Ik heb ragboer op misschien gezetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Monopoly erbijen volgens mij kwam ragboer ook nog even kijken.
Altijd handig een handtasje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef SiIk het volgende:
Murdera komt ook
Die gaat mijn geld en telefoon de hele avond dragen heeft ie beloofd.
Mag ik dan nog wel met je dansen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik neem mijn vriendin mee
Dat is toch nu kutkloon?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:05 schreef arachide. het volgende:
Heeft iemand nog wat van minibeer gehoord?
Wat is deze.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef SiIk het volgende:
Murdera komt ook
Die gaat mijn geld en telefoon de hele avond dragen heeft ie beloofd.
Dit ja.quote:
Ik geloof dat ik voor iedereen betaal.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zit ook niet al te lekker in de centen hoor
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef SiIk het volgende:
Murdera komt ook
Die gaat mijn geld de hele avond dragen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik voor iedereen betaal.
[..]
Ik zal kijken of ik een jongen kan vinden die zo lief is dat ie voor iedereen betaald.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:59 schreef SiIk het volgende:
Ik versier gewoon terplekke een jongen die drank voor me koopt.
Ik kom niet he.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een jongen kan vinden die zo lief is dat ie voor iedereen betaald.
Your loss.quote:
Wie betaalt dan mijn bier?quote:
Je ziet er wel uit als een rijke kerel ja, akkoord ik PM je de gegevens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik maak wel een ruim bedrag naar je rekening over.
Ik ben te herkennen aan mijn wolvenshirt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:31 schreef robdriessen het volgende:
Wie regelt er mooie stickers of badges voor de meet?
HELLO MY NAME IS
Patje1987
HOW MAY I HELP YOU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |