Ik hoef geen complimentje hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
Jullie krijgen pas een compliment als jullie van die zolder afkomen, stelletje autisten!
potverdoriequote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
Jullie krijgen pas een compliment als jullie van die zolder afkomen, stelletje autisten!
pas je beeld van mij eens aan dan. zo te lezen verwacht je wel meer niet van mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet verwacht dat je dat op zou pikken eerlijk gezegd.
Leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik schreef een keer in de kroeg 'hoe heet je?' op een blocnote en gaf dat aan een jongen met een pen erbij.
Ik heb geen zolder. K*tquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
Die internethelden ben ik nog niet tegen gekomen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben niet te beroerd mijn ongelijk toe te geven als ik ongelijk heb, lieve sinosje.
verder denk ik dat we nogal langs elkaar heen lullen aangezien ik het over internethelden heb die meteen met 103209472349576191 complimenten strooien zodra er een ogenschijnlijk lekker wijf het topic binnen komt gedreven. in het echt komt er veel meer bij kijken dan de verbale uitspraak.
Ja sorry, ik geloof niet zo in versieren via een internetforum of fotoboek. Ik geloof dat ik het was die het gesprek richting "in 't echt" dreef. Het spijt me, ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben niet te beroerd mijn ongelijk toe te geven als ik ongelijk heb, lieve sinosje.
verder denk ik dat we nogal langs elkaar heen lullen aangezien ik het over internethelden heb die meteen met 103209472349576191 complimenten strooien zodra er een ogenschijnlijk lekker wijf het topic binnen komt gedreven. in het echt komt er veel meer bij kijken dan de verbale uitspraak.
Gelukkig kan je dat gemis compenseren bij de bushalte!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
potverdorie
ik heb geen zolder en kan er dus niet vanaf komen
loop ik weer een compliment mis!
Vandaar die vreemde opmerking ook al over een meet, kennelijk is iemand met andere mening gelijk wereldvreemd. Raar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
pas je beeld van mij eens aan dan. zo te lezen verwacht je wel meer niet van mij.
ik heb die mevrouw er nooit meer gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dat gemis compenseren bij de bushalte!
Jweet sis.quote:
You tellem bra!quote:
Consider the source.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vandaar die vreemde opmerking ook al over een meet, kennelijk is iemand met andere mening gelijk wereldvreemd. Raar.
Mijn complimenten voor je belang voor goed voedsel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga eens proberen een redelijk voedzame variant op mac and cheese te maken
ik ben benieuwd
nee hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vandaar die vreemde opmerking ook al over een meet, kennelijk is iemand met andere mening gelijk wereldvreemd. Raar.
Hij schreef terug op dat blocnote, daarna gingen we op een soort podium zitten en zoenden. De volgende dag hadden we een date en toen zoenden we weer, maar ik wilde geen nieuwe date en dat heb ik toen gezegd.quote:
ik heb gisteren brood met kaasbitterballen op dus het moet welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor je belang voor goed voedsel.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hij schreef terug op dat blocnote, daarna gingen we op een soort podium zitten en zoenden. De volgende dag hadden we een date en toen zoenden we weer, maar ik wilde geen nieuwe date en dat heb ik toen gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |