Nee, de gene met de beste relatie kansen voor jou is de persoon waar je het beter mee klikt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
als iedereen zegt dat de met donker haar minder aantrekkelijk enzo is, en ik vind van niet, betekent dat er grotere relatiekansen voor mij zijn bij de met donker haar?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
als je diegene verder helemaal niet kent vind ik het niet erg geloofwaardig overkomen.
het staat er toch? moet ik het nog eens typen in de hoop dat het dan duidelijker word?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe dan ook
Als je diegene een compliment geeft over bv. dat je hem/haar er leuk uit vindt zien, is dat dan per definitie niet oprecht? Ongeacht of je er je kwakje in kwijt wil of niet?
Als voor hetgeen waarover compliment gaat je die gene verder ook niet hoef te kennen om 'm te kunnen maken dan kan het toch prima geloofwaardig zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
als je diegene verder helemaal niet kent vind ik het niet erg geloofwaardig overkomen.
zie de tendens de laatste tijd in fobo's van vrouwen. pics van een of andere gast met daaronder: als je er zó uitziet trouwen we/stuur me een berichtje/etc. en dan die pics op zo'n manier waardoor het lijkt alsof je met een sex & the city achtig typetje te maken hebt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oprecht in onderdanigheid.
[..]Ja en zie alleen maar de waarheid, er zijn vrouwen die als vliegen op stroop afkomen wanneer ze een knappe man zien. Een waarheid waar volgens mijn geen speld tussen te krijgen is.
inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij? ik heb groenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Ik vind dat je een mooie kleur ogen hebt"
Dit kan iemand toch menen?
Wat heet, iemand kan juist door die mooie ogen het bed met je willen delen
Ik heb een keer een meisje voorbij zien lopen, die had zulke betoverende stralende ogen, dat ik er naar moest blijven kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt? Groene ogen heb ik een zwak voorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij? ik heb groen
via internet is er echt niets (in mijn ogen) waar je iets zinnigs over kunt zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als voor hetgeen waarover compliment gaat je die gene verder ook niet hoef te kennen om 'm te kunnen maken dan kan het toch prima geloofwaardig zijn?
ja, mee eens. ik weet ook niet hoe goed uit te leggen (zie je? wat een toegift naar jou toe van mij! gaan we nu neuken dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een compliment, dus niet echt geloofwaardig dit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt? Groene ogen heb ik een zwak voor![]()
Ik heb blauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, waar is het topic met de onthulling???quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
genoeg mensen waren helemaal ondersteboven van krentenbol maar dat bleek ook gewoon een vent
daar sta je dan met je complimentjes
yeah right alsof dat werktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dan schrijf je op een blocnote wat je wil zeggen en laat dat aan iemand daar zien, zo heb ik ooit een jongen versierd.
Als ligt aan de manier waarop niet of je diegene kent of niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:20 schreef twi het volgende:
Ik snap niet echt het verschil tussen een wildvreemde en iemand uit je friendszone die zegt dat je mooie ogen hebt. Behalve het feit dat je er niks voor hebt hoeven doen, natuurlijk.
dat ligt er dus aan. weet hoe en wanneer etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als voor hetgeen waarover compliment gaat je die gene verder ook niet hoef te kennen om 'm te kunnen maken dan kan het toch prima geloofwaardig zijn?
Nou, hij schreef terug, dus het werkte. Ja, ik begon ermee, maar hij schreef toch uiteindelijk ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
yeah right alsof dat werkt
blocnote=nerd. enzo
voor meisjes zal het vast werken.
dat is ook niet precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:20 schreef twi het volgende:
Ik snap niet echt het verschil tussen een wildvreemde en iemand uit je friendszone die zegt dat je mooie ogen hebt. Behalve het feit dat je er niks voor hebt hoeven doen, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een compliment, dus niet echt geloofwaardig dit.Ghehe. Nee ik meen het ook niet natuurlijk. Beetje onzinnig he, complimentjes geven over het internet. Voor je het weet blijk ik een vent te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik geef vreemden best vaak complimentjesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:22 schreef twi het volgende:
Sterker nog, in veel gevallen is het toch leuker als een wildvreemde het zegt? Weet je in elk geval dat ze 't niet zeggen omdat ze je zo aardig vinden. Wat die wildvreemde er dan verder mee gedaan wil krijgen is me een rotzorg, en dan nog kan zelfs dat een compliment zijn. En als je om een complimentje al iemand kapotneukt...
Wat doe je op Schiphol?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:24 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me echt klein hier op schiphol. En ik was een beetje verdwaald.
Probleem is alleen dat wanneer ik groene lenzen in zou doen, je de opticien een compliment zou moeten geven in plaats van mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik geef vreemden best vaak complimentjes
dat ligt er aanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:22 schreef twi het volgende:
Sterker nog, in veel gevallen is het toch leuker als een wildvreemde het zegt? Weet je in elk geval dat ze 't niet zeggen omdat ze je zo aardig vinden. Wat die wildvreemde er dan verder mee gedaan wil krijgen is me een rotzorg, en dan nog kan zelfs dat een compliment zijn. En als je om een complimentje al iemand kapotneukt...
Ze is op weg naar mij.quote:
Wauw, je geeft het eindelijk toe. Ik moet eerlijk zeggen dit had ik niet van je verwacht, chapeauquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, mee eens. ik weet ook niet hoe goed uit te leggen (zie je? wat een toegift naar jou toe van mij! gaan we nu neuken dan?), maar sommige dingen komen gewoon niet oprecht over. en het ligt ook erg aan de toon waarop je iets brengt en de timing. ik hou erover op.
Dat ja. Maar sommigen vinden blijkbaar dat je alleen op uiterlijk mag complimenteren als je diegene ook wilt trouwen ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:25 schreef xFriendx het volgende:
Van een wildvreemde complimenten krijgen kan prima toch? Alleen zit je dan nogal vast aan uiterlijk/kleding bijv. Als wildvreemde iemand het compliment geven dat het thuis zo mooi opgeruimd is of dat hij/zij leuke ouders heeft, dat is wat vreemd
Is ze eindelijk voor je charmes gevallen?quote:
Veel plezier bij Heloef.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Overstappen en de AH to go zoeken.
als je met je rug naar de ingang staat de eerste rechts naast een bloemwinkeltje nemenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Overstappen en de AH to go zoeken.
Ownee en dan is het niet oprecht natuurlijk. Sta ik daar met m'n goeie gedrag.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat wanneer ik groene lenzen in zou doen, je de opticien een compliment zou moeten geven in plaats van mij.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ghehe. Nee ik meen het ook niet natuurlijk. Beetje onzinnig he, complimentjes geven over het internet. Voor je het weet blijk ik een vent te zijnlach je me nou uit stiekem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoax, jij bent heul niet klein, jij kan boven iedereen uitkijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:24 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me echt klein hier op schiphol. En ik was een beetje verdwaald.
Ai, ja dan ga je in overtreding van de complimentenwet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ownee en dan is het niet oprecht natuurlijk. Sta ik daar met m'n goeie gedrag.
Benzin!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoax, jij bent heul niet klein, jij kan boven iedereen uitkijken
dat hoort hierquote:
Ik doe niet moeilijk.quote:
ik ben niet te beroerd mijn ongelijk toe te geven als ik ongelijk heb, lieve sinosje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wauw, je geeft het eindelijk toe. Ik moet eerlijk zeggen dit had ik niet van je verwacht, chapeau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |