Ligt eraan wat je eet, en wat voor een bier/wijn je drinkt. Bij sommige gerechten is het makkelijker een passende wijn te vinden dan een passend biertje, en vice versa. En bij heel veel gerechten kan beide prima.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:24 schreef Equites het volgende:
Wijn combineert gewoon beter met eten toch. Bier is lekker maar het combineert niet.
De eerste sterrenzaak met een bier arrangement moet ik nog zien te vinden. Als iemand er 1 weet, tell me ;pquote:Op zondag 15 januari 2012 01:27 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eet, en wat voor een bier/wijn je drinkt. Bij sommige gerechten is het makkelijker een passende wijn te vinden dan een passend biertje, en vice versa. En bij heel veel gerechten kan beide prima.
Toevallig zelf afgelopen zomer een bier-arrangement gehad.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:31 schreef Equites het volgende:
[..]
De eerste sterrenzaak met een bier arrangement moet ik nog zien te vinden. Als iemand er 1 weet, tell me ;p
Hmm klinkt goedquote:Op zondag 15 januari 2012 01:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Toevallig zelf afgelopen zomer een bier-arrangement gehad.
http://bier.blog.nl/biern(...)-bier-en-gastronomie
Dat was het ook!quote:
Bier is voor mannen! Een echte vrouw gaat al nekken als ze alleen maar de geur van een biertje ruikt.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:07 schreef Juminelle het volgende:
Wijn
Maar wat is nou eigenlijk het probleem met vrouwen die bier drinken? Dat is net zo'n bullshit als dat mannen geen chocola zouden horen te eten.
Voedsel/drank linken aan een bepaald geslacht
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef cinnamon_M het volgende:
Bestaan er serieus mensen die wijn drinken iets voor vrouwen/niet-mannelijk vinden?![]()
![]()
Zoals Bea het zei: Zucht. Ach ja, waar moet ik me tegenwoordig nog door laten verrassen?
Lekker hypocriet bezig. Blijkbaar mogen mensen ook van jou niet zelf beslissen wat ze drinken. Sneuquote:Op zondag 15 januari 2012 01:11 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Iedereen die dat spul drinkt is fout bezig. Overigens hanteer ik een gedoogbeleid voor 14-18 jarigen. De meesten van ons hebben wel een beetje moeten leren de smaak van goede wijn en bier te waarderen.
Niks hypocriets aan hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 02:26 schreef twiFight het volgende:
[..]
[..]
Lekker hypocriet bezig. Blijkbaar mogen mensen ook van jou niet zelf beslissen wat ze drinken. Sneu
Mensen mogen wijn drinken niet iets vrouwelijks vinden maar jij mag Canei drinken wel fout vinden? Natuurlijk is dat wel hypocriet.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Niks hypocriets aan hoor
en ik verbied mensen natuurlijk heulemaal niks
Hoe werd er tegen dit wijnfestijn vanje aangekeken? Be je nog bovenmatig veel benaderd door mannen bijvoorbeeld? Of (te) oude vrouwen?quote:Op zondag 15 januari 2012 05:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nou kom net de kroeg uit stuiteren,, heb de hele avond wijn gevdronken om te testen hoe fijn dat was. Nou veel fijner dan bier dus hele avond, krijg je naar verloop van tijd volle maag van. Heb de lokale sletten niet kunnen playen helaas, maar het wij vloeide rijkelijk .
oke dit was mijn spreekbeurt, nog vragen/.
Mensen mogen wijn drinken best wat vrouwelijks vinden. En ik mag daar weer wat van vinden, namelijk dat het me verbaast dat er mensen zijn die dat denken en dat ik het onzin vind.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:42 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Mensen mogen wijn drinken niet iets vrouwelijks vinden maar jij mag Canei drinken wel fout vinden? Natuurlijk is dat wel hypocriet.
Want bier kan je inderdaad niet combineren met etenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Taurus het volgende:
Je bent wel echt diep treurig als je als man in een restaurant bier gaat drinken bij je eten hoor..Vooraf moet kunnen, maar daarna uiteraard over op de Godendrank. Als mannen die ik date geen wijn drinken vind ik dat al 'n behoorlijke tegenvaller.
In een goed restaurant is goede wijn bij goed eten een vereiste, vind ik. Dat je bier ook kunt combineren met eten doet er niet toe.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:11 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Want bier kan je inderdaad niet combineren met eten
Ook als ze helemaal geen alcohol drinken?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Taurus het volgende:
Je bent wel echt diep treurig als je als man in een restaurant bier gaat drinken bij je eten hoor..Vooraf moet kunnen, maar daarna uiteraard over op de Godendrank. Als mannen die ik date geen wijn drinken vind ik dat al 'n behoorlijke tegenvaller.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |