*valt binnen*quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lief Ireth was toen ik bij haar in de buurt woonde.![]()
Maar ze heeft wel geregeld dat ik met spoed een andere woning had.
Ik heb mijn plekje wel gevonden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*valt binnen*
Hoe bevalt de nieuwe woning Rucky? Ben je inmiddels een beetje ingericht?
Fijn! Even tot rust komen na een hectische periode.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb mijn plekje wel gevonden.![]()
Ik moet nog wat meubels en zijl voor in de gang en keuken kopen en dan is volgens mij alles weer voor elkaar.
Misschien nog een FHF meeting om het af te sluiten. maar daar ben ik ook al mee bezig.
De opdracht is er maar de drukker heeft nog geen kledingmaten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zijn de Jaleesa fan shirtjes al naar de drukker?
Fijn om dat van je te horen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn! Even tot rust komen na een hectische periode.
You wish.quote:
Eh, lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aangezien ik snorretjes met een fluostift op mijn gezicht wil gaan tekenen, mijn hoofd tegen een muur aan wil slaan en dat mijn langste slaapje van de afgelopen 24u op de vloer was ga ik nu maar eens naar bed onder het mom van zelfbescherming.
Slaap lekkerquote:Lekker koese allemaal!
Dat lef heb je nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Denk erom, want ik zet hem in m'n onderschrift
Ga ik ook doen, iets met wekker en morgen ochtend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aangezien ik snorretjes met een fluostift op mijn gezicht wil gaan tekenen, mijn hoofd tegen een muur aan wil slaan en dat mijn langste slaapje van de afgelopen 24u op de vloer was ga ik nu maar eens naar bed onder het mom van zelfbescherming.
Lekker koese allemaal!
Niet verslapen hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
dit wordt een lange nacht.. moet nog de laatste puntjes op de i zetten voor mn presentatie voor morgen
Heel veel succes. Zorg ervoor dat je uitgerust bent.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
heb morgen mn eindopdracht op stage.. moet een presentatie gaan houden.. voor een aantal hoge pieten bij de ING
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:30 schreef Papabear het volgende:
![]()
btw, hoe vind je m'n onderschrift Rucky?
Trussttt
kusje d'r op .. ik ben nog wakker, al ga ik wel zo slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Kom ik ook even kijken, slaapt iedereen...
Ik niet, maar ik zit me te bedenken wat voor straf Papabear van me gaat krijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Kom ik ook even kijken, slaapt iedereen...
Iets zegt me dat jij niet helemaal actief aan het kijken bent....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:47 schreef DJMO het volgende:
pfff eerst afleveringen van baantjer, en nu hoor ik Flodder volgens mij op tv. ouwe meuk ..
love it
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij niet helemaal actief aan het kijken bent....
nee, ik ben verrot .. daarom ga ik ook maar slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij niet helemaal actief aan het kijken bent....
Zet je wel de tv nog uit?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ik ben verrot .. daarom ga ik ook maar slapen![]()
*kusje*
quote:
standbyquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
standby(ja, kweet, maar 't ding kent niet anders dan aan of sb)
![]()
Rucky: ik ben nog niet te moe te onthouden dat je me uitlacht nu he? -_-
Mens! ga slapen! hebben rucky en ik tenminste tijd om achter je rug om te ouwehoerenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
standby(ja, kweet, maar 't ding kent niet anders dan aan of sb)
![]()
Rucky: ik ben nog niet te moe te onthouden dat je me uitlacht nu he? -_-
* DJMO in 't grote boek noteert:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mens! ga slapen! hebben rucky en ik tenminste tijd om achter je rug om te ouwehoeren
Give me your best shot.... * Merlijn is rebels vanochtend....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:06 schreef Scorpie het volgende:
Hey durven jullie wel tegen een vrouw? Neem het eens op tegen iemand die terug durft te vechten!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO in 't grote boek noteert:
Rucky lacht me uit
Merlijn doet gemeen
Ho ho, ik zei toch niet dat ik die persoon was?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Give me your best shot.... * Merlijn is rebels vanochtend....
[..]
pas als je mij en m'n kids naar de meet brengt en ook weer veilig thuis, kun je 't nog goedmaken!quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Give me your best shot.... * Merlijn is rebels vanochtend....
[..]
Weet het nog niet zo zeker... over 12u poging 4 voor het afleveren van mijn nieuwe lease-ellende. Ken de auto nog niet zo goed, dus weet niet of een van de knopjes de "eject-stoel" isquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
pas als je mij en m'n kids naar de meet brengt en ook weer veilig thuis, kun je 't nog goedmaken!
die dingen zijn meestal voor de bestuurdersstoel. dat geeft niet zo heel ergquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet het nog niet zo zeker... over 12u poging 4 voor het afleveren van mijn nieuwe lease-ellende. Ken de auto nog niet zo goed, dus weet niet of een van de knopjes de "eject-stoel" is
Ah, maar dan kom je nog niet op de meet, wel ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
die dingen zijn meestal voor de bestuurdersstoel. dat geeft niet zo heel erg
Die durft opeens niet meer na de taunt...quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:12 schreef DJMO het volgende:
lol, dan zorgt Scorps wel voor me(toch?
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |