Zoete witte wijn met ijsquote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Latent het volgende:
Ja, vind wijn vaak zelfs een stuk beter smaken. Maar bij het uitgaan moet je het inderdaad maar gewoon laten.
Hertog Jan Grand Prestigequote:Op zondag 15 januari 2012 09:50 schreef MASD het volgende:
Wijn.Speciaalbier.
![]()
Al het andere is voor het gepeupel.
Helemaal geen alcohol is al helemaal een no-go. Dan ontmoet ik ze waarschijnlijk niet eens.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook als ze helemaal geen alcohol drinken?
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Op z'n tijd moet het zeker kunnen en is het zelfs lekker. Maar voor mannen in de leeftijdscategorie 15-25 moet toch voornamelijk bier 'op het menu staan'.
Wijn is voor beschaafde mannen.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
In een goed restaurant is goede wijn bij goed eten een vereiste, vind ik. Dat je bier ook kunt combineren met eten doet er niet toe.
hommotjes dusquote:Op zondag 15 januari 2012 13:45 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Wijn is voor beschaafde mannen.
En goede single maltsquote:Op zondag 15 januari 2012 14:11 schreef IPA35 het volgende:
In de winter is het donkere en/of sterke bieren tijd.
Ook dit ja. Als iemand met een Smirnoff Ice aan komt zetten, drink ik die graag op. Alst moar veul is.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef zyntex het volgende:
Ik drink alles als er maar alcohol in zit. Ook breezers.
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef zyntex het volgende:
Ik drink alles als er maar alcohol in zit. Ook breezers.
Smaakt wel hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:00 schreef Juminelle het volgende:
Wijn drinken in clubsKankersmerige troep krijg je daar.
Rosé ja. Witte een twijfelgeval. Rode wijn niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:27 schreef D. het volgende:
Beetje flauw om mensen af te rekenen op wat ze drinken
Al is het dan een vrouwendrankje
Niets mis met een rosé'tjequote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rosé ja. Witte een twijfelgeval. Rode wijn niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |