SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zeg dat wel ja.quote:
De lach van Dolgo past goed bij zijn kapselquote:
Nice.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
Voorbeschouwing nu op Sporza, om 16.40 bij de NOS.
die zal niet lang meer duren, om 15:00 veldrijden volgens mijquote:Op zondag 15 januari 2012 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
Voorbeschouwing nu op Sporza, om 16.40 bij de NOS.
NOS en tennisquote:Op zondag 15 januari 2012 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Nuttige voorbeschouwing bij de NOS, gewoon terugblik op vorig jaar.
Voor Federer. En als die niet wint dan graag Nadal. En bij beiden hoop ik dat ze in de finale van Djokovic winnen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef Norrage het volgende:
Voor wie zijn jullie? Ik hoop toch echt dat Murray eens een keertje wint. Ondanks dat het een engerd is.
Inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef Norrage het volgende:
Voor wie zijn jullie? Ik hoop toch echt dat Murray eens een keertje wint. Ondanks dat het een engerd is.
Ik ben ook voor Murray, zoals eigenlijk elk Grand Slam.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef Norrage het volgende:
Dat ie een keer laat zien wat hij in ATP1000 toernooien laat zien ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Murray, zoals eigenlijk elk Grand Slam.
Vind jij hem sympathiek?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Murray, zoals eigenlijk elk Grand Slam.
Ik vind dat hij het ook wel verdient wat zijn tennis betreft. Ik vind hem na Nalbandian de gaafste techiek hebben. En die afwachtende speelstijl van hem vind ik ook mooi. Hoop alleen dat hij eens wat positiever op de baan staan en niet zo lamlendig.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, maar ik gun 'm wel een grote zege.
Federer is wel zo iemand die als het minder gaat alleen maar zichzelf op de kop geeft toch? Vind ik ook wel wat hebben hoor, soms hoor je spelers die andere factoren de schuld geven.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het ook wel verdient wat zijn tennis betreft. Ik vind hem na Nalbandian de gaafste techiek hebben. En die afwachtende speelstijl van hem vind ik ook mooi. Hoop alleen dat hij eens wat positiever op de baan staan en niet zo lamlendig.
Ja, daarentegen is er vaak weinig credit voor de tegenstander. Maar inderdaad, hij wijt het niet aan anderen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Federer is wel zo iemand die als het minder gaat alleen maar zichzelf op de kop geeft toch? Vind ik ook wel wat hebben hoor, soms hoor je spelers die andere factoren de schuld geven.
Wat viel die toen tegen (door Murray)quote:Op zondag 15 januari 2012 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
Herenfinale van vorig jaar nu op Eurosport 2.
Ja, zeker.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat viel die toen tegen (door Murray)
Wel een van de geniaalste rallies van het jaar waarmee Djoko geloof ik de break in de eerste set pakte en Murrays volledige verzet de rest van de wedstrijd was gebroken...Maar ik vond MUrray vorig jaar helemaal niet goed spelen eigenlijk dat hele toernooi. De vorm waarmee hij nu de AO haalt vind ik toch indrukwekkender dus ik ben benieuwd..quote:Op zondag 15 januari 2012 21:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat viel die toen tegen (door Murray)
Die heb ik gemist, schakelde wat later in.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef Norrage het volgende:
We
[..]
Wel een van de geniaalste rallies van het jaar waarmee Djoko geloof ik de break in de eerste set pakte en Murrays volledige verzet de rest van de wedstrijd was gebroken...Maar ik vond MUrray vorig jaar helemaal niet goed spelen eigenlijk dat hele toernooi. De vorm waarmee hij nu de AO haalt vind ik toch indrukwekkender dus ik ben benieuwd..
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, schakelde wat later in.
Linkje?
Hm dit kan bij lange na niet tippen aan wat rallies die de US Open finale kende.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Deze rally komt over een minuut voorbij op Eurosport 2.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Deze rally komt over een minuut voorbij op Eurosport 2.
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een dramatisch toernooi is het toch eigenlijk om te volgen, ik vrees dat ik qua live tennis echt alleen in het weekend kan kijken en ieder ochtend een kwartier.
Ik ga idd twee weken vrij nemen en dan twee weken lang m'n ritme compleet omgooien. Die vrije dagen bewaar ik wel voor de OS.quote:
Vaak zijn er nog wel wat wedstrijden als je thuis komt aan het eind van de middag. De AO doet er niet moeilijk over om om 5 uur 's nachts nog wedstrijden op de baan te hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een dramatisch toernooi is het toch eigenlijk om te volgen, ik vrees dat ik qua live tennis echt alleen in het weekend kan kijken en ieder ochtend een kwartier.
Zal niet meer gebeuren vrees ik. Maar dat is idd erg mooi, Baghdatis-Hewittquote:Op zondag 15 januari 2012 22:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vaak zijn er nog wel wat wedstrijden als je thuis komt aan het eind van de middag. De AO doet er niet moeilijk over om om 5 uur 's nachts nog wedstrijden op de baan te hebben
Oh kut, ik vier de 28e m'n verjaardagquote:Op zondag 15 januari 2012 22:41 schreef Norrage het volgende:
Oh kut ik merk nu dat ik logees heb de nacht naar de finale toena een zware party bij mij thuis...ik kan het ze niet aandoen om dan 's ochtends de finale op te zetten
Maar hopen dat ze lekker met het OV naar huis gaan
We hebben een eigen wisselbekertjequote:
Haha, dat was drie jaar geleden gewoon 's middags hier, toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal niet meer gebeuren vrees ik. Maar dat is idd erg mooi, Baghdatis-Hewitt.
1.04 bij Unibetquote:Op zondag 15 januari 2012 23:35 schreef rhubarb het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Berdych - Ramos bijna 50/50 is bij de bookies?
Dat ging geloof ik gewoon door tot 20.00 onze tijd ofzoquote:Op zondag 15 januari 2012 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Haha, dat was drie jaar geleden gewoon 's middags hier, toch?
Deze?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat ging geloof ik gewoon door tot 20.00 onze tijd ofzo
Dan zit je bij handicaps te kijkenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:35 schreef rhubarb het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Berdych - Ramos bijna 50/50 is bij de bookies?
Uurtje geleden was Berdych - Ramos bijna 50/50 via deze site: http://www.oddschecker.co(...)mens-australian-open Nu krijg je 20 euro bij 1 euro inzet als Ramos wintquote:
Nee, het is echt nooit 50/10 geweestquote:Op maandag 16 januari 2012 00:24 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Uurtje geleden was Berdych - Ramos bijna 50/50 via deze site: http://www.oddschecker.co(...)mens-australian-open Nu krijg je 20 euro bij 1 euro inzet als Ramos wint
Mwoh, het is niet op een 250-toernooi op gravel, ik vind het nog meevallen.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:39 schreef Szura het volgende:
Ow, laten we devoor Almagro niet vergeten.
Wel heerlijk voorspelbaar dat die het moeilijk zou gaan krijgen. Het is geen Grand Slam als Almagro niet ergens een vijfsetter speeltquote:Op maandag 16 januari 2012 01:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Mwoh, het is niet op een 250-toernooi op gravel, ik vind het nog meevallen.
Dat komt gewoon omdat ie Frans is.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:50 schreef Szura het volgende:
Mattek mag er dan weer eens niet uitzien, ze gaat wel de set met 6-2 pakken zo
Mannarino verdenk ik ervan gay te zijn.
6 nuquote:Op maandag 16 januari 2012 02:01 schreef luckass het volgende:
Tel ik nou 5 breaks op rij bij Donkey vs Italiaan
Verdommequote:Op maandag 16 januari 2012 02:08 schreef Szura het volgende:
Rebreak Rus!
6-6
[..]
6 nu
En daar is nummer 7
echt hequote:Op maandag 16 januari 2012 06:20 schreef TheArt het volgende:
Jezus Jesse. Kan de set op 5-3 uitserveren, maar wordt op love gebroken
Antitennis nonchalanto style. Dat maakt het nog helemaal erg.quote:Op maandag 16 januari 2012 06:49 schreef Tim86 het volgende:
Dat antitennis van die pauper Tomic gaat nog beloond worden ook..bah
ja echt hèquote:
moet Dolgopoulov eerstnu wel drie sets op rij winnenquote:Op maandag 16 januari 2012 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Tomic moet nu tegen Querrey en in de 3e ronde kan hij misschien Dolgopolov treffen
Vrij baan voor Tomic dan als die Dolgo eruit flikkert.quote:Op maandag 16 januari 2012 07:20 schreef franklop het volgende:
[..]
moet Dolgopoulov eerstnu wel drie sets op rij winnen
Die kennen we denk ik hier allemaal welquote:Op maandag 16 januari 2012 07:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Handig overzicht trouwens van alle wedstrijden
http://www.australianopen.com/en_AU/scores/index.html
ik moest ook ff zoeken waar mn handschoenen warenquote:
Ik heb Gowojczyk nu natuurlijk keihard gejinxtquote:Op maandag 16 januari 2012 08:02 schreef TheArt het volgende:
Gowojczyk liep 2,5 set achter de feiten aan tegen Young, maar maakt nu gehakt van petje Donald. 2-0 in de vijfde set alweer.
Chardy-Dimitrov ook in set 5.
Heldquote:Op maandag 16 januari 2012 08:24 schreef TheArt het volgende:
OMFG, 6-2 Young in de 5e.
Wat ben ik toch weer een giga jinxer
die heeft toch al tijden last van dr rug? of was dat al beter?quote:
Stond vorige week nog in de finale van Hobart.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:34 schreef franklop het volgende:
[..]
die heeft toch al tijden last van dr rug? of was dat al beter?
dat schema stelde niet zo heel veel voor volgens mij en in de finale werd ze ook al hard geveegdquote:Op maandag 16 januari 2012 09:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Stond vorige week nog in de finale van Hobart.
Won wel makkelijk van Peer, die je toch wat hoger in mag schalen dan zo'n Voskoboeva.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:37 schreef franklop het volgende:
[..]
dat schema stelde niet zo heel veel voor volgens mij en in de finale werd ze ook al hard geveegd
Roodquote:Op maandag 16 januari 2012 09:46 schreef detennismaster het volgende:
Licht het aan mijn tv of heeft Federer een redelijk roze kleurig shirt aan?
quote:Jesse Huta Galung hield vandaag een kater over aan zijn uitschakeling op de Australian Open. Hij gaf in de tweede en derde set een voorsprong weg en verloor met 6-2 3-6 6-7 (3) 3-6 van de Argentijn Carlos Berlocq.
'Ik houd hier wel een bittere nasmaak aan over', aldus de Haarlemmer, die vooral zijn service de schuld gaf. 'Die ging na de eerste set minder en daardoor kon ik hem niet meer onder druk zetten. Als de opslag wel blijft lopen, wil ik nog wel eens zien of dit soort jongens van me kan winnen.'
quote:Droogjes trok Jesse Huta Galung de juiste conclusie na zijn nederlaag in vier sets (6-2 3-6 6-7 3-6) tegen de Argentijn Carlos Berlocq. ,,Het was het weer net niet”, aldus de man die vol vertrouwen aan zijn eerste optreden in het hoofdtoernooi van de Australian Open was begonnen.
,,Ik begon heel goed en haalde het hoge niveau waarop ik tijdens de kwalificatieduels speelde. Maar in de tweede set ging ik te veel slicen, liet de teugels misschien iets te veel vieren. Dat had ik, achteraf bezien, niet moeten doen.”
En dus keek Huta Galung met een zeer bittere nasmaak terug op de partij waarin hij in de tweede set een break voorsprong verspeelde en in de derde set een 5-2 voorsprong niet wist te verzilveren. ,,Mijn eerste service ging met het vorderen van de wedstrijd steeds minder goed lopen, dat is het enige verwijt dat ik mezelf kan maken. ,,Daardoor kon hij (Berlocq) de regie in de rallies in handen nemen.”
Die heeft ook niks meer gepresteerd sinds zijn halve finale Roland Garros zegquote:Op maandag 16 januari 2012 10:25 schreef truedestiny het volgende:
Melzer is er ook best hard af gegaan tegen Ivo.
Alsof het de eerste ronde van een grand slam is. Matigquote:Op maandag 16 januari 2012 10:28 schreef Norrage het volgende:
Hoe speelt Fed? Alsof ie de AO kan gaan winnen? Of ziet het eruit alsof ie nog last heeft van zijn rug?
Nieminen was natuurlijk ook nog moe van Sydneyquote:
Rik, wat een heerlijke landloper is dat ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef Szura het volgende:
Rik de Voest zorgt voor een 5e set tegen Lu.
Rikquote:Op maandag 16 januari 2012 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Rik, wat een heerlijke landloper is dat ook.
Ik las het ook netquote:Op maandag 16 januari 2012 11:44 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal:
'Yesterday I stood up, felt crack in knee, stood up felt unbelievable pain, couldnt move my knee. Wasnt sure I would play'
Nadal also said it was worst pain ever but after treatment felt better, MRI showed no problem, hopeful he can ride it out
![]()
Hij speelde ook met een ingetapete knie.
Tim86 mag alvast een krat bier gaan halenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:29 schreef Szura het volgende:
Rodionova begon voortvarend maar sinds 2-2 in de 1e set veel te veel fouten.
Ja, eindelijk iemand die dat ook opvalt. Zie diezelfde fout wel enorm vaak voorbij komen, of snap ik iets niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
Rafa: Worst knee pain ever, but MRI negative
Vaag dit: Nadal heeft enorme pijn aan zijn knie maar de MRI-scan is negatief. Die maar vind ik niet logisch. Als de uitslag van de MRI-scan negatief is, betekent het dat er iets niet goed zit met die knie.
Positieve scan betekent dat hij íets aantoont. Negatief zegt dat er dus niks is. Net als met aids ofzo. Als je positief getest bent is het dus niet goed. Opzich is het wel een beetje een vage benaming jaquote:Op maandag 16 januari 2012 14:11 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk iemand die dat ook opvalt. Zie diezelfde fout wel enorm vaak voorbij komen, of snap ik iets niet?
Het is geen fout, Nadal heeft pijn van zijn knie, je zou dus verwachten dat er op de MRI scan iets te zien zou zijn, dit is niet het geval, vandaar de maar. Dat het dan erger kan zijn daar denken mensen niet aan volgens mij.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:11 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk iemand die dat ook opvalt. Zie diezelfde fout wel enorm vaak voorbij komen, of snap ik iets niet?
Je weet niet dat in zulke termen negatief betekent dat er juist niets is gevonden?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
Rafa: Worst knee pain ever, but MRI negative
Vaag dit: Nadal heeft enorme pijn aan zijn knie maar de MRI-scan is negatief. Die maar vind ik niet logisch. Als de uitslag van de MRI-scan negatief is, betekent het dat er iets niet goed zit met die knie.
Misschien dat Federer-fan het deze keer wel serieus bedoelde, als iemand pijn heeft aan iets en op een scan blijkt dat er niks is, lijkt het me toch dat er iets ernstigs aan de hand is (je weet immers niet waaraan het ligt).quote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef stefan92 het volgende:
Ik snapte het wel hoor, maar Federer-fan maakt toch altijd grapjes?
ohgod ik had niet gezien dat het een post van fed-fan wasquote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef stefan92 het volgende:
Ik snapte het wel hoor, maar Federer-fan maakt toch altijd grapjes?
Sloeg de Fed-fan postdetectieradar niet aan?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
ohgod ik had niet gezien dat het een post van fed-fan was
Kan je niet net als de TS of je eigen posts een kleurtje geven aan de posts van bepaalde users?
Ik reageer er gewoon maar niet opquote:Op maandag 16 januari 2012 14:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan je niet net als de TS of je eigen posts een kleurtje geven aan de posts van bepaalde users?
Iets later denk ik, de partij komt na Murray.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:33 schreef luckass het volgende:
Haase rond een uurtje of 8 's ochtends NL tijd denk ik?
3 partijen voor hem en het begint om 1 uur, zal dus goed kunnen. Ligt er maar aan hoe snel die partijen voor hem gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 14:33 schreef luckass het volgende:
Haase rond een uurtje of 8 's ochtends NL tijd denk ik?
Hij denkt volgens mij serieus dat hij met de top50 mee kan. En dat met 3 gewonnen potjes op ATP niveau, waarvan 1 door opgave, in zn carriere ...quote:Op maandag 16 januari 2012 14:37 schreef luckass het volgende:
Huta Faalung in dat interview trouwens.
Het was een grap.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sterker nog, je kunt FOK! zo instellen dat posts van mij niet meer worden weergegeven. Daar hoor ik hele positieve dingen over,quote:Kan je niet net als de TS of je eigen posts een kleurtje geven aan de posts van bepaalde users?
Sinds hij Jukic ingeruild heeft voor Benesova bedoel jequote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die heeft ook niks meer gepresteerd sinds zijn halve finale Roland Garros zeg
Even verbeterdquote:Op maandag 16 januari 2012 16:29 schreef wimderon het volgende:
Tomic![]()
Ondanks behandeling aan z'n bovenbeen vroeg in de wedstrijd hem er toch uitslepen. Toen hij eenmaal doorhad dat Verdasco totaal niet stabiel was had hij de overhand.
What the fuck.quote:
Ditquote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij denkt volgens mij serieus dat hij met de top50 mee kan. En dat met 3 gewonnen potjes op ATP niveau, waarvan 1 door opgave, in zn carriere ...
En tennissen kan hij best aardig hoor, maar mentaal zit er blijkbaar een enorme barriere of zo, geen idee maar winnen op het hoogste niveau lijkt wel een utopie voor die jongen ...
Nou Troicki nog.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:30 schreef Szura het volgende:
Nominatie geplaatste spelers die er al in de eerste ronde uitliggen:
- Verdasco
- Troicki
- Melzer
quote:
wtf hoe kom je aan 110? Gast, dat is abnormaalquote:Op maandag 16 januari 2012 18:43 schreef Szura het volgende:
ff wat tijdverdrijf mannen
http://www.sporcle.com/ga(...)is-male-players-2012
Ik kwam tot een matige 110. Miste er voornamelijk uit de bovenste helft.
Note: de tegenstander van Fed stond erin als Kudryavtseva.
Ik heb ook een goed geheugen, dacht ik. Maar altijd baas boven baas kennelijkquote:Op maandag 16 januari 2012 19:05 schreef Szura het volgende:
Heb wel een goed geheugen, als ik iets gezien heb kan ik het meestal wel ergens ophalen.
Gisteren een hele tijd op het scoreboard gekeken, dus vandaar.
Ik verbaasde me over het aantal Italianen, Fransen en Spanjolenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:10 schreef luckass het volgende:
70. Fish en Almagro gemist. Verder vooral de gravelrukkertjes en wat obscure Amerikanen vergeten.
Same here. Kwam alsnog tot 94 ...quote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik verbaasde me over het aantal Italianen, Fransen en Spanjolen.
Dat staat grotendeels gelijk aan de gravelrukkers die ik bedoelde.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik verbaasde me over het aantal Italianen, Fransen en Spanjolen.
29 van de 32 seeds vond ik wel netjes. De rest doet er toch niet toequote:Op maandag 16 januari 2012 19:27 schreef Norrage het volgende:
De echte helden op dit forum hoor
Maar bij een top 100 kwam ik verder geloof ik(terwijl dat toch praktisch dezelfde spelers zijn)
Met aardig tennissen kom je er niet. Tennis is een sport met mondiale concurrentie. Het is geen schaatsen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij denkt volgens mij serieus dat hij met de top50 mee kan. En dat met 3 gewonnen potjes op ATP niveau, waarvan 1 door opgave, in zn carriere ...
En tennissen kan hij best aardig hoor, maar mentaal zit er blijkbaar een enorme barriere of zo, geen idee maar winnen op het hoogste niveau lijkt wel een utopie voor die jongen ...
de lucky losers er ook maar bij gedaan?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:20 schreef jojomen4 het volgende:
ik had er 132 goed. Easy peasy. 3 minuten over gedaan. Ik heb een goed geheugen, als ik iets maar 5 seconden kan bekijken, dan kan ik het daarna herhalen. fotografisch ofzo noemen de stervelingen het.
Nadal is niet zon koning dat ie meteen als 132 teltquote:Op maandag 16 januari 2012 20:20 schreef jojomen4 het volgende:
ik had er 132 goed. Easy peasy. 3 minuten over gedaan. Ik heb een goed geheugen, als ik iets maar 5 seconden kan bekijken, dan kan ik het daarna herhalen. fotografisch ofzo noemen de stervelingen het.
Sowieso Meskerquote:
jajaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Huta Galung sop momenten op de NOS nu.
Gewoon vetrollen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:49 schreef wimderon het volgende:
Dokic heeft weer hard gewerkt in het off-season![]()
[ afbeelding ]
En ja hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:50 schreef Tim86 het volgende:
Rosol staat op het punt een double bagel tegen Petzschner te incasseren
En dan nu die wedstrijd winnen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:23 schreef BobW het volgende:
En Rosol pakt de game! 1-4* in derde set.
Zal wel jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 05:07 schreef Tim86 het volgende:
En straks ook een moeizame 2e set, tot hij plots het licht ziet en eroverheen walst.
gok ik..
Ze wint wel met 6-2, 6-1 van Zakpatatzequote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:49 schreef wimderon het volgende:
Dokic heeft weer hard gewerkt in het off-season![]()
[ afbeelding ]
en nu een break voorquote:
Dan voel je je toch ook kansloos als je Lorenzi bentquote:Op dinsdag 17 januari 2012 04:04 schreef Tim86 het volgende:
Djoko kwam 1-2* achter tegen Lorenzi, maar wint 6-2 6-0 6-0
Hij ziet er altijd uit alsof hij op janken staat, maar nu helemaal jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 06:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan voel je je toch ook kansloos als je Lorenzi bent.
Achja de Bakker ging er op RG bijna net zo hard vanaf...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 06:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan voel je je toch ook kansloos als je Lorenzi bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |