Ik ken iemand die ook heel veel kan eten. Ontbijt, 's middags een pond kibbeling, bij thuiskomst een grote zak chips, avondeten en later op de avond nog even 6 frikandellen uit de frituur. En mager dat hij is!quote:
Kon ik dat maar.......!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook heel veel kan eten. Ontbijt, 's middags een pond kibbeling, bij thuiskomst een grote zak chips, avondeten en later op de avond nog even 6 frikandellen uit de frituur. En mager dat hij is!
Helaas is dat mij niet het gevalquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook heel veel kan eten. Ontbijt, 's middags een pond kibbeling, bij thuiskomst een grote zak chips, avondeten en later op de avond nog even 6 frikandellen uit de frituur. En mager dat hij is!
Krijg net een sms van mijn schoonmoeder dat we dat morgen daar gaan etenquote:
Dit. Ik mag graag zeuren over andersmans onzinnige eetgewoontes, maar het gesnoep van FF vind ik vooral heel lief!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Jij eet echt zo vaak gebakjes!![]()
Ik vind het wel schattig![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit. Ik mag graag zeuren over andersmans onzinnige eetgewoontes, maar het gesnoep van FF vind ik vooral heel lief!![]()
![]()
Pinda m&m's met pure chocola!quote:
En puur zonder pinda verloopt de AH hier. Maar dat is USA import en dan kost een zak ruim 4 euro...quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pinda m&m's met pure chocola!
Waar kun je die kopen?
Nu heb ik ook zin in bitterballenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
50 bitterballen en een kleine patat oorlog
50!?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
en gister 5 broodjes frikandel speciaal.quote:
Even in je fobo gekeken met de gedachte dat je een soort van Billie Turf moet zijn. Maar niet in de verste verten dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:40 schreef Under_Score het volgende:
[..]
en gister 5 broodjes frikandel speciaal.![]()
denk dat ik mij vanavond ook maar eens verwen met wat lekkers. weet alleen nog niet wat.
Als je in Noord-Holland of Flevoland woont: bij Deen Supermarktenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pinda m&m's met pure chocola!
Waar kun je die kopen?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
ZH en hier bij appie helaas nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Als je in Noord-Holland of Flevoland woont: bij Deen Supermarkten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |