Mannen die niet alles met alcohol wat ze voorgeschoteld krijgen opdrinken zijn pas homo.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef Djeez het volgende:
Mannelijke wijndrinkers zijn homo. Alle echte mannen drinken namelijk bier of whisky
Inderdaad. Maat van mij dronk na z'n werk altijd de dienbladen leeg in een of andere kroeg.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mannen die niet alles met alcohol wat ze voorgeschoteld krijgen opdrinken zijn pas homo.
Whiskyquote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef Djeez het volgende:
Mannelijke wijndrinkers zijn homo. Alle echte mannen drinken namelijk bier of whisky
Dat is een tent met 2 Michelinsterren, gaat je geld kosten.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Toevallig zelf afgelopen zomer een bier-arrangement gehad.
http://bier.blog.nl/biern(...)-bier-en-gastronomie
Indien gratis sta ik hier 100% achter.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef zyntex het volgende:
Ik drink alles als er maar alcohol in zit. Ook breezers.
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef Djeez het volgende:
Chili okay, maar ZA heeft meestal niet echt de goede wijnen.quote:
Mar das best bitterigquote:Op maandag 16 januari 2012 00:30 schreef luckass het volgende:
[..]
beetje qat kauwen tijdens het dineren niks mism ee
True. Altijd leuk als je de foto's achteraf ziet.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rode wijn kan lekker zijn, maar je krijgt zo'n belachelijke paarse muil.
Jemig hey neem gwoon 4 penisse en spuit in de rondte met je wijn hommo man!!quote:
Opkankere.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:34 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Jemig hey neem gwoon 4 penisse en spuit in de rondte met je wijn hommo man!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |