ben je zaterdag thuis?quote:
pot....ketelquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
ga nou eens slapen!!!stelletje verslaafde..
Jup.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben je zaterdag thuis?kom ik 'n bakkie doen als ik bij de action geweest ben (moet even verjaardagscadeautje halen)
Jij ging slapen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:39 schreef DJMO het volgende:
'k ga denk rond twaalven richting action .. als ik welkom ben moet je even je adres dm-en. zie je me in de middag wel verschijnen(ik heb wel de jongste bij me
)
jij ookquote:
Heb ik nooit gezegd.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* laptop afsluit en 500 meter verder wandelt *
Het is -1 graden buiten hoorquote:
JIJ wil wandelen .. ik niet .. ik ga m'n warme bedje opzoekenquote:
Maar mij wel uitnodigen.... Jaaaaja...quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
JIJ wil wandelen .. ik niet .. ik ga m'n warme bedje opzoeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
oplossen in water met wat citroensapquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik stuur haar wel wat kalmte toe
en gaat van paracetamol ook de misselijkheid weg? Ik moet namelijk altijd kokhalzen van paracetamol dus het lijkt me geen denderende combinatie...
Jeuj, nachtbraker!quote:Op woensdag 18 januari 2012 02:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
zo, mn presentatie is af. nu heb ik pijn aan mn keel en ga ik slapen!!
tot morgen schatjeeees!
Huh? Hoezo?quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:41 schreef Scorpie het volgende:
Moguh allemaal. Wist niet dat we in OUD zaten?
Ik post 1 bericht over bloedprikken waar ik tegenop zie? Verder gaat het niet over koters?quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het over kotersssssssss gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |