Daarom ben ik jouw vriendin ook niet hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
als je mijn vriendin zou zijn zou ik ze voor je kopen en zou je ze verplicht moeten dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
En blijkt je druiper nog meer te zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
fuck yeah! ik heb de copy van een soatestformulier teruggevonden toen ik op zoek ging of ik meer spelletjes hier had dan een spel kaarten!
jij hebt toch ook een vrouwen jas?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Beetje van dit niveau heh.
[ afbeelding ]
[..]
Euh, in jouw is geval is het beter om gewoon fatsoenlijke mannenkleren te gaan dragen.
weet niet. ben nog steeds niet naar de doktor geweest, of laten testenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En blijkt je druiper nog meer te zijn?
ik had pics van mijn jas gepost. hij is heel tof , met een toffe sluitingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt toch ook een vrouwen jas?
ik ben echt heel erg benieuwd naar wat voor model
ik vind het echtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:16 schreef twi het volgende:
Ik vind hoge hakken he-le-maal niks trouwens.
Omdat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef stefanhaan het volgende:
Nooit gedacht dat ik mijn eigen geslacht af zou kraken. Een nieuw dieptepunt bereikt op FOK! vandaag.
Nouja je bent wel een beetje vrouwelijk dus op zich weegt het tegen elkaar op.quote:
Argument(en)?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nouja je bent wel een beetje vrouwelijk dus op zich weegt het tegen elkaar op.
Misschien staat er hierboven wel wat voor je bij heh.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
Stiekem wil ik ook op hakken lopen
Wat een ordinaire troep die eerste 2quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alle vrouwen zouden hakken moeten dragen.![]()
G Starquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die denken dat G star kleren dragen geaccepteerd is in de Randstad
En bij de derde verpest de tattoo 't weer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een ordinaire troep die eerste 2
dat zijn de duurste volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom ben ik jouw vriendin ook niet henou, waarom nog meer niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja mijn probleem is dus wel een beetje dat ik het liefst dingen draag waar alleen hakken leuk onder zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:19 schreef ook_gek het volgende:
hakken kunnen mooi zijn mits het bij de outfit past.
ik ookquote:
Smoesjes, brah!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:21 schreef dawg het volgende:
ik had overigens geen zin om uitgebreid te gaan zoeken.
Mag ik als achterhoekse boerenlul eens vragen wat daar in vredesnaam mee aan de hand is dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die denken dat G star kleren dragen geaccepteerd is in de Randstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |