met twee jonge kinderen + een vent die in de bouw werkt, leer je 't al heel snel af om fijne stoffen te kopenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef Ganzz het volgende:
[..]
En gewoon geen dingen kopen die kreuken, geen overhemden etc, schilt een hoop
TRU! of K&Wquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:45 schreef Merlijn het volgende:
Ik had het ook niet moeten zeggen....
![]()
* Merlijn staat beteuterd naar het handvat van de keukenla te kijken wattie opeens in de handen heeft.
Ik begin langzaamaan te denken dat dit huis een hekel aan me heeft
* diep zucht *
Koken al gedaan hier! We waren allemaal buikjevol toen we van tafel gingenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wilde eigenlijk aan het begin van de avond vragen wie er voor me ging koken maar blijkbaar probeert iedereen hier een ander voor zn karretje te spannen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wilde eigenlijk aan het begin van de avond vragen wie er voor me ging koken maar blijkbaar probeert iedereen hier een ander voor zn karretje te spannen
K&W heb ik niet nodig, heb geen twee linkerhandenquote:
Neeeee, niet nog een forum erbij die ik in de gaten moet houden.quote:
Vind je het gek.quote:
mompelt iets over oude snoepert....quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vind je het gek.
* Rucky pakt voorleesboekje en gaat jou lekker instoppen.
klik eens op het linkje mijn actieve topics boven het invoerveldquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neeeee, niet nog een forum erbij die ik in de gaten moet houden.
Mij oud te durven noemen terwijl ik een zak snoepjes voor me heb liggen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
mompelt iets over oude snoepert....
Slecht voor je tandjes....quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mij oud te durven noemen terwijl ik een zak snoepjes voor me heb liggen.
Nee dat doe ik niet, zometeen sta ik weer in een dierentuin met 15 vrouwen en kinderwagens en kinderen en moet ik ook nog de meiden wc inrennen. Ik heb van die fout veel geleerd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
klik eens op het linkje mijn actieve topics boven het invoerveld
Ja maar ik ben al oud dus ik kan zonder begeleiding een tandenborstel hanteren.quote:
Nou....Nou....Nou.....Nou....quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al oud dus ik kan zonder begeleiding een tandenborstel hanteren.
Merlijn als je graag wil helpen, ik zoek nog een kok en schoonmaker. En als je voorzichtig bent mag je ook mijn tandjes wel poetsen :pquote:
Ben je niet trots op me?quote:
Tandjes poetsen lukt nog, ik ben ook best handig, maar koken en schoonmaken moet je niet aan mij overlaten...quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Merlijn als je graag wil helpen, ik zoek nog een kok en schoonmaker. En als je voorzichtig bent mag je ook mijn tandjes wel poetsen :p
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |