Niks slijmenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:05 schreef Intronic het volgende:
Oh DV gaat slijmen bij jongens voor drank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just when I thought I was out... they pull me back in.
Dan.....?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jonge als ik niet in groningen aan de fristi zat [ afbeelding ]..
Ik zit ook niet al te lekker in de centen hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 17:59 schreef SiIk het volgende:
Ik versier gewoon terplekke een jongen die drank voor me koopt.
Wie moet erbij/eruit?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
arachide, je zou de lijst toch updaten?
Ik heb ragboer op misschien gezetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Monopoly erbijen volgens mij kwam ragboer ook nog even kijken.
Altijd handig een handtasje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef SiIk het volgende:
Murdera komt ook
Die gaat mijn geld en telefoon de hele avond dragen heeft ie beloofd.
Mag ik dan nog wel met je dansen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik neem mijn vriendin mee
Dat is toch nu kutkloon?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:05 schreef arachide. het volgende:
Heeft iemand nog wat van minibeer gehoord?
Wat is deze.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef SiIk het volgende:
Murdera komt ook
Die gaat mijn geld en telefoon de hele avond dragen heeft ie beloofd.
Dit ja.quote:
Ik geloof dat ik voor iedereen betaal.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zit ook niet al te lekker in de centen hoor
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef SiIk het volgende:
Murdera komt ook
Die gaat mijn geld de hele avond dragen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik voor iedereen betaal.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |