Maar dan met meer vet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL![]()
Maar dan wel met hogere pumps
Ben ik het wel mee eens hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens de large misschienmaar dat is echt niet wat er met die term bedoeld word hoor
[..]
Dus iets wat typisch is voor de stijl die in de jaren 50 gedragen werd
niet iets dat al 50 jaar gedragen word
wat ben ej aan het doen dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat er dingen in mijn ooghoeken bewegen die zich verplaatsen als ik mijn hoofd draai
Royal sadness.
whahah coolquote:
Niet weten dat wit/zwart de beste kleur blousjes zijn die er bestaanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wit man, wit is al uit sinds de midden jaren 90.
Kalmeringsmiddelen een idee?quote:
Noem het dan niet zoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens hoor
Maar dat is de large definitie
Witte kleding is uit man. Luister naar die zwartman van de reclame.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet weten dat wit/zwart de beste kleur blousjes zijn die er bestaan![]()
Haten op mijn kledingstijl![]()
Haten op wit
Zo doet de large datquote:
Dan wel een rode broek met frietjes erop voor erbij.quote:
oh misschien moet je even gaan zitten danquote:
Mwah, weet toch wel dat het niet waar isquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wel een rode broek met frietjes erop voor erbij.
Wat is deze, ik zei frietjes?
Wat is deze, ik zei wat is deze?
Ik had gehoopt dat we van je af waren toen de sc kwam. Valt tegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
IS dit nu weer om een statement te maken?
een witte blouse/overhemd is alleen oke als je hem onder een pak draagt en dan eigenlijk al niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet weten dat wit/zwart de beste kleur blousjes zijn die er bestaan![]()
Haten op mijn kledingstijl![]()
Haten op wit
en als de large vliegtuigen op eens kipijzertjes gaat noemen doen wij dat toch ook niet?quote:
Nou ja, ik moet nog een uur of 3 werken, ik overleef het wel. En dan gewoon lang slapen, dan moet het bijna wel overgaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh misschien moet je even gaan zitten dan
klinkt niet echt heel erg oke
Het is een normale blouse, geen overhemd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een witte blouse/overhemd is alleen oke als je hem onder een pak draagt en dan eigenlijk al niet meer
sorry ze hebben gelijk hoor het is echt ontzettend uit
niet dat je daar dan automatisch aan mee moet doen of zo daar niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |