Jij draagt damesjassen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Desalniettemin dat je er mee rondt durft te lopen.
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
![]()
[..]
Hou je soms van mannen? [/subtielmode]
dat is een stuk beter dan g star of zo hoorquote:
Volgens mij hebben we 't over een ander soort kopstoot, al zit er niet zo veel verschil in 't resultaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dank, ik moest het even kwijt. Want teringhoofdpijn nu.
Exactly my thoughts...quote:
Welk spel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
wie wil bij mij een spelletje komen spelen?
ik heb een set kaarten.
Als ik in Enschede was geweest was ik langsgekomen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb een set kaarten.
Ander keertje, heb vanavond geen auto. En mag trouwens ook niet autorijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb een set kaarten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is een stuk beter dan g star of zo hoor
Inderdaad... en er is niets mis met damesjassen als je weet dat het staat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is een stuk beter dan g star of zo hoor
ja preciesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad... en er is niets mis met damesjassen als je weet dat het staat.
g star heeft nog nooit iets moois gemaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
als iets mooi is (subjectief) waarom dan niet kopen als het van een bepaald merk is? onzin, vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dafuq kerel. Koop gewoon een mannelijke jas en wees baws.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies
vrouwen boffen echt met die mooie jassen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
g star heeft nog nooit iets moois gemaakt
en het is gewoon echt een tjappie merk en ze schrijven ook overal heel groot hun naam op
dus naast dat mensen denken he wat lelijk denken ze ook nog oh wat een tjappie
ter illustratieIk begrijp je volledigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die sowieso merkgeil zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat er een naam op staat![]()
![]()
![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
idd behalve bandshirts die shit is wel leip mang.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
Kleren waar je eigenlijk een groot reclamebord mee bent
foto want anders valt er niks zinnigs over te zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad... en er is niets mis met damesjassen als je weet dat het staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
g star heeft nog nooit iets moois gemaakt
en het is gewoon echt een tjappie merk en ze schrijven ook overal heel groot hun naam op
dus naast dat mensen denken he wat lelijk denken ze ook nog oh wat een tjappie
ter illustratieAch ik draag PME, die doet dat ook. Tjappietjappie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
foto want anders valt er niks zinnigs over te zeggen
want als het zoiets is lijkt het me wel duidelijk dat het gewoon niet kanIk zie mlig er al in rondlopen tbhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
ooh die wil ik al heel langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |