abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106938633
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:02 schreef Dven het volgende:
Ik begrijp TS ergens wel hoor. Ik heb een vriendin gehad waar ik zielsveel om gaf en alles voor over had. Maar toch kon ik de verleiding niet weerstaan om af en toe een flirt aan te gaan. Waarin verder geen erge dingen gezegd of gebeurd zijn maar het waren wel degelijk flirts. Spanning, avontuur en het idee hebben dat je iets slechts doet, ook al zit er verder vrij weinig slechts achter. Dat is voor sommige mensen helaas heel aantrekkelijk, misschien wel noodzakelijk.
Jij ging ook op dates e.d?
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:04:39 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938642
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:03 schreef Aliana het volgende:

[..]

Jij ging ook op dates e.d?
Die zijn er geweest ja. Ik heb geen hand vastgehouden en geen zoen gegeven maar ik had zeker 'afspraakjes'. Uiteindelijk mijn vriendin ook verteld. Toen heb ik voor het eerst een klap gekregen van een vrouw :') Verdient wel. Maar we hebben er over gesproken en uiteindelijk is het ook goedgekomen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106938667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Die zijn er geweest ja. Ik heb geen hand vastgehouden en geen zoen gegeven maar ik had zeker 'afspraakjes'. Uiteindelijk mijn vriendin ook verteld. Toen heb ik voor het eerst een klap gekregen van een vrouw :') Verdient wel. Maar we hebben er over gesproken en uiteindelijk is het ook goedgekomen.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je echt op een "afspraakje" kan gaan, wetend dat je een vriendin hebt.. die er niks van weet. Ik begrijp dat echt niet.
pi_106938699
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:00 schreef Knuffeltutje het volgende:
Hoe oud is ts?
Ik denk dat ts gewoon helemaal niet klaar is voor een serieuze relatie. Ook als vind ik dat geen excuus om dan maar mensen voor de gek te houden, het feit dat ts hier post geeft aan dat er meer achter zit dan zulke lompe oppervlakkigheid.

Ts hoe oud ben je en hoe oud is je vriend? Als jullie/je nog onder de twintig zijn/bent dan moet je stoppen met zorgen maken en gewoon van je leven genieten. Ben je begin twintiger dan moetje alsnog van je leven genieten maar kan je best af en toe nadenken over of je liever een lief leuk en mooi iemand hebt, of rond loopt te kutten om later te beseffen dat het grashelemaal niet groener was. Maar zelfs dan heb je nog tijd zat joh om jezelf te leren kennen en van je fouten te leren en te ontdekken wat je nou wil. Ben je 30 of 40 + dan val je buiten mijn kennis en adviseer ik je om het aan mensen van die leeftijd te vragen, that is: meningen adviezen ervaringen en daaruit je eigen conclusie die voor jou van toepassing is te trekken.
Ik ben 18 en hij is 23. Ik merk ook wel dat hij serieuzer in het leven staat. Ik weet dat het helemaal niet hoort wat ik doe binnen een relatie maar toch is het een soort van behoefte, dat maakt hem niet minder voor mij maar dat zal hij niet begrijpen, logisch ook. Kortom: ik wil de relatie eigenlijk behouden.
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:11:51 #55
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938715
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:06 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je echt op een "afspraakje" kan gaan, wetend dat je een vriendin hebt.. die er niks van weet. Ik begrijp dat echt niet.
Ik zoek spanning in heel veel dingen en dat was er één van. Net als bij TS niets serieus en ook niet iets wat een goede relatie in de weg zou hoeven te staan. Maar dan zal TS het wel een keer op moeten biechten. Nadat ik het aangegeven had en zij akkoord ging dat ik soms zinloze dates had was de spanning er trouwens direct van af en heb ik het nooit meer gedaan :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106938763
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:10 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik ben 18 en hij is 23. Ik merk ook wel dat hij serieuzer in het leven staat. Ik weet dat het helemaal niet hoort wat ik doe binnen een relatie maar toch is het een soort van behoefte, dat maakt hem niet minder voor mij maar dat zal hij niet begrijpen, logisch ook. Kortom: ik wil de relatie eigenlijk behouden.
Ja je wil zoveel, maar die keuze ligt bij hem. Jij hebt het verpest en misschien zal hij je wel vergeven, maar misschien ook niet. Begin eerst maar met opbiechten. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zoek spanning in heel veel dingen en dat was er één van. Net als bij TS niets serieus en ook niet iets wat een goede relatie in de weg zou hoeven te staan. Maar dan zal TS het wel een keer op moeten biechten. Nadat ik het aangegeven had en zij akkoord ging dat ik soms zinloze dates had was de spanning er trouwens direct van af en heb ik het nooit meer gedaan :')
En jullie zijn nu nog samen? Het is natuurlijk niet echt vreemdgaan, wel een beetje, maar inderdaad niet serieus. Alleen lijkt het mij niet echt positief voor het vertrouwen in een relatie.
pi_106938796
Jij bent geen persoon om nu een relatie te hebben. Wees daarover eerlijk tegenover je vriend, want wat je nu doet kan écht niet.
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:25:51 #58
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938798
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:18 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ja je wil zoveel, maar die keuze ligt bij hem. Jij hebt het verpest en misschien zal hij je wel vergeven, maar misschien ook niet. Begin eerst maar met opbiechten. ;)

[..]

En jullie zijn nu nog samen? Het is natuurlijk niet echt vreemdgaan, wel een beetje, maar inderdaad niet serieus. Alleen lijkt het mij niet echt positief voor het vertrouwen in een relatie.
Inmiddels niet meer samen maar dat is door heel andere zaken gebeurd ;) Mijn 'flirtperiode' was in ruim een jaar geleden. Een jaar voordat de relatie uiteindelijk verbroken werd :)
Het probleem van mijn kant is dat ik gewoon erg benieuwd ben naar andere mensen. En omdat ik een hekel aan zo ongeveer alles wat mannelijk is heb worden dat al snel vrouwen :P
pi_106938819
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Inmiddels niet meer samen maar dat is door heel andere zaken gebeurd ;) Mijn 'flirtperiode' was in ruim een jaar geleden. Een jaar voordat de relatie uiteindelijk verbroken werd :)
Het probleem van mijn kant is dat ik gewoon erg benieuwd ben naar andere mensen. En omdat ik een hekel aan zo ongeveer alles wat mannelijk is heb worden dat al snel vrouwen :P
Hoe kan je daar nou een hekel aan hebben? O+
Maar er is wel een verschil tussen, met vrouwen omgaan of met vrouwen op dates gaan. Gelukkig weet je nu beter. Misschien toch nog wat hoop voor TS en haar vriend.
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:35:34 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938837
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:31 schreef Aliana het volgende:

[..]

Hoe kan je daar nou een hekel aan hebben? O+
Maar er is wel een verschil tussen, met vrouwen omgaan of met vrouwen op dates gaan. Gelukkig weet je nu beter. Misschien toch nog wat hoop voor TS en haar vriend.
Mannen zijn nog simpeler en minder diepgaand dan vrouwen. Heel irritant op den duur. Oh ik zag het zelf vooral als met vrouwen omgaan. Maar vrouwen zien het al snel anders :)
pi_106938870
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Mannen zijn nog simpeler en minder diepgaand dan vrouwen. Heel irritant op den duur. Oh ik zag het zelf vooral als met vrouwen omgaan. Maar vrouwen zien het al snel anders :)
Jaja, het zal best. :)
Mannen zijn inderdaad wel simpel in veel dingen, wat ik juist weer fijn vind.
Altijd met vrouwen omgaan.. nee, om gek van te worden.
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:46:27 #62
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938873
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:45 schreef Aliana het volgende:

[..]

Jaja, het zal best. :)
Mannen zijn inderdaad wel simpel in veel dingen, wat ik juist weer fijn vind.
Altijd met vrouwen omgaan.. nee, om gek van te worden.
En daarom ben jij gek op mannen en ik op vrouwen ;)
pi_106938885
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:46 schreef Dven het volgende:

[..]

En daarom ben jij gek op mannen en ik op vrouwen ;)
Ja..
Zo gaan die dingen hè.
pi_106938891
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:25 schreef zarGon het volgende:
Jij bent geen persoon om nu een relatie te hebben. Wees daarover eerlijk tegenover je vriend, want wat je nu doet kan écht niet.
Misschien bn ik inderdaad niet geschikt voor een relatie op dit moment.
pi_106938896
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:06 schreef Aliana het volgende:

[..]

Een afspraakje hoeft niet zoveel te betekenen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:56:23 #66
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938902
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:53 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Misschien moet je dan voor jezelf nu een conclusie trekken
  woensdag 18 januari 2012 @ 02:56:38 #67
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938903
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:54 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

En dat is helemaal waar! :D
pi_106938905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:53 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Je bent er niet van overtuigd? Wat zorgt ervoor dat je denkt dat je het wél bent?

quote:

[..]

Dat verschilt per persoon. Dat het niet zoveel voor jou betekent, betekent niet dat je vriend er ook zo over denkt.

Praat met hem.

Ik ben blij dat jij mijn vriendin niet bent.
pi_106938908
quote:

[..]

Dan kan je het er toch openlijk met je vriend over hebben, als het niet zoveel te betekenen heeft?
Waar ben je dan überhaupt bang voor eigenlijk?
pi_106938919
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:58 schreef Aliana het volgende:

[..]

Dan kan je het er toch openlijk met je vriend over hebben, als het niet zoveel te betekenen heeft?
Waar ben je dan überhaupt bang voor eigenlijk?
Omdat hij daar anders over denkt. Hij kan zich al ergeren als ik gewoon normaal dans met iemand in een discotheek om maar een voorbeeld te geven, dit gaat hij al helemaal nooit accepteren.
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:03:08 #71
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106938928
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:00 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Omdat hij daar anders over denkt. Hij kan zich al ergeren als ik gewoon normaal dans met iemand in een discotheek om maar een voorbeeld te geven, dit gaat hij al helemaal nooit accepteren.
Dat dus.

Van sommige dingen kan ik ook echt inneens pislink worden. Terwijl er dan niks aan de hand is
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_106938932
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je bent er niet van overtuigd? Wat zorgt ervoor dat je denkt dat je het wél bent?

[..]

Dat verschilt per persoon. Dat het niet zoveel voor jou betekent, betekent niet dat je vriend er ook zo over denkt.

Praat met hem.

Ik ben blij dat jij mijn vriendin niet bent.
Omdat ik hem wel echt heel leuk vind. Ik zou echt balen zodra het uitgaat aangezien wij iets speciaals hebben. Ik vind het zonde om zoiets op te geven maar tegelijkertijd ook benauwend om mee door te gaan omdat ik hem niet genoeg vind terwijl ik hem wel ECHT tof vind. Het is moeilijk uit te leggen en ik probeer het goed neer te zetten vanuit mijn gevoel. :')

Dat weet ik maar als ik dit aangeef weet ik sowieso dat hij het niet gaat vergeven omdat hij het niet zal begrijpen.
pi_106938933
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:03 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Dat dus.

Van sommige dingen kan ik ook echt inneens pislink worden. Terwijl er dan niks aan de hand is
Toevallig de vriend van? :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:06:00 #74
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106938944
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:04 schreef Aliana het volgende:

[..]

Toevallig de vriend van? :D
Nee gelukkig niet _O-.

Maar ik heb int verleden nogal wat issue's gehad met anger management O-)
En als mijn vriendin dan door uitlokking van een ander een ietswat foute opmerking maakt ofso. Of iets doet wat ik dan ongepast vind. Kan ik af en toe weer even heel pissig worden. :')

Maar dat is meer omdat er wat problemen zijn.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:06:55 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938950
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:04 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Omdat ik hem wel echt heel leuk vind. Ik zou echt balen zodra het uitgaat aangezien wij iets speciaals hebben. Ik vind het zonde om zoiets op te geven maar tegelijkertijd ook benauwend om mee door te gaan omdat ik hem niet genoeg vind terwijl ik hem wel ECHT tof vind. Het is moeilijk uit te leggen en ik probeer het goed neer te zetten vanuit mijn gevoel. :')

Dat weet ik maar als ik dit aangeef weet ik sowieso dat hij het niet gaat vergeven omdat hij het niet zal begrijpen.
Dan is het niet jouw ideale vriend want die zal begrip opbrengen voor jouw nukken en rariteiten ;)
Je geeft het zelf al zo vaak aan. Je vindt hem leuk. Je vindt hem tof. Je vind hem ontzettend lekker en aardig. Maar ik heb je nog steeds niet horen zeggen dat je enorm om hem geeft of zielsveel van hem houdt.

Als ik zelf iets heb geleerd heb in de afgelopen jaren dan is het wel niet vast te blijven hangen aan iets of iemand omdat het wel aardig gaat en omdat je het toch wel leuk hebt samen. Want eerlijk is eerlijk, als het alleen dat maar is. Dan kan het nog zoveel beter :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')