Nee dat is zo gemaakt. Dit zit achter de gatenquote:
http://www.large.nlquote:
hmm ik ben geen fanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee dat is zo gemaakt. Dit zit achter de gaten
[ afbeelding ]
Ik welquote:
Ik weet ze altijd te vinden voor maar 40 / 45 euro.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
mits niet te duur, want 100en euro's betalen voor een gescheurde broek
Ja duhquote:
Je mag ook wel reageren, ik hecht heel veel waarde aan je mening.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja duh
maar het heeft geen zin om plaatjes te posten als het niet de bedoeling is dat mensen reageren natuurlijk
zeker, maar hoe is dat vintage?quote:
die vind ik dan wel weer heel coolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet ze altijd te vinden voor maar 40 / 45 euro.
En als ik eenmaal dreads heb dan koop ik ook zo'n soort jas:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeker, maar hoe is dat vintage?
vintage wil zeggen dat het staat voor een bepaalde tijdsperiode en wat daar typisch aan was
niet oud als in: iemand heeft hem jaren aan gehad en er zitten gaten in
quote:"Vintage" staat voor textielstukken die door machines zó zijn bewerkt dat het lijkt alsof ze al jaren tot je favoriete kledingstukken behoren. Om er een originele 'Used-Look' aan te geven zien bijvoorbeeld de naden er 'versleten' uit en zijn de boorden soms wat uitgerekt en bevatten bewust aangebrachte rafels en beschadigingen.
waarvan word je paranoïde?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuuuu, ik word echt paranoïde
Hoi voor even, pauze enzo.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die vind ik dan wel weer heel cool
Ik denk de hele tijd dat er dingen in mijn ooghoeken bewegen die zich verplaatsen als ik mijn hoofd draaiquote:
1 ras pinda met uitjes graag.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuuuu, ik word echt paranoïde
Hoi voor even, pauze enzo.
Wit man, wit is al uit sinds de midden jaren 90.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moei je toch niet met mijn kleren
Tevens: mensen die een blouse + blauwwitte broek geen fatsoenlijke kleren vinden
volgens de large misschienquote:
Dus iets wat typisch is voor de stijl die in de jaren 50 gedragen werdquote:Vintage omvat oude kleding, schoeisel en accessoires waarvoor een hernieuwde belangstelling bestaat. Meestal gaat het om designerkleding of met de hand gemaakte kledingstukken die typisch zijn voor een bepaalde tijdgeest en die een zekere stilistische waarde hebben.
Vandaag de dag wordt de term vintage doorgaans gebruikt voor kleding die gemaakt is tussen 1920 en eind jaren zeventig, maar redelijk wat verkopers van deze kleding trekken dat door naar het midden van de jaren tachtig. Kleding die ouder is dan 1920 wordt meestal beschouwd als "antiek" en is populair bij verzamelaars, maar wordt zelden nog gedragen.
Het is satésaus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 ras pinda met uitjes graag.
Heb ik ook als ik moe benquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat er dingen in mijn ooghoeken bewegen die zich verplaatsen als ik mijn hoofd draai
Royal sadness.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |