Niks slijmenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:05 schreef Intronic het volgende:
Oh DV gaat slijmen bij jongens voor drank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just when I thought I was out... they pull me back in.
Dan.....?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jonge als ik niet in groningen aan de fristi zat [ afbeelding ]..
Ik zit ook niet al te lekker in de centen hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 17:59 schreef SiIk het volgende:
Ik versier gewoon terplekke een jongen die drank voor me koopt.
Wie moet erbij/eruit?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
arachide, je zou de lijst toch updaten?
Ik heb ragboer op misschien gezetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Monopoly erbijen volgens mij kwam ragboer ook nog even kijken.
Altijd handig een handtasje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef SiIk het volgende:
Murdera komt ook
Die gaat mijn geld en telefoon de hele avond dragen heeft ie beloofd.
Mag ik dan nog wel met je dansen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik neem mijn vriendin mee
Dat is toch nu kutkloon?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:05 schreef arachide. het volgende:
Heeft iemand nog wat van minibeer gehoord?
Wat is deze.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef SiIk het volgende:
Murdera komt ook
Die gaat mijn geld en telefoon de hele avond dragen heeft ie beloofd.
Dit ja.quote:
Ik geloof dat ik voor iedereen betaal.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zit ook niet al te lekker in de centen hoor
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef SiIk het volgende:
Murdera komt ook
Die gaat mijn geld de hele avond dragen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik voor iedereen betaal.
[..]
Ik zal kijken of ik een jongen kan vinden die zo lief is dat ie voor iedereen betaald.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:59 schreef SiIk het volgende:
Ik versier gewoon terplekke een jongen die drank voor me koopt.
Ik kom niet he.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een jongen kan vinden die zo lief is dat ie voor iedereen betaald.
Your loss.quote:
Wie betaalt dan mijn bier?quote:
Je ziet er wel uit als een rijke kerel ja, akkoord ik PM je de gegevens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik maak wel een ruim bedrag naar je rekening over.
Ik ben te herkennen aan mijn wolvenshirt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:31 schreef robdriessen het volgende:
Wie regelt er mooie stickers of badges voor de meet?
HELLO MY NAME IS
Patje1987
HOW MAY I HELP YOU?
Geen flauw idee, ik volg welquote:
Wie is het eigenlijk?quote:
Het is mij, Murdera!quote:
Nouja ik denk dat ik rond half 9 op CS ben. Rest weet ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is mij, Murdera!
En euhm, deze vrijdag? Nouja, ik sta al in de OP.
Hoe laat begint het feest?
Ik zorg dat ik er tussen half 9 en 9 ben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat ik rond half 9 op CS ben. Rest weet ik niet eigenlijk.
Dat zou ik moeten kunnen redden denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat ik rond half 9 op CS ben. Rest weet ik niet eigenlijk.
Je kan altijd later komen, dan moet je gewoon even bellen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou ik moeten kunnen redden denk ik.
Ik dacht eerder aan de Starbucks tegenover het blauwe bord. Men ziet die eerder.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon afspreken daar in de hoek bij de bk en starbucks?
En daar staan bankjes.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de Starbucks tegenover het blauwe bord. Men ziet die eerder.
Ook prima hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de Starbucks tegenover het blauwe bord. Men ziet die eerder.
Naar wie?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan altijd later komen, dan moet je gewoon even bellen.
Je bedoelt voor je rekening gegevens he?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
Je kunt mij altijd bellen, ook als je niet gaat maar gewoon voor een goed gesprek.
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bedoelt voor je rekening gegevens he?
Mij of silk, denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naar wie?
En is het goed als ik een maat meeneem?
Je hebt m'n (Zweedse) nummer al geloof ik.quote:
Niet opgeslagen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt m'n (Zweedse) nummer al geloof ik.
Laat maar, m'n beltegoed gaat natuurlijk zo snel op als je die beltquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet opgeslagen.
Ik verwacht PM's met nummers van chicks.
Ik bel enkel tot de NL grens, jij moet de rest betalen ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Laat maar, m'n beltegoed gaat natuurlijk zo snel op als je die belt
Nee hoor, jij betaalt tot in Zweden, en ik betaal van Zweden weer hierheenquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bel enkel tot de NL grens, jij moet de rest betalen ja.
Dit geldt ook voor mij. Ik ben er of om 20;40 of 21:10. Ik kijk wel even welke trein ik neemquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik er tussen half 9 en 9 ben.
Starbucks las ik net ergens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Meeten om half 9 bij de burger king?
Of mcdonalds
Ook goed, maar daar zijn er nu 2 van geloof ikquote:
Die tegenover het grote bord.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook goed, maar daar zijn er nu 2 van geloof ik
Uiteraard wachten we.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wel op mij wachten aub. Ik ben bang dat ik verdwaal.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kom je wel ophalenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb geen ideequote:
20:40.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb geen ideehad ik de laatste keer niet onthouden. DM je nummer, dan sms ik je zodra ik het weet.
Heel goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh tijd. Ik dacht trein gedeelte.
De tijd weet ik sowieso nog niet zeker. Dat zie ik vrijdag avond wel :pquote:
Mezelf moeten quoten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:11 schreef Murdera het volgende:
Dusss.. Iemand, wil je me je nummer PM'en?
Ik kom ook alleen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:34 schreef SiIk het volgende:
Hallon, mag ik ook komen zonder introduce?
Pawalalalalawala?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:36 schreef Myraela het volgende:
Ik huppel waarschijnlijk toch even langs en dan huppelt er waarschijnlijk iemand met me mee.
Kei toevallig!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:11 schreef palawan het volgende:
Hai
Ik huppel waarschijnlijk met iemand mee naar de meet als het goed is
Als je niet komt.. Ik weet je te vinden..quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:11 schreef SiIk het volgende:
Ik zie morgenavond wel of hoelaat ik kom.
En dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je niet komt.. Ik weet je te vinden..
Dan zullen ze je over niet minder dan 27 jaar terugvinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag een rode bloem en een colbert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
Is het gegarandeerd dat jullie tot 21:00 blijven staan bij starbuks? Stel je voor dat andere mensen zie en vraag of die van fok zijn. Hoe herken ik jullie?
Kijk in mijn fobo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
Is het gegarandeerd dat jullie tot 21:00 blijven staan bij starbuks? Stel je voor dat andere mensen zie en vraag of die van fok zijn. Hoe herken ik jullie?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zullen ze je over niet minder dan 27 jaar terugvinden.Hmm, da's wel lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe weet ik zeker dat als ik wel kom, mij dat niet overkomt?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Bedankt voor de informatie. Dan neem ik die trein ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Arachide, ik neem trein van 17:50. Dus kom om 20:40 aan als alles goed gaat.
FUU. Ik wil niet bij jou in de trein.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:01 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie. Dan neem ik die trein ook.![]()
Als je komt zal het niet tegen je zin zijn, garanties kan ik verder niet geven uiteraard..quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, da's wel lang.
Maar hoe weet ik zeker dat als ik wel kom, mij dat niet overkomt?
Neem de trein naar Leeuwarden, Bus naar Alkmaar, Trein naar A'dam, en dan bij mij in de treinquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
FUU. Ik wil niet bij jou in de trein.
Ik heb NS dagkaart gekocht. Dus kan niet met bus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neem de trein naar Leeuwarden, Bus naar Alkmaar, Trein naar A'dam, en dan bij mij in de trein
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik draag een rode bloem en een colbert.
Geen zorg, ik neem die trein niet. Was maar een grapje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
FUU. Ik wil niet bij jou in de trein.
Ik ben er al weken over aan het wikken en wegen. Morgen weer uuuuuren voor de kast doorbrengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben er al weken over aan het wikken en wegen. Morgen weer uuuuuren voor de kast doorbrengen.M'n kast is leeg. Ik kan maar beter de was gaan ophangen zo, anders valt er weinig te kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben er al weken over aan het wikken en wegen. Morgen weer uuuuuren voor de kast doorbrengen.Ik heb zojuist beslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iets wat makkelijk te herkennen is.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloteniets wat makkelijk te herkennen is.
In het echt ben ik een jongentje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt fotos in je fobo, jij bent wel herkenbaar.
Ikzelf plaats liever geen foto's maar doe het gewoon met deze informatiequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ikzelf zal een rode stropdas dragen als ik kom
Hoe oud ben je? en welke haarkleur? misschien zijn er wel meerdere mensen met een rode stropdas en spreek ik straks de verkeerde aan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:23 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ikzelf plaats liever geen foto's maar doe het gewoon met deze informatie
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In het echt ben ik een jongentje.
Je bent een man, dat staat in je profielquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:50 schreef Intronic het volgende:
Ik ben een vrouw van 44, je kunt me herkennen aan mijn kale hoofd.
Is truc, anders allemaal mannen die op me af komen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:52 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Je bent een man, dat staat in je profiel
Logisch, jij gaat zo ver voorbij dat pittig kort.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Is truc, anders allemaal mannen die op me af komen.
Dope, zorg ik dat ik er dan ben!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Arachide, ik neem trein van 17:50. Dus kom om 20:40 aan als alles goed gaat.
Isgoed. Zie ik je dan!quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dope, zorg ik dat ik er dan ben!
Ik heb trouwens geeeeen idee wat ik morgen aandoe. Zal ik een bordje maken met je naam erop?quote:
Ja doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geeeeen idee wat ik morgen aandoe. Zal ik een bordje maken met je naam erop? [ afbeelding ]
Heel veel mensen kennen mij al, dat scheelt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
Beste manier om elkaar te vinden: naamplaatjes met username erop
Oke, je hebt nu nog keuze.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja doenDan lijk je net zo'n persoon die je op vliegvelden wel eens ziet.
Ik herken je uit duizenden gelukkig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heel veel mensen kennen mij al, dat scheelt.
Alle 3.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, je hebt nu nog keuze.
a. Ik teken een dromenvanger
b. Ik schrijf Dromenvangertje en iedereen kijkt me aan van "derp."
c. Ik doe professioneel en ik schrijf je voor en achternaam op.
Doe een wazige code ofzo. Of een rebus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, je hebt nu nog keuze.
a. Ik teken een dromenvanger
b. Ik schrijf Dromenvangertje en iedereen kijkt me aan van "derp."
c. Ik doe professioneel en ik schrijf je voor en achternaam op.
Een QR codequote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe een wazige code ofzo. Of een rebus.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een QR code[ afbeelding ]
Doe je die echt aan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn wolvenshirt, true story.
Ja.quote:
Nice!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef arachide. het volgende:
Oke, naambordje is af. Ik ga DVtje ophalen.
Schipholstyle.
Eindhoven is me iets te ver, mop. Volgende keer kom ik wel, oke?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice!
Ik wilde zo ook opgehaald worden in Eindhoven. Niemand kwam
Dacht ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:39 schreef SiIk het volgende:
What about steven trouwens, die zou toch eventueel ook nog even langskomen?
Ja ik ben zo zenuwachtig dat ik niet kan eten en al de hele dag op de wc zit.quote:
Nee dit doe ik liever in het openbaar.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dit doe ik liever in het openbaar.
En mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herken Arachide en daar blijft het denk ik bij. Spannont!
Ik ook, maar ook silk en dromenvangertje wel uit haar fobo (of is het echt een vent.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herken Arachide en daar blijft het denk ik bij. Spannont!
Moet je maar even testen vanavond.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:21 schreef Myraela het volgende:
Hey patje, hoe gaat het met je haartjes.
Nu wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
Murdera heb ik geen idee van. Die ken ik ook niet van het forum namelijk
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu wel.
Murdera, aangenaam kennis te maken.
Komt wellicht hierdoor. Maar we gaan het vanavond wel zienquote:geregistreerd op: zondag 11 december 2011 @ 12:41
Ik ken jou prima van dit forum.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
Komt wellicht hierdoor. Maar we gaan het vanavond wel zien
Maar ik ben wel erg verlegen hoor vraag maar aan de rest
Hij geeft er vanavond de voorkeur aan om met z'n vriendin bij de openhaard te zitten.quote:
Waarom ben jij er vanavond niet?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
En Myr.
Zomg, Dromenvanger heeft zoenende mannen in haar fobo.
Terecht ook, wel jammer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij geeft er vanavond de voorkeur aan om met z'n vriendin bij de openhaard te zitten.
Iets met te koud voor rolstoelen enzo.
Omdat ik moest kiezen tussen 2 meets, deze en de roycomeet. En heb voor de Roycomeet gekozenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom ben jij er vanavond niet?
Ik dacht met mijn verklaring van immortele liefde toch wel deze gunst verdient te hebben.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik moest kiezen tussen 2 meets, deze en de roycomeet. En heb voor de Roycomeet gekozen
Daar ben je toch ook
Hoop het ook niet want ik doe geen jas aanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:02 schreef arachide. het volgende:
Hopelijk geen hagel vanavond. Ik hou niet van hagel.
Geen jas? Whut?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoop het ook niet want ik doe geen jas aan
Ik denk dat ik 8 uur er al ben, ik zou nog even gaan bijkletsen met een vriend voordat de rest komt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Arachide, hoe laat ben jij op 't station?
Alles voor je uiterlijk? Ik doe wel een jas aan, maar ik moet tot 7 uur wachten op de trein enzo. Ik doe wel een jurkje aan, denk ik. Koulijden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoop het ook niet want ik doe geen jas aan
Haha zoiets. De jas die erover past lijkt er niet bij. Sowieso is het raar als je een jas over een colbert heen doet. Maar ik doe wel een dikke sjaal om, en handschoentjes aanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alles voor je uiterlijk? Ik doe wel een jas aan, maar ik moet tot 7 uur wachten op de trein enzo. Ik doe wel een jurkje aan, denk ik. Koulijden.
Ik heb mijn jas en een superlange sjaal! En ik ga eens kijken of ik twee panties over elkaar krijgquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha zoiets. De jas die erover past lijkt er niet bij. Sowieso is het raar als je een jas over een colbert heen doet. Maar ik doe wel een dikke sjaal om, en handschoentjes aanIk overleef het wel.
Jurkje zeker weten? Zo lang je er maar iets onder doet he
Serieus? Buiten hoef je er toch niet goddelijk uit te zien?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha zoiets. De jas die erover past lijkt er niet bij. Sowieso is het raar als je een jas over een colbert heen doet. Maar ik doe wel een dikke sjaal om, en handschoentjes aanIk overleef het wel.
Jurkje zeker weten? Zo lang je er maar iets onder doet he
Je moet er overal goddelijk uitzien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Serieus? Buiten hoef je er toch niet goddelijk uit te zien?
Ja is wel het slimste!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mijn jas en een superlange sjaal! En ik ga eens kijken of ik twee panties over elkaar krijg
En nu gaat hare majesteit een dutje doen.
Hm, slechte woordkeuze van mijn kant.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je moet er overal goddelijk uitzien.
Als je een god bent zie je er altijd goddelijk uit. Uit eigen ervaringquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je moet er overal goddelijk uitzien.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je een god bent zie je er altijd goddelijk uit. Uit eigen ervaring.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je een god bent zie je er altijd goddelijk uit. Uit eigen ervaring.
Ik denk dat ik me helemaal thuis ga voelen met jullie.quote:
Het is het klassieke Griekenland all over. Olympus 2.0!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik me helemaal thuis ga voelen met jullie.
Hoe herkennen we jou?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik me helemaal thuis ga voelen met jullie.
Mine.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
YAY. Want met al ons goddelijk gezelschap is het niks zonder Valhalla!
Ik neem een vervangende vriend mee, dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
Update van hier uit: Kameraad gaat niet mee. Ik herhaal: kameraad gaat niet mee.
Ik kom dus ook alleen
Ik herken jullie wel.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik neem een vervangende vriend mee, dus dat komt goed.
[..]
Ik herken jullie wel.
En als er iemand langs loopt, en je voelt wat bewegen in je broek, dan ben ik het.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik herken jullie wel.
En als er iemand langs loopt, en je voelt wat bewegen in je broek, dan ben ik het.
Zakkenroller dus. Goed om te weten, portemonnee in binnenzak.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik herken jullie wel.
Eerlijk delen.quote:
Dat zou tussen ons blijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
Pinda, back me up here.
Vertel ze dat het waar is.
Oh, dan ben je dus de kloon van DV.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik herken jullie wel.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh, dan ben je dus de kloon van DV.
Maar maar.. oke, omdat jij het bent.quote:
Ik ben ook net wakkerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef arachide. het volgende:
Oke, net wakker, nog veel brakker.
Let's do this.
Ja, ik ook dus dat is wel weer fijn. Nu is het even brak zijn, maar straks is het fun.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben ook net wakkerNu heb ik spijt dat ik ben gaan slapen.
Maar over 2u zit ik vol energie
Precies!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik ook dus dat is wel weer fijn. Nu is het even brak zijn, maar straks is het fun.
Rol jezelf eruit.quote:
Oh ja, ik ga je dan nog niet lastigvallen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar maar.. oke, omdat jij het bent.
Ik ben trouwens 19.07 in utrecht, ik ga eerst nog even bijkletsen.
Ik moet helemaal naar de andere kant.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Rol jezelf eruit.[ afbeelding ]
I got that part, maar ik ben er dus al. Dan weet je dat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga je dan nog niet lastigvallen hoor.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
I got that part, maar ik ben er dus al. Dan weet je dat.
FOK!ken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zit nog steeds te bedenken wat ik 3uur lang in de trein moet doen
Muziek luisteren, soppen, breien, lezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zit nog steeds te bedenken wat ik 3uur lang in de trein moet doen
Utrecht - Groningen rijden meestal wel Wifi treinen toch?quote:
Ja maar ik heb prepaid mobiel. Daar kom ik alsnog niet ver mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Utrecht - Groningen rijden meestal wel Wifi treinen toch?
Wat heb je voor telefoon echt dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb prepaid mobiel. Daar kom ik alsnog niet ver mee.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
Wie gaan allemaal de nacht doorhalen trouwens ?
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
Wie gaan allemaal de nacht doorhalen trouwens ?
Mijn eerste trein rijdt nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]en ook met de 1e trein weer naar huis ?
Mijn 1e zou om 06.51 moeten gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijn eerste trein rijdt niet
De laatste paar ook al niet.
Dat ligt aan intronic.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]en ook met de 1e trein weer naar huis ?
Ik rond 20.39quote:
Dan zijn we weg hoorquote:
Was ik daar bijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan zijn we weg hoor![]()
Vorige keer in Amsterdam 3 kwartier op het station staan wachten. Begin ik niet weer aan
Geen idee eigenlijk wanneer jij kwam. We waren met z'n 5 en ofzo, en hebben toen staan wachten op c_a, myr, heloef enzo, waar niemand nummer van hadquote:
tussen half 9 en 9quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan zijn we weg hoor![]()
Vorige keer in Amsterdam 3 kwartier op het station staan wachten. Begin ik niet weer aan
wij konden de starbucks niet vinden, en Erik was bij onsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wanneer jij kwam. We waren met z'n 5 en ofzo, en hebben toen staan wachten op c_a, myr, heloef enzo, waar niemand nummer van had
Ik denk dat jij ook bij hun was?
We maken er tussen half en kwart voor 9 van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
tussen half 9 en 9Maar die 2 minuten wachten jullie niet op mij?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
We maken er tussen half en kwart voor 9 van.
Ok ok ik wacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef Murdera het volgende:
Nouja, dan wens ik jullie nog veel plezier.
Ja, maar c_a en myr en ik waren er al maar stonden ergens anders te wachten. We waren er precies op de afgesproken tijd. Maar toen kwam heloef enzo, en toen hebben we nog een eeuwigheid op Samzz en STING en Morph gewacht buiten. En op Socios.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wanneer jij kwam. We waren met z'n 5 en ofzo, en hebben toen staan wachten op c_a, myr, heloef enzo, waar niemand nummer van had
Ik denk dat jij ook bij hun was?
Oja, toen jullie er eenmaal waren, waren hun er nog niet idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar c_a en myr en ik waren er al maar stonden ergens anders te wachten. We waren er precies op de afgesproken tijd. Maar toen kwam heloef enzo, en toen hebben we nog een eeuwigheid op Samzz en STING en Morph gewacht buiten. En op Socios.
Ohja, toen stonden we echt 10 meter van ze vandaag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar c_a en myr en ik waren er al maar stonden ergens anders te wachten. We waren er precies op de afgesproken tijd. Maar toen kwam heloef enzo, en toen hebben we nog een eeuwigheid op Samzz en STING en Morph gewacht buiten. En op Socios.
De toon is wel gezet..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok ok ik wacht.
Als je die trein mist of hij heeft vertraging heb je pech
Lichtjes aangeschoten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, toen stonden we echt 10 meter van ze vandaag.En we waren lichtjes aangeschoten, dit keer kom ik nuchter.
En ik ga gewoon weer mooi op tijd naar huis, met dat doorhalen was ik echt veel te brak.
quote:
Geeft niet. Ik hou nogsteeds van je.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde nog de hele avond voor je betalen, maar helaas, dat zit er nu niet meer in.
dat doorhalen doen we wel weer een keer in Amsterdamquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, toen stonden we echt 10 meter van ze vandaag.En we waren lichtjes aangeschoten, dit keer kom ik nuchter.
En ik ga gewoon weer mooi op tijd naar huis, met dat doorhalen was ik echt veel te brak.
Je mag mijn avond betalenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde nog de hele avond voor je betalen, maar helaas, dat zit er nu niet meer in.
Dat is je geraden ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |