Is ook zo maar dat vind ik wel moeilijk t.o. hem ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
gewoon eerlijk zeggen dat hij niet genoeg is en jij meer zoekt is toch niet zo moeilijk? Het is jouw keuze, durf je eigen beslissinge nte maken, ga niet de lafbek uithangen om van jouw keuze de zijne te maken.
Oh er zijn al zo veel reacties dit is vast al 900 keer gezegt...
hoezo? in je op zeg je al dat je je keuze gemaakt hebt, juist elke seconde dat je het niet zegt is het oneerlijk tenopzichte van hem omdat je hem niet de kans geeft een vriendin te zoeken waarvoor hij wel genoeg is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:57 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Is ook zo maar dat vind ik wel moeilijk t.o. hem ja.
Wat jij wil.quote:
waarom met die 2 maten meten? als hij een ander heeft kom je met dat hele principe-verhaal, maar als jij met andere kerels date dan mag dat wel, want je vindt je vriendje toch wel heel erg leuk. wat je ook alleen maar baseert op het feit dat je t nog niet uitgemaakt hebt, niets van wat je in hem aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:09 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik niet zonder dit spelletje kan totdat ik iemand heb gevonden waarbij ik helemaal voor hem wil gaan. Alleen het kan ook maar zo dat ik het te idealistisch bekijk en dat ik gewoon altijd deze bevestiging en spelletjes ga blijven spelen; al word ik een moeder van drie kinderen en hoort het gewoon bij me. En heeft mijn toekomstige vriend dat maar te accepteren (maar wie accepteert zoiets nou)?
Ikzelf zou ook niet willen dat mijn vriend met andere meiden afspreekt of intiem contact heeft. Hypocriet van mezelf en dat weet ik heus wel maar dan had ik het allang uitgemaakt omdat ik dan blijkbaar niet goed genoeg voor m'n vriend ben. En binnen een relatie wil ik wel iemand die helemaal voor mij gaat, sowieso wil ik dat als ik scharrel met iemand al en zo niet; verbreek ik het contact.
Natuurlijk voel ik me achteraf wel eens kut als ik gemeen tegen hem heb gedaan maar op zulke momenten erger ik me ook gewoon echt heel erg.
Ja. Ik hoef geen jongen (niet eens als ik alleen maar flirt met hemquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:01 schreef probeer het volgende:
[..]
waarom met die 2 maten meten? als hij een ander heeft kom je met dat hele principe-verhaal, maar als jij met andere kerels date dan mag dat wel, want je vindt je vriendje toch wel heel erg leuk. wat je ook alleen maar baseert op het feit dat je t nog niet uitgemaakt hebt, niets van wat je in hem aantrekkelijk vindt.
ow en je vindt het wss irritant dat ie lief doet omdat je het niet verdient. maw, je voelt je schuldig, en doet gemeen in de hoop dat hij dan niet meer lief doet en jij je niet schuldig hoeft te voelen over je bedrog.
Dark Side Of The Moon UIquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Maak het dan maar zo snel mogelijk uit ipv hem aan het lijntje te houden.
Dan leg je de verantwoordelijkheid voor iets wat in jou speelt bij iemand anders, zo werkt dat niet en dat zal nooit stand houden, dat zou je gezien je huidige relatie en hoe het daarvoor ging (even leuk -> op naar de/het volgende) misschien al wat door kunnen krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:09 schreef usedtoknow het volgende:
Ik denk inderdaad dat ik niet zonder dit spelletje kan totdat ik iemand heb gevonden waarbij ik helemaal voor hem wil gaan.
Je redeneert op dezelfde manier die nu voor hetgeen zorgt waar je mee zit; jij wil iets hebben en vind dat het aan een ander is om daar voor te zorgen, gebeurt dat niet dan kan jij er niks aan doen want ''jij bent gewoon zo'', ben jij gewoon zo of ben je in de loop van tijd gaan geloven dat jij zo bent? Zou het kunnen zijn dat je misschien wel anders bent maar daar niet achter komt omdat je op dezelfde manier door gaat; als je altijd doet je wat je deed dan krijg je altijd wat je kreeg.quote:Alleen het kan ook maar zo dat ik het te idealistisch bekijk en dat ik gewoon altijd deze bevestiging en spelletjes ga blijven spelen; al word ik een moeder van drie kinderen en hoort het gewoon bij me. En heeft mijn toekomstige vriend dat maar te accepteren (maar wie accepteert zoiets nou)?
Jij ergert en dus heb je het recht om je op een ander af te reageren?quote:Natuurlijk voel ik me achteraf wel eens kut als ik gemeen tegen hem heb gedaan maar op zulke momenten erger ik me ook gewoon echt heel erg.
Jij hebt iemand nodig die jou tegengas geeft? Is dat niet iets wat je zelf in de hand zou moeten houden? Is een ander verantwoordelijk voor wat jij doet? Kan je zoiets ooit bij een ander neerleggen? Is dat eerlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:46 schreef usedtoknow het volgende:
Ik heb geen idee waarom mijn vriend dat pikt aangezien hij voorheen nooit zo was en juist iemand was die hard was; daarom viel ik ook op hem. Ik houd van een beetje tegengas en iemand die mij aanspreekt zodra ik te ver ga (heb ik ook nodig).
Dit zinnetje staat ongeveer in iedere reactie die je plaatst in dit topic, vandaar mijn vraag: is het nooit in je opgekomen om je "partnerkeuze" te baseren op hoe die persoon is, in plaats van hoe makkelijk/moeilijk hij te krijgen is? Jeez.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:08 schreef usedtoknow het volgende:
als ik ergens niet van houd zijn het wel makkelijke mannen omdat ik een uitdaging wil
Natuurlijk wel. Ik heb geen relatie met mijn vriend genomen omdat hij moeilijk te krijgen wasquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit zinnetje staat ongeveer in iedere reactie die je plaatst in dit topic, vandaar mijn vraag: is het nooit in je opgekomen om je "partnerkeuze" te baseren op hoe die persoon is, in plaats van hoe makkelijk/moeilijk hij te krijgen is? Jeez.
quote:
dus zolang je vriend bij andere vrouwen maar hard-to-get speelt, of alleen voor de echt mooie vrouwen gaat en de makkelijke laat liggen, maakt het je niet uit?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:08 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ja. Ik hoef geen jongen (niet eens als ik alleen maar flirt met hem) die slijmt bij andere meiden en intieme contacten heeft met andere meiden. Ik vind dat namelijk laten zien dat iemand makkelijk is en als ik ergens niet van houd zijn het wel makkelijke mannen omdat ik een uitdaging wil en geen sul die het bij meerdere meiden probeert. En ik ben niet te vergelijken met zulke jongens aangezien ik niet zomaar met iemand flirt.
blijkbaar niet genoeg om je focus op hem te houdenquote:Ik vind heel veel dingen aan mijn vriend aantrekkelijk.
quote:Het klinkt best logisch ja.
Wat een bullshit dat je de 'moeilijke flirts' eruitpikt, zodat je exclusief overkomt en het alles rechtvaardigt. Flirt = flirtquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:08 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ja. Ik hoef geen jongen (niet eens als ik alleen maar flirt met hem) die slijmt bij andere meiden en intieme contacten heeft met andere meiden. Ik vind dat namelijk laten zien dat iemand makkelijk is en als ik ergens niet van houd zijn het wel makkelijke mannen omdat ik een uitdaging wil en geen sul die het bij meerdere meiden probeert. En ik ben niet te vergelijken met zulke jongens aangezien ik niet zomaar met iemand flirt.
Ik vind heel veel dingen aan mijn vriend aantrekkelijk.
Het klinkt best logisch ja.
Het is normaal op 18-jarige leeftijd?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:54 schreef zuipuzuipu het volgende:
Overigens fukkit je bent 18, je hoort gewoon rond te neuken
Misschien is dat ook wel waar TS op kickt: verliefd maken en zodra de jongens verliefd zijn snel afkappen en op naar de volgende uitdaging.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:20 schreef Saisai het volgende:
Jezus wat een egoïst ben jij zegBesef je wel wat je die jongens aandoet als ze oprecht verliefd op je zijn?
Nogmaals, het doet er niet toe hoe hoog jouw lat ligt, wat er toe doet is dat jij op onbereikbare figuren valt en de leuke normale jongens, waaronder jouw vriend afdankt alsof ze oud vuil zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:08 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik vind heel veel dingen aan mijn vriend aantrekkelijk.
Het klinkt best logisch ja.
awh, hiermee verlies je wel punten hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit naar de tekst van de muziek.
Het vertalen van de Engelse tekst naar het Nederlands kost mij teveel moeite dat ik de concentratie er niet voor heb.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
awh, hiermee verlies je wel punten hoor
Afhankelijk van de leeftijd zijn de meesten denk met een andere intentie op zoek naar iemand.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het is normaal op 18-jarige leeftijd?
Misschien inderdaad wel ja. Geruststelling voor TS dan mocht dit gedrag overgaan in de toekomst.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:55 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Afhankelijk van de leeftijd zijn de meesten denk met een andere intentie op zoek naar iemand.
Met je 18ste een beetje rondneuken en rond de 30ste meer vastigheid, afijn je kent de cliche's
blablalbalblalbla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |