Ik nodig ze eerst uit voor wordfeudquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, creatief opgelost.
Tegenwoordig WhatsApp je elkaar gewoon terwijl je naast elkaar staat.
Inderdaad. Mooie kleine noteblocjes. Liefst met blauwe kaft.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen met noteblocs, niks opwindender dan dat.
Inderdaad ja! Kan je na gaan hoe lang geleden dat is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, creatief opgelost.
Tegenwoordig WhatsApp je elkaar gewoon terwijl je naast elkaar staat.
De notebloc die ik tegenwoordig in mijn tas heb, voldoet aan die beschrijving!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooie kleine noteblocjes. Liefst met blauwe kaft.
Ik heb een groene noteblok met Energiedirect.nl eropquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De notebloc die ik tegenwoordig in mijn tas heb, voldoet aan die beschrijving!
Mag ik je daar dan nu een complimentje over geven? Ik snap de regels nog niet echt goed ben ik bang.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De notebloc die ik tegenwoordig in mijn tas heb, voldoet aan die beschrijving!
Haha ach het is papier.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb een groene noteblok met Energiedirect.nl erop
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooie kleine noteblocjes. Liefst met blauwe kaft.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik nodig ze eerst uit voor wordfeud
Van mij wel, makker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ik je daar dan nu een complimentje over geven? Ik snap de regels nog niet echt goed ben ik bang.
uiteraardquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:33 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Had je haar anders versierd?
En ik doe nog wel zo m'n best om onzinnig over te komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:38 schreef Sinosappel het volgende:
Het had gewerkt hoor. Maar Twi had dan wel meegemoeten, die was ook geen onzin aan het lullen. O en Heloef.
Ja, ik bedoel versieren-versieren. En misschien omdat ik zelf wat te serieuzer ben ingesteld dan "Zohee, wat heb jij een leuke uitstraling op die derde foto!". Heb zelf ook wel eens zo'n opmerking geplaatst, en dan denk ik achteraf, wat een kansloze knurftenreactie was dat nu weer?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom geloof je daar niet in? mits je echt versieren-versieren bedoelt, dan ben ik het wel met je eens.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
En ik doe nog wel zo m'n best om onzinnig over te komen.
[..]
Ja, ik bedoel versieren-versieren. En misschien omdat ik zelf wat te serieuzer ben ingesteld dan "Zohee, wat heb jij een leuke uitstraling op die derde foto!". Heb zelf ook wel eens zo'n opmerking geplaatst, en dan denk ik achteraf, wat een kansloze knurftenreactie was dat nu weer?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Bedankt, maat. Jouw broek is mooi gevuld.
Op het papier staat ook hetzelfde. En is ook deels groenquote:
oh zo. dat begrijp ik ook niet. verliefd worden of geilen op iemand die je nooit gezien hebt lijkt me nogal dubieus. als opstapje naar een date, waarom niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:46 schreef twi het volgende:
Ja, ik bedoel versieren-versieren. En misschien omdat ik zelf wat te serieuzer ben ingesteld dan "Zohee, wat heb jij een leuke uitstraling op die derde foto!". Heb zelf ook wel eens zo'n opmerking geplaatst, en dan denk ik achteraf, wat een kansloze knurftenreactie was dat nu weer?
En dan 't vervolg. Via internet. Tsja, ik heb er niet zoveel mee hoor, ik haak liever in op iemand die leuk overkomt op een chat, met iets relevants.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:47 schreef Sinosappel het volgende:
Maar zoiets als: "mooie ogen/lach/haar" kan toch wel?
Niks mis meequote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op wordfeud zitten alleen eenzame 40+ vrouwen.
Mooie ogen is ontzettend relevant in my bookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
En dan 't vervolg. Via internet. Tsja, ik heb er niet zoveel mee hoor, ik haak liever in op iemand die leuk overkomt op een chat, met iets relevants.
Getrouwd en met kinderenquote:
Je hebt mooie ogen die derde foto van onderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mooie ogen is ontzettend relevant in my book
En je kwam thuis met?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag veel te veel geshopt. Ik moest alleen maar wat kleurpotloden voor mijn achternichtje hebben.
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:52 schreef Newbie114 het volgende:
Is het raar als ik me afvraag welke kleren ik aan moet trekken vanavond?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:53 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik wil dit even met jullie delen:
[ afbeelding ]
Een kikkerorgie. Dat schuim is opgeklopt sperma.
Een stapel boeken, een stapel dvd's, chocola (2x), paracetamol, een zak snoep, een zak spekjes. Ik had nog bijna een leuk shirtje gekocht, maar ik vond het toch geen 50 euro waard.quote:
1 bruin, 1 blauw je weet tochquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:51 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt mooie ogen die derde foto van onderen.
Geld teveel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een stapel boeken, een stapel dvd's, chocola (2x), paracetamol, een zak snoep, een zak spekjes. Ik had nog bijna een leuk shirtje gekocht, maar ik vond het toch geen 50 euro waard.
Dat begrijp ik dan weer wel, maar dat ontstaat pas als je langere tijd met iemand omgaat. Maar dan kun je dat pas echt serieus nemen als je elkaar ziet, dat is wat anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:50 schreef dawg het volgende:
[..]
oh zo. dat begrijp ik ook niet. verliefd worden of geilen op iemand die je nooit gezien hebt lijkt me nogal dubieus. als opstapje naar een date, waarom niet.
Gewoon netjes gaan. Mooi blousje en nette zwarte broek ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
25-jarige bruiloftsfeestje van ouders van een vriend.
Geil man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[ afbeelding ]
beetje lastig op een chat. zelfs met cam.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mooie ogen is ontzettend relevant in my book
Kikkersperma?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe gewoon mijn witte spijkerbroek + witte blouse aan, zoiets zullen de rest van mijn vrienden ook wel aan hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon netjes gaan. Mooi blousje en nette zwarte broek ofzo.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
Zo, je lijkt wel een vrouw, joh!
Nee, was het maar zo'n feest.quote:
Dan is het wel raar dat je het hier vraagt. Je wist het kennelijk al.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn witte spijkerbroek + witte blouse aan, zoiets zullen de rest van mijn vrienden ook wel aan hebben.
misschien is het dan beter in te schatten, maar dan nog inderdaad pas serieus te waarderen tijdens een ontmoeting. dan kan het alsnog totaal niet klikken. of juist wel. nu rest me niks anders dan wachten tot sinosje haar beeld van mij heeft aangepast en het jointje gedraaid heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan weer wel, maar dat ontstaat pas als je langere tijd met iemand omgaat. Maar dan kun je dat pas echt serieus nemen als je elkaar ziet, dat is wat anders natuurlijk.
Sensation White revisited?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn witte spijkerbroek + witte blouse aan, zoiets zullen de rest van mijn vrienden ook wel aan hebben.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[ afbeelding ]
oh dat doe ik heel vaakquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
En ik doe nog wel zo m'n best om onzinnig over te komen.
[..]
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:05 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Nu ik bijna drie dagen afwezig ben geweest, denk ik dat mijn standaardvraag wel gerechtvaardigd is: heb ik hier nog iets gemist?
waarom ga je helemaal in het wit?quote:
Niet echt helemaal wit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ga je helemaal in het wit?
Je krijgt kledingtips van Pino uit Sesamstraat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet echt helemaal wit.
Meer witte blouse met zwarte streepjes en blauwwitte broek.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je krijgt kledingtips van Pino uit Sesamstraat?
Gewoon nog wat weggeweest op mijn laatste vakantiedagen. Niets dat verband houdt met het onderwerp van de reeksquote:
Niet echt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gewoon nog wat weggeweest op mijn laatste vakantiedagen. Niets dat verband houdt met het onderwerp van de reeks
Maar wat is hier zoal nog gebeurd? Of gewoon niks?
Ga toch een keer naar the sting en koop fatsoenlijke kleren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet echt helemaal wit.
Meer witte blouse met zwarte streepjes en blauwwitte broek.
the stingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ga toch een keer naar the sting en koop fatsoenlijke kleren.
The Sting is het ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je per bestel een zakmesje erbij om te krassen. Emo-punk-rock nepwinkel dat het is.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je per bestel een zakmesje erbij om te krassen. Emo-punk-rock nepwinkel dat het is.
Ze hebben wel coole shirts.quote:
Boxxy.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben wel coole shirts.
En dat voor een site die er meer emo uitziet dan Boxxy.
Naakte vrouwen kalenders.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:35 schreef stefanhaan het volgende:
http://www.large.nl/bin/s(...)n:%202012&tc=MT_5866
Ik hoop maar dat het een onopzettelijk ongeluk is geweest, in dat geval gecondoleerd. Overige reacties op alternatieve scenario's zijn per DM aan te vragen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:32 schreef TheFastOne het volgende:
Hoor net dat een leraar van me is overleden![]()
Hij was al een tijd afwezig, waarschijnlijk depressief of iets in die riching, en nu heeft hij zichzelf(dan al niet bewust)doodgereden op Flakkee...
Wel een rare gozer trouwens... Rookte altijd wiet achter de gymzaal en we keken heel vaak Toen was Geluk nog heel gewoon met hem()
http://www.flakkeenieuws.nl/nieuws/dodelijk-ongeval-n59/4811
Is dat die weerwolf uit Twilight?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:36 schreef stefanhaan het volgende:
of
http://www.large.nl/bin/s(...)n:%202012&tc=MT_5866
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ja, ze is niet de knapstequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:37 schreef stefanhaan het volgende:
heloef dit is wel iets voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit van mijn leven.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Moei je toch niet met mijn klerenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Amen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:41 schreef twi het volgende:
Mensen die te trots zijn om een Twilight-shirt te dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
aah gaan we het over kleren hebbenyay
ik ga zoiets maken maar dan met mouwtjes
eerst in zwart en als het lukt daarna ook met bloempjesGaaf als je dat zelf kan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
aah gaan we het over kleren hebbenyay
ik ga zoiets maken maar dan met mouwtjes
eerst in zwart en als het lukt daarna ook met bloempjesIk vind zo'n band in je nek echt lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Die is hopelijk 4de hands?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
Deze broek ga ik sowieso kopen
[ afbeelding ]
ik vind dat de tjappie variant van fatsoenlijke kleren als ik heel eerlijk benquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moei je toch niet met mijn kleren
Tevens: mensen die een blouse + blauwwitte broek geen fatsoenlijke kleren vinden
als het goed is welquote:
dat heeft die van mij dan ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind zo'n band in je nek echt lelijk
die vind ik wel tofquote:
Nee dat is zo gemaakt. Dit zit achter de gatenquote:
http://www.large.nlquote:
hmm ik ben geen fanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee dat is zo gemaakt. Dit zit achter de gaten
[ afbeelding ]
Ik welquote:
Ik weet ze altijd te vinden voor maar 40 / 45 euro.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
mits niet te duur, want 100en euro's betalen voor een gescheurde broek
Ja duhquote:
Je mag ook wel reageren, ik hecht heel veel waarde aan je mening.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja duh
maar het heeft geen zin om plaatjes te posten als het niet de bedoeling is dat mensen reageren natuurlijk
zeker, maar hoe is dat vintage?quote:
die vind ik dan wel weer heel coolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet ze altijd te vinden voor maar 40 / 45 euro.
En als ik eenmaal dreads heb dan koop ik ook zo'n soort jas:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeker, maar hoe is dat vintage?
vintage wil zeggen dat het staat voor een bepaalde tijdsperiode en wat daar typisch aan was
niet oud als in: iemand heeft hem jaren aan gehad en er zitten gaten in
quote:"Vintage" staat voor textielstukken die door machines zó zijn bewerkt dat het lijkt alsof ze al jaren tot je favoriete kledingstukken behoren. Om er een originele 'Used-Look' aan te geven zien bijvoorbeeld de naden er 'versleten' uit en zijn de boorden soms wat uitgerekt en bevatten bewust aangebrachte rafels en beschadigingen.
waarvan word je paranoïde?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuuuu, ik word echt paranoïde
Hoi voor even, pauze enzo.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die vind ik dan wel weer heel cool
Ik denk de hele tijd dat er dingen in mijn ooghoeken bewegen die zich verplaatsen als ik mijn hoofd draaiquote:
1 ras pinda met uitjes graag.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuuuu, ik word echt paranoïde
Hoi voor even, pauze enzo.
Wit man, wit is al uit sinds de midden jaren 90.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moei je toch niet met mijn kleren
Tevens: mensen die een blouse + blauwwitte broek geen fatsoenlijke kleren vinden
volgens de large misschienquote:
Dus iets wat typisch is voor de stijl die in de jaren 50 gedragen werdquote:Vintage omvat oude kleding, schoeisel en accessoires waarvoor een hernieuwde belangstelling bestaat. Meestal gaat het om designerkleding of met de hand gemaakte kledingstukken die typisch zijn voor een bepaalde tijdgeest en die een zekere stilistische waarde hebben.
Vandaag de dag wordt de term vintage doorgaans gebruikt voor kleding die gemaakt is tussen 1920 en eind jaren zeventig, maar redelijk wat verkopers van deze kleding trekken dat door naar het midden van de jaren tachtig. Kleding die ouder is dan 1920 wordt meestal beschouwd als "antiek" en is populair bij verzamelaars, maar wordt zelden nog gedragen.
Het is satésaus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 ras pinda met uitjes graag.
Heb ik ook als ik moe benquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat er dingen in mijn ooghoeken bewegen die zich verplaatsen als ik mijn hoofd draai
Royal sadness.
Maar dan met meer vet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL![]()
Maar dan wel met hogere pumps
Ben ik het wel mee eens hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens de large misschienmaar dat is echt niet wat er met die term bedoeld word hoor
[..]
Dus iets wat typisch is voor de stijl die in de jaren 50 gedragen werd
niet iets dat al 50 jaar gedragen word
wat ben ej aan het doen dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat er dingen in mijn ooghoeken bewegen die zich verplaatsen als ik mijn hoofd draai
Royal sadness.
whahah coolquote:
Niet weten dat wit/zwart de beste kleur blousjes zijn die er bestaanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wit man, wit is al uit sinds de midden jaren 90.
Kalmeringsmiddelen een idee?quote:
Noem het dan niet zoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens hoor
Maar dat is de large definitie
Witte kleding is uit man. Luister naar die zwartman van de reclame.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet weten dat wit/zwart de beste kleur blousjes zijn die er bestaan![]()
Haten op mijn kledingstijl![]()
Haten op wit
Zo doet de large datquote:
Dan wel een rode broek met frietjes erop voor erbij.quote:
oh misschien moet je even gaan zitten danquote:
Mwah, weet toch wel dat het niet waar isquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wel een rode broek met frietjes erop voor erbij.
Wat is deze, ik zei frietjes?
Wat is deze, ik zei wat is deze?
Ik had gehoopt dat we van je af waren toen de sc kwam. Valt tegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
IS dit nu weer om een statement te maken?
een witte blouse/overhemd is alleen oke als je hem onder een pak draagt en dan eigenlijk al niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet weten dat wit/zwart de beste kleur blousjes zijn die er bestaan![]()
Haten op mijn kledingstijl![]()
Haten op wit
en als de large vliegtuigen op eens kipijzertjes gaat noemen doen wij dat toch ook niet?quote:
Nou ja, ik moet nog een uur of 3 werken, ik overleef het wel. En dan gewoon lang slapen, dan moet het bijna wel overgaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh misschien moet je even gaan zitten dan
klinkt niet echt heel erg oke
Het is een normale blouse, geen overhemd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een witte blouse/overhemd is alleen oke als je hem onder een pak draagt en dan eigenlijk al niet meer
sorry ze hebben gelijk hoor het is echt ontzettend uit
niet dat je daar dan automatisch aan mee moet doen of zo daar niet van
We lopen hier in Hutjelutje toch ver achter, dusja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een witte blouse/overhemd is alleen oke als je hem onder een pak draagt en dan eigenlijk al niet meer
sorry ze hebben gelijk hoor het is echt ontzettend uit
niet dat je daar dan automatisch aan mee moet doen of zo daar niet van
jawelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en als de large vliegtuigen op eens kipijzertjes gaat noemen doen wij dat toch ook niet?
G-Starquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We lopen hier in Hutjelutje toch ver achter, dusja.
Tevens heb ik deze dit jaar gekocht en is hij niet helemaal wit (strepen en G-star Raw (op de achterkant)), en het belangrijkste van alles, ik vind hem vet.
Haters gonna Hate
ik weet dat het nu klinkt alsof ik je finaal aan het afzeiken ben maar zo bedoel ik het niet maar G-star is wel echt een tjappie merkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We lopen hier in Hutjelutje toch ver achter, dusja.
Tevens heb ik deze dit jaar gekocht en is hij niet helemaal wit (strepen en G-star Raw (op de achterkant)), en het belangrijkste van alles, ik vind hem vet.
Haters gonna Hate
GMTA.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet dat het nu klinkt alsof ik je finaal aan het afzeiken ben maar zo bedoel ik het niet maar G-star is wel echt een tjappie merk
Dan haat ik op je, sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet haten op paupers, ik ben er een.
Weet ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet dat het nu klinkt alsof ik je finaal aan het afzeiken ben maar zo bedoel ik het niet maar G-star is wel echt een tjappie merk
Ja hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef rhubarbje het volgende:
is iedereen gewoon nog met iedereen trouwens?
ik bedoel stefan en joysa en newbie en loka?
anders raak ik in de war
Het zal wel. Ik kreeg tenminste net te horen dat er niks gebeurd wasquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef rhubarbje het volgende:
anders raak ik in de war
pfewquote:
Dat laatste ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef Joysa het volgende:
Ik heb genoeg G-star dingen, maar niet omdat er G-star op staat.
Ja dit is inderdaad om een statement te maken, DigitalGirl.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
IS dit nu weer om een statement te maken?
M'n internet crasht, ik haal hem wegquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:01 schreef Joysa het volgende:
Iets groter plaatje van die schoenen asjeblief
Desalniettemin dat je er mee rondt durft te lopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef Joysa het volgende:
Ik heb genoeg G-star dingen, maar niet omdat er G-star op staat.
ik wilde al zeggen. beetje lage hakken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL![]()
Maar dan wel met hogere pumps
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef rhubarbje het volgende:
anders raak ik in de war
Hou je soms van mannen? [/subtielmode]quote:
Die is kapot vriend, ik zou hem weg doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
Deze broek ga ik sowieso kopen
[ afbeelding ]
Proostquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Werkgevers
De mijne gaf me een kopstoot net.
Jij draagt damesjassen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Desalniettemin dat je er mee rondt durft te lopen.
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
![]()
[..]
Hou je soms van mannen? [/subtielmode]
dat is een stuk beter dan g star of zo hoorquote:
Volgens mij hebben we 't over een ander soort kopstoot, al zit er niet zo veel verschil in 't resultaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dank, ik moest het even kwijt. Want teringhoofdpijn nu.
Exactly my thoughts...quote:
Welk spel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
wie wil bij mij een spelletje komen spelen?
ik heb een set kaarten.
Als ik in Enschede was geweest was ik langsgekomen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb een set kaarten.
Ander keertje, heb vanavond geen auto. En mag trouwens ook niet autorijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb een set kaarten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is een stuk beter dan g star of zo hoor
Inderdaad... en er is niets mis met damesjassen als je weet dat het staat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is een stuk beter dan g star of zo hoor
ja preciesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad... en er is niets mis met damesjassen als je weet dat het staat.
g star heeft nog nooit iets moois gemaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
als iets mooi is (subjectief) waarom dan niet kopen als het van een bepaald merk is? onzin, vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Dafuq kerel. Koop gewoon een mannelijke jas en wees baws.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies
vrouwen boffen echt met die mooie jassen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
g star heeft nog nooit iets moois gemaakt
en het is gewoon echt een tjappie merk en ze schrijven ook overal heel groot hun naam op
dus naast dat mensen denken he wat lelijk denken ze ook nog oh wat een tjappie
ter illustratieIk begrijp je volledigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die sowieso merkgeil zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat er een naam op staat![]()
![]()
![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
idd behalve bandshirts die shit is wel leip mang.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
Kleren waar je eigenlijk een groot reclamebord mee bent
foto want anders valt er niks zinnigs over te zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad... en er is niets mis met damesjassen als je weet dat het staat.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
[..]
en het is gewoon echt een tjappie merk en ze schrijven ook overal heel groot hun naam op
ter illustratieAch ik draag PME, die doet dat ook. Tjappietjappie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
foto want anders valt er niks zinnigs over te zeggen
want als het zoiets is lijkt het me wel duidelijk dat het gewoon niet kanIk zie mlig er al in rondlopen tbhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh die wil ik al heel langquote:
[..]
ter illustratieonzin, ze hebben ook wel dingen zonder enorme merknaam ergens. los daarvan zijn enorme merknamen op kleding meestal nogal lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik al zei, normaal vind ik het ook niets, maar dezequote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of sneakers. Of hakken. De combinatie vind ik niets.
En dat vind ik dan weer tokkie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:11 schreef stefanhaan het volgende:
Ter illustratie dit. Bandshirts zijn baws
[ afbeelding ]
Wat is deze. Motte enne kaakstoot of wa?quote:
als je het niet kunt zien én het is niet lelijk zal het me inderdaad een worst wezenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
onzin, ze hebben ook wel dingen zonder enorme merknaam ergens. los daarvan zijn enorme merknamen op kleding meestal nogal lelijk.
als je mijn vriendin zou zijn zou ik ze voor je kopen en zou je ze verplicht moeten dragen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik draag nooit hakken
Maar ze zijn wel mooi
Beetje van dit niveau heh.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat is er nou weer mis met g-star dan
Euh, in jouw is geval is het beter om gewoon fatsoenlijke mannenkleren te gaan dragen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies
vrouwen boffen echt met die mooie jassen en andere kleding.
idd, ik zei net tegen joysa dat ze meer hakken moet gaan dragenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
als je mijn vriendin zou zijn zou ik ze voor je kopen en zou je ze verplicht moeten dragen.
Ik draag vaak genoeg hakkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd, ik zei net tegen joysa dat ze meer hakken moet gaan dragen
Wanneer ik een bloedneus heb gehad, wil ik het liefste zo snel mogelijk een schoon shirt aan. Waarom dan zoeentje kopen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat is deze. Motte enne kaakstoot of wa?
En dit dan:
[ afbeelding ]
Niet hoog genoeg en geen fatsoenlijkequote:
hmmm dat vind ik ook lelijk maar geen tokkiequote:
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer ik een bloedneus heb gehad, wil ik het liefste zo snel mogelijk een schoon shirt aan. Waarom dan zoeentje kopen?
Jah kerel dat is dan ook weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vind die extreem hoge hakken ook niet mooi overigens
ja maar dan moet je mij dragenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
als je mijn vriendin zou zijn zou ik ze voor je kopen en zou je ze verplicht moeten dragen.
Daarom ben ik jouw vriendin ook niet hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
En blijkt je druiper nog meer te zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
fuck yeah! ik heb de copy van een soatestformulier teruggevonden toen ik op zoek ging of ik meer spelletjes hier had dan een spel kaarten!
jij hebt toch ook een vrouwen jas?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Beetje van dit niveau heh.
[ afbeelding ]
[..]
Euh, in jouw is geval is het beter om gewoon fatsoenlijke mannenkleren te gaan dragen.
weet niet. ben nog steeds niet naar de doktor geweest, of laten testenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En blijkt je druiper nog meer te zijn?
ik had pics van mijn jas gepost. hij is heel tof , met een toffe sluitingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt toch ook een vrouwen jas?
ik ben echt heel erg benieuwd naar wat voor model
ik vind het echtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:16 schreef twi het volgende:
Ik vind hoge hakken he-le-maal niks trouwens.
Omdat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef stefanhaan het volgende:
Nooit gedacht dat ik mijn eigen geslacht af zou kraken. Een nieuw dieptepunt bereikt op FOK! vandaag.
Nouja je bent wel een beetje vrouwelijk dus op zich weegt het tegen elkaar op.quote:
Argument(en)?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nouja je bent wel een beetje vrouwelijk dus op zich weegt het tegen elkaar op.
Misschien staat er hierboven wel wat voor je bij heh.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
Stiekem wil ik ook op hakken lopen
Wat een ordinaire troep die eerste 2quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alle vrouwen zouden hakken moeten dragen.![]()
G Starquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die denken dat G star kleren dragen geaccepteerd is in de Randstad
En bij de derde verpest de tattoo 't weer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een ordinaire troep die eerste 2
dat zijn de duurste volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom ben ik jouw vriendin ook niet henou, waarom nog meer niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja mijn probleem is dus wel een beetje dat ik het liefst dingen draag waar alleen hakken leuk onder zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:19 schreef ook_gek het volgende:
hakken kunnen mooi zijn mits het bij de outfit past.
ik ookquote:
Smoesjes, brah!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:21 schreef dawg het volgende:
ik had overigens geen zin om uitgebreid te gaan zoeken.
Mag ik als achterhoekse boerenlul eens vragen wat daar in vredesnaam mee aan de hand is dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die denken dat G star kleren dragen geaccepteerd is in de Randstad
Nee, omdat achterhoekquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mag ik als achterhoekse boerenlul eens vragen wat daar in vredesnaam mee aan de hand is dan?
dan ben ik benieuwd wat je dan draagt dat vaak alleen hakken er bij passenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja mijn probleem is dus wel een beetje dat ik het liefst dingen draag waar alleen hakken leuk onder zijn
maar dat is dus zo onpraktisch met werk
maar dan moet ik dus mijn hele outfit aan passen!
want ik bedoel: andersom is het ook... bij sommige dingen staat alleen een bepaald type schoen
In de achterhoek is het prima om dat te dragen dus no worriesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mag ik als achterhoekse boerenlul eens vragen wat daar in vredesnaam mee aan de hand is dan?
Wacht maar tot de dijken breken, dan hebben we Arnhem aan zee en zitten we hier in reserveduitsland mooi droogquote:
Als achterhoekse boerenlul mag je sowieso niet spreken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mja maar mijn leefomgeving beperkt zich niet tot een straal van 20km, in tegenstelling tot wat blijkbaar gebruikelijk isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In de achterhoek is het prima om dat te dragen dus no worries
nou dit soort dingen als ik de kans krijgquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd wat je dan draagt dat vaak alleen hakken er bij passen
In meeste gevallen passen er toch wel laarzen met een klein hakje bij neem ik aan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Dit deel van brabant blijft ook gewoon droog. Dus start hatin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wacht maar tot de dijken breken, dan hebben we Arnhem aan zee en zitten we hier in reserveduitsland mooi droog
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dit soort dingen als ik de kans krijgJe kan zo in mad men mee gaan spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Gelukkig is de Randstad verder weg dan 20km van de Achterhoek, dus dan hoef je je nog niet veel zorgen te maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mja maar mijn leefomgeving beperkt zich niet tot een straal van 20km, in tegenstelling tot wat blijkbaar gebruikelijk is
daar hebben ze mooie kleren jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je kan zo in mad men mee gaan spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat in combinatie met zoiets
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks mis met brabanders. Ik ben volgens m'n oud-klasgenoten geslaagd voor de cursus Brabants voor beginnersquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit deel van brabant blijft ook gewoon droog. Dus start hatin.
ja nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
nou dit soort dingen als ik de kans krijgNiet mijn stijl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
nou dit soort dingen als ik de kans krijgAls ik zoiets tegen zou komen in de kledingkast van een vrouw zou ik 't in de brand steken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou echt een moord doen voor een paar louboutinsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef Joysa het volgende:
Ja dat zijn louboutinsdie zijn sowieso geil
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik zoiets tegen zou komen in de kledingkast van een vrouw zou ik 't in de brand steken.
waarom heeft die mevrouw geen tepels?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
Dat in combinatie met zoiets
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same herequote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou echt een moord doen voor een paar louboutins
die rode zool staat echt gewoon voor sex
mijn vriend wist niet wat het was en toen had iemand op tv ze en hij zo fuck die zool is echt gewoon porno
haha
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is de Randstad verder weg dan 20km van de Achterhoek, dus dan hoef je je nog niet veel zorgen te maken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mja maar mijn leefomgeving beperkt zich niet tot een straal van 20km, in tegenstelling tot wat blijkbaar gebruikelijk is
Louboutin ripoffsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
van de meeste mensen niet denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die zijn of verborgen achter de stof, of een mislukte borstvergrotingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom heeft die mevrouw geen tepels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |