Ja is wel het slimste!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mijn jas en een superlange sjaal! En ik ga eens kijken of ik twee panties over elkaar krijg
En nu gaat hare majesteit een dutje doen.
Hm, slechte woordkeuze van mijn kant.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je moet er overal goddelijk uitzien.
Als je een god bent zie je er altijd goddelijk uit. Uit eigen ervaringquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je moet er overal goddelijk uitzien.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je een god bent zie je er altijd goddelijk uit. Uit eigen ervaring.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je een god bent zie je er altijd goddelijk uit. Uit eigen ervaring.
Ik denk dat ik me helemaal thuis ga voelen met jullie.quote:
Het is het klassieke Griekenland all over. Olympus 2.0!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik me helemaal thuis ga voelen met jullie.
Hoe herkennen we jou?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik me helemaal thuis ga voelen met jullie.
Mine.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
YAY. Want met al ons goddelijk gezelschap is het niks zonder Valhalla!
Ik neem een vervangende vriend mee, dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
Update van hier uit: Kameraad gaat niet mee. Ik herhaal: kameraad gaat niet mee.
Ik kom dus ook alleen
Ik herken jullie wel.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik neem een vervangende vriend mee, dus dat komt goed.
[..]
Ik herken jullie wel.
En als er iemand langs loopt, en je voelt wat bewegen in je broek, dan ben ik het.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik herken jullie wel.
En als er iemand langs loopt, en je voelt wat bewegen in je broek, dan ben ik het.
Zakkenroller dus. Goed om te weten, portemonnee in binnenzak.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik herken jullie wel.
Eerlijk delen.quote:
Dat zou tussen ons blijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
Pinda, back me up here.
Vertel ze dat het waar is.
Oh, dan ben je dus de kloon van DV.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik herken jullie wel.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh, dan ben je dus de kloon van DV.
Maar maar.. oke, omdat jij het bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |