ja preciesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad... en er is niets mis met damesjassen als je weet dat het staat.
g star heeft nog nooit iets moois gemaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
als iets mooi is (subjectief) waarom dan niet kopen als het van een bepaald merk is? onzin, vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dafuq kerel. Koop gewoon een mannelijke jas en wees baws.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies
vrouwen boffen echt met die mooie jassen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
g star heeft nog nooit iets moois gemaakt
en het is gewoon echt een tjappie merk en ze schrijven ook overal heel groot hun naam op
dus naast dat mensen denken he wat lelijk denken ze ook nog oh wat een tjappie
ter illustratieIk begrijp je volledigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die sowieso merkgeil zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat er een naam op staat![]()
![]()
![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
idd behalve bandshirts die shit is wel leip mang.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
Kleren waar je eigenlijk een groot reclamebord mee bent
foto want anders valt er niks zinnigs over te zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad... en er is niets mis met damesjassen als je weet dat het staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
[..]
en het is gewoon echt een tjappie merk en ze schrijven ook overal heel groot hun naam op
ter illustratieAch ik draag PME, die doet dat ook. Tjappietjappie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
foto want anders valt er niks zinnigs over te zeggen
want als het zoiets is lijkt het me wel duidelijk dat het gewoon niet kanIk zie mlig er al in rondlopen tbhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
ooh die wil ik al heel langquote:
[..]
ter illustratieonzin, ze hebben ook wel dingen zonder enorme merknaam ergens. los daarvan zijn enorme merknamen op kleding meestal nogal lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik al zei, normaal vind ik het ook niets, maar dezequote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of sneakers. Of hakken. De combinatie vind ik niets.
En dat vind ik dan weer tokkie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:11 schreef stefanhaan het volgende:
Ter illustratie dit. Bandshirts zijn baws
[ afbeelding ]
Wat is deze. Motte enne kaakstoot of wa?quote:
als je het niet kunt zien én het is niet lelijk zal het me inderdaad een worst wezenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
onzin, ze hebben ook wel dingen zonder enorme merknaam ergens. los daarvan zijn enorme merknamen op kleding meestal nogal lelijk.
als je mijn vriendin zou zijn zou ik ze voor je kopen en zou je ze verplicht moeten dragen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik draag nooit hakken
Maar ze zijn wel mooi
Beetje van dit niveau heh.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat is er nou weer mis met g-star dan
Euh, in jouw is geval is het beter om gewoon fatsoenlijke mannenkleren te gaan dragen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies
vrouwen boffen echt met die mooie jassen en andere kleding.
idd, ik zei net tegen joysa dat ze meer hakken moet gaan dragenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
als je mijn vriendin zou zijn zou ik ze voor je kopen en zou je ze verplicht moeten dragen.
Ik draag vaak genoeg hakkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd, ik zei net tegen joysa dat ze meer hakken moet gaan dragen
Wanneer ik een bloedneus heb gehad, wil ik het liefste zo snel mogelijk een schoon shirt aan. Waarom dan zoeentje kopen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat is deze. Motte enne kaakstoot of wa?
En dit dan:
[ afbeelding ]
Niet hoog genoeg en geen fatsoenlijkequote:
hmmm dat vind ik ook lelijk maar geen tokkiequote:
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer ik een bloedneus heb gehad, wil ik het liefste zo snel mogelijk een schoon shirt aan. Waarom dan zoeentje kopen?
Jah kerel dat is dan ook weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vind die extreem hoge hakken ook niet mooi overigens
ja maar dan moet je mij dragenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
als je mijn vriendin zou zijn zou ik ze voor je kopen en zou je ze verplicht moeten dragen.
Daarom ben ik jouw vriendin ook niet hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
En blijkt je druiper nog meer te zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
fuck yeah! ik heb de copy van een soatestformulier teruggevonden toen ik op zoek ging of ik meer spelletjes hier had dan een spel kaarten!
jij hebt toch ook een vrouwen jas?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Beetje van dit niveau heh.
[ afbeelding ]
[..]
Euh, in jouw is geval is het beter om gewoon fatsoenlijke mannenkleren te gaan dragen.
weet niet. ben nog steeds niet naar de doktor geweest, of laten testenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En blijkt je druiper nog meer te zijn?
ik had pics van mijn jas gepost. hij is heel tof , met een toffe sluitingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt toch ook een vrouwen jas?
ik ben echt heel erg benieuwd naar wat voor model
ik vind het echtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:16 schreef twi het volgende:
Ik vind hoge hakken he-le-maal niks trouwens.
Omdat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef stefanhaan het volgende:
Nooit gedacht dat ik mijn eigen geslacht af zou kraken. Een nieuw dieptepunt bereikt op FOK! vandaag.
Nouja je bent wel een beetje vrouwelijk dus op zich weegt het tegen elkaar op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |