Nou dat siert jequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar om gewoon alleen kuthoer te typen staat ook zo stijlloos, plus met die toevoeging van 'Had iemand al gezegd dat' impliceer ik denk dat ik niet alleen sta in mijn mening.
Allemaal heel subtiel natuurlijk.
Niet echt raar, het is meer dat je van dit machtspelletje een bezigheid hebt gemaakt waarvan je denkt niet zonder te kunnen en allang argumenten aan het verzamelen bent om een nieuwe ronde in te gaan, en dat allemaal zelf niet helemaal door hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:36 schreef usedtoknow het volgende:
Ik twijfel dus gewoon. Ik probeer te typen hoe ik me voel dus het zal wel raar overkomen bij de meeste mensen.
mwuhahah je vriend is een pussy en jij bent t beuquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:36 schreef usedtoknow het volgende:
Ik ga zo alles teruglezen.![]()
Ik kom net van mijn vriend vandaan en ik twijfel. Ik vind hem echt leuk en we hebben het ook leuk samen maar blijkbaar (?) toch niet leuk genoeg. Misschien is hij meer een gewone vriend, misschien ook niet.
Soms erger ik me aan hem omdat hij zo serieus is tegenover mij. Ik vind hem te lief, te klef en daar stoor ik me heel erg aan terwijl hij eerst helemaal niet zo was. Vandaag deed hij ook alleen maar lief terwijl ik dan helemaal niet aardig tegen hem doe en alleen maar kut opmerkingen maak maar als ik hem dan bekijk en hoor weet ik wel dat hij echt een hele lieve schat is die om mij geeft. En dat ik hem niet verdien.
Dat is ook deels wat mij altijd weer weerhoud van mannen; zodra mannen die niet makkelijk zijn helemaal voor mij gaan ben ik d'r wel klaar mee omdat ik dan mijn doel heb bereikt en heb ik weer zin in iets nieuws. Ik raak zo snel uitgekeken op mannen. Bij al die andere mannen is het voor mij altijd simpel geweest om het contact te verbreken, ik vind het af en toe zelfs grappig om te doen. Bij mijn vriend niet en dat zegt wel weer dat hij voor mij speciaal is. Ik wil hem gewoon niet kwijt maar misschien ook weer wel?
Ik twijfel dus gewoon. Ik probeer te typen hoe ik me voel dus het zal wel raar overkomen bij de meeste mensen.
en al die mannen hier gelijk weer van: zie je wel dat vrouwen alleen eikels willen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:50 schreef BB-King het volgende:
Gewoon tegen hem zeggen dat ie niet meer lief moet doen en jou als trash moet behandelen.
Ik denk inderdaad dat ik niet zonder dit spelletje kan totdat ik iemand heb gevonden waarbij ik helemaal voor hem wil gaan. Alleen het kan ook maar zo dat ik het te idealistisch bekijk en dat ik gewoon altijd deze bevestiging en spelletjes ga blijven spelen; al word ik een moeder van drie kinderen en hoort het gewoon bij me. En heeft mijn toekomstige vriend dat maar te accepteren (maar wie accepteert zoiets nou)?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:44 schreef Canillas het volgende:
[..]
Niet echt raar, het is meer dat je van dit machtspelletje een bezigheid hebt gemaakt waarvan je denkt niet zonder te kunnen en allang argumenten aan het verzamelen bent om een nieuwe ronde in te gaan, en dat allemaal zelf niet helemaal door hebt.
Het idee dat je opzettelijk kutopmerkingen tegen hem maakt als een soort van testen, staat je ook niet tegen? Hoe hij ook reageert dat maakt niet; reageert ie lief dan is ie te soft, reageert ie boos dan is hij een aansteller; hoe dan ook jij hebt weer een extra reden om het uit te maken. Zijn gevoel doet er niet? Want daar gaat hij op gekwetst worden wanneer jij het allemaal 'niet meer verdragen' kan, is dat eerlijk?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Deze troll houdt wel stug vol trouwens.
Ik wil helemaal geen eikels, dat staat ook nergens voordat iedereen dat denkt maar ik wil gewoon uitdaging en spanning binnen een relatie. Niet zulk lief gedoe altijd. Al is romantisch zijn ook wel eens leuk maar niet altijd. Ik vind het vrij benauwend om een relatie met iemand te hebben die te klef en lief is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en al die mannen hier gelijk weer van: zie je wel dat vrouwen alleen eikels willen!
Dat is inderdaad waar maar ergens vind ik de relatie met m'n vriend ook wel weer leuk. Ik kan in de toekomst van te voren aangeven hoe ik ben en dat ik waarschijnlijk heel snel op iemand uitgekeken raak alleen denk ik dat de meeste mannen dan juist weer afhaken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
Moet kunnen toch? Alleen ik zou als ik TS was dan geen serieuze relaties aangaan met die jongens. Neuk ze een keer en zeg eerlijk waar het op staat en hoe je in elkaar steekt.
Ga niet de schijn ophouden en doen alsof jij ook heel veel om hun geeft, dat is gemeen. Op dat vlak is het wel jouw verantwoordelijkheid, dat stuk gedrag of karakter kan je nu eenmaal niets aan doen.
En hier ga je fout want ik vind hem wel degelijk super leuk maar blijkbaar niet leuk genoeg om hiermee te stoppen. En heel veel mensen zien afspreken met andere mensen meteen als je vriend/vriendin niet (meer) leuk vinden of niet (meer) van hem/haar houden terwijl dat in veel gevallen niet zo is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:34 schreef AhmadineJihad het volgende:
[..]
Zo leuk vind je hem niet als je met anderen gaat daten.
Waarom doe je zo onaardig tegen hem en maak je alleen maar kutopmerkingen?quote:Vandaag deed hij ook alleen maar lief terwijl ik dan helemaal niet aardig tegen hem doe en alleen maar kut opmerkingen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:25 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar maar ergens vind ik de relatie met m'n vriend ook wel weer leuk. Ik kan in de toekomst van te voren aangeven hoe ik ben en dat ik waarschijnlijk heel snel op iemand uitgekeken raak alleen denk ik dat de meeste mannen dan juist weer afhaken.
Dit ja. Ik snap er ook niets vanquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:33 schreef seiramu het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen hem en maak je alleen maar kutopmerkingen?
En waarom pikt jouw vriend dit?
En je zegt dat je hem wel écht leuk vind maar waarom ben je én een bitch tegen hem en ga je ook nog eens achter zijn rug om afspreken en flirten met andere jongens?
[ afbeelding ]
Ik geef alleen maar aan dat ik hem wel leuk vind. Als hij mij niet zou interesseren had ik het allang uitgemaakt en was het ook geen probleem voor mij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Not sure if troll or just really selfish. Als het wel serieus is, luister naar stokstaart want waarheid.
Hij: verliefd/irrationeel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:33 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel vaker dat ik me erger aan mensen waar ik veel mee optrek; redelijk normaal volgens mij en daarom maak ik af en toe kut opmerkingen. Ik heb geen idee waarom mijn vriend dat pikt aangezien hij voorheen nooit zo was en juist iemand was die hard was; daarom viel ik ook op hem. Ik houd van een beetje tegengas en iemand die mij aanspreekt zodra ik te ver ga (heb ik ook nodig). Hij doet dat niet (meer) en ziet alles rooskleurig volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:33 schreef seiramu het volgende:
[..]
En je zegt dat je hem wel écht leuk vind maar waarom ben je én een bitch tegen hem en ga je ook nog eens achter zijn rug om afspreken en flirten met andere jongens?
[ afbeelding ]
Is ook zo maar dat vind ik wel moeilijk t.o. hem ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
gewoon eerlijk zeggen dat hij niet genoeg is en jij meer zoekt is toch niet zo moeilijk? Het is jouw keuze, durf je eigen beslissinge nte maken, ga niet de lafbek uithangen om van jouw keuze de zijne te maken.
Oh er zijn al zo veel reacties dit is vast al 900 keer gezegt...
hoezo? in je op zeg je al dat je je keuze gemaakt hebt, juist elke seconde dat je het niet zegt is het oneerlijk tenopzichte van hem omdat je hem niet de kans geeft een vriendin te zoeken waarvoor hij wel genoeg is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:57 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Is ook zo maar dat vind ik wel moeilijk t.o. hem ja.
Wat jij wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |