Als ik op zaterdagochtend met de kleine naar zwemles ga, loop ik langs zo'n spinclubje. Die gaan zo los, dat ik gewoon plaatsvervangende spierpijn krijg als ik er alleen al naar kijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik geef niet op..vooral niet met al die lieve sponsor die ik heb.. als ik er even doorheen zit, denk ik daaraan en dan kan ik er wel weer tegenaan!
Jij kunt dat vast wel!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
als het goed is, staat het bedrag morgen al op 250 euro!!!!
*port op msn*quote:
Mocht het aanzetten niet lukken ik zoek nog iemand die mijn rug wilt wassen en de afwas moet ook nog gedaan worden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:06 schreef Papabear het volgende:
Zal ik straks aanzetten. Eerst nog ff douchen en afwas opruimen
Eerst Jaleesa proberen te ronselen, en daarna Papabear.... Ga eens aan het werk!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mocht het aanzetten niet lukken ik zoek nog iemand die mijn rug wilt wassen en de afwas moet ook nog gedaan worden.
mijn vaatwasser moet ook nog leeg en opnieuw ingeruimd wordenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Eerst Jaleesa proberen te ronselen, en daarna Papabear.... Ga eens aan het werk!
ondertussen vaatwasser inruimt...
Als jij Jaleesa achteraf gaat uitlachen heb je meer nodig dan een zitring.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Ik heb 4 jaar geleden meegedaan met een spinning-marathon voor KIKA. Dat duurde toen 4 uur.
Heb weer spierpijn als ik er aan denk. Heb ong. een week op zo'n speciale zitring moeten zitten omdat ik zooooooooon pijn in mijn r....t had.
Dus ik leef nu al met Jaleesa mee en reken maar dat ik haar eerst kom aanmoedigen en achteraf haar ga uitlachen
Hier nog 1quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn vaatwasser moet ook nog leeg en opnieuw ingeruimd worden![]()
Pas maar op, dadelijk ga ik je toch dwingen aan die IQ test mee te doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:26 schreef Rucky het volgende:
Na mijn werk heb ik nou eenmaal een beetje ontspanning nodig.![]()
Pas maar op straks ronsel ik jou nog voor mijn karretje. En dan gaat er pas echt de zweep erover.
En dan vindt DJMO MIJ gemeenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Ik heb 4 jaar geleden meegedaan met een spinning-marathon voor KIKA. Dat duurde toen 4 uur.
Heb weer spierpijn als ik er aan denk. Heb ong. een week op zo'n speciale zitring moeten zitten omdat ik zooooooooon pijn in mijn r....t had.
Dus ik leef nu al met Jaleesa mee en reken maar dat ik haar eerst kom aanmoedigen en achteraf haar ga uitlachen
Ik kom niet verder dan een borstel.quote:
Hmm, ik heb iets meer werk. Er plakt iets in de keuken....quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een borstel.
Shhht, die wil ik even vergetenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:35 schreef Ireth het volgende:
Ow en mijn wasmachine moet leeg en de droger moet leeg, en de droger moet dan weer vol en dan staan er 3 manden te wachten op strijken en vouwen....
strijken is zóoooo 2011. gewoon kastdroog uit de droger halen en opvouwenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:35 schreef Ireth het volgende:
Ow en mijn wasmachine moet leeg en de droger moet leeg, en de droger moet dan weer vol en dan staan er 3 manden te wachten op strijken en vouwen....
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha, Yska, ik zie nu pas je omschrijving erbij, wat onwijs leuk! haha![]()
![]()
En gewoon geen dingen kopen die kreuken, geen overhemden etc, schilt een hoopquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
strijken is zóoooo 2011. gewoon kastdroog uit de droger halen en opvouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |