Nu wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
Murdera heb ik geen idee van. Die ken ik ook niet van het forum namelijk
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu wel.
Murdera, aangenaam kennis te maken.
Komt wellicht hierdoor. Maar we gaan het vanavond wel zienquote:geregistreerd op: zondag 11 december 2011 @ 12:41
Ik ken jou prima van dit forum.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
Komt wellicht hierdoor. Maar we gaan het vanavond wel zien
Maar ik ben wel erg verlegen hoor vraag maar aan de rest
Hij geeft er vanavond de voorkeur aan om met z'n vriendin bij de openhaard te zitten.quote:
Waarom ben jij er vanavond niet?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
En Myr.
Zomg, Dromenvanger heeft zoenende mannen in haar fobo.
Terecht ook, wel jammer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij geeft er vanavond de voorkeur aan om met z'n vriendin bij de openhaard te zitten.
Iets met te koud voor rolstoelen enzo.
Omdat ik moest kiezen tussen 2 meets, deze en de roycomeet. En heb voor de Roycomeet gekozenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom ben jij er vanavond niet?
Ik dacht met mijn verklaring van immortele liefde toch wel deze gunst verdient te hebben.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik moest kiezen tussen 2 meets, deze en de roycomeet. En heb voor de Roycomeet gekozen
Daar ben je toch ook
Hoop het ook niet want ik doe geen jas aanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:02 schreef arachide. het volgende:
Hopelijk geen hagel vanavond. Ik hou niet van hagel.
Geen jas? Whut?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoop het ook niet want ik doe geen jas aan
Ik denk dat ik 8 uur er al ben, ik zou nog even gaan bijkletsen met een vriend voordat de rest komt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Arachide, hoe laat ben jij op 't station?
Alles voor je uiterlijk? Ik doe wel een jas aan, maar ik moet tot 7 uur wachten op de trein enzo. Ik doe wel een jurkje aan, denk ik. Koulijden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoop het ook niet want ik doe geen jas aan
Haha zoiets. De jas die erover past lijkt er niet bij. Sowieso is het raar als je een jas over een colbert heen doet. Maar ik doe wel een dikke sjaal om, en handschoentjes aanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alles voor je uiterlijk? Ik doe wel een jas aan, maar ik moet tot 7 uur wachten op de trein enzo. Ik doe wel een jurkje aan, denk ik. Koulijden.
Ik heb mijn jas en een superlange sjaal! En ik ga eens kijken of ik twee panties over elkaar krijgquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha zoiets. De jas die erover past lijkt er niet bij. Sowieso is het raar als je een jas over een colbert heen doet. Maar ik doe wel een dikke sjaal om, en handschoentjes aanIk overleef het wel.
Jurkje zeker weten? Zo lang je er maar iets onder doet he
Serieus? Buiten hoef je er toch niet goddelijk uit te zien?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha zoiets. De jas die erover past lijkt er niet bij. Sowieso is het raar als je een jas over een colbert heen doet. Maar ik doe wel een dikke sjaal om, en handschoentjes aanIk overleef het wel.
Jurkje zeker weten? Zo lang je er maar iets onder doet he
Je moet er overal goddelijk uitzien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Serieus? Buiten hoef je er toch niet goddelijk uit te zien?
Ja is wel het slimste!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mijn jas en een superlange sjaal! En ik ga eens kijken of ik twee panties over elkaar krijg
En nu gaat hare majesteit een dutje doen.
Hm, slechte woordkeuze van mijn kant.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je moet er overal goddelijk uitzien.
Als je een god bent zie je er altijd goddelijk uit. Uit eigen ervaringquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je moet er overal goddelijk uitzien.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je een god bent zie je er altijd goddelijk uit. Uit eigen ervaring.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je een god bent zie je er altijd goddelijk uit. Uit eigen ervaring.
Ik denk dat ik me helemaal thuis ga voelen met jullie.quote:
Het is het klassieke Griekenland all over. Olympus 2.0!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik me helemaal thuis ga voelen met jullie.
Hoe herkennen we jou?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik me helemaal thuis ga voelen met jullie.
Mine.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
YAY. Want met al ons goddelijk gezelschap is het niks zonder Valhalla!
Ik neem een vervangende vriend mee, dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
Update van hier uit: Kameraad gaat niet mee. Ik herhaal: kameraad gaat niet mee.
Ik kom dus ook alleen
Ik herken jullie wel.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik neem een vervangende vriend mee, dus dat komt goed.
[..]
Ik herken jullie wel.
En als er iemand langs loopt, en je voelt wat bewegen in je broek, dan ben ik het.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik herken jullie wel.
En als er iemand langs loopt, en je voelt wat bewegen in je broek, dan ben ik het.
Zakkenroller dus. Goed om te weten, portemonnee in binnenzak.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik herken jullie wel.
Eerlijk delen.quote:
Dat zou tussen ons blijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
Pinda, back me up here.
Vertel ze dat het waar is.
Oh, dan ben je dus de kloon van DV.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik herken jullie wel.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh, dan ben je dus de kloon van DV.
Maar maar.. oke, omdat jij het bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |