hangen aan iets of iemand omdat het wel aardig gaat en omdat je het toch wel leuk hebt samen. Want eerlijk is eerlijk, als het alleen dat maar is. Dan kan het nog zoveel beter :)
TS moet gewoon iemand als jij vinden, die dat oké vind in een relatie.
Maar misschien is het dan niet eens spannend meer..
Ik begrijp, zal het nooit en wil het ook nooit begrijpen. :P Hoe vermoeiend.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:11:35 #80
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106938977
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:10 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Mag jouw vriendin ook zulke opmerkingen maken? ;p
Jah heur. Zolang het enkel getroll is zoals ik nu doe. Als het serieus gemeend word is het een ander verhaal :')
pi_106938981
quote:

[..]

Wat moet hij dan vergeven? Dat je geen afstand van dit leventje wil nemen? En dus wanneer hij je vergeeft en met je door wil gaan, dit gedrag van je moet accepteren? Kom nou zeg.

En je moet echt kappen met dingen leuk vinden. Een relatie is meer dan leuk alleen. Voor jou is het een spelletje en niet meer dan dat. Dat doe je je geliefde niet aan.

Je weet dat hij dit gedrag van je niet zal accepteren en toch doe je het. Kap ermee en wees er eerlijk over of verbreek de relatie en zoek iemand die dit gedrag van je wel accepteert.

Speel je vieze spelletjes zonder schade aan te richten bij je vriend. Hoe langer het duurt, hoe erger de schade.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:12:45 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938987
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:11 schreef Aliana het volgende:

[..]

Haha! Ik zal haar op een date vragen :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:13:36 #83
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106938991
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:11 schreef Aliana het volgende:

[..]

Mja het valt wel op dat hier altijd 18/19 jarige op reageren _O- terwijl die zelf ook niet zoveel ervaring hebben met relaties :P
pi_106938992
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Haha! Ik zal haar op een date vragen :')
:')

Jij zal dat ook niet leuk vinden.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:14:07 #85
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106938996
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:13 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Hoezo niet, misschien hoopt hij dat jij bi bent, En een orgie voor em fixed met nog 4 vrouwen erbij.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:15:04 #86
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939001
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:13 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Mja het valt wel op dat hier altijd 18/19 jarige op reageren _O- terwijl die zelf ook niet zoveel ervaring hebben met relaties :P
Je doelt op wat precies?
pi_106939004
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Je doelt op wat precies?
Dat ik 19 ben. :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:15:56 #88
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939005
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Je doelt op wat precies?
Ik doel op niks, alhoewel mijn formulering daar wel wat dingen impliceert.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:16:06 #89
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939006
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:13 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Als wat? ;)
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:16:27 #90
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939007
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:15 schreef Aliana het volgende:

[..]

Dat ik 19 ben. :')
Daar doelde ik niet op dat was vrijwel zeker. :P
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:16:39 #91
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939009
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:14 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Hoezo niet, misschien hoopt hij dat jij bi bent, En een orgie voor em fixed met nog 4 vrouwen erbij.
Ik doe alleen nog maar dingen die ik niet gedaan heb, dus nee! :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:17:00 #92
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939010
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:16 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik doe alleen nog maar dingen die ik niet gedaan heb, dus nee! :D
_O-. Niemand gelooft je :7
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:17:34 #93
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939015
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:17 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

_O-. Niemand gelooft je :7
5 vrouwen is inderdaad net wat te veel :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:18:03 #94
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939016
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:17 schreef Dven het volgende:

[..]

5 vrouwen is inderdaad net wat te veel :')
daar hebben we het al :P

dus het waren er maar 2? :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106939017
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat moet hij dan vergeven? Dat je geen afstand van dit leventje wil nemen? En dus wanneer hij je vergeeft en met je door wil gaan, dit gedrag van je moet accepteren? Kom nou zeg.

En je moet echt kappen met dingen leuk vinden. Een relatie is meer dan leuk alleen. Voor jou is het een spelletje en niet meer dan dat. Dat doe je je geliefde niet aan.

Je weet dat hij dit gedrag van je niet zal accepteren en toch doe je het. Kap ermee en wees er eerlijk over of verbreek de relatie en zoek iemand die dit gedrag van je wel accepteert.

Speel je vieze spelletjes zonder schade aan te richten bij je vriend. Hoe langer het duurt, hoe erger de schade.
Ja, dat is wel de ideale situatie :') maar ik zie zelf ook wel in dat dat nooit gaat gebeuren. ;) Mijn relatie is geen spelletje voor mij, al komt dat zo over. Het wordt verkeerd begrepen.

Ik vind mijn vriend heel leuk en houden van kan ik nog niet zeggen (helaas) maar ik vind hem leuk genoeg voor een relatie! En dat vind ik nooit. Ik heb ook behoefte aan flirts af en toe met andere mannen. Dat is niet eens lichamelijk, dat is gewoon het uitdagen.

Misschien ligt het ook wel aan de relatie zelf en dat ik iemand moet zoeken die wel spannend is voor mij en waarbij ik niet eens met andere mannen hoef te flirten. Ik ben moe.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:18:50 #96
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939018
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:18 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ja, dat is wel de ideale situatie :') maar ik zie zelf ook wel in dat dat nooit gaat gebeuren. ;) Mijn relatie is geen spelletje voor mij, al komt dat zo over. Het wordt verkeerd begrepen.

Ik vind mijn vriend heel leuk en houden van kan ik nog niet zeggen (helaas) maar ik vind hem leuk genoeg voor een relatie! En dat vind ik nooit. Ik heb ook behoefte aan flirts af en toe met andere mannen. Dat is niet eens lichamelijk, dat is gewoon het uitdagen.

Misschien ligt het ook wel aan de relatie zelf en dat ik iemand moet zoeken die wel spannend is voor mij en waarbij ik niet eens met andere mannen hoef te flirten.
Tis maar goed dat je niet mijn vriendin bent. Ik had je afgemaakt (Of je flirts) :{
pi_106939021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:16 schreef Dven het volgende:

[..]

Als wat? ;)
Dat je vriendin binnen een relatie date met anderen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:20:31 #98
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939024
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:20 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Swingen niet een optie voor je? :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:20:40 #99
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939025
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:20 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik heb gekker meegemaakt.
pi_106939026
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik heb gekker meegemaakt.
Zoals? :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:21:10 #101
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939027
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:18 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

daar hebben we het al :P

dus het waren er maar 2? :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We houden het er maar op dat jij er het jouwe maar van denkt! :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:21:43 #102
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939028
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:21 schreef Dven het volgende:

[..]

We houden het er maar op dat jij er het jouwe maar van denkt! :D
Oh god _O-
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:22:35 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939033
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:50 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik vind je geen slet, wel een trut ten opzichte van je vriend, om heel eerlijk te zijn. Maar dat maakt je als mens niet direct slecht. Je erkent je probleem tenminste, er zijn honderden mannen zoals jij die dit probleem niet eens erkennen. Misschien werkt deze leidraad in het bepalen van de grens: zou je je ook zo gedragen als je vriend erbij was? Afspreken met andere jongens is de grens al ver over. Je kwetst je vriend en je relatie.

Paar vragen die je jezelf moet stellen:
-waarom gaat jouw interesse alleen maar uit naar mensen die je niet kunt krijgen?
-waarom verlies jij interesse zodra je iemand hebt waar je hem wil hebben?

Het lijkt alsof je eigenlijk afgewezen wil worden, je wil helemaal niet iemand die goed voor je is en 100% voor jou wil gaan. Waarom?
Resistance is futile.
pi_106939035
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:18 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Tis maar goed dat je niet mijn vriendin bent. Ik had je afgemaakt (Of je flirts) :{
Hoe afgemaakt? Qua woorden?
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:23:28 #105
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939037
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:22 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Hoe afgemaakt? Qua woorden?
niet letterlijk uiteraard, want ik sla vrouwen gewoon niet en doe ze geen pijn. Misschien af en toe met het stoeien wat, maar dat komt omdat mannen gewoon lomp zijn _O-
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:23:49 #106
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939038
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:09 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Sssssst! :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:24:15 #107
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939039
Dven ziet potentie hier! :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:24:26 #108
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939041
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:21 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Oh god _O-
Sommige mensen zijn nu eenmaal altijd op zoek naar meer :')
Het mooiste daarvan is dat je het trouwens uiteindelijk in het minste vindt :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:24:52 #109
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939043
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:24 schreef stefanhaan het volgende:
Dven ziet potentie hier! :D
Nou, laten we het niet erg overdrijven
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:24:56 #110
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939044
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn nu eenmaal altijd op zoek naar meer :')
Het mooiste daarvan is dat je het trouwens uiteindelijk in het minste vindt :)
Ach ik zoek niks meer. Ik wil nog maar 1 ding.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:25:27 #111
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939045
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Dven is de potentie :')
=D I saw what you did there. :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:25:34 #112
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939046
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:24 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:14 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

pi_106939048
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:24 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ware liefde? O+
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:26:05 #114
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939049
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:25 schreef Dven het volgende:

[..]

[..]

Nee laat ik eerst maar eens fatsoenlijk seks hebben met 1tje _O-
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:26:15 #115
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939050
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:25 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

=D I saw what you did there. :D
;(
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:26:18 #116
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939051
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:26 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ware liefde? O+
dat heb ik al O+
pi_106939052
Misschien vind TS het ook wel cool als haar vriendje ook met andere dames date, kunnen ze interracial gangbangs houden :)

Maar hoe zou je d'r tegenoverstaan TS? Als hij met n andere dame aan de haal gaat?
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:26:47 #118
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939053
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:26 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Nee laat ik eerst maar eens fatsoenlijk seks hebben met 1tje _O-
Groots durven te denken, daar kom je het verst mee ;)
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:27:10 #119
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939056
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Groots durven te denken, daar kom je het verst mee ;)
Ik ben sowieso te monogaam en jaloers voor een trio laat staat met meerdere :')

en heb er om eerlijk te zijn ook niet veel behoefte aan
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:27:29 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939058
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:26 schreef zuipuzuipu het volgende:
Misschien vind TS het ook wel cool als haar vriendje ook met andere dames date, kunnen ze interracial gangbangs houden :)

Maar hoe zou je d'r tegenoverstaan TS? Als hij met n andere dame aan de haal gaat?
MwaaaaaH! Interracial grapjes! :D Fuck me, you are funny
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:27:58 #121
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939060
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:27 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik ben sowieso te monogaam en jaloers voor een trio laat staat met meerdere :')

en heb er om eerlijk te zijn ook niet veel behoefte aan
Vandaar dat je een gitaarspelende halfgod ipv een rockgod bent! :D
pi_106939061
quote:
17s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:26 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

dat heb ik al O+
Wat wil je dan nog meer?
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:28:30 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939062
Oh TS, nu stap je misschien niet zo makkelijk met jongens het bed in. Maar die grenzen vervagen wel veel makkelijker door dit soort gedrag, het is maar een suggestie.
Resistance is futile.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:28:31 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939063
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:26 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ware liefde? O+
Ware liefde komt in fases. Ze moeten alleen maar net op elkaar aansluiten
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:28:55 #125
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939064
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:28 schreef Seven. het volgende:
Oh TS, nu stap je misschien niet zo makkelijk met jongens het bed in. Maar die grenzen vervagen wel veel makkelijker door dit soort gedrag, het is maar een suggestie.
Volgens mij weet TS wel waar ze mee bezig is als ik haar zo in dit topic hoor :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:29:07 #126
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939066
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:28 schreef Aliana het volgende:

[..]

Wat wil je dan nog meer?
Seks ^O^.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Vandaar dat je een gitaarspelende halfgod ipv een rockgod bent! :D
Real life ben ik ook een rockgod :7 maar op FOK! moest ik mijn ego beetje minderen enzo :@ Toen ik op FOK! kwam had ik nog geen FOK!ster gehosseld dus moest nog beetje alles dimmen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:29:28 #127
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939067
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:28 schreef Seven. het volgende:
Kwestie van tijd als je het mij vraagt.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:29:30 #128
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939068
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:29 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Seks ^O^.

[..]

Real life ben ik ook een rockgod :7 maar op FOK! moest ik mijn ego beetje minderen enzo :@ Toen ik op FOK! kwam had ik nog geen FOK!ster gehosseld dus moest nog beetje alles dimmen.
Op fok kom je ook niet om te hosselen. ;)
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:29:48 #129
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939071
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Op fok kom je ook niet om te hosselen. ;)
Ik heb een beeldschone gehosseld op FOK! anders <3
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:30:02 #130
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939072
quote:

[..]

Kwestie van tijd als je het mij vraagt.
Laten we nu niet aan aannames beginnen. Dat kan alleen maar fout gaan
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:30:26 #131
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939073
quote:

[..]

Jij zit te vaak op facebook! :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:30:28 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939074
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Volgens mij weet TS wel waar ze mee bezig is als ik haar zo in dit topic hoor :)
Dat wil niet zeggen dat ze de lange termijn gevolgen kan overzien. Ze is 18.
Resistance is futile.
pi_106939075
quote:

[..]

Awwww O+ O+
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:30:41 #134
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939076
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:30 schreef Dven het volgende:

[..]

Jij zit te vaak op facebook! :D
hoezo? :P
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:31:12 #135
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939077
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

dat leert ze vanzelf wel zodra ze uitgewoond is door een groep negers :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:32:11 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939080
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Lange termijn is zo overrated. Wanneer het op gevoel aankomt zal je toch vooral aan het heden en de dichtstbijzijnde toekomst moeten denken.
pi_106939081
quote:

[..]

Nee, jij begrijpt niet wat een relatie inhoudt. Een relatie is niet iets waarbij je achter de rug van je vriend om met andere mannen afspreekt.

quote:
Dan neem je een vriend die dat wél accepteert. Zo simpel is het. Je huidige vriend zal het niet accepteren (wat ik helemaal begrijp). Doe het niet op een achterbakse manier als je zonodig wil uitdagen (of verliest het dan z'n magie?)
quote:
Misschien ligt het ook wel aan de relatie zelf en dat ik iemand moet zoeken die wel spannend is voor mij en waarbij ik niet eens met andere mannen hoef te flirten. Ik ben moe.
Je hebt niet eens door dat je zo bezig blijft. Je verveelt je snel omdat je je niet hecht aan iemand. Altijd op zoek naar iets beters en uitdagends. Joh, je honger is niet te stillen. Niet zo gek dat je moe bent.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:32:25 #138
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939082
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:30 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

hoezo? :P
Vanwege <3 ;)
pi_106939084
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Vanwege <3 ;)
Laat hem schattig zijn. :{w
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:33:43 #140
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939086
quote:

[..]

Vanwege <3 ;)
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:33 schreef Aliana het volgende:

[..]

Laat hem schattig zijn. :{w
Kijk mij schattig zijn bro :D
SPOILER
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:33:53 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939087
quote:

[..]

Het ligt niet aan je vriendje! Het ligt aan het feit dat jij abnormaal veel 'spannend' nodig hebt.
Resistance is futile.
pi_106939091
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het ligt niet aan je vriendje! Het ligt aan het feit dat jij abnormaal veel 'spannend' nodig hebt.
LEUK LEUK LEUK. En het niet eens friday.
pi_106939093
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vind je geen slet, wel een trut ten opzichte van je vriend, om heel eerlijk te zijn. Maar dat maakt je als mens niet direct slecht. Je erkent je probleem tenminste, er zijn honderden mannen zoals jij die dit probleem niet eens erkennen. Misschien werkt deze leidraad in het bepalen van de grens: zou je je ook zo gedragen als je vriend erbij was? Afspreken met andere jongens is de grens al ver over. Je kwetst je vriend en je relatie.

Paar vragen die je jezelf moet stellen:
-waarom gaat jouw interesse alleen maar uit naar mensen die je niet kunt krijgen?
-waarom verlies jij interesse zodra je iemand hebt waar je hem wil hebben?

Het lijkt alsof je eigenlijk afgewezen wil worden, je wil helemaal niet iemand die goed voor je is en 100% voor jou wil gaan. Waarom?
Ik gedraag me absoluut niet zo wanneer ik samen met mijn vriend ben want ik weet dat hij daar niet tegen kan. Ik heb hem al gekwetst terwijl ik hem niet wil kwetsen.

Ik heb het niet zo op mannen die altijd maar achter mij aangaan. Ik vind dat lelijk en tenenkrommend en het probleem is dat je zulke mannen overal weer tegenkomt. :') Ik wil gewoon een uitdaging, spelen en vervolgens dumpen omdat ik er toch vaak achterkom dat die mannen saai blijken te zijn.

Iemand moet ook gewoon de moeite waard zijn. Ik flirt dan ook niet zomaar met iedereen ofzo, ik ben kieskeurig. Oppervlakkig misschien wel omdat ik ook teveel naar uiterlijk kijk, ja.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:35:49 #144
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

LEUK LEUK LEUK. En het niet eens friday.
FRIDAY? :D
http://www.schooltube.com(...)riday-OFFICIAL-VIDEO
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:36:19 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939096
quote:

[..]

Lange termijn is zo overrated. Wanneer het op gevoel aankomt zal je toch vooral aan het heden en de dichtstbijzijnde toekomst moeten denken.
Ik spreek niet over deze relatie. Lange termijn als in welke weg slaat TS in als ze single is en niet meer thuis woont? Gaat ze dan rondneuken, bijvoorbeeld. Dit vriendje komt wel over haar heen. Hij beseft het nog niet maar voor hem loopt er wel een lief meisje rond dat hem spannend genoeg vindt.
Resistance is futile.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:36:41 #146
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939097
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Abnormaal vind ik een redelijk ongepast woord.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:38:16 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939101
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik spreek niet over deze relatie. Lange termijn als in welke weg slaat TS in als ze single is en niet meer thuis woont? Gaat ze dan rondneuken, bijvoorbeeld. Dit vriendje komt wel over haar heen. Hij beseft het nog niet maar voor hem loopt er wel een lief meisje rond dat hem spannend genoeg vindt.
Misschien gaat ze rondneuken, misschien blijft ze wel eeuwigflirtend maagd. Misschien is het vriendje wel niet goed genoeg voor haar. Je moet je niet altijd maar in de positie van de 'underdog' wringen hoor.
pi_106939102
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:35 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik gedraag me absoluut niet zo wanneer ik samen met mijn vriend ben want ik weet dat hij daar niet tegen kan. Ik heb hem al gekwetst terwijl ik hem niet wil kwetsen.

Ik heb het niet zo op mannen die altijd maar achter mij aangaan. Ik vind dat lelijk en tenenkrommend en het probleem is dat je zulke mannen overal weer tegenkomt. :') Ik wil gewoon een uitdaging, spelen en vervolgens dumpen omdat ik er toch vaak achterkom dat die mannen saai blijken te zijn.

Iemand moet ook gewoon de moeite waard zijn. Ik flirt dan ook niet zomaar met iedereen ofzo, ik ben kieskeurig. Oppervlakkig misschien wel omdat ik ook teveel naar uiterlijk kijk, ja.
Goddomme, je verdient een flink aantal petschen op je wangen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:38:59 #149
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939104
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Goddomme, je verdient een flink aantal petschen op je wangen.
En jij doet je maar steeds voor als een fatsoenlijke heer :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:39:32 #150
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Echte heren hebben een FOK!Pimp abbo.
pi_106939109
quote:

[..]

Nou, TS smeekt er ook bijna om hoor. Ik ben anti slaan op elk gebied, maar..
pi_106939110
quote:

[..]

Een fatsoenlijke heer geeft bij zulk gedrag gewoon een petsch.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:40:05 #153
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939111
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:35 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

De omstandigheden doen er helemaal niet toe. Het doet er niet toe dat je kieskeurig bent of sterk op uiterlijk selecteert. Wat er wel toe doet is dat jij altijd iets 'spannends' nodig hebt, altijd risico lopen door mannen uit te zoeken die eerst niet naar je omkijken en zodra ze dat wel doen, te veilig en hop, next.

Waar het om gaat is dat je jezelf tekort doet met dit patroon. Maar ik denk dat je nog te jong bent om dit te begrijpen. Je denkt waarschijnlijk ergens nog dat je dit doet omdat het je allemaal niets kan schelen, die mannen.
Resistance is futile.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:40:54 #154
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939113
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Een fatsoenlijke heer geeft bij zulk gedrag gewoon een petsch.
Het ontbreekt een 'petsch' aan iedere vorm van fatsoen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:42:07 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939118
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Abnormaal vind ik een redelijk ongepast woord.
Vind ik niet. Ze geeft heel duidelijk aan dat er sprake is van een patroon. Iedereen die zich zo gedraagt, vind ik 'abnormaal'. Dat jij daar een hele negatieve bijklank in hoort, ligt aan jou. Ik ben zelf 'abnormaal' maar daar is niets mis mee.
Resistance is futile.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:42:32 #156
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939120
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

De omstandigheden doen er helemaal niet toe. Het doet er niet toe dat je kieskeurig bent of sterk op uiterlijk selecteert. Wat er wel toe doet is dat jij altijd iets 'spannends' nodig hebt, altijd risico lopen door mannen uit te zoeken die eerst niet naar je omkijken en zodra ze dat wel doen, te veilig en hop, next.

Waar het om gaat is dat je jezelf tekort doet met dit patroon. Maar ik denk dat je nog te jong bent om dit te begrijpen. Je denkt waarschijnlijk ergens nog dat je dit doet omdat het je allemaal niets kan schelen, die mannen.
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:40 schreef Aliana het volgende:

[..]

Nou, TS smeekt er ook bijna om hoor. Ik ben anti slaan op elk gebied, maar..
Dus slaan we het er maar in... Please....!!!! :')
pi_106939123
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:42 schreef Dven het volgende:

[..]

[..]

Dus slaan we het er maar in... Please....!!!! :')
:D
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:44:05 #158
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939128
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:43 schreef Aliana het volgende:

[..]

je zou haar wel graag klapjes op de billetjes geven he? :D
pi_106939129
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Het ontbreekt een 'petsch' aan iedere vorm van fatsoen.
Ga haar gedrag nou niet goed praten. Wij verschillen van normen en waarden, duidelijk. Mocht mijn vriendin zoiets doen, het niet eerlijk opbiechten aan mij en wachten totdat ik er zelf achterkom ontvangt ze op z'n minst een petsch. Haar gedrag is onfatsoenlijk, niet de mijne.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 03:44:34 ]
pi_106939131
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:44 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

je zou haar wel graag klapjes op de billetjes geven he? :D
o|O

Nee. :@
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:47:03 #161
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939145
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ga haar gedrag nou niet goed praten. Wij verschillen van normen en waarden, duidelijk. Mocht mijn vriendin zoiets doen, het niet eerlijk opbiechten aan mij en wachten totdat ik er zelf achterkom ontvangt ze op z'n minst een petsch. Haar gedrag is onfatsoenlijk, niet de mijne.
Heeft niets met haar gedrag te maken. Een heer zal geen petsch geven. Op welk gedrag dan ook. Op die manier kan je namelijk niet met een opgeheven hoofd weglopen. Ja, wij verschillen in normen en waarden. Ik zal in geen geval iemand slaan, zeker geen vrouw en zeker geen vrouw die volgens jouw bewoordingen niet volwassen en begrijpend is. Dat is namelijk pas echt laag.
pi_106939149
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die laatste zin? Ik denk het inderdaad. Ik weet het zeker eigenlijk (behalve mijn vriend dan).
pi_106939152
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Heeft niets met haar gedrag te maken. Een heer zal geen petsch geven. Op welk gedrag dan ook. Op die manier kan je namelijk niet met een opgeheven hoofd weglopen. Ja, wij verschillen in normen en waarden. Ik zal in geen geval iemand slaan, zeker geen vrouw en zeker geen vrouw die volgens jouw bewoordingen niet volwassen en begrijpend is. Dat is namelijk pas echt laag.
Op die manier loop je weg met een lichte adrenalinerush, stukje voldoening én met een opgeheven hoofd.

Ik heb haar trouwens nergens "niet volwassen en begrijpend" genoemd. Ze weet dondersgoed waar ze mee bezig is. Het is alleen te lekker en leuk om ermee te stoppen. Als je willens en wetens doorgaat met dit gedrag kun je bij mij niet rekenen om begrip. Ze is 18 en geen klein kind meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 03:50:55 ]
pi_106939153
Urgh stupid is TS, ze weet dondersgoed dat het niet kan, daar hoef je niks aan uit te leggen.
Het is stupid tegenover haar vriend,
Stupid tegenoverd de zogenaamde dates,

En als je overal kortetermijn van wilt snoepen, dan eindig je als een langetermijn fatass erica terpstra
pi_106939157
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:50 schreef zuipuzuipu het volgende:
Urgh stupid is TS, ze weet dondersgoed dat het niet kan, daar hoef je niks aan uit te leggen.

En als je overal kortetermijn van wilt snoepen, dan eindig je als een langetermijn fatass erica terpstra
I know right, so stupid. :N
pi_106939159
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Slaan is wel fatsoenlijk zeker. :') :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:53:25 #167
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939161
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Op die manier loop je weg met een adrenaline, stukje voldoening én met een opgeheven hoofd.

Ik heb haar trouwens nergens "niet volwassen en begrijpend" genoemd. Ze weet dondersgoed waar ze mee bezig is. Het is alleen te lekker en leuk om ermee te stoppen. Als je willens en wetens doorgaat met dit gedrag kun je bij mij niet rekenen om begrip. Ze is 18 en geen klein kind meer.
Ah ja, de voldoening om iemand een tik in het gezicht te geven! Heerlijk! Eerlijk? Ik zal jou echt nooit begrijpen :')

Het zal je sieren als je je verplaatst in een ander. Meisje komt hier met iets wat zij zelf duidelijk als problematisch ervaart en vervolgens is jouw enige oplossing het geven van een petsch. Ze is inderdaad 18 en geen klein kind meer. Maar ook verre van een volwassen persoon. Dat ben je op die leeftijd niet.
pi_106939164
Maar fukkit, iedereen wil in principe hun lul achterna lopen,
en vrouwen dus hun flamoes,

En met volwassen worden hou je deze drift in bedwang
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:54:04 #169
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939165
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:50 schreef zuipuzuipu het volgende:

TS heeft duidelijk aangegeven niet te 'snoepen'.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:54:43 #170
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939167
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:54 schreef zuipuzuipu het volgende:
Maar fukkit, iedereen wil in principe hun lul achterna lopen,
en vrouwen dus hun flamoes,

En met volwassen worden hou je deze drift in bedwang
Ah, vandaar dat ouderen net zo vaak vreemdgaan als de 'losgeslagen' jongeren! :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:56:34 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939171
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:48 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die laatste zin? Ik denk het inderdaad. Ik weet het zeker eigenlijk (behalve mijn vriend dan).
Wat ik bedoel is dat het je wél interesseert namelijk, anders zou je het niet doen. Je wil van die onbereikbare jongens bevestiging, dat ze jou willen en leuk vinden.

Maar goed, zoals ik al zei, ik denk dat je nog te jong bent om dit te begrijpen van jezelf. Maar wat je wel moet weten, dit kan heel goed betekenen dat je over 10 jaar nog steeds moeite hebt met relaties. Het is niet iets dat zomaar overgaat en ik denk dat je vooral goed na moet denken over de vraag waarom je speciaal jongens uitzoekt die jou in eerste instantie niet willen (afwijzen).

Het kan onder andere leiden tot een relatie met iemand die jou keer op keer afwijst. Heel kort gezegd: je valt eigenlijk op klootzakken en zodra ze dat niet meer zijn, ga je naar de volgende klootzak. Tot je iemand tegenkomt die altijd een klootzak blijkt te zijn en daar blijf je dan bij, want dat is spannend.
Resistance is futile.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:57:36 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939173
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Ah ja, de voldoening om iemand een tik in het gezicht te geven! Heerlijk! Eerlijk? Ik zal jou echt nooit begrijpen :')

Het zal je sieren als je je verplaatst in een ander. Meisje komt hier met iets wat zij zelf duidelijk als problematisch ervaart en vervolgens is jouw enige oplossing het geven van een petsch. Ze is inderdaad 18 en geen klein kind meer. Maar ook verre van een volwassen persoon. Dat ben je op die leeftijd niet.
Niet zo happen op zG., hij zit te narren.
Resistance is futile.
pi_106939174
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:54 schreef Dven het volgende:

[..]

TS heeft duidelijk aangegeven niet te 'snoepen'.
- Ze spreekt af met andere jongens af, terwijl ze weet dat haar vriend het niet zal accepteren.
- Ze spreekt met andere jongens af zonder dat haar vriend het weet.
- Ze is een tease, waarbij ze afspreekt met jongens met bedoelingen (aanname!).
- Snoepen houdt niet alleen in dat er eerst penetratie moet plaatsvinden.

Ze hoeft heus niet te snoepen om grezen te overschrijden. Wat de TS al lang en breed heeft gedaan en nog steeds doet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 03:58:08 ]
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:59:48 #174
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939182
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

- Ze spreekt af met andere jongens af, terwijl ze weet dat haar vriend het niet zal accepteren.
- Ze spreekt met andere jongens af zonder dat haar vriend het weet.
- Ze is een tease, waarbij ze afspreekt met jongens met bedoelingen (aanname!).
- Snoepen houdt niet alleen in dat er eerst penetratie moet plaatsvinden.

Ze hoeft heus niet te snoepen om grezen te overschrijden. Wat de TS al lang en breed heeft gedaan en nog steeds doet.
Ik heb in andere topics al ervaren wat jouw grenzen zijn. Een rokje dat 5 cm te kort is en bij jou is het al ver over de grens en waarschijnlijk al petschwaardig. Echt, jij bent de blunder van de eeuw.
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:00:35 #175
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939186
quote:
12s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet zo happen op zG., hij zit te narren.
Narren in een topic van een meisje dat om advies vraagt. Fatsoenlijke vent! :D
pi_106939189
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Meisje komt hier met iets wat zij zelf duidelijk als problematisch ervaart en vervolgens is jouw enige oplossing het geven van een petsch.
Weet je zeker dat je al mijn posts hebt gelezen?
pi_106939192
Mensen zijn echt niet monogaam volgens mij, maar voor n vrouw wel lastig om constant zwanger te kunnen worden.
En voor mannen eigenlijk wel relaxed om m overal in elke dame te kunnen knallen, je kwakkie kwijt kunnen en niet zwanger kunnen worden.

Eigenlijk zou TS een man moeten zijn mwuhaha

Dan ben je geen slet maar een stoere Don Juan :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:01:38 #178
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939193
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat het je wél interesseert namelijk, anders zou je het niet doen. Je wil van die onbereikbare jongens bevestiging, dat ze jou willen en leuk vinden.

Maar goed, zoals ik al zei, ik denk dat je nog te jong bent om dit te begrijpen van jezelf. Maar wat je wel moet weten, dit kan heel goed betekenen dat je over 10 jaar nog steeds moeite hebt met relaties. Het is niet iets dat zomaar overgaat en ik denk dat je vooral goed na moet denken over de vraag waarom je speciaal jongens uitzoekt die jou in eerste instantie niet willen (afwijzen).

Het kan onder andere leiden tot een relatie met iemand die jou keer op keer afwijst. Heel kort gezegd: je valt eigenlijk op klootzakken en zodra ze dat niet meer zijn, ga je naar de volgende klootzak. Tot je iemand tegenkomt die altijd een klootzak blijkt te zijn en daar blijf je dan bij, want dat is spannend.
Een man die haar op afstand houdt maar tegelijkertijd ook dicht bij zich weet te houden.
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:01:43 #179
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Narren in een topic van een meisje dat om advies vraagt. Fatsoenlijke vent! :D
Want jij zit niet te narren?
Resistance is futile.
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:02:26 #180
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939195
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eerder, hoe kun je nou niet narren in dit topic? _O-

Tevens oudjes, het nieuwe woord voor narren is trollen :+
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:02:39 #181
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939197
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je al mijn posts hebt gelezen?
Natuurlijk niet, dat krediet ben jij reeds allang verloren! :D
Meestal scroll ik mijn oogbalkjes er overheen en detecteer ik direct virussen en spam.
pi_106939199
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef zuipuzuipu het volgende:
Mensen zijn echt niet monogaam volgens mij, maar voor n vrouw wel lastig om constant zwanger te kunnen worden.
En voor mannen eigenlijk wel relaxed om m overal in elke dame te kunnen knallen, je kwakkie kwijt kunnen en niet zwanger kunnen worden.

Nee hoor.
Makkelijke mannen. :') :r Helaas zijn ze er in overvloed.
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:02:51 #183
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106939200
TS heeft gewoon constant bevestiging nodig dat ze nog in de markt ligt.

Als gevolg daarvan belazerd ze min of meer haar "vriend" en speelt een enorme cock tease. Totally not done :N
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:03:18 #184
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939201
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:02 schreef Aliana het volgende:

[..]

Nee hoor.
Makkelijke mannen. :') :r Helaas zijn ze er in overvloed.
Ben jij zo'n player dan? :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:03:36 #185
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939202
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet op TS! Soms een speldenprik maar dat mag ;)
pi_106939204
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik heb in andere topics al ervaren wat jouw grenzen zijn. Een rokje dat 5 cm te kort is en bij jou is het al ver over de grens en waarschijnlijk al petschwaardig. Echt, jij bent de blunder van de eeuw.
Quote mij eens waar ik dat zo duidelijk - hell, 5 cm zelfs - heb aangegeven. Dat gaat je niet lukken, want dat heb ik niet gedaan. Ik heb gezegd dat de rok in de tweede foto mijns inziens te kort is, en te kort is te kort. En leg geen woorden in mijn mond met 'waarschijnlijk al petschwaardig'. Als je die stuatie en deze situatie niet uit elkaar kunt halen en ze zelfs wil vergelijken ben jij de enige hier die blundert.
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:04:27 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939206
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef zuipuzuipu het volgende:

Inderdaad.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Een man die haar op afstand houdt maar tegelijkertijd ook dicht bij zich weet te houden.
En ze komen in alle vormen en maten.

quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:02 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Eerder, hoe kun je nou niet narren in dit topic? _O-

Tevens oudjes, het nieuwe woord voor narren is trollen :+
Ik troll niet. Maar OK, ik zal me aan het foktiquette houden. Trollen is the magic word.
Resistance is futile.
pi_106939207
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Natuurlijk niet
Post dan geen onwaarheden.
pi_106939209
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:03 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ben jij zo'n player dan? :')
Waar heb je het over?
pi_106939210
Moet kunnen toch? Alleen ik zou als ik TS was dan geen serieuze relaties aangaan met die jongens. Neuk ze een keer en zeg eerlijk waar het op staat en hoe je in elkaar steekt.

Ga niet de schijn ophouden en doen alsof jij ook heel veel om hun geeft, dat is gemeen. Op dat vlak is het wel jouw verantwoordelijkheid, dat stuk gedrag of karakter kan je nu eenmaal niets aan doen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:08:50 #191
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939217
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:05 schreef Aliana het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Niks hoor :* Vrouwelijke players moeten er ook zijn voor als wij mannen een ONS willen als we single zijn. :7
pi_106939220
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
Moet kunnen toch? Alleen ik zou als ik TS was dan geen serieuze relaties aangaan met die jongens. Neuk ze een keer en zeg eerlijk waar het op staat en hoe je in elkaar steekt.

Ga niet de schijn ophouden en doen alsof jij ook heel veel om hun geeft, dat is gemeen. Op dat vlak is het wel jouw verantwoordelijkheid, dat stuk gedrag of karakter kan je nu eenmaal niets aan doen.
Stokstaart is right on,
Als je op andere voorwaarden een relatie aangaat, dan hoef je niet meteen 4 uur 's nachts topics op Fok te openen met je spijtgevoelens.
Heb trouwens meerdere 'open' relaties gezien, dat werkte niet :) Noem het dan eigenlijk gewoon geen relatie. Gewoon lekker neuken fukkit
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:11:35 #193
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939221
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Quote mij eens waar ik dat zo duidelijk - hell, 5 cm zelfs - heb aangegeven. Dat gaat je niet lukken, want dat heb ik niet gedaan. Ik heb gezegd dat de rok in de tweede foto mijns inziens te kort is, en te kort is te kort. En leg geen woorden in mijn mond met 'waarschijnlijk al petschwaardig'. Als je die stuatie en deze situatie niet uit elkaar kunt halen en ze zelfs wil vergelijken ben jij de enige hier die blundert.
quote:
Het gaat er niet om wie voor wie moet aanpassen. Het is denken naar redelijkheid. Wat vind jij redelijker? Een iets langere rok dragen omdat je vriend zich dan fijner voelt of een kortere rok dragen terwijl je weet dat je vriend zich daar niet fijn bij voelt? Je kunt het zien als 'winnen', maar daar draait het niet om. Het is geven en nemen.

Zijn die paar centimeters echt zó belangrijk voor je?

Het kon net zo goed omgedraaid zijn, bijvoorbeeld. Dat ik volgens mijn vriendin te veel flirt met andere vrouwen (als voorbeeld, niet dat ik dat doe). Als zij zich daar niet fijn bij voelt, ga ik niet tegen haar zin door met zulk gedrag. Ik pas mij dan aan aan haar.
Die paar centimeter zijn voor jou belangrijk genoeg :)

Vooralsnog is de enige manier waarop jij overkomt een manier van onverbiddelijkheid. Je preekt over gelijkgestemdheid en dingen voor elkaar overhebben maar vooralsnog kom jij in ieder topic erg dominant en vooral alleen maar aan jezelf denkend over. Je rokje is te kort? Wegwezen! Je 'flirt' met andere jongens? Pets! Ik zal je leren! Hoe durf je!!!! :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:12:42 #194
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939223
Mensen, over vier uur gaat mijn wekker. Het is tijd om te gaan. Vermakelijke discussie nog! :*
pi_106939224
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:08 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Niks hoor :* Vrouwelijke players moeten er ook zijn voor als wij mannen een ONS willen als we single zijn. :7
Ben ik niet. Hoe kan dat ook als het al lastig genoeg is om 1 fatsoenlijke man te vinden. ;)
Gelukkig zijn ze er nog wel. O+
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:13:52 #196
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939225
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:13 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ben ik niet. Hoe kan dat ook als het al lastig genoeg is om 1 fatsoenlijke man te vinden. ;)
Gelukkig zijn ze er nog wel. O+
Ach ik ben een fatsoenlijke gentleman. Maar ik ben al bezet door een FOK!ster. :7
pi_106939237
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:11 schreef Dven het volgende:

[..]

[..]

Vooralsnog is de enige manier waarop jij overkomt een manier van onverbiddelijkheid. Je preekt over gelijkgestemdheid en dingen voor elkaar overhebben maar vooralsnog kom jij in ieder topic erg dominant en vooral alleen maar aan jezelf denkend over.
Mijn post was gericht aan een vrouwelijke user. Daarbij heb ik herhaaldelijk in dat topic aangegeven dat het geven en nemen is, en ook eens aangegeven dat ik - zoals iedereen - mijn grenzen heb.

Ik vind het grappig dat je mij 'erg dominant en vooral erg aan mezelf denkend' over vindt komen. Daar je je mijn post niet leest en vooral heel hard je best doet om zaken uit hun context te halen en mijn woorden en zinnen verkeerd te interpreteren.

quote:
Je rokje is te kort? Wegwezen! Je 'flirt' met andere jongens? Pets! Ik zal je leren! Hoe durf je!!!! :')
Oh, je maakt er zelfs 'flirt' van. Het is FLIRT!, niet 'flirt'. Je overdrijft de verkeerde zaken en doet bescheiden over de belangrijke dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 04:22:47 ]
pi_106939246
ik heb lekker de laatste post
pi_106939251
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:26 schreef zuipuzuipu het volgende:
ik heb lekker de laatste post
Gefeliciteerd *O*
pi_106940097
Leuke vriendin ben je.. Weten die dates uberhaupt wel dat je een vriend hebt?

Ik snap sowiezo die hang naar "spanning" niet zo. Dingen zijn spannend omdat het ook fout kan gaan, waarom wil je dat zo graag?
pi_106940116
quote:

[..]

Zo leuk vind je hem niet als je met anderen gaat daten.
pi_106940167
Maak het uit en vertel je vriend wat voor slet je bent.
Daarna kan je weer rustig rondneuken en harten breken.
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:03:56 #203
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106940539
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:39 schreef Murdera het volgende:
rustig rondneuken en harten breken
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:15:00 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106940738
Lijkt erop dat hij eigenlijk gewoon een leuk maatje voor je is die je niet kwijt wil omdat het leuk is. Maar een echte relatie heb je niet als je ook nog andere jongens wilt daten. Want op een dag komt er misschien iemand langs die interessant genoeg is voor een tweede, een derde en misschien wel een vierde date.. en dan? Ga je dan wel je vriend opzij zetten voor een ander die misschien leuker is.. of net zo moeilijk te verkrijgen is als je vriend destijds?

Je bent 18.. als je flirten en dergelijke zaken nu zo leuk vindt, doe dat lekker. Maar kap dan met je relatie!
pi_106940814
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:58 schreef usedtoknow het volgende:
Je wil spanning? Of wil je afleiding? Wil je in gedachten constant bezig zijn met die ''uitdagingen''? Voel je je rusteloos als je daar niet mee bezig bent, als je die afleiding niet hebt?

Je klinkt als iemand die van binnen geen rust heeft, niet gewoon in het moment kan zijn en voor dat gevoel wegrent door je met deze dingen bezig te houden; je bent aan het vluchten voor wat je echt voelt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_106940857
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:18 schreef Canillas het volgende:
Je wil spanning? Of wil je afleiding? Wil je in gedachten constant bezig zijn met die ''uitdagingen''? Voel je je rusteloos als je daar niet mee bezig bent, als je die afleiding niet hebt?
Klinkt als een reclame voor een datingsite. :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:21:39 #207
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106940869
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klinkt als een reclame voor een datingsite. :')
Meld je dan nu aan op seksenverdergeengezeik.nl! :')
pi_106940905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klinkt als een reclame voor een dwangneurose. :')
;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  Eindredactie Games woensdag 18 januari 2012 @ 09:24:44 #209
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_106940926
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:11 schreef Dven het volgende:

Vooralsnog is de enige manier waarop jij overkomt een manier van onverbiddelijkheid. Je preekt over gelijkgestemdheid en dingen voor elkaar overhebben maar vooralsnog kom jij in ieder topic erg dominant en vooral alleen maar aan jezelf denkend over. Je rokje is te kort? Wegwezen! Je 'flirt' met andere jongens? Pets! Ik zal je leren! Hoe durf je!!!! :')
Altijd typisch dit soort reacties, doen alsof je morele superioriteit in pacht hebt wanneer iemand een beetje overdrijft of een lichtelijk overtrokken reactie geeft. Dit gaat vaak gepaard met het naar de mond praten van de TS en een soort drang om alle reacties die tegen TS gemaakt worden, wanhopig proberen te weerleggen of te bagatelliseren. Vaak wordt er zelfs nog een hosselpoging gedaan ook.

Whoa Dven, you fit the bill :D

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:59 schreef Dven het volgende:

Ik heb ook meerdere malen reacties van jou voorbij zien komen, 9 van de 10 keer betrof het wanhopige pogingen om vrouwelijke FOK!users te hosselen. Opmerkingen als ´ik zou nooit een vrouw slaan´ zijn ook vaak kenmerkend voor dit gedrag. Ik snap dat een dergelijke opmerking het goed doet bij vrouwen op internet, maar zelfs de meeste vrouwen beamen dat er zich situaties kunnen voordoen (buiten de relationele sfeer) waar een bitchslap gerechtvaardigd is :)
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:49:52 #210
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106941427
Best veel mensen hebben hier last van TS, het komt vaak voor. En is wat dat betreft niet abnormaal dat je de jacht interessanter vindt dan het bezit.
Je moet je afvragen wat voor jou belangrijker is; je (een) vriend, of jagen. Het kan niet allebei. Dus kies je voor je vriend, dan zul je moeten leren leven met het onderdrukken van dat jaag-gevoel.
Heaven is a place on earth with you
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:50:50 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106941439
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:49 schreef Sinosappel het volgende:
Best veel mensen hebben hier last van TS, het komt vaak voor. En is wat dat betreft niet abnormaal dat je de jacht interessanter vindt dan het bezit.
Er is een verschil tussen beetje flirten in de kroeg of daadwerkelijk afspreken met andere mannen wat volgens mij toch echt als dates bestempeld kunnen worden.. terwijl je een relatie hebt.
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:51:22 #212
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106941451
quote:
Je moet je afvragen wat voor jou belangrijker is; je (een) vriend, of jagen. Het kan niet allebei. Dus kies je voor je vriend, dan zul je moeten leren leven met het onderdrukken van dat jaag-gevoel.
Dat werkt even, maar als het gevoel er al is zal het altijd blijven groeien.
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:52:27 #213
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106941475
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:51 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat werkt even, maar als het gevoel er al is zal het altijd blijven groeien.
Als je er niet mee blijkt te kunnen leven is het dus tijd om je relatie te verbreken.
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:52:45 #214
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106941480
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen beetje flirten in de kroeg of daadwerkelijk afspreken met andere mannen wat volgens mij toch echt als dates bestempeld kunnen worden.. terwijl je een relatie hebt.
Klopt. Je punt?
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:53:06 #215
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106941489
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:52 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Als je er niet mee blijkt te kunnen leven is het dus tijd om je relatie te verbreken.
Inderdaad.
pi_106941763
quote:
Het normaal een bezigheid, een afleiding, na te jagen, omdat je te weinig rust in je donder hebt om stil te kunnen zitten, zelfs als je hiermee je relatie en iemand waarvan je zegt te houden op het spel zit?

Door te handelen naar het gevoel van onrust vergroot je de onrust net zolang tot het knapt. Maar goed, ook uit elkaar gaan is iets wat afleiding geeft en is natuurlijk 'spannender' dan eens te gaan zitten en jezelf af te vragen waar die onrust waar je zo voor vlucht vandaan komt.
  woensdag 18 januari 2012 @ 10:10:24 #217
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106941861
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:06 schreef Canillas het volgende:

[..]

Het normaal een bezigheid, een afleiding, na te jagen, omdat je te weinig rust in je donder hebt om stil te kunnen zitten, zelfs als je hiermee je relatie en iemand waarvan je zegt te houden op het spel zit?

Door te handelen naar het gevoel van onrust vergroot je de onrust net zolang tot het knapt. Maar goed, ook uit elkaar gaan is iets wat afleiding geeft en is natuurlijk 'spannender' dan eens te gaan zitten en jezelf af te vragen waar die onrust waar je zo voor vlucht vandaan komt.
Ik bedoel dat het normaal is om de jacht interessanter te vinden dan de buit. Dit komt veel voor.
Wat je er zelf mee doet is een tweede.
Door te handelen naar het gevoel terwijl je in een relatie zit ben ik het niet mee eens, zie de rest van mijn post.
pi_106942069
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik bedoel dat het normaal is om de jacht interessanter te vinden dan de buit. Dit komt veel voor.
Wat je er zelf mee doet is een tweede.
Door te handelen naar het gevoel terwijl je in een relatie zit ben ik het niet mee eens, zie de rest van mijn post.
Ik begrijp het :)

Maar wat ik me dan afvraag, vooral voor degenen die zeggen ''ik wil die uitdaging'' in de zin van dat het idee in die uitdaging te slagen dat wat over jezelf zegt (als ik die uitdaging aan ga en win dan ben ik kennelijk iets waard) heb je dan niet een gebrek aan zelfwaardering en zelfvertrouwen waardoor je op zo'n manier iets voor jezelf wil bewijzen?

Vooral het punt wat Ts typt ''ik zie jongens als uitdaging, die ga ik aan en 'win' en dump ze dan; op naar de volgende, herhaal'' alsof ze doorlopend bezig is met het voor zichzelf bewijzen alsof ze iets waard zou zijn. En voordat je de behoefte hebt te bewijzen dat je iets waard bent moet er eerst sprake zijn van een gebrek daaraan.

Met zo'n gebrek aan zelfwaardering en zelfvertrouwen (als daar sprake van is) een relatie instappen lijkt me nogal een recept voor rampzaligheid.
pi_106942122
Ik snap TS eigenlijk ook wel!
Uberhaubt grappig hoe het topic zich ontwikkelt:

"Ik hou van flirten."
- "HOER!!"
"Ik ga niet eens persé met ze naar bed hoor? Het gaat om het flirten."
- "Oh. neuken?"
  woensdag 18 januari 2012 @ 10:26:46 #220
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106942230
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:20 schreef Canillas het volgende:

[..]

Maar wat ik me dan afvraag, vooral voor degenen die zeggen ''ik wil die uitdaging'' in de zin van dat het idee in die uitdaging te slagen dat wat over jezelf zegt (als ik die uitdaging aan ga en win dan ben ik kennelijk iets waard) heb je dan niet een gebrek aan zelfwaardering en zelfvertrouwen waardoor je op zo'n manier iets voor jezelf wil bewijzen?

Vooral het punt wat Ts typt ''ik zie jongens als uitdaging, die ga ik aan en 'win' en dump ze dan; op naar de volgende, herhaal'' alsof ze doorlopend bezig is met het voor zichzelf bewijzen alsof ze iets waard zou zijn. En voordat je de behoefte hebt te bewijzen dat je iets waard bent moet er eerst sprake zijn van een gebrek daaraan.

Met zo'n gebrek aan zelfwaardering en zelfvertrouwen (als daar sprake van is) een relatie instappen lijkt me nogal een recept voor rampzaligheid.
Ik weet niet of het iets te maken heeft met zelfwaardering. Hetzelfde kan namelijk gezegd worden van mensen die altijd juist in een relatie moeten zitten.
  woensdag 18 januari 2012 @ 10:28:29 #221
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106942282
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:21 schreef Bot13 het volgende:

"Ik hou van flirten."
- "HOER!!"
- "Oh. neuken?"
pi_106942303
quote:

"Ik hou van flirten."
- "HOER!!"
- "Oh. neuken?"
_O_
  woensdag 18 januari 2012 @ 10:30:31 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106942338
quote:

"Ik hou van flirten."
- "HOER!!"
- "Oh. neuken?"
Alleen op fok ^O^
pi_106943432
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:26 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet of het iets te maken heeft met zelfwaardering. Hetzelfde kan namelijk gezegd worden van mensen die altijd juist in een relatie moeten zitten.
Zeker, daar kan de redenatie ''als ik geen relatie heb dan is er iets met mij mis'' achter zitten. Ook niet de meest gezonde basis lijkt me.
  woensdag 18 januari 2012 @ 11:19:45 #225
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106943475
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:17 schreef Canillas het volgende:

[..]

Zeker, daar kan de redenatie ''als ik geen relatie heb dan is er iets met mij mis'' achter zitten. Ook niet de meest gezonde basis lijkt me.
Dat soort mensen vind ik sneuer dan de jagers.
  woensdag 18 januari 2012 @ 11:45:00 #226
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_106944078
TS is 18. Niets vreemds aan dus.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_106944542
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:19 schreef Sinosappel het volgende:
Dat soort mensen vind ik sneuer dan de jagers.
Vind beide niet sneu maar meer mensen die ergens mee zitten waar ze (nog) niet helemaal het contact mee aandurven. Daarnaast zie ik het veroordelen van anderen als iets wat voortkomt uit het veroordelen van jezelf (simpel gezegd; hoe je jezelf ver/beoordeelt bepaalt hoe je anderen ver/beoordeelt) dus zou me liever niet zo uitdrukken, wetende dat ik dan eigenlijk op mezelf aan het afgeven ben :)
pi_106944703
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:00 schreef Canillas het volgende:

[..]

Vind beide niet sneu maar meer mensen die ergens mee zitten waar ze (nog) niet helemaal het contact mee aandurven. Daarnaast zie ik het veroordelen van anderen als iets wat voortkomt uit het veroordelen van jezelf (simpel gezegd; hoe je jezelf ver/beoordeelt bepaalt hoe je anderen ver/beoordeelt) dus zou me liever niet zo uitdrukken, wetende dat ik dan eigenlijk op mezelf aan het afgeven ben :)
Durf je dan nergens een oordeel over te geven?
Ook niet als iemand oude vrouwtjes overhoop rijd met een auto?
Ohnee wacht es ff dat is inderdaad leuk om te doen :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 12:08:34 #229
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106944773
quote:

[..]

Als je ergens mee zit waar je het contact nog niet mee aandurft vind ik dat sneu.
Ik vind het sneu voor mensen als ze niet alleen kunnen zijn en altijd het gevoel hebben dat ze iets missen in hun leven als ze geen reltie hebben. Sneuer dan als je het gevoel hebt dat je continu wil jagen.
Ik zie niet in hoe dat negatief oordelen over die mensen is.
pi_106944775
quote:
Daarnaast zie ik het veroordelen van anderen als iets wat voortkomt uit het veroordelen van jezelf
Wat? :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 12:14:12 #231
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106944951
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wait whut? :')
pi_106944979
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:14 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Say whuuuuuttt??
  woensdag 18 januari 2012 @ 12:17:21 #233
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106945036
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:14 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Jij bent gewoon jaloers dat jouw vriendin altijd met mij flirt terwijl ze een relatie heeft met jou Stefan.
pi_106945077
quote:

[..]

Daarnaast zie ik het veroordelen van anderen als iets wat voortkomt uit het veroordelen van jezelf
Mother of God...
Dit, dus.
pi_106948806
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:08 schreef Sinosappel het volgende:
Als je ergens mee zit waar je het contact nog niet mee aandurft vind ik dat sneu.
Ik vind het sneu voor mensen als ze niet alleen kunnen zijn en altijd het gevoel hebben dat ze iets missen in hun leven als ze geen reltie hebben. Sneuer dan als je het gevoel hebt dat je continu wil jagen.
Ik zie niet in hoe dat negatief oordelen over die mensen is.
Ik dacht dat je sneu bedoelde in de zin van ''trieste mensen'' en niet in de zin van meelevend, my bad :)
pi_106949063
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
Als iemand negatief over zichzelf is (dus zichzelf afkraaktom wat voor reden dan ook) kan het zo zijn dar diegene dat (tijdelijk) wil verlichten door negatief te zijn over een ander; simpel gezegd; een ander afkraken (op iets wat jezelf niet hebt/doet) om jezelf (even) 'beter' te voelen. De ander is verkeerd omdat ... en jij bent/doet dat niet dus jij bent goed.

Iemand die zichzelf oprecht accepteert en niet negatief over zichzelf is zal die behoefte niet/minder hebben en dan verliest als anderen afkraken z'n functie; je hebt dat dan simpelweg niet nodig.
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:16:01 #237
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106949341
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:20 schreef Canillas het volgende:

[..]

Bingo. Echter, TS is te jong om dit te kunnen wijten aan een gebrek aan zelfvertrouwen. TS zit nog in de fase waarin die mannen niets voor haar betekenen. Over een paar jaar ziet ze het licht wel, als ze er nu al bewust mee bezig is.
Resistance is futile.
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:20:22 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106949542
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:26 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Dat is correct. Maar die geven er wel een wat gezondere uiting aan.

Mijn relatie is het perfecte voorbeeld :') . Mijn vriend kan niet zonder relatie, en ik ben er zo één die altijd die bevestiging zoekt (maar ik projecteer dat op mijn vriend, of ik scharrel rond buiten relaties). Allebei hebben we wel wat issues aangaande zelfvertrouwen, wat niet wil zeggen dat een relatie niet kan werken.

Iedereen geeft er op zijn eigen manier uiting aan. Bij iedereen ligt de oorzaak ook anders.
Resistance is futile.
pi_106949612
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:16 schreef Seven. het volgende:
Bingo. Echter, TS is te jong om dit te kunnen wijten aan een gebrek aan zelfvertrouwen. TS zit nog in de fase waarin die mannen niets voor haar betekenen. Over een paar jaar ziet ze het licht wel, als ze er nu al bewust mee bezig is.
Jawel, denk alleen dat wanneer mannen niet meer betekenen dan een soort hulpmiddel om (tijdelijk) een gevoel van waardering over je af te kunnen roepen het ook niet echt mogelijk is echt een band met iemand aan te gaan, in de zin van een gelijkwaardige relatie. En dat gebrek aan zelfwaardering blijft er zitten en steekt vroeg of laat toch z'n kop op.
pi_106949724
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:20 schreef Seven. het volgende:
Dat is correct. Maar die geven er wel een wat gezondere uiting aan.

Mijn relatie is het perfecte voorbeeld :') . Mijn vriend kan niet zonder relatie, en ik ben er zo één die altijd die bevestiging zoekt (maar ik projecteer dat op mijn vriend, of ik scharrel rond buiten relaties). Allebei hebben we wel wat issues aangaande zelfvertrouwen, wat niet wil zeggen dat een relatie niet kan werken.

Iedereen geeft er op zijn eigen manier uiting aan. Bij iedereen ligt de oorzaak ook anders.
Is het wanneer je dit zo goed herkent dan ook niet makkelijker om dat op te lossen? Je tast dan wat betreft de uiting ervan in ieder geval niet in het donker.
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:26:42 #241
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106949780
Soms zeg je hele goeie dingen, als je dat 'contact met jezelf' achterwege laat ;) .

Als TS er nu al moeite mee heeft, dan zal dat over 10 jaar waarschijnlijk ook nog zo zijn. Maar goed, ze is 18 nu.. wie weet kan ze er over 10 jaar beter mee dealen dan nu.
Resistance is futile.
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:27:59 #242
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106949821
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:25 schreef Canillas het volgende:

[..]

Is het wanneer je dit zo goed herkent dan ook niet makkelijker om dat op te lossen? Je tast dan wat betreft de uiting ervan in ieder geval niet in het donker.
Ja, je leert je valkuilen kennen. En wat dat betreft hands up voor TS dat ze nu al bewust is van het feit dat ze er moeite mee heeft.
Resistance is futile.
pi_106949950
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef Seven. het volgende:
Soms zeg je hele goeie dingen, als je dat 'contact met jezelf' achterwege laat ;) .
Haha, understood :)
quote:
Als TS er nu al moeite mee heeft, dan zal dat over 10 jaar waarschijnlijk ook nog zo zijn. Maar goed, ze is 18 nu.. wie weet kan ze er over 10 jaar beter mee dealen dan nu.
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:27 schreef Seven. het volgende:
Ja, je leert je valkuilen kennen. En wat dat betreft hands up voor TS dat ze nu al bewust is van het feit dat ze er moeite mee heeft.
Ja, dat is een goed teken, het begint met (h)erkennen, etc en 18 is nog jong :)
pi_106953754

Je bent echt fout bezig hoor. Dat je van mannelijke aandacht houdt, oké. Maar om die aandacht zo op te zoeken en daarop te kicken en stiekem af te spreken en te flirten met jongens vind ik echt niet kunnen. En daarna weer de lieve en trouwe vriendin spelen bij je vriend bah. Ben je eigenlijk wel toe aan een relatie? Ik vind niet dat je je vriend dit mag aandoen hoor. Vertrouwen is echt heel belangrijk in een relatie en jij bent overduidelijk niet te vertrouwen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:17:38 #245
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106953826
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:15 schreef seiramu het volgende:
Je bent echt fout bezig hoor. Dat je van mannelijke aandacht houdt, oké. Maar om die aandacht zo op te zoeken en daarop te kicken en stiekem af te spreken en te flirten met jongens vind ik echt niet kunnen. En daarna weer de lieve en trouwe vriendin spelen bij je vriend bah. Ben je eigenlijk wel toe aan een relatie? Ik vind niet dat je je vriend dit mag aandoen hoor. Vertrouwen is echt heel belangrijk in een relatie en jij bent overduidelijk niet te vertrouwen.
Hier hebben we er nog 1tje die keihard oordeelt over een ander.
Canillas, sla je slag! ;)
pi_106953897
Had iemand al gezegd dat je een kuthoer bent?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_106954003
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Hier hebben we er nog 1tje die keihard oordeelt over een ander.
Canillas, sla je slag! ;)
Ah mijn excuses wat ik eigenlijk wilde zeggen was:

Ga zo door meid je vriend heeft het echt getroffen met je!
pi_106954081
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:21 schreef seiramu het volgende:

[..]

Ah mijn excuses wat ik eigenlijk wilde zeggen was:

Ga zo door meid je vriend heeft het echt getroffen met je!
Ook dat is n oordeel he, dat kan nie ! :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:25:08 #249
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106954155
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
Had iemand al gezegd dat je een kuthoer bent?
Wat denk je zelf
pi_106954265
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:25 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wat denk je zelf
Ik denk het wel maar om gewoon alleen kuthoer te typen staat ook zo stijlloos, plus met die toevoeging van 'Had iemand al gezegd dat' impliceer ik denk dat ik niet alleen sta in mijn mening.

Allemaal heel subtiel natuurlijk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:30:45 #251
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_106954417
TS loopt haar spreekwoordelijke kut achterna. Dat is prima verder, maar ik zou dan wel je vriend even op de hoogte brengen dat een safari in jouw genotsgrot belangrijker is dan jouw vriend als geheel :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:32:38 #252
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106954499
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:27 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik denk het wel maar om gewoon alleen kuthoer te typen staat ook zo stijlloos, plus met die toevoeging van 'Had iemand al gezegd dat' impliceer ik denk dat ik niet alleen sta in mijn mening.

Allemaal heel subtiel natuurlijk.
Nou dat siert je
pi_106954587
Ik stel voor dat ts haar vriend vanaf nu fuckbuddy noemt, dan valt er niks meer te zeiken
pi_106956810
Ik ga zo alles teruglezen. :)

Ik kom net van mijn vriend vandaan en ik twijfel. Ik vind hem echt leuk en we hebben het ook leuk samen maar blijkbaar (?) toch niet leuk genoeg. Misschien is hij meer een gewone vriend, misschien ook niet.

Soms erger ik me aan hem omdat hij zo serieus is tegenover mij. Ik vind hem te lief, te klef en daar stoor ik me heel erg aan terwijl hij eerst helemaal niet zo was. Vandaag deed hij ook alleen maar lief terwijl ik dan helemaal niet aardig tegen hem doe en alleen maar kut opmerkingen maak maar als ik hem dan bekijk en hoor weet ik wel dat hij echt een hele lieve schat is die om mij geeft. En dat ik hem niet verdien.

Dat is ook deels wat mij altijd weer weerhoud van mannen; zodra mannen die niet makkelijk zijn helemaal voor mij gaan ben ik d'r wel klaar mee omdat ik dan mijn doel heb bereikt en heb ik weer zin in iets nieuws. Ik raak zo snel uitgekeken op mannen. Bij al die andere mannen is het voor mij altijd simpel geweest om het contact te verbreken, ik vind het af en toe zelfs grappig om te doen. Bij mijn vriend niet en dat zegt wel weer dat hij voor mij speciaal is. Ik wil hem gewoon niet kwijt maar misschien ook weer wel?

Ik twijfel dus gewoon. Ik probeer te typen hoe ik me voel dus het zal wel raar overkomen bij de meeste mensen.
pi_106957078
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:36 schreef usedtoknow het volgende:
Ik twijfel dus gewoon. Ik probeer te typen hoe ik me voel dus het zal wel raar overkomen bij de meeste mensen.
Niet echt raar, het is meer dat je van dit machtspelletje een bezigheid hebt gemaakt waarvan je denkt niet zonder te kunnen en allang argumenten aan het verzamelen bent om een nieuwe ronde in te gaan, en dat allemaal zelf niet helemaal door hebt.

Het idee dat je opzettelijk kutopmerkingen tegen hem maakt als een soort van testen, staat je ook niet tegen? Hoe hij ook reageert dat maakt niet; reageert ie lief dan is ie te soft, reageert ie boos dan is hij een aansteller; hoe dan ook jij hebt weer een extra reden om het uit te maken. Zijn gevoel doet er niet? Want daar gaat hij op gekwetst worden wanneer jij het allemaal 'niet meer verdragen' kan, is dat eerlijk?
pi_106957188
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:36 schreef usedtoknow het volgende:
Ik ga zo alles teruglezen. :)

Ik kom net van mijn vriend vandaan en ik twijfel. Ik vind hem echt leuk en we hebben het ook leuk samen maar blijkbaar (?) toch niet leuk genoeg. Misschien is hij meer een gewone vriend, misschien ook niet.

Soms erger ik me aan hem omdat hij zo serieus is tegenover mij. Ik vind hem te lief, te klef en daar stoor ik me heel erg aan terwijl hij eerst helemaal niet zo was. Vandaag deed hij ook alleen maar lief terwijl ik dan helemaal niet aardig tegen hem doe en alleen maar kut opmerkingen maak maar als ik hem dan bekijk en hoor weet ik wel dat hij echt een hele lieve schat is die om mij geeft. En dat ik hem niet verdien.

Dat is ook deels wat mij altijd weer weerhoud van mannen; zodra mannen die niet makkelijk zijn helemaal voor mij gaan ben ik d'r wel klaar mee omdat ik dan mijn doel heb bereikt en heb ik weer zin in iets nieuws. Ik raak zo snel uitgekeken op mannen. Bij al die andere mannen is het voor mij altijd simpel geweest om het contact te verbreken, ik vind het af en toe zelfs grappig om te doen. Bij mijn vriend niet en dat zegt wel weer dat hij voor mij speciaal is. Ik wil hem gewoon niet kwijt maar misschien ook weer wel?

mwuhahah je vriend is een pussy en jij bent t beu
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:50:25 #257
15600 BB-King
Long live the King!
pi_106957290
Gewoon tegen hem zeggen dat ie niet meer lief moet doen en jou als trash moet behandelen. :)
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:58:52 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106957583
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:50 schreef BB-King het volgende:
Gewoon tegen hem zeggen dat ie niet meer lief moet doen en jou als trash moet behandelen. :)
en al die mannen hier gelijk weer van: zie je wel dat vrouwen alleen eikels willen!

pi_106957968
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:44 schreef Canillas het volgende:

[..]

Niet echt raar, het is meer dat je van dit machtspelletje een bezigheid hebt gemaakt waarvan je denkt niet zonder te kunnen en allang argumenten aan het verzamelen bent om een nieuwe ronde in te gaan, en dat allemaal zelf niet helemaal door hebt.

Het idee dat je opzettelijk kutopmerkingen tegen hem maakt als een soort van testen, staat je ook niet tegen? Hoe hij ook reageert dat maakt niet; reageert ie lief dan is ie te soft, reageert ie boos dan is hij een aansteller; hoe dan ook jij hebt weer een extra reden om het uit te maken. Zijn gevoel doet er niet? Want daar gaat hij op gekwetst worden wanneer jij het allemaal 'niet meer verdragen' kan, is dat eerlijk?
Ik denk inderdaad dat ik niet zonder dit spelletje kan totdat ik iemand heb gevonden waarbij ik helemaal voor hem wil gaan. Alleen het kan ook maar zo dat ik het te idealistisch bekijk en dat ik gewoon altijd deze bevestiging en spelletjes ga blijven spelen; al word ik een moeder van drie kinderen en hoort het gewoon bij me. En heeft mijn toekomstige vriend dat maar te accepteren (maar wie accepteert zoiets nou)?

Ikzelf zou ook niet willen dat mijn vriend met andere meiden afspreekt of intiem contact heeft. Hypocriet van mezelf en dat weet ik heus wel maar dan had ik het allang uitgemaakt omdat ik dan blijkbaar niet goed genoeg voor m'n vriend ben. En binnen een relatie wil ik wel iemand die helemaal voor mij gaat, sowieso wil ik dat als ik scharrel met iemand al en zo niet; verbreek ik het contact.

Natuurlijk voel ik me achteraf wel eens kut als ik gemeen tegen hem heb gedaan maar op zulke momenten erger ik me ook gewoon echt heel erg.
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:13:42 #260
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_106958131
Deze troll houdt wel stug vol trouwens.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_106958395
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Deze troll houdt wel stug vol trouwens.
;(
pi_106958512
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

en al die mannen hier gelijk weer van: zie je wel dat vrouwen alleen eikels willen!

Ik wil helemaal geen eikels, dat staat ook nergens voordat iedereen dat denkt maar ik wil gewoon uitdaging en spanning binnen een relatie. Niet zulk lief gedoe altijd. Al is romantisch zijn ook wel eens leuk maar niet altijd. Ik vind het vrij benauwend om een relatie met iemand te hebben die te klef en lief is.
pi_106958612
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:06 schreef Stokstaart het volgende:

Dat is inderdaad waar maar ergens vind ik de relatie met m'n vriend ook wel weer leuk. Ik kan in de toekomst van te voren aangeven hoe ik ben en dat ik waarschijnlijk heel snel op iemand uitgekeken raak alleen denk ik dat de meeste mannen dan juist weer afhaken.
pi_106958750
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:34 schreef AhmadineJihad het volgende:

[..]

Zo leuk vind je hem niet als je met anderen gaat daten.
En hier ga je fout want ik vind hem wel degelijk super leuk maar blijkbaar niet leuk genoeg om hiermee te stoppen. En heel veel mensen zien afspreken met andere mensen meteen als je vriend/vriendin niet (meer) leuk vinden of niet (meer) van hem/haar houden terwijl dat in veel gevallen niet zo is.
pi_106958916
quote:
Vandaag deed hij ook alleen maar lief terwijl ik dan helemaal niet aardig tegen hem doe en alleen maar kut opmerkingen
Waarom doe je zo onaardig tegen hem en maak je alleen maar kutopmerkingen?

En waarom pikt jouw vriend dit?

:?

En je zegt dat je hem wel écht leuk vind maar waarom ben je én een bitch tegen hem en ga je ook nog eens achter zijn rug om afspreken en flirten met andere jongens?

Eindredactie Games woensdag 18 januari 2012 @ 18:33:45 #266
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_106958930
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:25 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar maar ergens vind ik de relatie met m'n vriend ook wel weer leuk. Ik kan in de toekomst van te voren aangeven hoe ik ben en dat ik waarschijnlijk heel snel op iemand uitgekeken raak alleen denk ik dat de meeste mannen dan juist weer afhaken.

Not sure if troll or just really selfish. Als het wel serieus is, luister naar stokstaart want waarheid.
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:39:23 #267
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_106959138
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:33 schreef seiramu het volgende:

[..]

En je zegt dat je hem wel écht leuk vind maar waarom ben je én een bitch tegen hem en ga je ook nog eens achter zijn rug om afspreken en flirten met andere jongens?

[ afbeelding ]
Dit ja. Ik snap er ook niets van :?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_106959149
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Not sure if troll or just really selfish. Als het wel serieus is, luister naar stokstaart want waarheid.
Ik geef alleen maar aan dat ik hem wel leuk vind. Als hij mij niet zou interesseren had ik het allang uitgemaakt en was het ook geen probleem voor mij.
  Eindredactie Games woensdag 18 januari 2012 @ 18:40:14 #269
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_106959172
quote:

[..]

Hij: verliefd/irrationeel.
Zij: verveeld/geërgerd.

Er is vast genoeg voor haar om van te profiteren binnen deze schijnrelatie om niet gewoon eerlijk te zijn en dat onder het mom van 'ja ik weet eigenlijk niet hoe leuk ik hem vind ik vind andere mannen ook leuk blah-dee-blah'.
pi_106959418
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk wel vaker dat ik me erger aan mensen waar ik veel mee optrek; redelijk normaal volgens mij en daarom maak ik af en toe kut opmerkingen. Ik heb geen idee waarom mijn vriend dat pikt aangezien hij voorheen nooit zo was en juist iemand was die hard was; daarom viel ik ook op hem. Ik houd van een beetje tegengas en iemand die mij aanspreekt zodra ik te ver ga (heb ik ook nodig). Hij doet dat niet (meer) en ziet alles rooskleurig volgens mij.

Natuurlijk vind ik hem echt leuk, dat weet ik zeker anders zat ik hier ook niet mee. Ik ben alleen wel op hem uitgekeken vermoed ik; wat ik eigenlijk altijd heb en dat is ook de reden waarom ik altijd weer met andere jongens ga.
pi_106959602
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:46 schreef usedtoknow het volgende:
Natuurlijk vind ik hem echt leuk
Nee.
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:56:30 #272
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106959823
gewoon eerlijk zeggen dat hij niet genoeg is en jij meer zoekt is toch niet zo moeilijk? Het is jouw keuze, durf je eigen beslissinge nte maken, ga niet de lafbek uithangen om van jouw keuze de zijne te maken.

Oh er zijn al zo veel reacties dit is vast al 900 keer gezegt...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_106959883
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
gewoon eerlijk zeggen dat hij niet genoeg is en jij meer zoekt is toch niet zo moeilijk? Het is jouw keuze, durf je eigen beslissinge nte maken, ga niet de lafbek uithangen om van jouw keuze de zijne te maken.

Oh er zijn al zo veel reacties dit is vast al 900 keer gezegt...
Is ook zo maar dat vind ik wel moeilijk t.o. hem ja.
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:58:46 #274
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106959924
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:57 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Is ook zo maar dat vind ik wel moeilijk t.o. hem ja.
hoezo? in je op zeg je al dat je je keuze gemaakt hebt, juist elke seconde dat je het niet zegt is het oneerlijk tenopzichte van hem omdat je hem niet de kans geeft een vriendin te zoeken waarvoor hij wel genoeg is.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_106960028
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:50 schreef seiramu het volgende:

[..]

Nee.
Wat jij wil.

Ik ga het in ieder geval wel bespreekbaar maken met hem (al vind ik het moeilijk). Het zal ook wel moeten want ooit komt het toch wel uit en op deze manier loopt het nooit goed tussen ons, dat is wat zeker is. Ik voel me namelijk wel schuldig dat ik zo achterbaks bezig ben achterom zijn rug terwijl hij feitelijk beter verdiend.
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:01:18 #276
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_106960033
Maak het dan maar zo snel mogelijk uit ipv hem aan het lijntje te houden.
pi_106960040
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:09 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat ik niet zonder dit spelletje kan totdat ik iemand heb gevonden waarbij ik helemaal voor hem wil gaan. Alleen het kan ook maar zo dat ik het te idealistisch bekijk en dat ik gewoon altijd deze bevestiging en spelletjes ga blijven spelen; al word ik een moeder van drie kinderen en hoort het gewoon bij me. En heeft mijn toekomstige vriend dat maar te accepteren (maar wie accepteert zoiets nou)?

Ikzelf zou ook niet willen dat mijn vriend met andere meiden afspreekt of intiem contact heeft. Hypocriet van mezelf en dat weet ik heus wel maar dan had ik het allang uitgemaakt omdat ik dan blijkbaar niet goed genoeg voor m'n vriend ben. En binnen een relatie wil ik wel iemand die helemaal voor mij gaat, sowieso wil ik dat als ik scharrel met iemand al en zo niet; verbreek ik het contact.

Natuurlijk voel ik me achteraf wel eens kut als ik gemeen tegen hem heb gedaan maar op zulke momenten erger ik me ook gewoon echt heel erg.
waarom met die 2 maten meten? als hij een ander heeft kom je met dat hele principe-verhaal, maar als jij met andere kerels date dan mag dat wel, want je vindt je vriendje toch wel heel erg leuk. wat je ook alleen maar baseert op het feit dat je t nog niet uitgemaakt hebt, niets van wat je in hem aantrekkelijk vindt.

ow en je vindt het wss irritant dat ie lief doet omdat je het niet verdient. maw, je voelt je schuldig, en doet gemeen in de hoop dat hij dan niet meer lief doet en jij je niet schuldig hoeft te voelen over je bedrog.
"Pools are perfect for holding water"
pi_106960328
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:01 schreef probeer het volgende:

[..]

waarom met die 2 maten meten? als hij een ander heeft kom je met dat hele principe-verhaal, maar als jij met andere kerels date dan mag dat wel, want je vindt je vriendje toch wel heel erg leuk. wat je ook alleen maar baseert op het feit dat je t nog niet uitgemaakt hebt, niets van wat je in hem aantrekkelijk vindt.

ow en je vindt het wss irritant dat ie lief doet omdat je het niet verdient. maw, je voelt je schuldig, en doet gemeen in de hoop dat hij dan niet meer lief doet en jij je niet schuldig hoeft te voelen over je bedrog.
Ja. Ik hoef geen jongen (niet eens als ik alleen maar flirt met hem :')) die slijmt bij andere meiden en intieme contacten heeft met andere meiden. Ik vind dat namelijk laten zien dat iemand makkelijk is en als ik ergens niet van houd zijn het wel makkelijke mannen omdat ik een uitdaging wil en geen sul die het bij meerdere meiden probeert. En ik ben niet te vergelijken met zulke jongens aangezien ik niet zomaar met iemand flirt.

Ik vind heel veel dingen aan mijn vriend aantrekkelijk.

Het klinkt best logisch ja.
pi_106960391
Echt, aandachtstopic #233223

Er zijn 2 oplossingen, zwart of wit. Of je dumpt hem, of je gaat verder met die jongen. Anders ben je gewoon een simpele rat.

Je geeft aan niets voor die mensjes te voelen waarmee je afspreekt, nou, wat durf je dan niet aan je vriend te vertellen?

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Maak het dan maar zo snel mogelijk uit ipv hem aan het lijntje te houden.
Dark Side Of The Moon UI

Pink Floyd _O_

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 19:11:37 ]
pi_106960520
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:09 schreef usedtoknow het volgende:
Ik denk inderdaad dat ik niet zonder dit spelletje kan totdat ik iemand heb gevonden waarbij ik helemaal voor hem wil gaan.
Dan leg je de verantwoordelijkheid voor iets wat in jou speelt bij iemand anders, zo werkt dat niet en dat zal nooit stand houden, dat zou je gezien je huidige relatie en hoe het daarvoor ging (even leuk -> op naar de/het volgende) misschien al wat door kunnen krijgen.

Het is een probleem zolang jij het niet oplost en dat begint met naar jezelf kijken, niet naar iets of iemand anders.
quote:
Alleen het kan ook maar zo dat ik het te idealistisch bekijk en dat ik gewoon altijd deze bevestiging en spelletjes ga blijven spelen; al word ik een moeder van drie kinderen en hoort het gewoon bij me. En heeft mijn toekomstige vriend dat maar te accepteren (maar wie accepteert zoiets nou)?
Je redeneert op dezelfde manier die nu voor hetgeen zorgt waar je mee zit; jij wil iets hebben en vind dat het aan een ander is om daar voor te zorgen, gebeurt dat niet dan kan jij er niks aan doen want ''jij bent gewoon zo'', ben jij gewoon zo of ben je in de loop van tijd gaan geloven dat jij zo bent? Zou het kunnen zijn dat je misschien wel anders bent maar daar niet achter komt omdat je op dezelfde manier door gaat; als je altijd doet je wat je deed dan krijg je altijd wat je kreeg.
quote:
Jij ergert en dus heb je het recht om je op een ander af te reageren?

Kijk eens goed naar hoe jij met hem omgaat, wetende dat je stiekem dingen doet die hem zouden kwetsen, dingen die je wanneer hij dat zou doen niet zo pikken, het feit dat je dat doet laat toch wel zien dat je een ontzettende angst heb om zonder die afleiding (wat jij dan gegoten heb in de spanning met mannen) te komen te staan. Vraag je je dan niet af waarom dat zo is? Wil je heel je leven daarvoor weg lopen?

Je zegt dat je het anders zou wil maar het niet kan, dat zijn pure verslaving uitspraken, je gebruikt dan geen drugs om het onderliggende weg te stoppen maar het principe is hetzelfde.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:46 schreef usedtoknow het volgende:
Ik heb geen idee waarom mijn vriend dat pikt aangezien hij voorheen nooit zo was en juist iemand was die hard was; daarom viel ik ook op hem. Ik houd van een beetje tegengas en iemand die mij aanspreekt zodra ik te ver ga (heb ik ook nodig).
Jij hebt iemand nodig die jou tegengas geeft? Is dat niet iets wat je zelf in de hand zou moeten houden? Is een ander verantwoordelijk voor wat jij doet? Kan je zoiets ooit bij een ander neerleggen? Is dat eerlijk?

Het lijkt me dat je je eigen handelen wilt kiezen, wanneer je praat over ''zo ben ik gewoon'' en ''ik kan het niet laten'' dan is die keus er niet, en dat is vaak niet handig.
  Eindredactie Games woensdag 18 januari 2012 @ 19:15:06 #281
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_106960554
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:08 schreef usedtoknow het volgende:
als ik ergens niet van houd zijn het wel makkelijke mannen omdat ik een uitdaging wil
Dit zinnetje staat ongeveer in iedere reactie die je plaatst in dit topic, vandaar mijn vraag: is het nooit in je opgekomen om je "partnerkeuze" te baseren op hoe die persoon is, in plaats van hoe makkelijk/moeilijk hij te krijgen is? Jeez. :{
pi_106960674
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:15 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dit zinnetje staat ongeveer in iedere reactie die je plaatst in dit topic, vandaar mijn vraag: is het nooit in je opgekomen om je "partnerkeuze" te baseren op hoe die persoon is, in plaats van hoe makkelijk/moeilijk hij te krijgen is? Jeez. :{
Natuurlijk wel. Ik heb geen relatie met mijn vriend genomen omdat hij moeilijk te krijgen was :')! Ik vind hem om hoe hij is leuk anders had ik het nooit zolang volgehouden.
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:21:17 #283
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_106960745
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:10 schreef Amoeba het volgende:

Dark Side Of The Moon UI

Pink Floyd _O_
^O^
pi_106961851
Je moet een beetje aan de eisen van de ander voldoen als je wil slagen in een relatie, soms moet je dingen toe kunnen laten, maar dit is eigenlijk een vraag die je bij je vriend voor moet leggen en niet bij ons. Het gaat er niet om of wij vinden of het kan, maar of je vriend het van je kan accepteren.
Als hij het niet kan accepteren heb je 2 keuzes. Je aanvaard de consequenties van je gedrag of je veranderd je gedrag.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_106968560
quote:

[..]

Ja. Ik hoef geen jongen (niet eens als ik alleen maar flirt met hem :')) die slijmt bij andere meiden en intieme contacten heeft met andere meiden. Ik vind dat namelijk laten zien dat iemand makkelijk is en als ik ergens niet van houd zijn het wel makkelijke mannen omdat ik een uitdaging wil en geen sul die het bij meerdere meiden probeert. En ik ben niet te vergelijken met zulke jongens aangezien ik niet zomaar met iemand flirt.
dus zolang je vriend bij andere vrouwen maar hard-to-get speelt, of alleen voor de echt mooie vrouwen gaat en de makkelijke laat liggen, maakt het je niet uit?

quote:
blijkbaar niet genoeg om je focus op hem te houden

quote:
"Pools are perfect for holding water"
pi_106972151
pi_106976059
quote:

[..]

Wat een bullshit dat je de 'moeilijke flirts' eruitpikt, zodat je exclusief overkomt en het alles rechtvaardigt. Flirt = flirt
Elke mongool op straat flirt, zo heeft god mensen inelkaargezet en jij kan blijkbaar nog niet met de snoepwinkel omgaan.

Ok laat ik maar es een stukske citeren uit exodus 20:17

Exodus 20:17
Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is.

Geef mij 100,- euro en je zonden zijn vergeven
pi_106976147
Overigens fukkit je bent 18, je hoort gewoon rond te neuken :)
pi_106976683
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:54 schreef zuipuzuipu het volgende:
Overigens fukkit je bent 18, je hoort gewoon rond te neuken :)
Het is normaal op 18-jarige leeftijd?
  donderdag 19 januari 2012 @ 01:20:13 #290
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_106976745
Jezus wat een egoïst ben jij zeg :r Besef je wel wat je die jongens aandoet als ze oprecht verliefd op je zijn? :{
O+
pi_106976899
quote:
13s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:20 schreef Saisai het volgende:
Jezus wat een egoïst ben jij zeg :r Besef je wel wat je die jongens aandoet als ze oprecht verliefd op je zijn? :{
Misschien is dat ook wel waar TS op kickt: verliefd maken en zodra de jongens verliefd zijn snel afkappen en op naar de volgende uitdaging. :)
  donderdag 19 januari 2012 @ 01:32:04 #292
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_106976972
ach ja. What goes around..
O+
pi_106976986
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:32 schreef Saisai het volgende:
ach ja. What goes around..
Goed nummer is dat.
  donderdag 19 januari 2012 @ 01:33:47 #294
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_106976997
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:32 schreef Dimens het volgende:

[..]

Goed nummer is dat.
Zeker. Goeie tekst ook
O+
pi_106977178
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:33 schreef Saisai het volgende:

[..]

Zeker. Goeie tekst ook
Ik luister eigenlijk nooit naar de tekst van de muziek. :')
  donderdag 19 januari 2012 @ 01:46:57 #296
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106977234
quote:

[..]

Nogmaals, het doet er niet toe hoe hoog jouw lat ligt, wat er toe doet is dat jij op onbereikbare figuren valt en de leuke normale jongens, waaronder jouw vriend afdankt alsof ze oud vuil zijn.
Resistance is futile.
  donderdag 19 januari 2012 @ 01:48:18 #297
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_106977262
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:44 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik luister eigenlijk nooit naar de tekst van de muziek. :')
awh, hiermee verlies je wel punten hoor ;(
O+
pi_106977336
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:48 schreef Saisai het volgende:

[..]

awh, hiermee verlies je wel punten hoor ;(
Het vertalen van de Engelse tekst naar het Nederlands kost mij teveel moeite dat ik de concentratie er niet voor heb.
pi_106977401
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:17 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Het is normaal op 18-jarige leeftijd?
Afhankelijk van de leeftijd zijn de meesten denk met een andere intentie op zoek naar iemand.
Met je 18ste een beetje rondneuken en rond de 30ste meer vastigheid, afijn je kent de cliche's
blablalbalblalbla
pi_106977515
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:55 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Afhankelijk van de leeftijd zijn de meesten denk met een andere intentie op zoek naar iemand.
Met je 18ste een beetje rondneuken en rond de 30ste meer vastigheid, afijn je kent de cliche's
blablalbalblalbla
Misschien inderdaad wel ja. Geruststelling voor TS dan mocht dit gedrag overgaan in de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')