Nieminen was natuurlijk ook nog moe van Sydneyquote:
Rik, wat een heerlijke landloper is dat ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef Szura het volgende:
Rik de Voest zorgt voor een 5e set tegen Lu.
Rikquote:Op maandag 16 januari 2012 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Rik, wat een heerlijke landloper is dat ook.
Ik las het ook netquote:Op maandag 16 januari 2012 11:44 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal:
'Yesterday I stood up, felt crack in knee, stood up felt unbelievable pain, couldnt move my knee. Wasnt sure I would play'
Nadal also said it was worst pain ever but after treatment felt better, MRI showed no problem, hopeful he can ride it out
![]()
Hij speelde ook met een ingetapete knie.
Tim86 mag alvast een krat bier gaan halenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:29 schreef Szura het volgende:
Rodionova begon voortvarend maar sinds 2-2 in de 1e set veel te veel fouten.
Ja, eindelijk iemand die dat ook opvalt. Zie diezelfde fout wel enorm vaak voorbij komen, of snap ik iets niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
Rafa: Worst knee pain ever, but MRI negative
Vaag dit: Nadal heeft enorme pijn aan zijn knie maar de MRI-scan is negatief. Die maar vind ik niet logisch. Als de uitslag van de MRI-scan negatief is, betekent het dat er iets niet goed zit met die knie.
Positieve scan betekent dat hij íets aantoont. Negatief zegt dat er dus niks is. Net als met aids ofzo. Als je positief getest bent is het dus niet goed. Opzich is het wel een beetje een vage benaming jaquote:Op maandag 16 januari 2012 14:11 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk iemand die dat ook opvalt. Zie diezelfde fout wel enorm vaak voorbij komen, of snap ik iets niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |