We lopen hier in Hutjelutje toch ver achter, dusja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een witte blouse/overhemd is alleen oke als je hem onder een pak draagt en dan eigenlijk al niet meer
sorry ze hebben gelijk hoor het is echt ontzettend uit
niet dat je daar dan automatisch aan mee moet doen of zo daar niet van
jawelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en als de large vliegtuigen op eens kipijzertjes gaat noemen doen wij dat toch ook niet?
G-Starquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We lopen hier in Hutjelutje toch ver achter, dusja.
Tevens heb ik deze dit jaar gekocht en is hij niet helemaal wit (strepen en G-star Raw (op de achterkant)), en het belangrijkste van alles, ik vind hem vet.
Haters gonna Hate
ik weet dat het nu klinkt alsof ik je finaal aan het afzeiken ben maar zo bedoel ik het niet maar G-star is wel echt een tjappie merkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We lopen hier in Hutjelutje toch ver achter, dusja.
Tevens heb ik deze dit jaar gekocht en is hij niet helemaal wit (strepen en G-star Raw (op de achterkant)), en het belangrijkste van alles, ik vind hem vet.
Haters gonna Hate
GMTA.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet dat het nu klinkt alsof ik je finaal aan het afzeiken ben maar zo bedoel ik het niet maar G-star is wel echt een tjappie merk
Dan haat ik op je, sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet haten op paupers, ik ben er een.
Weet ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet dat het nu klinkt alsof ik je finaal aan het afzeiken ben maar zo bedoel ik het niet maar G-star is wel echt een tjappie merk
Ja hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef rhubarbje het volgende:
is iedereen gewoon nog met iedereen trouwens?
ik bedoel stefan en joysa en newbie en loka?
anders raak ik in de war
Het zal wel. Ik kreeg tenminste net te horen dat er niks gebeurd wasquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef rhubarbje het volgende:
anders raak ik in de war
pfewquote:
Dat laatste ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef Joysa het volgende:
Ik heb genoeg G-star dingen, maar niet omdat er G-star op staat.
Ja dit is inderdaad om een statement te maken, DigitalGirl.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
IS dit nu weer om een statement te maken?
M'n internet crasht, ik haal hem wegquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:01 schreef Joysa het volgende:
Iets groter plaatje van die schoenen asjeblief
Desalniettemin dat je er mee rondt durft te lopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef Joysa het volgende:
Ik heb genoeg G-star dingen, maar niet omdat er G-star op staat.
ik wilde al zeggen. beetje lage hakken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL![]()
Maar dan wel met hogere pumps
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:59 schreef rhubarbje het volgende:
anders raak ik in de war
Hou je soms van mannen? [/subtielmode]quote:
Die is kapot vriend, ik zou hem weg doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
Deze broek ga ik sowieso kopen
[ afbeelding ]
Proostquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Werkgevers
De mijne gaf me een kopstoot net.
Jij draagt damesjassen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Desalniettemin dat je er mee rondt durft te lopen.
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
![]()
[..]
Hou je soms van mannen? [/subtielmode]
dat is een stuk beter dan g star of zo hoorquote:
Volgens mij hebben we 't over een ander soort kopstoot, al zit er niet zo veel verschil in 't resultaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dank, ik moest het even kwijt. Want teringhoofdpijn nu.
Exactly my thoughts...quote:
Welk spel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
wie wil bij mij een spelletje komen spelen?
ik heb een set kaarten.
Als ik in Enschede was geweest was ik langsgekomen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb een set kaarten.
Ander keertje, heb vanavond geen auto. En mag trouwens ook niet autorijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb een set kaarten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is een stuk beter dan g star of zo hoor
Inderdaad... en er is niets mis met damesjassen als je weet dat het staat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is een stuk beter dan g star of zo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |