mag ik een arm om je gooienquote:
Goed idee, doe ik ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Onnoman het volgende:
[..]
mag ik een arm om je gooienglaasje whiskey neem ik.. wat neem jij?
Jouw UIquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Goed idee, doe ik ook.
Die whisky. Dat knuffelen zoeken jullie maar uit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is mijn winkel!
Hij verdient het .
Door de week drink ik niet, ik zit aan de Rivellaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Onnoman het volgende:
[..]
mag ik een arm om je gooienglaasje whiskey neem ik.. wat neem jij?
O ja, dat was ik helemaal vergetenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef themole het volgende:
Zullen ze straks aan de Yakult gaan, die productplacement is echt te erg.
quote:Baantjer volgt een vaste verhaalformule die zelden gebroken wordt:
De ontdekking van het lijk.
Titelcredits
Autopsie, ondervragingen van getuigen en verdachte.
Buitendam keurt de werkwijze van De Cock af, steevast eindigend met: "D'r uit De Cock".
De Cock en Vledder krijgen bij een drankje in het café van Lowietje een idee.
Verdere ondervragingen en de bekentenis van de hoofdverdachte.
Reconstructie van de moord in een flashback.
Slotscčne in het huis van De Cock, waarbij bijna altijd mevrouw De Cock (gespeeld door Nienke Sikkema) verschijnt
straatbeelden van die tijd vind ik grappig..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Door de week drink ik niet, ik zit aan de Rivella
Ik vind het altijd leuk om plekjes te herkennen.
Oh ja, die hoed altijd![]()
degene die het drinkt is nu wel dood!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef themole het volgende:
[..]
Die zullen blij zijn met deze aflevering, gratis reclame!
keizerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef Eenskijken het volgende:
hoe heet die 'nigger' (scuse me) aan het bureau? Ben z'n naam ff kwijt.
Dat is de vervanger van Vera Prins.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef Onnoman het volgende:
die chick met die rooie haren is echt uber-eng geworden
Waar was u tijdens de moord in Parijs.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me ook wel een zaakje voor Baantjer
We hadden toch al de Yakult reclamequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De schoorsteen moet toch blijven roken he.
Uitzenden van deze aflevering kost niks, ding is al 20 keer herhaald.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De schoorsteen moet toch blijven roken he.
Reclameblokken waren al verkocht...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef themole het volgende:
[..]
Uitzenden van deze aflevering kost niks, ding is al 20 keer herhaald.
Kan mee worden geschoven.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Reclameblokken waren al verkocht...
Weet niet hoe dat contract eruit ziet, maar denk niet dat ze 10k ofzo overmaken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
We hadden toch al de Yakult reclame
Hadden ze het moeten blurrenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat contract eruit ziet, maar denk niet dat ze 10k ofzo overmaken.
It's a dragqueen!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Die secretaresse is net een travestiet.
Jep, zo steekt Römer er zelf wel extra goed bij af.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Palomar het volgende:
Wat slecht was dit eigenlijk. Dat hele overdreven geacteer altijd van die gastrollen. Zo van: 'acteer nu een bitch die aan de coke is' en dan krijg je van dat musicaldrama
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Nu krijg hij een ingeving. Maar eerst even naar de hoeren
Nee, het was de butler.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien heeft hij het wel gedaan!
D'r uit Van_Poppel, D'R UIT!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien is het vloeken in de kerk, maar eigenlijk was Unit 13 veel beter dan Baantjer...
Unit 13quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien is het vloeken in de kerk, maar eigenlijk was Unit 13 veel beter dan Baantjer...
Blauw Blauw?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
Unit 13 heb ik volgens mij nooit gezien. Of was dat met John Williams? Je had ook nog die serie met dat politiebureau in Amsterdam Noord, geen idee hoe dat heette.
Was dat niet Blauw Blauw?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
Unit 13 heb ik volgens mij nooit gezien. Of was dat met John Williams? Je had ook nog die serie met dat politiebureau in Amsterdam Noord, geen idee hoe dat heette.
Nee, dat was met Tuinman...deze kerel dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
Nee, maar wel met Peter Tuinmanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, dat was met Tuinman...deze kerel dus
Eng ditquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee, maar wel met Peter Tuinman
Die nu in Baantjer het beeld binnenloopt
-Talsma, zo heette die in Unit 13
Ja, zieligquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vera ook, maar niet met Vledder
Herinner ik me ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vond Rob Stenders altijd zo meesterlijk als hij met "De Cock" fragmenten mensen ging bellen
Zoals ie met Knevel deed, en nu met Rijdende Rechter?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vond Rob Stenders altijd zo meesterlijk als hij met "De Cock" fragmenten mensen ging bellen
En de serie de voor Unit 13 zat was ook al beter. Bureau Kruislaan, ken je die nog? Overigens ook op DVD uitgebracht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Jup inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals ie met Knevel deed, en nu met Rijdende Rechter?
Bureau Kruislaan, dat was volgens mij het politiebureau in Amsterdam Noord.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En de serie de voor Unit 13 zat was ook al beter. Bureau Kruislaan, ken je die nog? Overigens ook op DVD uitgebracht.
Ik zou der van de top van het gebouw hebben afgegooid als ik die verkoper zou zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Deze reclame.. ik wil die vrouw slaan
Ben van 1982, midden jaren '90 kan ik me nog herinneren, daarvoor is het 1 groot zwart gatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En de serie de voor Unit 13 zat was ook al beter. Bureau Kruislaan, ken je die nog? Overigens ook op DVD uitgebracht.
Iris? Ze hadden beter de dubbele aflevering voor deze aflevering kunnen uitzenden. Twintig keer spannender.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is de vervanger van Vera Prins.
Of de allereerste Baantjer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iris? Ze hadden beter de dubbele aflevering voor deze aflevering kunnen uitzenden. Twintig keer spannender.
De twee allereerste was leuk geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iris? Ze hadden beter de dubbele aflevering voor deze aflevering kunnen uitzenden. Twintig keer spannender.
Misschien waren de eerste afleveringen wel heel erg slecht...vaak moet zo'n serie ook groeien...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
De twee allereerste was leuk geweest.
Maakt niet uit, juist leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:18 schreef Buitendam het volgende:
Allereerste Baantjer was moord op het Bureau. Slechtste ooit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef themole het volgende:
[..]
Ik zou der van de top van het gebouw hebben afgegooid als ik die verkoper zou zijn.
Komt Lowietje om de hoek kijken: "Had er iemand een Molotov-cocktail besteld? Cocktail ja, met C-O-C-K!"quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Komt Lowietje om de hoek kijken: "Had er iemand een Molotov-cocktail besteld? Cocktail ja, met C-O-C-K!"
[..]
Komt Lowietje om de hoek kijken: "Had er iemand een Molotov-cocktail besteld? Cocktail ja, met C-O-C-K!"
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef MilaNL het volgende:
Dit is die lul waarvan je moet denken dat hij het gedaan heeft, maar die het uiteindelijk niet is.
Jammer dat je het verklapt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef MilaNL het volgende:
Dit is die lul waarvan je moet denken dat hij het gedaan heeft, maar die het uiteindelijk niet is.
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Die man heeft er wat mee te maken, ik zweer het je
Idd onbetrouwbaar persoon.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vertrouw die Buitendam ook voor geen meter...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
gaat t direct over in afl 2, of even een break zo? Moet plassen
Tweede aflevering is volgens mij al bezig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
gaat t direct over in afl 2, of even een break zo? Moet plassen
Ah, okquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tweede aflevering is volgens mij al bezig.Reclame komt zo...
Ik vond 'm als kok (met K-O-K) in In De Vlaamsche Pot ook al zo'n geniepige flikker...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vertrouw die Buitendam ook voor geen meter...
Geweldige comedy was datquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vond 'm als kok (met K-O-K) in In De Vlaamsche Pot ook al zo'n geniepige flikker...
Dat is geen bier.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Proost...een Grolschje gaat er altijd in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
Hertog Janquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Proost...een Grolschje gaat er altijd in.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat is geen bier.Beter dan zo'n veredelde breezer als Heineken of Amstel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit hadden we hier Jilz ingekocht, dat was pas niet te zuipen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beter dan zo'n veredelde breezer als Heineken of Amstel...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef themole het volgende:
[..]
Ooit hadden we hier Jilz ingekocht, dat was pas niet te zuipen.
Ik heb niets anders beweerd. Ik stel alleen dat Grolsch geen bier is en onderbouw dat met een welbekende uitspraak van Grolsch (of hun reclamebureau) zelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beter dan zo'n veredelde breezer als Heineken of Amstel...
Krijg elke keer moordneigingen van die reclame.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Fries kijk ik met plaatsvervangende schaamte naar die Carglass reclame...
Nooit van gehoord; geen smaak of is het zo'n suikerbom?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef themole het volgende:
[..]
Ooit hadden we hier Jilz ingekocht, dat was pas niet te zuipen.
Kwamen vrouwmensen en we dachten -> die vinden Jilz lekker. Gaan ze aan het bier en weggooien is zonde.quote:
Zoiets als kriek dus?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Jills is een mix tussen bier en wijn..
Cider en bier. Echt zum kotsen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Jills is een mix tussen bier en wijn..
Scherpquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:49 schreef Arnold_fan het volgende:
Die kunsthandelaar zei dat het goed was dat De Cock ongedeerd was gebleven in het café. Lowietje had dezelfde krant en zei, je staat er niet bin hoor.
Hoe wist hij dat De Cock daar was?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
toch een grote mindfuck deze aflevering.. weet nog steeds niet wie t gedaan heeft!
Ja, ze moest Arie volgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze was toch geen agent meer? moest ze nou Arie volgen?
Slaapze!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik moet naar bedik lees morgen wel wie het heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik moet naar bedik lees morgen wel wie het heeft gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
Haha, got him.....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:49 schreef Arnold_fan het volgende:
Die kunsthandelaar zei dat het goed was dat De Cock ongedeerd was gebleven in het café. Lowietje had dezelfde krant en zei, je staat er niet bin hoor.
Hoe wist hij dat De Cock daar was?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:56 schreef themole het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]CluedoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd serieus
Van die foto ? Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ja, en parfuminderen is geyl.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:10 schreef themole het volgende:
Dat meisje wordt niet gepest, er wordt alleen op confronterende wijze een gezondheidsadvies gegeven.
Reclame hoort bij Baantjer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, en parfuminderen is geyl.
We hebben het hier niet over de reclame![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:20 schreef themole het volgende:
Dit toont maar weer eens aan hoe hard cohen faalt, geen lintje geven aan de Cock.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:21 schreef Janneke141 het volgende:
Dit beeld...
Die jas, die hoed, die waggel, die toren.
Rust zacht.
Ik gok dat dat van hogerhand voorkomen is omdat de Cock een beetje dwars was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |