Als ik mag kluiven dan kluif ik hem ook echt wel kaal, maar met mes en vork... Wat FF zegt. Ben je een kwartier bezig met 1 pootje. Bluh.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:08 schreef hugsy33 het volgende:
ik hou er ook niet van, al dat gepiel, zoveel moeite moeten doen voor zo'n klein stukje vlees, blegh
Ik nam vroeger dan ook altijd 3 grote happen rondom en dan verdween hij onder tafel tot groot genoegen van de hond
Jij eet echt zo vaak gebakjes!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet nu mandarijntjes, straks een makreelfilet met peper, later thee met een gebakje (denk slagroom) en vnv zalm/spinazielasagne.
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Jij eet echt zo vaak gebakjes!![]()
Ik vind het wel schattig![]()
Oh ik vind dat juist heerlijk lekker met mn eten bezig zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:08 schreef hugsy33 het volgende:
ik hou er ook niet van, al dat gepiel, zoveel moeite moeten doen voor zo'n klein stukje vlees, blegh
Ik nam vroeger dan ook altijd 3 grote happen rondom en dan verdween hij onder tafel tot groot genoegen van de hond
Wij gaan ook naar een concert en dat wordt mac vantevoren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaan vanavond naar een concert, dus ik maak nu sauzijzenbroodjes (gehakt, kruiden, Zout, peper,ei, bladerdeeg)
Werk thuis vanmiddag, dus ben onderweg even bij de Aldi gestopt voor een pond gehakt, pakje bladerdeeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij gaan ook naar een concert en dat wordt mac vantevoren.
Lekker zeg!quote:
Niet lekker, helft weggegooidquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker zeg!
Mijn makreel liet ik zitten want mijn heerlijke appelpunt met spijs was behoorlijk vullend!
Vnv dus de spinazie/zalm lasagne. Kant-en-klaar van de AH dus ik hou me vast....
Ja het zag er wel ok uit. En heb 2 pakken gekocht! Ik hoop dat de prullenbak honger heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |