Vrouwelijke bierdrinkers zijn tokkies.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die haten op vrouwelijke bierdrinkers
quote:
Je moest eens weten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:40 schreef Gewetensvol het volgende:
Mannelijke rode wijndrinkers zijn geil.
Neuken?quote:
Nog nooit in een studentenstad wezen kijken?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Vrouwelijke bierdrinkers zijn tokkies.
Ik heb het over studentesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Mag ik eerst m'n glas wijn opdrinken?quote:
Juist.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Mensen die vrouwelijke bierdrinkers tokkies vinden zijn niet bekend met vrouwen die ook elegant kunnen zijn mét bier.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:32 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
En mannelijke witte wijndrinkers?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:40 schreef Gewetensvol het volgende:
Mannelijke rode wijndrinkers zijn geil.
waar moet die fles dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
Niks mis met wijn, maar ik zag laatst van die studentes in de trein die heel fancy wijn nipten uit plastic bekertjes en dan heel nonchalant zo die fles op het tafeltje.
Pretentieuze studentes, we kennen ze allemaal. Falend in het kwadraat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
Niks mis met wijn, maar ik zag laatst van die studentes in de trein die heel fancy wijn nipten uit plastic bekertjes en dan heel nonchalant zo die fles op het tafeltje.
Ik drink de wijn gewoon uit de fles en gooi de fles, eenmaal leeg, kapot tegen de muur.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
Ik ook, alleen dan in plaats van wijn halve liters Schultenbrau en in plaats van een muur de hoofden van omstaandersquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik drink de wijn gewoon uit de fles en gooi de fles, eenmaal leeg, kapot tegen de muur.
Juist.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik drink de wijn gewoon uit de fles en gooi de fles, eenmaal leeg, kapot tegen de muur.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Juist.
Meestal haal ik bij de Makro 1,5 literflessen champagne die ik leegadt om hem vervolgens kapot te werpen tegen het hoofd van aliens.
Caneiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
Zolang je een ander maar af kan zeiken om jezelf beter te voelen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef cinnamon_M het volgende:
Bestaan er serieus mensen die wijn drinken iets voor vrouwen/niet-mannelijk vinden?![]()
![]()
Zoals Bea het zei: Zucht. Ach ja, waar moet ik me tegenwoordig nog door laten verrassen?
Dan wel mensen die er echt echt echt iets vanaf weten en niet die knuppels die eens een keertje een wijnproeverij of een cursusdagje gedaan hebben.quote:
Dat zeiden we allemaal ook over ons eerste biertje hequote:
Alle sommeliers waarmee ik heb gewerkt waren mannen. Zijn ook genoeg vrouwelijke hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 00:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan wel mensen die er echt echt echt iets vanaf weten en niet die knuppels die eens een keertje een wijnproeverij of een cursusdagje gedaan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |