Ik heb geen ideequote:
20:40.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb geen ideehad ik de laatste keer niet onthouden. DM je nummer, dan sms ik je zodra ik het weet.
Heel goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh tijd. Ik dacht trein gedeelte.
De tijd weet ik sowieso nog niet zeker. Dat zie ik vrijdag avond wel :pquote:
Mezelf moeten quoten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:11 schreef Murdera het volgende:
Dusss.. Iemand, wil je me je nummer PM'en?
Ik kom ook alleen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:34 schreef SiIk het volgende:
Hallon, mag ik ook komen zonder introduce?
Pawalalalalawala?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:36 schreef Myraela het volgende:
Ik huppel waarschijnlijk toch even langs en dan huppelt er waarschijnlijk iemand met me mee.
Kei toevallig!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:11 schreef palawan het volgende:
Hai
Ik huppel waarschijnlijk met iemand mee naar de meet als het goed is
Als je niet komt.. Ik weet je te vinden..quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:11 schreef SiIk het volgende:
Ik zie morgenavond wel of hoelaat ik kom.
En dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je niet komt.. Ik weet je te vinden..
Dan zullen ze je over niet minder dan 27 jaar terugvinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag een rode bloem en een colbert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
Is het gegarandeerd dat jullie tot 21:00 blijven staan bij starbuks? Stel je voor dat andere mensen zie en vraag of die van fok zijn. Hoe herken ik jullie?
Kijk in mijn fobo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
Is het gegarandeerd dat jullie tot 21:00 blijven staan bij starbuks? Stel je voor dat andere mensen zie en vraag of die van fok zijn. Hoe herken ik jullie?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zullen ze je over niet minder dan 27 jaar terugvinden.Hmm, da's wel lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe weet ik zeker dat als ik wel kom, mij dat niet overkomt?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Bedankt voor de informatie. Dan neem ik die trein ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Arachide, ik neem trein van 17:50. Dus kom om 20:40 aan als alles goed gaat.
FUU. Ik wil niet bij jou in de trein.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:01 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie. Dan neem ik die trein ook.![]()
Als je komt zal het niet tegen je zin zijn, garanties kan ik verder niet geven uiteraard..quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, da's wel lang.
Maar hoe weet ik zeker dat als ik wel kom, mij dat niet overkomt?
Neem de trein naar Leeuwarden, Bus naar Alkmaar, Trein naar A'dam, en dan bij mij in de treinquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
FUU. Ik wil niet bij jou in de trein.
Ik heb NS dagkaart gekocht. Dus kan niet met bus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neem de trein naar Leeuwarden, Bus naar Alkmaar, Trein naar A'dam, en dan bij mij in de trein
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik draag een rode bloem en een colbert.
Geen zorg, ik neem die trein niet. Was maar een grapje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
FUU. Ik wil niet bij jou in de trein.
Ik ben er al weken over aan het wikken en wegen. Morgen weer uuuuuren voor de kast doorbrengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben er al weken over aan het wikken en wegen. Morgen weer uuuuuren voor de kast doorbrengen.M'n kast is leeg. Ik kan maar beter de was gaan ophangen zo, anders valt er weinig te kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben er al weken over aan het wikken en wegen. Morgen weer uuuuuren voor de kast doorbrengen.Ik heb zojuist beslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iets wat makkelijk te herkennen is.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloteniets wat makkelijk te herkennen is.
In het echt ben ik een jongentje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt fotos in je fobo, jij bent wel herkenbaar.
Ikzelf plaats liever geen foto's maar doe het gewoon met deze informatiequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ikzelf zal een rode stropdas dragen als ik kom
Hoe oud ben je? en welke haarkleur? misschien zijn er wel meerdere mensen met een rode stropdas en spreek ik straks de verkeerde aan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:23 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ikzelf plaats liever geen foto's maar doe het gewoon met deze informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |