Nee hoor, werkoverlegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:00 schreef Rucky het volgende:
Der wordt achter de schermen toch niet geflikflooid.
Wat is het plan eigenlijk? Maar kom maar op hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
hahahahahahha..
wie o wie kan ik nog gegevens pm'en om te sponsoren ?
Count me inquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik, en nog een hele zaal vol met andere mensen, moet dus 3 uur gaan spinnen (ja dat is fietsen op een home trainer) voor het Sophia Kinderziekenhuis.. daarvoor zoek ik mensen die mij graag willen sponsoren. maar ik heb zojuist begrepen dat ik alles moet verzamelen en in 1x over moet maken naar Stichting Sporten voor Sophia, VOOR 20 januari..
Scorpie en Rucky komen me aanmoedigen, en dienen dan dus ook een beetje ter controle voor de sponsors
Nope jij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
woehoeee.. jullie zijn echt geweldig!!
DUHquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:46 schreef Rucky het volgende:
Ik denk dat ze op mijn opmerking reageerde.
Wanneer gaat het gebeuren? En ik wil foto's. VEEL foto's van vóór, tijdens en náquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
voor het goede doel, en dan al helemaal voor zieke kindjes doe ik dat graag!
Je moest eens weten hoe charmant jij er uitzag na 5 uur hard werken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:27 schreef Ireth het volgende:
Je gaat 3 uur fietsen! Alleen Paris Hilton ziet er na zoiets nog charmant uit
Ik ben nooit charmant, dus dat maakte weinig verschilquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe charmant jij er uitzag na 5 uur hard werken.![]()
![]()
deze post is anders weinig subtiel nog charmant ruckyquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef Rucky het volgende:
Je bent idd niet charmant maar dat maakt je wel weer subtiel.
En dat maakt je weer charmant.
Kan je het nog volgen?
idd jij hebt je hart op de juiste plaats.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof dat ik het moet opvatten als een soort van compliment.. geloof ik... [ afbeelding ]
En jij hebt ballen van staal, dat je zo'n uitspraak doetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef Rucky het volgende:
Je bent idd niet charmant maar dat maakt je wel weer subtiel.
En dat maakt je weer charmant.
Kan je het nog volgen?
Hij zit nu in R.dam... ipv bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
En jij hebt ballen van staal, dat je zo'n uitspraak doet
Aha, van een afstandje durven ze wel hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij zit nu in R.dam... ipv bij mij om de hoek
Je moest eens weten hoe lief Ireth was toen ik bij haar in de buurt woonde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Aha, van een afstandje durven ze wel he
*valt binnen*quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lief Ireth was toen ik bij haar in de buurt woonde.![]()
Maar ze heeft wel geregeld dat ik met spoed een andere woning had.
Ik heb mijn plekje wel gevonden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*valt binnen*
Hoe bevalt de nieuwe woning Rucky? Ben je inmiddels een beetje ingericht?
Fijn! Even tot rust komen na een hectische periode.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb mijn plekje wel gevonden.![]()
Ik moet nog wat meubels en zijl voor in de gang en keuken kopen en dan is volgens mij alles weer voor elkaar.
Misschien nog een FHF meeting om het af te sluiten. maar daar ben ik ook al mee bezig.
De opdracht is er maar de drukker heeft nog geen kledingmaten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zijn de Jaleesa fan shirtjes al naar de drukker?
Fijn om dat van je te horen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn! Even tot rust komen na een hectische periode.
You wish.quote:
Eh, lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aangezien ik snorretjes met een fluostift op mijn gezicht wil gaan tekenen, mijn hoofd tegen een muur aan wil slaan en dat mijn langste slaapje van de afgelopen 24u op de vloer was ga ik nu maar eens naar bed onder het mom van zelfbescherming.
Slaap lekkerquote:Lekker koese allemaal!
Dat lef heb je nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Denk erom, want ik zet hem in m'n onderschrift
Ga ik ook doen, iets met wekker en morgen ochtend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aangezien ik snorretjes met een fluostift op mijn gezicht wil gaan tekenen, mijn hoofd tegen een muur aan wil slaan en dat mijn langste slaapje van de afgelopen 24u op de vloer was ga ik nu maar eens naar bed onder het mom van zelfbescherming.
Lekker koese allemaal!
Niet verslapen hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
dit wordt een lange nacht.. moet nog de laatste puntjes op de i zetten voor mn presentatie voor morgen
Heel veel succes. Zorg ervoor dat je uitgerust bent.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
heb morgen mn eindopdracht op stage.. moet een presentatie gaan houden.. voor een aantal hoge pieten bij de ING
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:30 schreef Papabear het volgende:
![]()
btw, hoe vind je m'n onderschrift Rucky?
Trussttt
kusje d'r op .. ik ben nog wakker, al ga ik wel zo slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Kom ik ook even kijken, slaapt iedereen...
Ik niet, maar ik zit me te bedenken wat voor straf Papabear van me gaat krijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Kom ik ook even kijken, slaapt iedereen...
Iets zegt me dat jij niet helemaal actief aan het kijken bent....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:47 schreef DJMO het volgende:
pfff eerst afleveringen van baantjer, en nu hoor ik Flodder volgens mij op tv. ouwe meuk ..
love it
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij niet helemaal actief aan het kijken bent....
nee, ik ben verrot .. daarom ga ik ook maar slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij niet helemaal actief aan het kijken bent....
Zet je wel de tv nog uit?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ik ben verrot .. daarom ga ik ook maar slapen![]()
*kusje*
quote:
standbyquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
standby(ja, kweet, maar 't ding kent niet anders dan aan of sb)
![]()
Rucky: ik ben nog niet te moe te onthouden dat je me uitlacht nu he? -_-
Mens! ga slapen! hebben rucky en ik tenminste tijd om achter je rug om te ouwehoerenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
standby(ja, kweet, maar 't ding kent niet anders dan aan of sb)
![]()
Rucky: ik ben nog niet te moe te onthouden dat je me uitlacht nu he? -_-
* DJMO in 't grote boek noteert:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mens! ga slapen! hebben rucky en ik tenminste tijd om achter je rug om te ouwehoeren
Give me your best shot.... * Merlijn is rebels vanochtend....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:06 schreef Scorpie het volgende:
Hey durven jullie wel tegen een vrouw? Neem het eens op tegen iemand die terug durft te vechten!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO in 't grote boek noteert:
Rucky lacht me uit
Merlijn doet gemeen
Ho ho, ik zei toch niet dat ik die persoon was?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Give me your best shot.... * Merlijn is rebels vanochtend....
[..]
pas als je mij en m'n kids naar de meet brengt en ook weer veilig thuis, kun je 't nog goedmaken!quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Give me your best shot.... * Merlijn is rebels vanochtend....
[..]
Weet het nog niet zo zeker... over 12u poging 4 voor het afleveren van mijn nieuwe lease-ellende. Ken de auto nog niet zo goed, dus weet niet of een van de knopjes de "eject-stoel" isquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
pas als je mij en m'n kids naar de meet brengt en ook weer veilig thuis, kun je 't nog goedmaken!
die dingen zijn meestal voor de bestuurdersstoel. dat geeft niet zo heel ergquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet het nog niet zo zeker... over 12u poging 4 voor het afleveren van mijn nieuwe lease-ellende. Ken de auto nog niet zo goed, dus weet niet of een van de knopjes de "eject-stoel" is
Ah, maar dan kom je nog niet op de meet, wel ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
die dingen zijn meestal voor de bestuurdersstoel. dat geeft niet zo heel erg
Die durft opeens niet meer na de taunt...quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:12 schreef DJMO het volgende:
lol, dan zorgt Scorps wel voor me(toch?
)
ik moet mijn nest in. Ik begin dubbelzinnige gedachten te krijgen na deze opmerking.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:13 schreef Scorpie het volgende:
Ik moet Merlijn zijn zooi opruimen begrijp ik?
Heu! Ik ben altijd vrij netjes hoor. Schuifdak open en knal....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:13 schreef Scorpie het volgende:
Ik moet Merlijn zijn zooi opruimen begrijp ik?
ZEG! ik mag dan wel vrijgezel zijn, maarreuh.....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moet mijn nest in. Ik begin dubbelzinnige gedachten te krijgen na deze opmerking.
n.i.e.t. g.o.e.d.
sjah, als je niet rookt, hoef je ook het plafond niet te wittenquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heu! Ik ben altijd vrij netjes hoor. Schuifdak open en knal....
Ik heb leren bekleding, das pas netjes. Maar volgens mij ging ik Jaleesa ook al ophalen voor de meetquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heu! Ik ben altijd vrij netjes hoor. Schuifdak open en knal....
Dooddoener.... * steekt er nog eentje op.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
sjah, als je niet rookt, hoef je ook het plafond niet te witten
Gatverdamme!quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moet mijn nest in. Ik begin dubbelzinnige gedachten te krijgen na deze opmerking.
n.i.e.t. g.o.e.d.
kusjequote:Op woensdag 18 januari 2012 00:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gatverdamme!
En nu duik ik echt m'n nest in
* Merlijn wacht even 5 minuten....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
kusje'k ga met je mee
* DJMO eigen dekbedje meeneemt
tot papabear en ik het bed hebben voorverwarmd zeker! koukleumquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn wacht even 5 minuten....
Je wilt te graag....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
tot papabear en ik het bed hebben voorverwarmd zeker! koukleum
jij ging 3 minuten geleden al....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:20 schreef Scorpie het volgende:
Oke dit is niet goed voor mijn mental images, ik ga afsluiten, toedels.
en jij zo ongeveer nuquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
jij ging 3 minuten geleden al....
nope. ik wacht totdat jij gaatquote:
is dat zo??quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb leren bekleding, das pas netjes. Maar volgens mij ging ik Jaleesa ook al ophalen voor de meet
en dat is NU .quote:
* laptop afsluit en 500 meter verder wandelt *quote:
waar blijf je dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* laptop afsluit en 500 meter verder wandelt *
1.2 km zegt goegel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar blijf je dan?
woon je echt maar zo kort van me vandaan?
ben je zaterdag thuis?quote:
pot....ketelquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
ga nou eens slapen!!!stelletje verslaafde..
Jup.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben je zaterdag thuis?kom ik 'n bakkie doen als ik bij de action geweest ben (moet even verjaardagscadeautje halen)
Jij ging slapen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:39 schreef DJMO het volgende:
'k ga denk rond twaalven richting action .. als ik welkom ben moet je even je adres dm-en. zie je me in de middag wel verschijnen(ik heb wel de jongste bij me
)
jij ookquote:
Heb ik nooit gezegd.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* laptop afsluit en 500 meter verder wandelt *
Het is -1 graden buiten hoorquote:
JIJ wil wandelen .. ik niet .. ik ga m'n warme bedje opzoekenquote:
Maar mij wel uitnodigen.... Jaaaaja...quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
JIJ wil wandelen .. ik niet .. ik ga m'n warme bedje opzoeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
oplossen in water met wat citroensapquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik stuur haar wel wat kalmte toe
en gaat van paracetamol ook de misselijkheid weg? Ik moet namelijk altijd kokhalzen van paracetamol dus het lijkt me geen denderende combinatie...
Jeuj, nachtbraker!quote:Op woensdag 18 januari 2012 02:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
zo, mn presentatie is af. nu heb ik pijn aan mn keel en ga ik slapen!!
tot morgen schatjeeees!
Huh? Hoezo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:41 schreef Scorpie het volgende:
Moguh allemaal. Wist niet dat we in OUD zaten?
Ik post 1 bericht over bloedprikken waar ik tegenop zie? Verder gaat het niet over koters?quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het over kotersssssssss gaat.
Laat maarquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik post 1 bericht over bloedprikken waar ik tegenop zie? Verder gaat het niet over koters?Shoot me for being stupid...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:00 schreef Ireth het volgende:
Ik heb een koffie nodig!
Koter-alert onder de spoiler!Ik ben ook een paar keer tegen de vlakte gegaan hoor. Kan niet tegen naaldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Dan moet ik zeker alleen met de trein.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
pas als je mij en m'n kids naar de meet brengt en ook weer veilig thuis, kun je 't nog goedmaken!
ik weet niet hoe Merlijn in z'n autoruimte zit, maar ik heb geen treincentjesquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker alleen met de trein.
Ruimte zat:quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet niet hoe Merlijn in z'n autoruimte zit, maar ik heb geen treincentjes
Vergeleken met de ellende die ik met de ingeleverde BMW had, heb ik 10x liever dezequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Mooie bak, jammer dat het Renault is.
Geintje
Ik heb hier 3 rekeningen in de periode juli 2011-december 2011 liggen van >1000 euro die het tegendeel bewijzenquote:
Dat vraag je aan een IT'er?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:53 schreef DJMO het volgende:
@merlijn hoe heb je me zo snel gevonden @fb?
wist je m'n naam nog? of heb je gewoon gezocht op woonplaats?quote:
Of via het FOK! facebook accountquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
wist je m'n naam nog? of heb je gewoon gezocht op woonplaats?
acceptedquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Of via het FOK! facebook account
* Papabear DJMO ook even toevoegen doet
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:04 schreef Rucky het volgende:
Dan blijft het iig gezellig.![]()
Ik was al bang dat ik straks in discussie moest gaan met eigen kloons.
Dan krijg ik jou aan de lijn?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:21 schreef MoniqueB1965 het volgende:
voelt u zich alleen????? druk 1 2 en 3
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:22 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Deze apetrotse mama kan melden dat Jaleesa een 8 had voor haar presentatie
GOED HE?
Ik heb de presentatie vanmorgen op kantoor al even op verzoek nagekeken. Zag er toppie uit. Heel netjes verzorgd allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:22 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Deze apetrotse mama kan melden dat Jaleesa een 8 had voor haar presentatie
GOED HE?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:27 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ben trots op mijn kind. Ze doet zoooooo haar best.
Vervelend is dat toch, die trotse moeders.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
hee!! het goede nieuws is al doorgegeven zie ik
ik heb nog tot kwart voor 3 vannacht eraan zitten werkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vervelend is dat toch, die trotse moeders.![]()
Maar het was fijn nieuws om te horen dat deed me goed. Ik leefde wel een beetje mee.
Mooi bedrag!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
btw! ik heb nu â¬180,50 euro opgehaald voor de sponsor!! ik ga het morgen overmaken..bedankt iedereen!!!
En jouw rekeningnummer moet ik maar raden ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
daar heb je dan nog 1 dag de tijd voor
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb mijn jaarlijkse review gehad en heb een mooie loonsverhoging gekregen, telt dat ook mee als goed nieuws?
Feli!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb mijn jaarlijkse review gehad en heb een mooie loonsverhoging gekregen, telt dat ook mee als goed nieuws?
sssstquote:
Een half jaar proeftijd?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:30 schreef Rucky het volgende:
Ik heb eind januarie mijn gesprek na een half jaar proeftijd. Aan de ene kant maak ik me geen zorgen maar aan de andere kant is het wel spannend.
dat ik je zo lief vindquote:
Zeker weten! Ik krijg mijn beoordelingsgesprek in februari. Spannond!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoef nou niet nog een keer bevestigd te krijgen dat ik niet de meest heldere benquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
gaat er straks iemand naar de nationale IQ test kijken/meedoen?
Gelukkig, ik heb geen zin om nog eens van je te verliezen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hoef nou niet nog een keer bevestigd te krijgen dat ik niet de meest heldere ben
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig, ik heb geen zin om nog eens van je te verliezen.
Nu heb je iets meer. Ik hoop dat het op tijd binnen is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
hoi mamsiee.. ik heb inmiddels 200 euro bij elkaar!
Als ik op zaterdagochtend met de kleine naar zwemles ga, loop ik langs zo'n spinclubje. Die gaan zo los, dat ik gewoon plaatsvervangende spierpijn krijg als ik er alleen al naar kijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik geef niet op..vooral niet met al die lieve sponsor die ik heb.. als ik er even doorheen zit, denk ik daaraan en dan kan ik er wel weer tegenaan!
Jij kunt dat vast wel!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
als het goed is, staat het bedrag morgen al op 250 euro!!!!
*port op msn*quote:
Mocht het aanzetten niet lukken ik zoek nog iemand die mijn rug wilt wassen en de afwas moet ook nog gedaan worden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:06 schreef Papabear het volgende:
Zal ik straks aanzetten. Eerst nog ff douchen en afwas opruimen
Eerst Jaleesa proberen te ronselen, en daarna Papabear.... Ga eens aan het werk!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mocht het aanzetten niet lukken ik zoek nog iemand die mijn rug wilt wassen en de afwas moet ook nog gedaan worden.
mijn vaatwasser moet ook nog leeg en opnieuw ingeruimd wordenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Eerst Jaleesa proberen te ronselen, en daarna Papabear.... Ga eens aan het werk!
ondertussen vaatwasser inruimt...
Als jij Jaleesa achteraf gaat uitlachen heb je meer nodig dan een zitring.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Ik heb 4 jaar geleden meegedaan met een spinning-marathon voor KIKA. Dat duurde toen 4 uur.
Heb weer spierpijn als ik er aan denk. Heb ong. een week op zo'n speciale zitring moeten zitten omdat ik zooooooooon pijn in mijn r....t had.
Dus ik leef nu al met Jaleesa mee en reken maar dat ik haar eerst kom aanmoedigen en achteraf haar ga uitlachen
Hier nog 1quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn vaatwasser moet ook nog leeg en opnieuw ingeruimd worden![]()
Pas maar op, dadelijk ga ik je toch dwingen aan die IQ test mee te doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:26 schreef Rucky het volgende:
Na mijn werk heb ik nou eenmaal een beetje ontspanning nodig.![]()
Pas maar op straks ronsel ik jou nog voor mijn karretje. En dan gaat er pas echt de zweep erover.
En dan vindt DJMO MIJ gemeenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Ik heb 4 jaar geleden meegedaan met een spinning-marathon voor KIKA. Dat duurde toen 4 uur.
Heb weer spierpijn als ik er aan denk. Heb ong. een week op zo'n speciale zitring moeten zitten omdat ik zooooooooon pijn in mijn r....t had.
Dus ik leef nu al met Jaleesa mee en reken maar dat ik haar eerst kom aanmoedigen en achteraf haar ga uitlachen
Ik kom niet verder dan een borstel.quote:
Hmm, ik heb iets meer werk. Er plakt iets in de keuken....quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een borstel.
Shhht, die wil ik even vergetenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:35 schreef Ireth het volgende:
Ow en mijn wasmachine moet leeg en de droger moet leeg, en de droger moet dan weer vol en dan staan er 3 manden te wachten op strijken en vouwen....
strijken is zóoooo 2011. gewoon kastdroog uit de droger halen en opvouwenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:35 schreef Ireth het volgende:
Ow en mijn wasmachine moet leeg en de droger moet leeg, en de droger moet dan weer vol en dan staan er 3 manden te wachten op strijken en vouwen....
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha, Yska, ik zie nu pas je omschrijving erbij, wat onwijs leuk! haha![]()
![]()
En gewoon geen dingen kopen die kreuken, geen overhemden etc, schilt een hoopquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
strijken is zóoooo 2011. gewoon kastdroog uit de droger halen en opvouwen
met twee jonge kinderen + een vent die in de bouw werkt, leer je 't al heel snel af om fijne stoffen te kopenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef Ganzz het volgende:
[..]
En gewoon geen dingen kopen die kreuken, geen overhemden etc, schilt een hoop
TRU! of K&Wquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:45 schreef Merlijn het volgende:
Ik had het ook niet moeten zeggen....
![]()
* Merlijn staat beteuterd naar het handvat van de keukenla te kijken wattie opeens in de handen heeft.
Ik begin langzaamaan te denken dat dit huis een hekel aan me heeft
* diep zucht *
Koken al gedaan hier! We waren allemaal buikjevol toen we van tafel gingenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wilde eigenlijk aan het begin van de avond vragen wie er voor me ging koken maar blijkbaar probeert iedereen hier een ander voor zn karretje te spannen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wilde eigenlijk aan het begin van de avond vragen wie er voor me ging koken maar blijkbaar probeert iedereen hier een ander voor zn karretje te spannen
K&W heb ik niet nodig, heb geen twee linkerhandenquote:
Neeeee, niet nog een forum erbij die ik in de gaten moet houden.quote:
Vind je het gek.quote:
mompelt iets over oude snoepert....quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vind je het gek.
* Rucky pakt voorleesboekje en gaat jou lekker instoppen.
klik eens op het linkje mijn actieve topics boven het invoerveldquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neeeee, niet nog een forum erbij die ik in de gaten moet houden.
Mij oud te durven noemen terwijl ik een zak snoepjes voor me heb liggen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
mompelt iets over oude snoepert....
Slecht voor je tandjes....quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mij oud te durven noemen terwijl ik een zak snoepjes voor me heb liggen.
Nee dat doe ik niet, zometeen sta ik weer in een dierentuin met 15 vrouwen en kinderwagens en kinderen en moet ik ook nog de meiden wc inrennen. Ik heb van die fout veel geleerd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
klik eens op het linkje mijn actieve topics boven het invoerveld
Ja maar ik ben al oud dus ik kan zonder begeleiding een tandenborstel hanteren.quote:
Nou....Nou....Nou.....Nou....quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al oud dus ik kan zonder begeleiding een tandenborstel hanteren.
Merlijn als je graag wil helpen, ik zoek nog een kok en schoonmaker. En als je voorzichtig bent mag je ook mijn tandjes wel poetsen :pquote:
Ben je niet trots op me?quote:
Tandjes poetsen lukt nog, ik ben ook best handig, maar koken en schoonmaken moet je niet aan mij overlaten...quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Merlijn als je graag wil helpen, ik zoek nog een kok en schoonmaker. En als je voorzichtig bent mag je ook mijn tandjes wel poetsen :p
quote:
ik schoot prompt wéér hardop in de lach. Johan vroeg meteen waarom ik zat te lachenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, zometeen sta ik weer in een dierentuin met 15 vrouwen en kinderwagens en kinderen en moet ik ook nog de meiden wc inrennen. Ik heb van die fout veel geleerd.
Alleen als jij komt helpen met de zolder hier verbouwenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooo nou de uitbouw moet nog een lik verf hebben, de muur in de keuken gestuct en dan ook gelijk die in gang en het trappenhuis. Het schuurtje in de tuin eruit en een nieuwe erin. En een nieuwe vloer :p een mooie houten.
Die vloer zal er wel niet komen want daar zijn de centen niet voor maar de muren en dat schuurtje zal wel gebeuren.
Ik ben alleen de klusser hier in huis. :p
FHF nummers natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:01 schreef Merlijn het volgende:
Zo, ik moet even e.e.a. aan nieuwe muziek in de auto laden. Wie heeft er tips?
hazes, afgewisseld met enya, jon and vangelis, alan parsonsquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:01 schreef Merlijn het volgende:
Hebben we ook nog dezelfde muziek voorkeur.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
hazes, afgewisseld met enya, jon and vangelis, alan parsons
hazes? HAZES? Lieve DJMO, ik heb een heel brede muzieksmaak, maar dat?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
hazes, afgewisseld met enya, jon and vangelis, alan parsons
Een paar nummers van hem kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
hazes? HAZES? Lieve DJMO, ik heb een heel brede muzieksmaak, maar dat?
Dit hele sooitje staat hier eigenlijk altijd op mijn mp3 speler (en dat wisselt dus elke weekquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:01 schreef Merlijn het volgende:
Mwah, dat is meer wat ik in mijn dj-sets draai. Niet in de auto. (hoewel hij bij een "Like a G6" nog steeds snoeihard gaatquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit hele sooitje staat hier eigenlijk altijd op mijn mp3 speler (en dat wisselt dus elke week) omdat dit het repertoire is wat Susanne gebruikt bij Streetdance. Zit wel leuk spul tussen!
Oh ja. Eros natuurlijk niet vergeten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:15 schreef Ireth het volgende:
Ja verder is mijn mp3 niet echt intressant denk ik.. varieert van Il Divo, via Nick & Simon naar het mapje Dance....
Holy crap Rucky.....quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |