Neuh hoor, blijkbaar gewoon je smaak niet. Ik dacht dat er iets mis mee wasquote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bietjes
Champignons
Gorgonzola
Spinazie
(ja, zeik me nu maar af)
Is die een beetje krokant dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Heel erg trek dus een loempia uit de oven gegeten met chilisaus.
Jaquote:
Goed idee, ga ik ook een keer proberen danquote:Op maandag 16 januari 2012 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
JaStaat ook op de verpakking dat het in de oven kan.
En minder vet dan uit de frituur
Gewoon een doos van Beckers kopen met 2 ham/kip loempia's. 20 min in de oven op 220 graden en smullen maarquote:Op maandag 16 januari 2012 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook een keer proberen dan
Ook wel kinderthee genoemd.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:17 schreef maartjeh het volgende:
kopje thee met melk en suiker, ook wel 'slootwater' genoemd.
Oh die benaming had ik nog nooit gehoord! Grappig.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:34 schreef Cici het volgende:
[..]
Ook wel kinderthee genoemd.
Ik lust mijn thee alleen maar op die manier en ik ben 31, hehe.
Ot: volkoren pistoletje met Coburger rauwe ham en een plak kaas.
Koffie erbij.
Hamstereeeeeen!quote:
Preciesquote:Op maandag 16 januari 2012 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hamstereeeeeen!
Ik ga ook zo sappen halen als ze er nog zijn.
Ohquote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef MissHobje het volgende:
Voor vanavond soto ajam hmmm, nu de kip vast opzetten enzo
Jaaa ik heb 6 bingokaartenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Hier stonden er nog behoorlijk wat
Lullig dat het team gewoon gehaktballen krijgtquote:Op maandag 16 januari 2012 14:28 schreef golfer het volgende:
Vanavond: rauwe andijvie stamppot met gehaktballen van het team van de Librije..
Maar wel superlekkere balletjes.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Lullig dat het team gewoon gehaktballen krijgt
Lijkt me lekker ja. Tip voor vrijdag als ik hapjes moet makenquote:
Ziet er goed uitquote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Beef Shanghai!
[ afbeelding ]
En ik kook. Dus ik besloot ook es wat anders te doen dan alles op borden te kwakken!
Ziet er lekker uit maar ik weet dat ik de smaak tegen vind vallen, heb ik bij de meeste van die Wereldgerechten helaasquote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Beef Shanghai!
[ afbeelding ]
En ik kook. Dus ik besloot ook es wat anders te doen dan alles op borden te kwakken!
Dat is per snackbar verschillend. Kun je eigenlijk het beste altijd vragen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:38 schreef MaximusTG het volgende:
Wel zo onhandig, denk je het een te bestellen, krijg je het ander. Laatst ergens een dagje weg. Wij hadden zin in patatje oorlog (pinda + mayo + uitjes). Bleek dat er daar ook nog curry bijkwam...
Ach ja, ik wist ook wel dat het overal anders is, zo erg is het niet. Maar wel beetje suf, wat is dan het nut van zo'n naam als iedereen eerst moet vragen wat het inhoudt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is per snackbar verschillend. Kun je eigenlijk het beste altijd vragen.
Als ik hier in Vlaardingen een patatje oorlog bestel krijg ik ook patat met mayo en pindasaus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog nooit van flip gehoord. En oorlog is toch altijd al mayo en pinda geweest?
Net drie beschuitjes, kop koffie en glas melk op.
Vanavond aardappels, zoete wortel en speklap.
Jammer, wat is dat toch met vrouwen en geen bot willenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:55 schreef MaximusTG het volgende:
Ik ga dit maken vanavond:
http://www.seriouseats.co(...)en-thigh-recipe.html
Maar dan haal ik een hele kip en snij die in stukken. Omdat mn vriendin niet zo van kip met bot erin houdt... Neem ik de bout en zij een kipfilet, wel met vel gebakken natuurlijk. De rest maar invriezen denk ik.
Salade erbij, lekker hoor.
Er kan mij niet genoeg bottige dingen in zitten, vroeger toen ik klein was vroeg mijn moeder wel eens welk stuk vlees ik wou, ik zei altijd 'met bot' ook al aten we schnitzelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:14 schreef MaximusTG het volgende:
Ach ja, eet niet makkelijk of zo met bot, al die stukjes vlees en peesjes. Spareribs heeft ze dan weer geen problemen mee
. Laatst bij mn ouders kippenbout uit de Römertopf op, dat heeft ze ook gewoon opgegeten. Maar ik weet dat ik dr niet perse een plezier mee doe, dus dan wil ik ook wel eens een beetje toegeven hoor
.
1 pootje??quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:34 schreef MaximusTG het volgende:
Oe ja, die zijn lekker. Vriend van me werkt vroeger bij een poelier op de markt zaterdag. Als we dan een feestje hadden nam ie wel eens zo'n zak mee.
Bij schoonouders krijg je bij het avondeten maar 1 pootje.
Zou dat lekker blijven?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef MaximusTG het volgende:
Ja. Een klein pootje maar..
Je zou ze toch ook kunnen invriezen?
Gewoon doen! En dan lekker kluivend roepen: "Ooh ik vind ze zoo lekker! Ik kan er minstens 15 op!"quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef MaximusTG het volgende:
Tja, tis het proberen waard lijkt me?
Is wel een goed idee ja. Wat zij altijd doen is 1 stuk vlees p.p. Dus 1 hamburger, 1 pootje,1 schnitzel,1 blinde vink, 1 etc. (ze eten bijna altijd zulk soort vlees) . Maar echt naar gewicht wordt er niet gekeken.
Is dat iets van vrouwen? Ik hou van vlees met bot, en al mijn vriendinnen eten het ook; mijn ex heeft echter een hekel aan kluiven, mijn vader ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jammer, wat is dat toch met vrouwen en geen bot willenIs t lekkerste en sappigste vlees, lekkerder dan droge filet. Maar zal wel niet vrouwelijk zijn.. Ben ik ook niet *hap gnom gnom!
Met mes en vork... wat een gekut. Ben je een kwartier bezig met 1 klein pootjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:55 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Is dat iets van vrouwen? Ik hou van vlees met bot, en al mijn vriendinnen eten het ook; mijn ex heeft echter een hekel aan kluiven, mijn vader ook.
(ik mocht vroeger thuis ook van kippenboutjes e.d. niet met de vingers het laatste afkluiven, moest allemaal met mes en vork. En ik mocht ook geen vlees aan het bot laten zitten, moest wel helemaal kaal. Men men, wat een gepiel was dat. Zo blij dat ik lekker ordinair kon kluiven toen ik op mezelf ging wonen)
Als ik mag kluiven dan kluif ik hem ook echt wel kaal, maar met mes en vork... Wat FF zegt. Ben je een kwartier bezig met 1 pootje. Bluh.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:08 schreef hugsy33 het volgende:
ik hou er ook niet van, al dat gepiel, zoveel moeite moeten doen voor zo'n klein stukje vlees, blegh
Ik nam vroeger dan ook altijd 3 grote happen rondom en dan verdween hij onder tafel tot groot genoegen van de hond
Jij eet echt zo vaak gebakjes!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet nu mandarijntjes, straks een makreelfilet met peper, later thee met een gebakje (denk slagroom) en vnv zalm/spinazielasagne.
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Jij eet echt zo vaak gebakjes!![]()
Ik vind het wel schattig![]()
Oh ik vind dat juist heerlijk lekker met mn eten bezig zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:08 schreef hugsy33 het volgende:
ik hou er ook niet van, al dat gepiel, zoveel moeite moeten doen voor zo'n klein stukje vlees, blegh
Ik nam vroeger dan ook altijd 3 grote happen rondom en dan verdween hij onder tafel tot groot genoegen van de hond
Wij gaan ook naar een concert en dat wordt mac vantevoren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaan vanavond naar een concert, dus ik maak nu sauzijzenbroodjes (gehakt, kruiden, Zout, peper,ei, bladerdeeg)
Werk thuis vanmiddag, dus ben onderweg even bij de Aldi gestopt voor een pond gehakt, pakje bladerdeeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij gaan ook naar een concert en dat wordt mac vantevoren.
Lekker zeg!quote:
Niet lekker, helft weggegooidquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker zeg!
Mijn makreel liet ik zitten want mijn heerlijke appelpunt met spijs was behoorlijk vullend!
Vnv dus de spinazie/zalm lasagne. Kant-en-klaar van de AH dus ik hou me vast....
Ja het zag er wel ok uit. En heb 2 pakken gekocht! Ik hoop dat de prullenbak honger heeftquote:
Ik ken iemand die ook heel veel kan eten. Ontbijt, 's middags een pond kibbeling, bij thuiskomst een grote zak chips, avondeten en later op de avond nog even 6 frikandellen uit de frituur. En mager dat hij is!quote:
Kon ik dat maar.......!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook heel veel kan eten. Ontbijt, 's middags een pond kibbeling, bij thuiskomst een grote zak chips, avondeten en later op de avond nog even 6 frikandellen uit de frituur. En mager dat hij is!
Helaas is dat mij niet het gevalquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook heel veel kan eten. Ontbijt, 's middags een pond kibbeling, bij thuiskomst een grote zak chips, avondeten en later op de avond nog even 6 frikandellen uit de frituur. En mager dat hij is!
Krijg net een sms van mijn schoonmoeder dat we dat morgen daar gaan etenquote:
Dit. Ik mag graag zeuren over andersmans onzinnige eetgewoontes, maar het gesnoep van FF vind ik vooral heel lief!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Jij eet echt zo vaak gebakjes!![]()
Ik vind het wel schattig![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit. Ik mag graag zeuren over andersmans onzinnige eetgewoontes, maar het gesnoep van FF vind ik vooral heel lief!![]()
![]()
Pinda m&m's met pure chocola!quote:
En puur zonder pinda verloopt de AH hier. Maar dat is USA import en dan kost een zak ruim 4 euro...quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pinda m&m's met pure chocola!
Waar kun je die kopen?
Nu heb ik ook zin in bitterballenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
50 bitterballen en een kleine patat oorlog
50!?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
en gister 5 broodjes frikandel speciaal.quote:
Even in je fobo gekeken met de gedachte dat je een soort van Billie Turf moet zijn. Maar niet in de verste verten dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:40 schreef Under_Score het volgende:
[..]
en gister 5 broodjes frikandel speciaal.![]()
denk dat ik mij vanavond ook maar eens verwen met wat lekkers. weet alleen nog niet wat.
Als je in Noord-Holland of Flevoland woont: bij Deen Supermarktenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pinda m&m's met pure chocola!
Waar kun je die kopen?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
ZH en hier bij appie helaas nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Als je in Noord-Holland of Flevoland woont: bij Deen Supermarkten
Hehe, ik heb precies hetzelfde jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit. Ik mag graag zeuren over andersmans onzinnige eetgewoontes, maar het gesnoep van FF vind ik vooral heel lief!![]()
![]()
hoeveel broodjes?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
Broodjes van Dobben en een Mexicano pinda
2quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoeveel broodjes?
Ik heb een boterham pinda-hagel en fruitsalade. Ben druk met hapjes maken voor een meidenavond; dan hebben we veeeeel hapjes.
Hmm klinkt lekker!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
krokant op de huid gebakken zeebaarsfilets, gebakken aardappeltjes, gekookte waspeen en een sausje van geklaarde boter met kappertjes en limoensap.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |