Vrouwelijke bierdrinkers zijn tokkies.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die haten op vrouwelijke bierdrinkers
quote:
Je moest eens weten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:40 schreef Gewetensvol het volgende:
Mannelijke rode wijndrinkers zijn geil.
Neuken?quote:
Nog nooit in een studentenstad wezen kijken?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Vrouwelijke bierdrinkers zijn tokkies.
Ik heb het over studentesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Mag ik eerst m'n glas wijn opdrinken?quote:
Juist.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Mensen die vrouwelijke bierdrinkers tokkies vinden zijn niet bekend met vrouwen die ook elegant kunnen zijn mét bier.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
En mannelijke witte wijndrinkers?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:40 schreef Gewetensvol het volgende:
Mannelijke rode wijndrinkers zijn geil.
waar moet die fles dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
Niks mis met wijn, maar ik zag laatst van die studentes in de trein die heel fancy wijn nipten uit plastic bekertjes en dan heel nonchalant zo die fles op het tafeltje.
Pretentieuze studentes, we kennen ze allemaal. Falend in het kwadraat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
Niks mis met wijn, maar ik zag laatst van die studentes in de trein die heel fancy wijn nipten uit plastic bekertjes en dan heel nonchalant zo die fles op het tafeltje.
Ik drink de wijn gewoon uit de fles en gooi de fles, eenmaal leeg, kapot tegen de muur.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
Ik ook, alleen dan in plaats van wijn halve liters Schultenbrau en in plaats van een muur de hoofden van omstaandersquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik drink de wijn gewoon uit de fles en gooi de fles, eenmaal leeg, kapot tegen de muur.
Juist.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik drink de wijn gewoon uit de fles en gooi de fles, eenmaal leeg, kapot tegen de muur.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Juist.
Meestal haal ik bij de Makro 1,5 literflessen champagne die ik leegadt om hem vervolgens kapot te werpen tegen het hoofd van aliens.
Caneiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
Zolang je een ander maar af kan zeiken om jezelf beter te voelen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef cinnamon_M het volgende:
Bestaan er serieus mensen die wijn drinken iets voor vrouwen/niet-mannelijk vinden?![]()
![]()
Zoals Bea het zei: Zucht. Ach ja, waar moet ik me tegenwoordig nog door laten verrassen?
Dan wel mensen die er echt echt echt iets vanaf weten en niet die knuppels die eens een keertje een wijnproeverij of een cursusdagje gedaan hebben.quote:
Dat zeiden we allemaal ook over ons eerste biertje hequote:
Alle sommeliers waarmee ik heb gewerkt waren mannen. Zijn ook genoeg vrouwelijke hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 00:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan wel mensen die er echt echt echt iets vanaf weten en niet die knuppels die eens een keertje een wijnproeverij of een cursusdagje gedaan hebben.
Dat is ook bagger.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:50 schreef finsdefis het volgende:
Mannen die Canei drinken
[ afbeelding ]
Inderdaad. Net zoals denken bierkenner te zijn wanneer je altijd Heineken drinkt en ook weet hoe een Wieckse Witte smaakt.quote:
Waar vind ik gewillige?!quote:Op zondag 15 januari 2012 00:49 schreef Leevancleef het volgende:
Lekkere Marokkaanse dellen drinken geen wijn, dus wijn is totaal overbodig
Tja bij bier heb je niet zoveel keus, bij wijn heb je keuze uit duizenden soorten.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:53 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Inderdaad. Net zoals denken bierkenner te zijn wanneer je altijd Heineken drinkt en ook weet hoe een Wieckse Witte smaakt.
Dat is bij bier niet andersquote:Op zondag 15 januari 2012 00:55 schreef Equites het volgende:
[..]
Tja bij bier heb je niet zoveel keus, bij wijn heb je keuze uit duizenden soorten.
Keuze zat. En zijn tientallen bierstijlen. En elk land heeft weer andere dus je kunt je hart ophalen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:55 schreef Equites het volgende:
[..]
Tja bij bier heb je niet zoveel keus, bij wijn heb je keuze uit duizenden soorten.
Ik verdiep me niet zo in bieren, wijn vind ik interessanter.quote:
Ja tientallen, bij wijn spreek je over duizenden.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Keuze zat. En zijn tientallen bierstijlen. En elk land heeft weer andere dus je kunt je hart ophalen.
Alleen al in België heb je minimaal 10 stijlen.
Mwah ik denk dat de diversiteit bij beiden even groot is.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja tientallen, bij wijn spreek je over duizenden.
Zou kunnen. Maar ik kijk vooral naar wijn spijs combinatie. Bier komt daar helaas niet zo in voor.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:59 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat de diversiteit bij beiden even groot is.
Mwa bij wijn gaat het toch vooral over druifsoorten?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja tientallen, bij wijn spreek je over duizenden.
Snap ik. Je kan wel een jack of all trades zijn maar dan ben je natuurlijk een master of nonequote:Op zondag 15 januari 2012 00:59 schreef Equites het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik kijk vooral naar wijn spijs combinatie. Bier komt daar helaas niet zo in voor.
Yes dat laatste heb ik ook gemerkt. Het begint al op vakantie. Genoeg mensen die vier euro betalen voor een fluitje Heineken in het buitenland terwijl je ook lokale bieren voor minder kan bestellen.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mwa bij wijn gaat het toch vooral over druifsoorten?
Bij bier gaat het om de stijl; het totaal plaatje aan ingrediënten en bereiding.
Mensen die van Heineken gelijk over zijn gestapt op wijn hebben heel wat gemist. Er zijn honderden echt lekkere, smaakvolle en complexe bieren te vinden. Daar heb je geen wijn voor nodig maar dan moet je jezelf er wel voor openstellen en niet stug Heineken blijven bestellen.
Iedereen die dat spul drinkt is fout bezig. Overigens hanteer ik een gedoogbeleid voor 14-18 jarigen. De meesten van ons hebben wel een beetje moeten leren de smaak van goede wijn en bier te waarderen.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:06 schreef IPA35 het volgende:
Maar dan is het vaak hetzelfde type bier, pils. En het verschil tussen Heineken en bijvoorbeeld ehh noem eens een vakantiebier Estrella of Peroni is niet zo heel groot. Maar in vergelijking met een makkelijk verkrijgbaar bier als een Westmalle wel, want dat is een heel ander type bier.
Maar goed, mannen met wijn tijdens een diner is acceptabel. Mannen die van dat slettensap genaamd Canei drinken op feestjes zijn vaud bezig.
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
Rode wijn heeft veel meel variatie dan het normale pils, stuk eleganter, meer soorten druiven, smaakt prima bij kaas. Na hectoliters bier pils wil je weleens wat anders.
De leukste café's hebben meestal wel meer keus, gelukkig. En zelfs de café's zonder zeer uitgebreide bierkaart hebben toch op zijn minst wel zaken als chouffe, westmalle, grimbergen, duvel, een weizenbiertje en seizoensbier, in mijn ervaring.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Eckte bazen bestellen Westmalle (want iets anders hebben de meeste café's toch niet als ze dat al hebben).
Ligt eraan wat je eet, en wat voor een bier/wijn je drinkt. Bij sommige gerechten is het makkelijker een passende wijn te vinden dan een passend biertje, en vice versa. En bij heel veel gerechten kan beide prima.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:24 schreef Equites het volgende:
Wijn combineert gewoon beter met eten toch. Bier is lekker maar het combineert niet.
De eerste sterrenzaak met een bier arrangement moet ik nog zien te vinden. Als iemand er 1 weet, tell me ;pquote:Op zondag 15 januari 2012 01:27 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eet, en wat voor een bier/wijn je drinkt. Bij sommige gerechten is het makkelijker een passende wijn te vinden dan een passend biertje, en vice versa. En bij heel veel gerechten kan beide prima.
Toevallig zelf afgelopen zomer een bier-arrangement gehad.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:31 schreef Equites het volgende:
[..]
De eerste sterrenzaak met een bier arrangement moet ik nog zien te vinden. Als iemand er 1 weet, tell me ;p
Hmm klinkt goedquote:Op zondag 15 januari 2012 01:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Toevallig zelf afgelopen zomer een bier-arrangement gehad.
http://bier.blog.nl/biern(...)-bier-en-gastronomie
Dat was het ook!quote:
Bier is voor mannen! Een echte vrouw gaat al nekken als ze alleen maar de geur van een biertje ruikt.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:07 schreef Juminelle het volgende:
Wijn
Maar wat is nou eigenlijk het probleem met vrouwen die bier drinken? Dat is net zo'n bullshit als dat mannen geen chocola zouden horen te eten.
Voedsel/drank linken aan een bepaald geslacht
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef cinnamon_M het volgende:
Bestaan er serieus mensen die wijn drinken iets voor vrouwen/niet-mannelijk vinden?![]()
![]()
Zoals Bea het zei: Zucht. Ach ja, waar moet ik me tegenwoordig nog door laten verrassen?
Lekker hypocriet bezig. Blijkbaar mogen mensen ook van jou niet zelf beslissen wat ze drinken. Sneuquote:Op zondag 15 januari 2012 01:11 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Iedereen die dat spul drinkt is fout bezig. Overigens hanteer ik een gedoogbeleid voor 14-18 jarigen. De meesten van ons hebben wel een beetje moeten leren de smaak van goede wijn en bier te waarderen.
Niks hypocriets aan hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 02:26 schreef twiFight het volgende:
[..]
[..]
Lekker hypocriet bezig. Blijkbaar mogen mensen ook van jou niet zelf beslissen wat ze drinken. Sneu
Mensen mogen wijn drinken niet iets vrouwelijks vinden maar jij mag Canei drinken wel fout vinden? Natuurlijk is dat wel hypocriet.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Niks hypocriets aan hoor
en ik verbied mensen natuurlijk heulemaal niks
Hoe werd er tegen dit wijnfestijn vanje aangekeken? Be je nog bovenmatig veel benaderd door mannen bijvoorbeeld? Of (te) oude vrouwen?quote:Op zondag 15 januari 2012 05:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nou kom net de kroeg uit stuiteren,, heb de hele avond wijn gevdronken om te testen hoe fijn dat was. Nou veel fijner dan bier dus hele avond, krijg je naar verloop van tijd volle maag van. Heb de lokale sletten niet kunnen playen helaas, maar het wij vloeide rijkelijk .
oke dit was mijn spreekbeurt, nog vragen/.
Mensen mogen wijn drinken best wat vrouwelijks vinden. En ik mag daar weer wat van vinden, namelijk dat het me verbaast dat er mensen zijn die dat denken en dat ik het onzin vind.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:42 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Mensen mogen wijn drinken niet iets vrouwelijks vinden maar jij mag Canei drinken wel fout vinden? Natuurlijk is dat wel hypocriet.
Want bier kan je inderdaad niet combineren met etenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Taurus het volgende:
Je bent wel echt diep treurig als je als man in een restaurant bier gaat drinken bij je eten hoor..Vooraf moet kunnen, maar daarna uiteraard over op de Godendrank. Als mannen die ik date geen wijn drinken vind ik dat al 'n behoorlijke tegenvaller.
In een goed restaurant is goede wijn bij goed eten een vereiste, vind ik. Dat je bier ook kunt combineren met eten doet er niet toe.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:11 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Want bier kan je inderdaad niet combineren met eten
Ook als ze helemaal geen alcohol drinken?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Taurus het volgende:
Je bent wel echt diep treurig als je als man in een restaurant bier gaat drinken bij je eten hoor..Vooraf moet kunnen, maar daarna uiteraard over op de Godendrank. Als mannen die ik date geen wijn drinken vind ik dat al 'n behoorlijke tegenvaller.
Zoete witte wijn met ijsquote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Latent het volgende:
Ja, vind wijn vaak zelfs een stuk beter smaken. Maar bij het uitgaan moet je het inderdaad maar gewoon laten.
Hertog Jan Grand Prestigequote:Op zondag 15 januari 2012 09:50 schreef MASD het volgende:
Wijn.Speciaalbier.
![]()
Al het andere is voor het gepeupel.
Helemaal geen alcohol is al helemaal een no-go. Dan ontmoet ik ze waarschijnlijk niet eens.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook als ze helemaal geen alcohol drinken?
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Op z'n tijd moet het zeker kunnen en is het zelfs lekker. Maar voor mannen in de leeftijdscategorie 15-25 moet toch voornamelijk bier 'op het menu staan'.
Wijn is voor beschaafde mannen.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
In een goed restaurant is goede wijn bij goed eten een vereiste, vind ik. Dat je bier ook kunt combineren met eten doet er niet toe.
hommotjes dusquote:Op zondag 15 januari 2012 13:45 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Wijn is voor beschaafde mannen.
En goede single maltsquote:Op zondag 15 januari 2012 14:11 schreef IPA35 het volgende:
In de winter is het donkere en/of sterke bieren tijd.
Ook dit ja. Als iemand met een Smirnoff Ice aan komt zetten, drink ik die graag op. Alst moar veul is.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef zyntex het volgende:
Ik drink alles als er maar alcohol in zit. Ook breezers.
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef zyntex het volgende:
Smaakt wel hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:00 schreef Juminelle het volgende:
Wijn drinken in clubsKankersmerige troep krijg je daar.
Rosé ja. Witte een twijfelgeval. Rode wijn niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:27 schreef D. het volgende:
Beetje flauw om mensen af te rekenen op wat ze drinken
Al is het dan een vrouwendrankje
Niets mis met een rosé'tjequote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rosé ja. Witte een twijfelgeval. Rode wijn niet.
Mannen die niet alles met alcohol wat ze voorgeschoteld krijgen opdrinken zijn pas homo.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef Djeez het volgende:
Mannelijke wijndrinkers zijn homo. Alle echte mannen drinken namelijk bier of whisky
Inderdaad. Maat van mij dronk na z'n werk altijd de dienbladen leeg in een of andere kroeg.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mannen die niet alles met alcohol wat ze voorgeschoteld krijgen opdrinken zijn pas homo.
Whiskyquote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef Djeez het volgende:
Mannelijke wijndrinkers zijn homo. Alle echte mannen drinken namelijk bier of whisky
Dat is een tent met 2 Michelinsterren, gaat je geld kosten.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Toevallig zelf afgelopen zomer een bier-arrangement gehad.
http://bier.blog.nl/biern(...)-bier-en-gastronomie
Indien gratis sta ik hier 100% achter.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef zyntex het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef Djeez het volgende:
Chili okay, maar ZA heeft meestal niet echt de goede wijnen.quote:
Mar das best bitterigquote:Op maandag 16 januari 2012 00:30 schreef luckass het volgende:
[..]
beetje qat kauwen tijdens het dineren niks mism ee
True. Altijd leuk als je de foto's achteraf ziet.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rode wijn kan lekker zijn, maar je krijgt zo'n belachelijke paarse muil.
Jemig hey neem gwoon 4 penisse en spuit in de rondte met je wijn hommo man!!quote:
Opkankere.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:34 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Jemig hey neem gwoon 4 penisse en spuit in de rondte met je wijn hommo man!!
Prima wijntje idd. Kreeg een doosje met kerst.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Koninglelijk het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer deze eens, godsgruwelijk lekker!
Wut?? Groot constantia, Neil Ellis, Nederburg. 1 voor 1 topwijnen en zeer goed betaalbaarquote:Op zondag 15 januari 2012 16:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Chili okay, maar ZA heeft meestal niet echt de goede wijnen.
op jouw broodje zeker?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:34 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Jemig hey neem gwoon 4 penisse en spuit in de rondte met je wijn hommo man!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |