Neuh hoor, blijkbaar gewoon je smaak niet. Ik dacht dat er iets mis mee wasquote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bietjes
Champignons
Gorgonzola
Spinazie
(ja, zeik me nu maar af)
Is die een beetje krokant dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Heel erg trek dus een loempia uit de oven gegeten met chilisaus.
Jaquote:
Goed idee, ga ik ook een keer proberen danquote:Op maandag 16 januari 2012 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
JaStaat ook op de verpakking dat het in de oven kan.
En minder vet dan uit de frituur
Gewoon een doos van Beckers kopen met 2 ham/kip loempia's. 20 min in de oven op 220 graden en smullen maarquote:Op maandag 16 januari 2012 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook een keer proberen dan
Ook wel kinderthee genoemd.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:17 schreef maartjeh het volgende:
kopje thee met melk en suiker, ook wel 'slootwater' genoemd.
Oh die benaming had ik nog nooit gehoord! Grappig.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:34 schreef Cici het volgende:
[..]
Ook wel kinderthee genoemd.
Ik lust mijn thee alleen maar op die manier en ik ben 31, hehe.
Ot: volkoren pistoletje met Coburger rauwe ham en een plak kaas.
Koffie erbij.
Hamstereeeeeen!quote:
Preciesquote:Op maandag 16 januari 2012 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hamstereeeeeen!
Ik ga ook zo sappen halen als ze er nog zijn.
Ohquote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef MissHobje het volgende:
Voor vanavond soto ajam hmmm, nu de kip vast opzetten enzo
Jaaa ik heb 6 bingokaartenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Hier stonden er nog behoorlijk wat
Lullig dat het team gewoon gehaktballen krijgtquote:Op maandag 16 januari 2012 14:28 schreef golfer het volgende:
Vanavond: rauwe andijvie stamppot met gehaktballen van het team van de Librije..
Maar wel superlekkere balletjes.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Lullig dat het team gewoon gehaktballen krijgt
Lijkt me lekker ja. Tip voor vrijdag als ik hapjes moet makenquote:
Ziet er goed uitquote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Beef Shanghai!
[ afbeelding ]
En ik kook. Dus ik besloot ook es wat anders te doen dan alles op borden te kwakken!
Ziet er lekker uit maar ik weet dat ik de smaak tegen vind vallen, heb ik bij de meeste van die Wereldgerechten helaasquote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Beef Shanghai!
[ afbeelding ]
En ik kook. Dus ik besloot ook es wat anders te doen dan alles op borden te kwakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |