abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106939189
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Meisje komt hier met iets wat zij zelf duidelijk als problematisch ervaart en vervolgens is jouw enige oplossing het geven van een petsch.
Weet je zeker dat je al mijn posts hebt gelezen?
pi_106939192
Mensen zijn echt niet monogaam volgens mij, maar voor n vrouw wel lastig om constant zwanger te kunnen worden.
En voor mannen eigenlijk wel relaxed om m overal in elke dame te kunnen knallen, je kwakkie kwijt kunnen en niet zwanger kunnen worden.

Eigenlijk zou TS een man moeten zijn mwuhaha

Dan ben je geen slet maar een stoere Don Juan :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:01:38 #178
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939193
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat het je wél interesseert namelijk, anders zou je het niet doen. Je wil van die onbereikbare jongens bevestiging, dat ze jou willen en leuk vinden.

Maar goed, zoals ik al zei, ik denk dat je nog te jong bent om dit te begrijpen van jezelf. Maar wat je wel moet weten, dit kan heel goed betekenen dat je over 10 jaar nog steeds moeite hebt met relaties. Het is niet iets dat zomaar overgaat en ik denk dat je vooral goed na moet denken over de vraag waarom je speciaal jongens uitzoekt die jou in eerste instantie niet willen (afwijzen).

Het kan onder andere leiden tot een relatie met iemand die jou keer op keer afwijst. Heel kort gezegd: je valt eigenlijk op klootzakken en zodra ze dat niet meer zijn, ga je naar de volgende klootzak. Tot je iemand tegenkomt die altijd een klootzak blijkt te zijn en daar blijf je dan bij, want dat is spannend.
Een man die haar op afstand houdt maar tegelijkertijd ook dicht bij zich weet te houden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:01:43 #179
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Narren in een topic van een meisje dat om advies vraagt. Fatsoenlijke vent! :D
Want jij zit niet te narren?
Resistance is futile.
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:02:26 #180
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939195
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eerder, hoe kun je nou niet narren in dit topic? _O-

Tevens oudjes, het nieuwe woord voor narren is trollen :+
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:02:39 #181
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939197
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je al mijn posts hebt gelezen?
Natuurlijk niet, dat krediet ben jij reeds allang verloren! :D
Meestal scroll ik mijn oogbalkjes er overheen en detecteer ik direct virussen en spam.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106939199
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef zuipuzuipu het volgende:
Mensen zijn echt niet monogaam volgens mij, maar voor n vrouw wel lastig om constant zwanger te kunnen worden.
En voor mannen eigenlijk wel relaxed om m overal in elke dame te kunnen knallen, je kwakkie kwijt kunnen en niet zwanger kunnen worden.

Nee hoor.
Makkelijke mannen. :') :r Helaas zijn ze er in overvloed.
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:02:51 #183
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106939200
TS heeft gewoon constant bevestiging nodig dat ze nog in de markt ligt.

Als gevolg daarvan belazerd ze min of meer haar "vriend" en speelt een enorme cock tease. Totally not done :N
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:03:18 #184
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939201
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:02 schreef Aliana het volgende:

[..]

Nee hoor.
Makkelijke mannen. :') :r Helaas zijn ze er in overvloed.
Ben jij zo'n player dan? :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:03:36 #185
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939202
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet op TS! Soms een speldenprik maar dat mag ;)
pi_106939204
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik heb in andere topics al ervaren wat jouw grenzen zijn. Een rokje dat 5 cm te kort is en bij jou is het al ver over de grens en waarschijnlijk al petschwaardig. Echt, jij bent de blunder van de eeuw.
Quote mij eens waar ik dat zo duidelijk - hell, 5 cm zelfs - heb aangegeven. Dat gaat je niet lukken, want dat heb ik niet gedaan. Ik heb gezegd dat de rok in de tweede foto mijns inziens te kort is, en te kort is te kort. En leg geen woorden in mijn mond met 'waarschijnlijk al petschwaardig'. Als je die stuatie en deze situatie niet uit elkaar kunt halen en ze zelfs wil vergelijken ben jij de enige hier die blundert.
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:04:27 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_106939206
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef zuipuzuipu het volgende:

Inderdaad.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Een man die haar op afstand houdt maar tegelijkertijd ook dicht bij zich weet te houden.
En ze komen in alle vormen en maten.

quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:02 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Eerder, hoe kun je nou niet narren in dit topic? _O-

Tevens oudjes, het nieuwe woord voor narren is trollen :+
Ik troll niet. Maar OK, ik zal me aan het foktiquette houden. Trollen is the magic word.
Resistance is futile.
pi_106939207
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Natuurlijk niet
Post dan geen onwaarheden.
pi_106939209
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:03 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ben jij zo'n player dan? :')
Waar heb je het over?
pi_106939210
Moet kunnen toch? Alleen ik zou als ik TS was dan geen serieuze relaties aangaan met die jongens. Neuk ze een keer en zeg eerlijk waar het op staat en hoe je in elkaar steekt.

Ga niet de schijn ophouden en doen alsof jij ook heel veel om hun geeft, dat is gemeen. Op dat vlak is het wel jouw verantwoordelijkheid, dat stuk gedrag of karakter kan je nu eenmaal niets aan doen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:08:50 #191
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939217
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:05 schreef Aliana het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Niks hoor :* Vrouwelijke players moeten er ook zijn voor als wij mannen een ONS willen als we single zijn. :7
pi_106939220
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
Moet kunnen toch? Alleen ik zou als ik TS was dan geen serieuze relaties aangaan met die jongens. Neuk ze een keer en zeg eerlijk waar het op staat en hoe je in elkaar steekt.

Ga niet de schijn ophouden en doen alsof jij ook heel veel om hun geeft, dat is gemeen. Op dat vlak is het wel jouw verantwoordelijkheid, dat stuk gedrag of karakter kan je nu eenmaal niets aan doen.
Stokstaart is right on,
Als je op andere voorwaarden een relatie aangaat, dan hoef je niet meteen 4 uur 's nachts topics op Fok te openen met je spijtgevoelens.
Heb trouwens meerdere 'open' relaties gezien, dat werkte niet :) Noem het dan eigenlijk gewoon geen relatie. Gewoon lekker neuken fukkit
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:11:35 #193
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939221
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Quote mij eens waar ik dat zo duidelijk - hell, 5 cm zelfs - heb aangegeven. Dat gaat je niet lukken, want dat heb ik niet gedaan. Ik heb gezegd dat de rok in de tweede foto mijns inziens te kort is, en te kort is te kort. En leg geen woorden in mijn mond met 'waarschijnlijk al petschwaardig'. Als je die stuatie en deze situatie niet uit elkaar kunt halen en ze zelfs wil vergelijken ben jij de enige hier die blundert.
quote:
Het gaat er niet om wie voor wie moet aanpassen. Het is denken naar redelijkheid. Wat vind jij redelijker? Een iets langere rok dragen omdat je vriend zich dan fijner voelt of een kortere rok dragen terwijl je weet dat je vriend zich daar niet fijn bij voelt? Je kunt het zien als 'winnen', maar daar draait het niet om. Het is geven en nemen.

Zijn die paar centimeters echt zó belangrijk voor je?

Het kon net zo goed omgedraaid zijn, bijvoorbeeld. Dat ik volgens mijn vriendin te veel flirt met andere vrouwen (als voorbeeld, niet dat ik dat doe). Als zij zich daar niet fijn bij voelt, ga ik niet tegen haar zin door met zulk gedrag. Ik pas mij dan aan aan haar.
Die paar centimeter zijn voor jou belangrijk genoeg :)

Vooralsnog is de enige manier waarop jij overkomt een manier van onverbiddelijkheid. Je preekt over gelijkgestemdheid en dingen voor elkaar overhebben maar vooralsnog kom jij in ieder topic erg dominant en vooral alleen maar aan jezelf denkend over. Je rokje is te kort? Wegwezen! Je 'flirt' met andere jongens? Pets! Ik zal je leren! Hoe durf je!!!! :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:12:42 #194
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106939223
Mensen, over vier uur gaat mijn wekker. Het is tijd om te gaan. Vermakelijke discussie nog! :*
pi_106939224
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:08 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Niks hoor :* Vrouwelijke players moeten er ook zijn voor als wij mannen een ONS willen als we single zijn. :7
Ben ik niet. Hoe kan dat ook als het al lastig genoeg is om 1 fatsoenlijke man te vinden. ;)
Gelukkig zijn ze er nog wel. O+
  woensdag 18 januari 2012 @ 04:13:52 #196
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106939225
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:13 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ben ik niet. Hoe kan dat ook als het al lastig genoeg is om 1 fatsoenlijke man te vinden. ;)
Gelukkig zijn ze er nog wel. O+
Ach ik ben een fatsoenlijke gentleman. Maar ik ben al bezet door een FOK!ster. :7
pi_106939237
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:11 schreef Dven het volgende:

[..]

[..]

Die paar centimeter zijn voor jou belangrijk genoeg :)

Vooralsnog is de enige manier waarop jij overkomt een manier van onverbiddelijkheid. Je preekt over gelijkgestemdheid en dingen voor elkaar overhebben maar vooralsnog kom jij in ieder topic erg dominant en vooral alleen maar aan jezelf denkend over.
Mijn post was gericht aan een vrouwelijke user. Daarbij heb ik herhaaldelijk in dat topic aangegeven dat het geven en nemen is, en ook eens aangegeven dat ik - zoals iedereen - mijn grenzen heb.

Ik vind het grappig dat je mij 'erg dominant en vooral erg aan mezelf denkend' over vindt komen. Daar je je mijn post niet leest en vooral heel hard je best doet om zaken uit hun context te halen en mijn woorden en zinnen verkeerd te interpreteren.

quote:
Je rokje is te kort? Wegwezen! Je 'flirt' met andere jongens? Pets! Ik zal je leren! Hoe durf je!!!! :')
Oh, je maakt er zelfs 'flirt' van. Het is FLIRT!, niet 'flirt'. Je overdrijft de verkeerde zaken en doet bescheiden over de belangrijke dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 04:22:47 ]
pi_106939246
ik heb lekker de laatste post
pi_106939251
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 04:26 schreef zuipuzuipu het volgende:
ik heb lekker de laatste post
Gefeliciteerd *O*
pi_106940097
Leuke vriendin ben je.. Weten die dates uberhaupt wel dat je een vriend hebt?

Ik snap sowiezo die hang naar "spanning" niet zo. Dingen zijn spannend omdat het ook fout kan gaan, waarom wil je dat zo graag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')