Weet je zeker dat je al mijn posts hebt gelezen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Meisje komt hier met iets wat zij zelf duidelijk als problematisch ervaart en vervolgens is jouw enige oplossing het geven van een petsch.
Een man die haar op afstand houdt maar tegelijkertijd ook dicht bij zich weet te houden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het je wél interesseert namelijk, anders zou je het niet doen. Je wil van die onbereikbare jongens bevestiging, dat ze jou willen en leuk vinden.
Maar goed, zoals ik al zei, ik denk dat je nog te jong bent om dit te begrijpen van jezelf. Maar wat je wel moet weten, dit kan heel goed betekenen dat je over 10 jaar nog steeds moeite hebt met relaties. Het is niet iets dat zomaar overgaat en ik denk dat je vooral goed na moet denken over de vraag waarom je speciaal jongens uitzoekt die jou in eerste instantie niet willen (afwijzen).
Het kan onder andere leiden tot een relatie met iemand die jou keer op keer afwijst. Heel kort gezegd: je valt eigenlijk op klootzakken en zodra ze dat niet meer zijn, ga je naar de volgende klootzak. Tot je iemand tegenkomt die altijd een klootzak blijkt te zijn en daar blijf je dan bij, want dat is spannend.
Want jij zit niet te narren?quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Narren in een topic van een meisje dat om advies vraagt. Fatsoenlijke vent!
Eerder, hoe kun je nou niet narren in dit topic?quote:
Natuurlijk niet, dat krediet ben jij reeds allang verloren!quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je al mijn posts hebt gelezen?
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef zuipuzuipu het volgende:
Mensen zijn echt niet monogaam volgens mij, maar voor n vrouw wel lastig om constant zwanger te kunnen worden.
En voor mannen eigenlijk wel relaxed om m overal in elke dame te kunnen knallen, je kwakkie kwijt kunnen en niet zwanger kunnen worden.
Eigenlijk zou TS een man moeten zijn mwuhaha
Dan ben je geen slet maar een stoere Don Juan
Ben jij zo'n player dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:02 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee hoor.
Makkelijke mannen.![]()
Helaas zijn ze er in overvloed.
Niet op TS! Soms een speldenprik maar dat magquote:
Quote mij eens waar ik dat zo duidelijk - hell, 5 cm zelfs - heb aangegeven. Dat gaat je niet lukken, want dat heb ik niet gedaan. Ik heb gezegd dat de rok in de tweede foto mijns inziens te kort is, en te kort is te kort. En leg geen woorden in mijn mond met 'waarschijnlijk al petschwaardig'. Als je die stuatie en deze situatie niet uit elkaar kunt halen en ze zelfs wil vergelijken ben jij de enige hier die blundert.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb in andere topics al ervaren wat jouw grenzen zijn. Een rokje dat 5 cm te kort is en bij jou is het al ver over de grens en waarschijnlijk al petschwaardig. Echt, jij bent de blunder van de eeuw.
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef zuipuzuipu het volgende:
Mensen zijn echt niet monogaam volgens mij, maar voor n vrouw wel lastig om constant zwanger te kunnen worden.
En voor mannen eigenlijk wel relaxed om m overal in elke dame te kunnen knallen, je kwakkie kwijt kunnen en niet zwanger kunnen worden.
Eigenlijk zou TS een man moeten zijn mwuhaha
Dan ben je geen slet maar een stoere Don Juan
En ze komen in alle vormen en maten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Een man die haar op afstand houdt maar tegelijkertijd ook dicht bij zich weet te houden.
Ik troll niet. Maar OK, ik zal me aan het foktiquette houden. Trollen is the magic word.quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eerder, hoe kun je nou niet narren in dit topic?
Tevens oudjes, het nieuwe woord voor narren is trollen
Niks hoorquote:
Stokstaart is right on,quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
Moet kunnen toch? Alleen ik zou als ik TS was dan geen serieuze relaties aangaan met die jongens. Neuk ze een keer en zeg eerlijk waar het op staat en hoe je in elkaar steekt.
Ga niet de schijn ophouden en doen alsof jij ook heel veel om hun geeft, dat is gemeen. Op dat vlak is het wel jouw verantwoordelijkheid, dat stuk gedrag of karakter kan je nu eenmaal niets aan doen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Quote mij eens waar ik dat zo duidelijk - hell, 5 cm zelfs - heb aangegeven. Dat gaat je niet lukken, want dat heb ik niet gedaan. Ik heb gezegd dat de rok in de tweede foto mijns inziens te kort is, en te kort is te kort. En leg geen woorden in mijn mond met 'waarschijnlijk al petschwaardig'. Als je die stuatie en deze situatie niet uit elkaar kunt halen en ze zelfs wil vergelijken ben jij de enige hier die blundert.
Die paar centimeter zijn voor jou belangrijk genoegquote:Het gaat er niet om wie voor wie moet aanpassen. Het is denken naar redelijkheid. Wat vind jij redelijker? Een iets langere rok dragen omdat je vriend zich dan fijner voelt of een kortere rok dragen terwijl je weet dat je vriend zich daar niet fijn bij voelt? Je kunt het zien als 'winnen', maar daar draait het niet om. Het is geven en nemen.
Zijn die paar centimeters echt zó belangrijk voor je?
Het kon net zo goed omgedraaid zijn, bijvoorbeeld. Dat ik volgens mijn vriendin te veel flirt met andere vrouwen (als voorbeeld, niet dat ik dat doe). Als zij zich daar niet fijn bij voelt, ga ik niet tegen haar zin door met zulk gedrag. Ik pas mij dan aan aan haar.
Ben ik niet. Hoe kan dat ook als het al lastig genoeg is om 1 fatsoenlijke man te vinden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks hoorVrouwelijke players moeten er ook zijn voor als wij mannen een ONS willen als we single zijn.
Ach ik ben een fatsoenlijke gentleman. Maar ik ben al bezet door een FOK!ster.quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:13 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ben ik niet. Hoe kan dat ook als het al lastig genoeg is om 1 fatsoenlijke man te vinden.![]()
Gelukkig zijn ze er nog wel.
Mijn post was gericht aan een vrouwelijke user. Daarbij heb ik herhaaldelijk in dat topic aangegeven dat het geven en nemen is, en ook eens aangegeven dat ik - zoals iedereen - mijn grenzen heb.quote:Op woensdag 18 januari 2012 04:11 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Die paar centimeter zijn voor jou belangrijk genoeg
Vooralsnog is de enige manier waarop jij overkomt een manier van onverbiddelijkheid. Je preekt over gelijkgestemdheid en dingen voor elkaar overhebben maar vooralsnog kom jij in ieder topic erg dominant en vooral alleen maar aan jezelf denkend over.
Oh, je maakt er zelfs 'flirt' van. Het is FLIRT!, niet 'flirt'. Je overdrijft de verkeerde zaken en doet bescheiden over de belangrijke dingen.quote:Je rokje is te kort? Wegwezen! Je 'flirt' met andere jongens? Pets! Ik zal je leren! Hoe durf je!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |