Jep, zo steekt Römer er zelf wel extra goed bij af.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Palomar het volgende:
Wat slecht was dit eigenlijk. Dat hele overdreven geacteer altijd van die gastrollen. Zo van: 'acteer nu een bitch die aan de coke is' en dan krijg je van dat musicaldrama
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Nu krijg hij een ingeving. Maar eerst even naar de hoeren
Nee, het was de butler.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien heeft hij het wel gedaan!
D'r uit Van_Poppel, D'R UIT!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien is het vloeken in de kerk, maar eigenlijk was Unit 13 veel beter dan Baantjer...
Unit 13quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien is het vloeken in de kerk, maar eigenlijk was Unit 13 veel beter dan Baantjer...
Blauw Blauw?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
Unit 13 heb ik volgens mij nooit gezien. Of was dat met John Williams? Je had ook nog die serie met dat politiebureau in Amsterdam Noord, geen idee hoe dat heette.
Was dat niet Blauw Blauw?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
Unit 13 heb ik volgens mij nooit gezien. Of was dat met John Williams? Je had ook nog die serie met dat politiebureau in Amsterdam Noord, geen idee hoe dat heette.
Nee, dat was met Tuinman...deze kerel dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
Nee, maar wel met Peter Tuinmanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, dat was met Tuinman...deze kerel dus
Eng ditquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee, maar wel met Peter Tuinman
Die nu in Baantjer het beeld binnenloopt
-Talsma, zo heette die in Unit 13
Ja, zieligquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vera ook, maar niet met Vledder
Herinner ik me ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vond Rob Stenders altijd zo meesterlijk als hij met "De Cock" fragmenten mensen ging bellen
Zoals ie met Knevel deed, en nu met Rijdende Rechter?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vond Rob Stenders altijd zo meesterlijk als hij met "De Cock" fragmenten mensen ging bellen
En de serie de voor Unit 13 zat was ook al beter. Bureau Kruislaan, ken je die nog? Overigens ook op DVD uitgebracht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Jup inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals ie met Knevel deed, en nu met Rijdende Rechter?
Bureau Kruislaan, dat was volgens mij het politiebureau in Amsterdam Noord.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En de serie de voor Unit 13 zat was ook al beter. Bureau Kruislaan, ken je die nog? Overigens ook op DVD uitgebracht.
Ik zou der van de top van het gebouw hebben afgegooid als ik die verkoper zou zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Deze reclame.. ik wil die vrouw slaan
Ben van 1982, midden jaren '90 kan ik me nog herinneren, daarvoor is het 1 groot zwart gatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En de serie de voor Unit 13 zat was ook al beter. Bureau Kruislaan, ken je die nog? Overigens ook op DVD uitgebracht.
Iris? Ze hadden beter de dubbele aflevering voor deze aflevering kunnen uitzenden. Twintig keer spannender.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is de vervanger van Vera Prins.
Of de allereerste Baantjer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iris? Ze hadden beter de dubbele aflevering voor deze aflevering kunnen uitzenden. Twintig keer spannender.
De twee allereerste was leuk geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iris? Ze hadden beter de dubbele aflevering voor deze aflevering kunnen uitzenden. Twintig keer spannender.
Misschien waren de eerste afleveringen wel heel erg slecht...vaak moet zo'n serie ook groeien...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
De twee allereerste was leuk geweest.
Maakt niet uit, juist leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:18 schreef Buitendam het volgende:
Allereerste Baantjer was moord op het Bureau. Slechtste ooit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef themole het volgende:
[..]
Ik zou der van de top van het gebouw hebben afgegooid als ik die verkoper zou zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |