ik moet mijn nest in. Ik begin dubbelzinnige gedachten te krijgen na deze opmerking.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:13 schreef Scorpie het volgende:
Ik moet Merlijn zijn zooi opruimen begrijp ik?
Heu! Ik ben altijd vrij netjes hoor. Schuifdak open en knal....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:13 schreef Scorpie het volgende:
Ik moet Merlijn zijn zooi opruimen begrijp ik?
ZEG! ik mag dan wel vrijgezel zijn, maarreuh.....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moet mijn nest in. Ik begin dubbelzinnige gedachten te krijgen na deze opmerking.
n.i.e.t. g.o.e.d.
sjah, als je niet rookt, hoef je ook het plafond niet te wittenquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heu! Ik ben altijd vrij netjes hoor. Schuifdak open en knal....
Ik heb leren bekleding, das pas netjes. Maar volgens mij ging ik Jaleesa ook al ophalen voor de meetquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heu! Ik ben altijd vrij netjes hoor. Schuifdak open en knal....
Dooddoener.... * steekt er nog eentje op.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
sjah, als je niet rookt, hoef je ook het plafond niet te witten
Gatverdamme!quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moet mijn nest in. Ik begin dubbelzinnige gedachten te krijgen na deze opmerking.
n.i.e.t. g.o.e.d.
kusjequote:Op woensdag 18 januari 2012 00:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gatverdamme!
En nu duik ik echt m'n nest in
* Merlijn wacht even 5 minuten....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
kusje'k ga met je mee
* DJMO eigen dekbedje meeneemt
tot papabear en ik het bed hebben voorverwarmd zeker! koukleumquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn wacht even 5 minuten....
Je wilt te graag....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
tot papabear en ik het bed hebben voorverwarmd zeker! koukleum
jij ging 3 minuten geleden al....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:20 schreef Scorpie het volgende:
Oke dit is niet goed voor mijn mental images, ik ga afsluiten, toedels.
en jij zo ongeveer nuquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
jij ging 3 minuten geleden al....
nope. ik wacht totdat jij gaatquote:
is dat zo??quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb leren bekleding, das pas netjes. Maar volgens mij ging ik Jaleesa ook al ophalen voor de meet
en dat is NU .quote:
* laptop afsluit en 500 meter verder wandelt *quote:
waar blijf je dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* laptop afsluit en 500 meter verder wandelt *
1.2 km zegt goegel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar blijf je dan?
woon je echt maar zo kort van me vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |