Komt Lowietje om de hoek kijken: "Had er iemand een Molotov-cocktail besteld? Cocktail ja, met C-O-C-K!"quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Komt Lowietje om de hoek kijken: "Had er iemand een Molotov-cocktail besteld? Cocktail ja, met C-O-C-K!"
[..]
Komt Lowietje om de hoek kijken: "Had er iemand een Molotov-cocktail besteld? Cocktail ja, met C-O-C-K!"
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef MilaNL het volgende:
Dit is die lul waarvan je moet denken dat hij het gedaan heeft, maar die het uiteindelijk niet is.
Jammer dat je het verklapt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef MilaNL het volgende:
Dit is die lul waarvan je moet denken dat hij het gedaan heeft, maar die het uiteindelijk niet is.
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Die man heeft er wat mee te maken, ik zweer het je
Idd onbetrouwbaar persoon.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vertrouw die Buitendam ook voor geen meter...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
gaat t direct over in afl 2, of even een break zo? Moet plassen
Tweede aflevering is volgens mij al bezig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
gaat t direct over in afl 2, of even een break zo? Moet plassen
Ah, okquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tweede aflevering is volgens mij al bezig.Reclame komt zo...
Ik vond 'm als kok (met K-O-K) in In De Vlaamsche Pot ook al zo'n geniepige flikker...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vertrouw die Buitendam ook voor geen meter...
Geweldige comedy was datquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vond 'm als kok (met K-O-K) in In De Vlaamsche Pot ook al zo'n geniepige flikker...
Dat is geen bier.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Proost...een Grolschje gaat er altijd in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
Hertog Janquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Proost...een Grolschje gaat er altijd in.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat is geen bier.Beter dan zo'n veredelde breezer als Heineken of Amstel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit hadden we hier Jilz ingekocht, dat was pas niet te zuipen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beter dan zo'n veredelde breezer als Heineken of Amstel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |