Nou, TS smeekt er ook bijna om hoor. Ik ben anti slaan op elk gebied, maar..quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:38 schreef Dven het volgende:
[..]
En jij doet je maar steeds voor als een fatsoenlijke heer
Een fatsoenlijke heer geeft bij zulk gedrag gewoon een petsch.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:38 schreef Dven het volgende:
[..]
En jij doet je maar steeds voor als een fatsoenlijke heer
De omstandigheden doen er helemaal niet toe. Het doet er niet toe dat je kieskeurig bent of sterk op uiterlijk selecteert. Wat er wel toe doet is dat jij altijd iets 'spannends' nodig hebt, altijd risico lopen door mannen uit te zoeken die eerst niet naar je omkijken en zodra ze dat wel doen, te veilig en hop, next.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:35 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik gedraag me absoluut niet zo wanneer ik samen met mijn vriend ben want ik weet dat hij daar niet tegen kan. Ik heb hem al gekwetst terwijl ik hem niet wil kwetsen.
Ik heb het niet zo op mannen die altijd maar achter mij aangaan. Ik vind dat lelijk en tenenkrommend en het probleem is dat je zulke mannen overal weer tegenkomt.Ik wil gewoon een uitdaging, spelen en vervolgens dumpen omdat ik er toch vaak achterkom dat die mannen saai blijken te zijn.
Iemand moet ook gewoon de moeite waard zijn. Ik flirt dan ook niet zomaar met iedereen ofzo, ik ben kieskeurig. Oppervlakkig misschien wel omdat ik ook teveel naar uiterlijk kijk, ja.
Het ontbreekt een 'petsch' aan iedere vorm van fatsoen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke heer geeft bij zulk gedrag gewoon een petsch.
Vind ik niet. Ze geeft heel duidelijk aan dat er sprake is van een patroon. Iedereen die zich zo gedraagt, vind ik 'abnormaal'. Dat jij daar een hele negatieve bijklank in hoort, ligt aan jou. Ik ben zelf 'abnormaal' maar daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Abnormaal vind ik een redelijk ongepast woord.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
De omstandigheden doen er helemaal niet toe. Het doet er niet toe dat je kieskeurig bent of sterk op uiterlijk selecteert. Wat er wel toe doet is dat jij altijd iets 'spannends' nodig hebt, altijd risico lopen door mannen uit te zoeken die eerst niet naar je omkijken en zodra ze dat wel doen, te veilig en hop, next.
Waar het om gaat is dat je jezelf tekort doet met dit patroon. Maar ik denk dat je nog te jong bent om dit te begrijpen. Je denkt waarschijnlijk ergens nog dat je dit doet omdat het je allemaal niets kan schelen, die mannen.
Dus slaan we het er maar in... Please....!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:40 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nou, TS smeekt er ook bijna om hoor. Ik ben anti slaan op elk gebied, maar..
quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:42 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Dus slaan we het er maar in... Please....!!!!
je zou haar wel graag klapjes op de billetjes geven he?quote:
Ga haar gedrag nou niet goed praten. Wij verschillen van normen en waarden, duidelijk. Mocht mijn vriendin zoiets doen, het niet eerlijk opbiechten aan mij en wachten totdat ik er zelf achterkom ontvangt ze op z'n minst een petsch. Haar gedrag is onfatsoenlijk, niet de mijne.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Het ontbreekt een 'petsch' aan iedere vorm van fatsoen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je zou haar wel graag klapjes op de billetjes geven he?
Heeft niets met haar gedrag te maken. Een heer zal geen petsch geven. Op welk gedrag dan ook. Op die manier kan je namelijk niet met een opgeheven hoofd weglopen. Ja, wij verschillen in normen en waarden. Ik zal in geen geval iemand slaan, zeker geen vrouw en zeker geen vrouw die volgens jouw bewoordingen niet volwassen en begrijpend is. Dat is namelijk pas echt laag.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga haar gedrag nou niet goed praten. Wij verschillen van normen en waarden, duidelijk. Mocht mijn vriendin zoiets doen, het niet eerlijk opbiechten aan mij en wachten totdat ik er zelf achterkom ontvangt ze op z'n minst een petsch. Haar gedrag is onfatsoenlijk, niet de mijne.
Wat bedoel je met die laatste zin? Ik denk het inderdaad. Ik weet het zeker eigenlijk (behalve mijn vriend dan).quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
De omstandigheden doen er helemaal niet toe. Het doet er niet toe dat je kieskeurig bent of sterk op uiterlijk selecteert. Wat er wel toe doet is dat jij altijd iets 'spannends' nodig hebt, altijd risico lopen door mannen uit te zoeken die eerst niet naar je omkijken en zodra ze dat wel doen, te veilig en hop, next.
Waar het om gaat is dat je jezelf tekort doet met dit patroon. Maar ik denk dat je nog te jong bent om dit te begrijpen. Je denkt waarschijnlijk ergens nog dat je dit doet omdat het je allemaal niets kan schelen, die mannen.
Op die manier loop je weg met een lichte adrenalinerush, stukje voldoening én met een opgeheven hoofd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft niets met haar gedrag te maken. Een heer zal geen petsch geven. Op welk gedrag dan ook. Op die manier kan je namelijk niet met een opgeheven hoofd weglopen. Ja, wij verschillen in normen en waarden. Ik zal in geen geval iemand slaan, zeker geen vrouw en zeker geen vrouw die volgens jouw bewoordingen niet volwassen en begrijpend is. Dat is namelijk pas echt laag.
I know right, so stupid.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:50 schreef zuipuzuipu het volgende:
Urgh stupid is TS, ze weet dondersgoed dat het niet kan, daar hoef je niks aan uit te leggen.
Het is stupid tegenover haar vriend,
Stupid tegenoverd de zogenaamde dates,
En als je overal kortetermijn van wilt snoepen, dan eindig je als een langetermijn fatass erica terpstra
Slaan is wel fatsoenlijk zeker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga haar gedrag nou niet goed praten. Wij verschillen van normen en waarden, duidelijk. Mocht mijn vriendin zoiets doen, het niet eerlijk opbiechten aan mij en wachten totdat ik er zelf achterkom ontvangt ze op z'n minst een petsch. Haar gedrag is onfatsoenlijk, niet de mijne.
Ah ja, de voldoening om iemand een tik in het gezicht te geven! Heerlijk! Eerlijk? Ik zal jou echt nooit begrijpenquote:Op woensdag 18 januari 2012 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op die manier loop je weg met een adrenaline, stukje voldoening én met een opgeheven hoofd.
Ik heb haar trouwens nergens "niet volwassen en begrijpend" genoemd. Ze weet dondersgoed waar ze mee bezig is. Het is alleen te lekker en leuk om ermee te stoppen. Als je willens en wetens doorgaat met dit gedrag kun je bij mij niet rekenen om begrip. Ze is 18 en geen klein kind meer.
TS heeft duidelijk aangegeven niet te 'snoepen'.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:50 schreef zuipuzuipu het volgende:
Urgh stupid is TS, ze weet dondersgoed dat het niet kan, daar hoef je niks aan uit te leggen.
Het is stupid tegenover haar vriend,
Stupid tegenoverd de zogenaamde dates,
En als je overal kortetermijn van wilt snoepen, dan eindig je als een langetermijn fatass erica terpstra
Ah, vandaar dat ouderen net zo vaak vreemdgaan als de 'losgeslagen' jongeren!quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:54 schreef zuipuzuipu het volgende:
Maar fukkit, iedereen wil in principe hun lul achterna lopen,
en vrouwen dus hun flamoes,
En met volwassen worden hou je deze drift in bedwang
Wat ik bedoel is dat het je wél interesseert namelijk, anders zou je het niet doen. Je wil van die onbereikbare jongens bevestiging, dat ze jou willen en leuk vinden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:48 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die laatste zin? Ik denk het inderdaad. Ik weet het zeker eigenlijk (behalve mijn vriend dan).
Niet zo happen op zG., hij zit te narren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah ja, de voldoening om iemand een tik in het gezicht te geven! Heerlijk! Eerlijk? Ik zal jou echt nooit begrijpen
Het zal je sieren als je je verplaatst in een ander. Meisje komt hier met iets wat zij zelf duidelijk als problematisch ervaart en vervolgens is jouw enige oplossing het geven van een petsch. Ze is inderdaad 18 en geen klein kind meer. Maar ook verre van een volwassen persoon. Dat ben je op die leeftijd niet.
- Ze spreekt af met andere jongens af, terwijl ze weet dat haar vriend het niet zal accepteren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:54 schreef Dven het volgende:
[..]
TS heeft duidelijk aangegeven niet te 'snoepen'.
Ik heb in andere topics al ervaren wat jouw grenzen zijn. Een rokje dat 5 cm te kort is en bij jou is het al ver over de grens en waarschijnlijk al petschwaardig. Echt, jij bent de blunder van de eeuw.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Ze spreekt af met andere jongens af, terwijl ze weet dat haar vriend het niet zal accepteren.
- Ze spreekt met andere jongens af zonder dat haar vriend het weet.
- Ze is een tease, waarbij ze afspreekt met jongens met bedoelingen (aanname!).
- Snoepen houdt niet alleen in dat er eerst penetratie moet plaatsvinden.
Ze hoeft heus niet te snoepen om grezen te overschrijden. Wat de TS al lang en breed heeft gedaan en nog steeds doet.
Narren in een topic van een meisje dat om advies vraagt. Fatsoenlijke vent!quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet zo happen op zG., hij zit te narren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |