quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
Wie gaan allemaal de nacht doorhalen trouwens ?
Mijn eerste trein rijdt nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]en ook met de 1e trein weer naar huis ?
Mijn 1e zou om 06.51 moeten gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijn eerste trein rijdt niet
De laatste paar ook al niet.
Dat ligt aan intronic.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]en ook met de 1e trein weer naar huis ?
Ik rond 20.39quote:
Dan zijn we weg hoorquote:
Was ik daar bijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan zijn we weg hoor![]()
Vorige keer in Amsterdam 3 kwartier op het station staan wachten. Begin ik niet weer aan
Geen idee eigenlijk wanneer jij kwam. We waren met z'n 5 en ofzo, en hebben toen staan wachten op c_a, myr, heloef enzo, waar niemand nummer van hadquote:
tussen half 9 en 9quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan zijn we weg hoor![]()
Vorige keer in Amsterdam 3 kwartier op het station staan wachten. Begin ik niet weer aan
wij konden de starbucks niet vinden, en Erik was bij onsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wanneer jij kwam. We waren met z'n 5 en ofzo, en hebben toen staan wachten op c_a, myr, heloef enzo, waar niemand nummer van had
Ik denk dat jij ook bij hun was?
We maken er tussen half en kwart voor 9 van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
tussen half 9 en 9Maar die 2 minuten wachten jullie niet op mij?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
We maken er tussen half en kwart voor 9 van.
Ok ok ik wacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef Murdera het volgende:
Nouja, dan wens ik jullie nog veel plezier.
Ja, maar c_a en myr en ik waren er al maar stonden ergens anders te wachten. We waren er precies op de afgesproken tijd. Maar toen kwam heloef enzo, en toen hebben we nog een eeuwigheid op Samzz en STING en Morph gewacht buiten. En op Socios.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wanneer jij kwam. We waren met z'n 5 en ofzo, en hebben toen staan wachten op c_a, myr, heloef enzo, waar niemand nummer van had
Ik denk dat jij ook bij hun was?
Oja, toen jullie er eenmaal waren, waren hun er nog niet idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar c_a en myr en ik waren er al maar stonden ergens anders te wachten. We waren er precies op de afgesproken tijd. Maar toen kwam heloef enzo, en toen hebben we nog een eeuwigheid op Samzz en STING en Morph gewacht buiten. En op Socios.
Ohja, toen stonden we echt 10 meter van ze vandaag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar c_a en myr en ik waren er al maar stonden ergens anders te wachten. We waren er precies op de afgesproken tijd. Maar toen kwam heloef enzo, en toen hebben we nog een eeuwigheid op Samzz en STING en Morph gewacht buiten. En op Socios.
De toon is wel gezet..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok ok ik wacht.
Als je die trein mist of hij heeft vertraging heb je pech
Lichtjes aangeschoten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, toen stonden we echt 10 meter van ze vandaag.En we waren lichtjes aangeschoten, dit keer kom ik nuchter.
En ik ga gewoon weer mooi op tijd naar huis, met dat doorhalen was ik echt veel te brak.
quote:
Geeft niet. Ik hou nogsteeds van je.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde nog de hele avond voor je betalen, maar helaas, dat zit er nu niet meer in.
dat doorhalen doen we wel weer een keer in Amsterdamquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, toen stonden we echt 10 meter van ze vandaag.En we waren lichtjes aangeschoten, dit keer kom ik nuchter.
En ik ga gewoon weer mooi op tijd naar huis, met dat doorhalen was ik echt veel te brak.
Je mag mijn avond betalenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde nog de hele avond voor je betalen, maar helaas, dat zit er nu niet meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |