Ik hoef geen complimentje hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
Jullie krijgen pas een compliment als jullie van die zolder afkomen, stelletje autisten!
potverdoriequote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
Jullie krijgen pas een compliment als jullie van die zolder afkomen, stelletje autisten!
pas je beeld van mij eens aan dan. zo te lezen verwacht je wel meer niet van mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet verwacht dat je dat op zou pikken eerlijk gezegd.
Leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik schreef een keer in de kroeg 'hoe heet je?' op een blocnote en gaf dat aan een jongen met een pen erbij.
Ik heb geen zolder. K*tquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
Die internethelden ben ik nog niet tegen gekomen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben niet te beroerd mijn ongelijk toe te geven als ik ongelijk heb, lieve sinosje.
verder denk ik dat we nogal langs elkaar heen lullen aangezien ik het over internethelden heb die meteen met 103209472349576191 complimenten strooien zodra er een ogenschijnlijk lekker wijf het topic binnen komt gedreven. in het echt komt er veel meer bij kijken dan de verbale uitspraak.
Ja sorry, ik geloof niet zo in versieren via een internetforum of fotoboek. Ik geloof dat ik het was die het gesprek richting "in 't echt" dreef. Het spijt me, ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben niet te beroerd mijn ongelijk toe te geven als ik ongelijk heb, lieve sinosje.
verder denk ik dat we nogal langs elkaar heen lullen aangezien ik het over internethelden heb die meteen met 103209472349576191 complimenten strooien zodra er een ogenschijnlijk lekker wijf het topic binnen komt gedreven. in het echt komt er veel meer bij kijken dan de verbale uitspraak.
Gelukkig kan je dat gemis compenseren bij de bushalte!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
potverdorie
ik heb geen zolder en kan er dus niet vanaf komen
loop ik weer een compliment mis!
Vandaar die vreemde opmerking ook al over een meet, kennelijk is iemand met andere mening gelijk wereldvreemd. Raar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
pas je beeld van mij eens aan dan. zo te lezen verwacht je wel meer niet van mij.
ik heb die mevrouw er nooit meer gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dat gemis compenseren bij de bushalte!
Jweet sis.quote:
You tellem bra!quote:
Consider the source.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vandaar die vreemde opmerking ook al over een meet, kennelijk is iemand met andere mening gelijk wereldvreemd. Raar.
Mijn complimenten voor je belang voor goed voedsel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga eens proberen een redelijk voedzame variant op mac and cheese te maken
ik ben benieuwd
nee hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vandaar die vreemde opmerking ook al over een meet, kennelijk is iemand met andere mening gelijk wereldvreemd. Raar.
Hij schreef terug op dat blocnote, daarna gingen we op een soort podium zitten en zoenden. De volgende dag hadden we een date en toen zoenden we weer, maar ik wilde geen nieuwe date en dat heb ik toen gezegd.quote:
ik heb gisteren brood met kaasbitterballen op dus het moet welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor je belang voor goed voedsel.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hij schreef terug op dat blocnote, daarna gingen we op een soort podium zitten en zoenden. De volgende dag hadden we een date en toen zoenden we weer, maar ik wilde geen nieuwe date en dat heb ik toen gezegd.
Had je haar anders versierd?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb die mevrouw er nooit meer gezien
helaas
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:33 schreef benzin het volgende:
[..]
De enige echte
Hij voelt zich vandaag alleen niet echt lekker
Da's al vroeg!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:33 schreef Myraela het volgende:
En nee ik date niet op Schiphol.ik kom vanuit Almere en ga naar huis.
Goed voorbeeld van internetheld dit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:34 schreef VacaLoca het volgende:
Als dit nou een meet was, was daarnet wel mooie gelegenheid om me af te zonderen met Sinos onder mom van 'laat hun maar lullen'
Geen idee. Hoofdpijn, misselijk, brak. Heb al 3 pijnstillers op en dat werkt niet echt. Denk erover om zo even een uurtje te gaan liggen.quote:
Give me a break, het was de eerste keer dat ik uit ging in mijn leven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:34 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen zeggen
Hoezo eigenlijk? Je kan toch gewoon allebei complimentjes geven?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:32 schreef xFriendx het volgende:
Wel met Dawg eens dat je nog wel een rode draad in je complimenten moet hebben.
Niet dat je binnen 1 vriendinnengroep de ene vrouw complimenteert met haar 50 kilo aan rollen, want dan heb je iets om vast te houden en een uur later op de dansvloer een ander complimenteert met haar anorexia-figuur want dan is zij de strijkplank en jij de stomende strijkbout.
ze doen het net zo subtiel als jij was toen je mij uitlachte net.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die internethelden ben ik nog niet tegen gekomen...
waarom geloof je daar niet in? mits je echt versieren-versieren bedoelt, dan ben ik het wel met je eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ja sorry, ik geloof niet zo in versieren via een internetforum of fotoboek. Ik geloof dat ik het was die het gesprek richting "in 't echt" dreef. Het spijt me, ik zal het niet meer doen.
Ik denk ik geef nog weer wat discussievoerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van internetheld dit.
We weten allemaal dat je dat stiekem wel wilt hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk ik geef nog weer wat discussievoer
Het had gewerkt hoor. Maar Twi had dan wel meegemoeten, die was ook geen onzin aan het lullen. O en Heloef.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk ik geef nog weer wat discussievoer
Och ik wil wel meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je dat stiekem wel wilt hoor.
Eerste keer scorenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Give me a break, het was de eerste keer dat ik uit ging in mijn leven.
Tuurlijk werkt het, dit was dus zo'n move he. Alleen even in een hypothethisch scenario.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het had gewerkt hoor. Maar Twi had dan wel meegemoeten, die was ook geen onzin aan het lullen.
Dat terwijl ze met een notebloc rondliep!quote:
Uiteraard kan je ze allebei een compliment geven, maar ik vind zelf (geen regel dus) het wat apart dat wanneer je iemand een compliment geeft het iets is wat je zelf over het algemeen wel het allermooiste vind. Een compliment moet wel speciaal blijven. Anders kan je wel om alles een compliment geven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Je kan toch gewoon allebei complimentjes geven?
Of is dat weer zo'n regel uit het complimentenwetboek
Mannen vallen dan ook op noteblocs.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat terwijl ze met een notebloc rondliep!
Ik vond het best slim, kon ik tenminste communiceren in die takkenherrie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat terwijl ze met een notebloc rondliep!
Vrouwen met noteblocs, niks opwindender dan dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen vallen dan ook op noteblocs.
Inventieve hossel dat wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik vond het best slim, kon ik tenminste communiceren in die takkenherrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |