Nee hoor, werkoverlegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:00 schreef Rucky het volgende:
Der wordt achter de schermen toch niet geflikflooid.
Wat is het plan eigenlijk? Maar kom maar op hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
hahahahahahha..
wie o wie kan ik nog gegevens pm'en om te sponsoren ?
Count me inquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik, en nog een hele zaal vol met andere mensen, moet dus 3 uur gaan spinnen (ja dat is fietsen op een home trainer) voor het Sophia Kinderziekenhuis.. daarvoor zoek ik mensen die mij graag willen sponsoren. maar ik heb zojuist begrepen dat ik alles moet verzamelen en in 1x over moet maken naar Stichting Sporten voor Sophia, VOOR 20 januari..
Scorpie en Rucky komen me aanmoedigen, en dienen dan dus ook een beetje ter controle voor de sponsors
Nope jij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
woehoeee.. jullie zijn echt geweldig!!
DUHquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:46 schreef Rucky het volgende:
Ik denk dat ze op mijn opmerking reageerde.
Wanneer gaat het gebeuren? En ik wil foto's. VEEL foto's van vóór, tijdens en náquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
voor het goede doel, en dan al helemaal voor zieke kindjes doe ik dat graag!
Je moest eens weten hoe charmant jij er uitzag na 5 uur hard werken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:27 schreef Ireth het volgende:
Je gaat 3 uur fietsen! Alleen Paris Hilton ziet er na zoiets nog charmant uit
Ik ben nooit charmant, dus dat maakte weinig verschilquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe charmant jij er uitzag na 5 uur hard werken.![]()
![]()
deze post is anders weinig subtiel nog charmant ruckyquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef Rucky het volgende:
Je bent idd niet charmant maar dat maakt je wel weer subtiel.
En dat maakt je weer charmant.
Kan je het nog volgen?
idd jij hebt je hart op de juiste plaats.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof dat ik het moet opvatten als een soort van compliment.. geloof ik... [ afbeelding ]
En jij hebt ballen van staal, dat je zo'n uitspraak doetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef Rucky het volgende:
Je bent idd niet charmant maar dat maakt je wel weer subtiel.
En dat maakt je weer charmant.
Kan je het nog volgen?
Hij zit nu in R.dam... ipv bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
En jij hebt ballen van staal, dat je zo'n uitspraak doet
Aha, van een afstandje durven ze wel hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij zit nu in R.dam... ipv bij mij om de hoek
Je moest eens weten hoe lief Ireth was toen ik bij haar in de buurt woonde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Aha, van een afstandje durven ze wel he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |